Dan had ik het B&A gifje geplaatst.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Drommels had gekeept was het nu 1-0 geweest
Die probeert alles met zijn voeten tegen te houdenquote:Op woensdag 1 september 2021 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Drommels had gekeept was het nu 1-0 geweest
Die heeft bij Ajax ook nog bijzonder weinig laten zien in de potjes die ik keek.quote:
FTFY.quote:
Berghuis is gewoon een gemiddelde speler, maar leek goed omdat zijn teamgenoten mokerslecht waren.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft bij Ajax ook nog bijzonder weinig laten zien in de potjes die ik keek.
Het is ook gewoon helemaal niks. Pure armoede op dit niveau. Net als de witte Chinees. Feyenoord was zijn top.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft bij Ajax ook nog bijzonder weinig laten zien in de potjes die ik keek.
Die kan er niet zo veel vanquote:Op woensdag 1 september 2021 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |