Mijn hand zie je zo een stuk minder.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:14 schreef tja77 het volgende:
Ik zie de hand van van Gaal al duidelijk in het spel.
Beetje intelligentie in het spel.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou inderdaad wel lekker zijn om wat support op de tribune te hebben.
Stoppen met Ajax spelers!quote:Op woensdag 1 september 2021 21:14 schreef Lange_Lans het volgende:
En Berghius ook maar even wisselen. Wat is die slecht zeg.
Drank vindt dit leuk.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Noorwegen domineert inmiddels ook maar gewoon, voor wat het waard is.
Als er iemand zo niet in elkaar steekt is het Gakpo wel kerelquote:Op woensdag 1 september 2021 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee omdat hij als een soort vedette daar rond sjokt.
Ja, en die winnen niet van Letland en waren op het EK mokerslecht.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:14 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Turkjes hebben hier gewoon eenvoudig met 0-3 gewonnen
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mijn hand zie je zo een stuk minder.
Door de commentator of wie?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah het Blind bashen is weer begonnen.
Nee een Nederlanderquote:Op woensdag 1 september 2021 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben wij al een schot op doel?
Ronaldo heeft trouwens een pingel gemist.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Die noren zijn net Portugezen. Aanstellers.
Deze had ik kunnen verwachtenquote:
Nou dat zag ik netquote:Op woensdag 1 september 2021 21:15 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Als er iemand zo niet in elkaar steekt is het Gakpo wel kerel
Rare keuze van Louis ja.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Met Wijnaldum en Klaassen heb je ook 2 spelers op het middenveld die verstoppertje spelen. Niet leuk.
Volgende twee potjes gelijkspel en je bent alweer klaar.quote:
Meest overschatte voetballer ter wereld.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:16 schreef Tallie1982 het volgende:
Frenkie de jong loopt zich ook steeds dom vast
En dat Turkije kon er helemaal niks van, lol.quote:
Dat was toen met Rusland toch ook.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:17 schreef Regilio_ het volgende:
Goede zaak dat we toch hebben besloten Qatar te boycotten.
Timber mag wel blijven staan. Die andere drie heul snel wisselen.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Stoppen met Ajax spelers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |