Wat doet hij met Majin Buu in z'n handenquote:
Nederland had de bal en daarmee was alles gezegd. Noorwegen was veel dreigender.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en ik vond Oranje echt wel beter spelen dan Noorwegen
Oeh pijnlijk.. nu zie je waar mijn optimisme vandaan komtquote:Op woensdag 1 september 2021 21:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nederland doet het in ieder geval al beter dan Arsenal.
Er wordt nergens gehaat op Klaassen, hoogstens wat gelachen om zijn boerderij afkomst.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:25 schreef PicoMMP het volgende:
Klaassen speelt gewoon goed, fuck de haters
@Heubachquote:Op woensdag 1 september 2021 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kijk uit principe geen interracial.
Die doet toch ook gewoon hartstikke zijn best?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Er wordt nergens gehaat op Klaassen, hoogstens wat gelachen om zijn boerderij afkomst.
Blind wordt wel (terecht) gehaat hier.
Nederlanders die een buitenlandse club aanhangen kan ik sowieso op geen enkele manier serieus nemenquote:Op woensdag 1 september 2021 21:27 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben nog nooit voor Arsenal geweest
@FireFox1quote:Op woensdag 1 september 2021 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederlanders die een buitenlandse club aanhangen kan ik sowieso op geen enkele manier serieus nemen
Verliezers 'doen hun best'quote:Op woensdag 1 september 2021 21:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die doet toch ook gewoon hartstikke zijn best?
Zelden zo eens geweest.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederlanders die een buitenlandse club aanhangen kan ik sowieso op geen enkele manier serieus nemen
Er zijn wel clubs waar ik meer mee heb dan sommige andere clubs. Heb al vrij snel wel een bepaalde voorkeur in wedstrijden tussen twee serieus te nemen teams.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je uit Oss komt...quote:Op woensdag 1 september 2021 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:29 schreef Tallie1982 het volgende:
Waarom affluiten? Laat hem lekker liggen
Roda?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat vind je van Nederlanders die voor twee Nederlandse clubs zijn?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |