Omdat ie zwart is zeker.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Wijnaldum mag ook wel een keer banken.
Ze doen het anders best goed. Heel sterk blok. 2 of 3 spelers op elke Oranje speler.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:07 schreef Tallie1982 het volgende:
Nederland scoort hier nog wel 5x tegen. Noren kunnen niet verdedigen
Het is dan ook een wedstrijd die er echt om gaat en waar je er gewoon moet staan.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:09 schreef Dven het volgende:
Men is hier wel tamelijk ziedend na een klein half uurtje voetbal. Onder een nieuwe bondscoach.
In een wedstrijd die gewonnen moet worden.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:09 schreef Dven het volgende:
Men is hier wel tamelijk ziedend na een klein half uurtje voetbal. Onder een nieuwe bondscoach.
Kun je je voorstellen hoe dat gaat zijn na een hele wedstrijd…quote:Op woensdag 1 september 2021 21:09 schreef Dven het volgende:
Louis 😭quote:Op woensdag 1 september 2021 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gravenberch, geven we het nu al op ja?
😅quote:Op woensdag 1 september 2021 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
Ik kijk via stream geen spoilers pls
?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij ziet hem liever opgeknoopt aan de lat hangen ofzo?
Afghanistan.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:10 schreef TLC het volgende:
Ik moet nog bedenken voor welk land ik ben als het WK in Qatar is
Wiequote:Op woensdag 1 september 2021 21:10 schreef leolinedance het volgende:
Gravenburg kan er niet zo veel van hè
Ja en daar kan van gaal weinig aan doen.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In een wedstrijd die gewonnen moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |