Is dit satire?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:11 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Ja en daar kan van gaal weinig aan doen.
Och ja, geen WK. Wat maakt het uit. In dat kutland. Gelukkig genoeg genot met Max die de komende 10 jaar kampioen F1 wordt😍
quote:
Pakistan is alleen niet echt een voetballandquote:Op woensdag 1 september 2021 21:12 schreef Buitendam het volgende:
Het land met de meeste doden onder de bouwvakkers gun ik de titel in Qatar.
Afghanistan?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:12 schreef Buitendam het volgende:
Omdat hij voor psv speelt?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gakpo is toch wel zo'n domme kerel he
Doet India eindelijk mee?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:12 schreef Buitendam het volgende:
De Filipijnen?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:12 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Pakistan is alleen niet echt een voetballand
Juich ik beide toe. Ik ben een mensen-mens.quote:
NEE.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:12 schreef Bolasie het volgende:
Wie maakt het Louis van Gaal moet ontslagen worden-topic aan?
Zou inderdaad wel lekker zijn om wat support op de tribune te hebben.quote:
Nergens niet.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Blind linksback kan niet hè jongens.
Turkjes hebben hier gewoon eenvoudig met 0-3 gewonnenquote:Op woensdag 1 september 2021 21:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat je daar 4-2 hebt verloren
Bij die goal?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:14 schreef Kluun1985 het volgende:
Wat deed Bijlow trouwens? Eredivisie rotzooi.
Jaloers?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Correct.
Hetzelfde geldt voor users met een PSV UI.
Mijn hand zie je zo een stuk minder.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:14 schreef tja77 het volgende:
Ik zie de hand van van Gaal al duidelijk in het spel.
Beetje intelligentie in het spel.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou inderdaad wel lekker zijn om wat support op de tribune te hebben.
Stoppen met Ajax spelers!quote:Op woensdag 1 september 2021 21:14 schreef Lange_Lans het volgende:
En Berghius ook maar even wisselen. Wat is die slecht zeg.
Drank vindt dit leuk.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Noorwegen domineert inmiddels ook maar gewoon, voor wat het waard is.
Als er iemand zo niet in elkaar steekt is het Gakpo wel kerelquote:Op woensdag 1 september 2021 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee omdat hij als een soort vedette daar rond sjokt.
Ja, en die winnen niet van Letland en waren op het EK mokerslecht.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:14 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Turkjes hebben hier gewoon eenvoudig met 0-3 gewonnen
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mijn hand zie je zo een stuk minder.
Door de commentator of wie?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah het Blind bashen is weer begonnen.
Nee een Nederlanderquote:Op woensdag 1 september 2021 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben wij al een schot op doel?
Ronaldo heeft trouwens een pingel gemist.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Die noren zijn net Portugezen. Aanstellers.
Deze had ik kunnen verwachtenquote:
Nou dat zag ik netquote:Op woensdag 1 september 2021 21:15 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Als er iemand zo niet in elkaar steekt is het Gakpo wel kerel
Rare keuze van Louis ja.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Met Wijnaldum en Klaassen heb je ook 2 spelers op het middenveld die verstoppertje spelen. Niet leuk.
Volgende twee potjes gelijkspel en je bent alweer klaar.quote:
Meest overschatte voetballer ter wereld.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:16 schreef Tallie1982 het volgende:
Frenkie de jong loopt zich ook steeds dom vast
En dat Turkije kon er helemaal niks van, lol.quote:
Dat was toen met Rusland toch ook.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:17 schreef Regilio_ het volgende:
Goede zaak dat we toch hebben besloten Qatar te boycotten.
Timber mag wel blijven staan. Die andere drie heul snel wisselen.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Stoppen met Ajax spelers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |