quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen
Ik ben dit jaar op een zondag jarig, maar precies op zondag tussen twee triple headers inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of nou ja, dat worden dus triple headers als er een alternatieve race gevonden wordt voor de geschrapte racesquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar op een zondag jarig, maar precies op zondag tussen twee triple headers in
Nou ja zeg, dat is toch helemaal niet veilig? Je zal een lift krijgen van zo iemand.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze falen op wel meer punten de APK! Ze hebben geen ruitenwissers, geen richtingaanwijzers, geen koplampen... En dan kosten die auto's nog miljoenen ook!
Dat komt wel eens voor en ziet er dan ongeveer zo uitquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat is toch helemaal niet veilig? Je zal een lift krijgen van zo iemand.
Hij moet met die ene hand wel een heel sterke grip hebben wil hij daar blijven zitten met de snelheden dat die auto's gaan.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat komt wel eens voor en ziet er dan ongeveer zo uit
[ afbeelding ]
Ach, ze hoeven alleen maar die wandelaar erachter voor te blijven. Dat moet lukkenquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij moet met die ene hand wel een heel sterke grip hebben wil hij daar blijven zitten met de snelheden dat die auto's gaan.
Ik wilde dit vroeger wel echt heel graag. Ik was zo fan van Robinson dat m'n hele agenda volgeplakt wasquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:12 schreef NailQueen het volgende:
Willen jullie ooit meedoen aan Expeditie Robinson? Mij zie je daar in ieder geval niet![]()
(Kapot gaan op een eiland voor de camera's, waarom?)
Ik zou als bestuurder daar me toch flink moeten inhouden om niet even een dotje gas te geven met zo'n gast op de vleugel.quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, ze hoeven alleen maar die wandelaar erachter voor te blijven. Dat moet lukken
Zou je nog steeds wel mee willen doen aan ER?quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wilde dit vroeger wel echt heel graag. Ik was zo fan van Robinson dat m'n hele agenda volgeplakt was![]()
Met een testimonial van een vriendin dat de redactie mij echt echt echt moet kiezen![]()
Dit was bij seizoen 2005 trouwens, dat was echt goed![]()
De vleugels zitten verder naar voren en achteren, die gozer zit op de sidepod en heeft een hand om de T-cam die bovenop de airbox zit. Maar da's logischquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou als bestuurder daar me toch flink moeten inhouden om niet even een dotje gas te geven met zo'n gast op de vleugel.
Op dit moment niet, ik kan echt al die opdrachten nietquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zou je nog steeds wel mee willen doen aan ER?
Als het opzij steekt is het een vleugel imo, net als bij een vliegtuig.quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:07 schreef H_T het volgende:
[..]
De vleugels zitten verder naar voren en achteren, die gozer zit op de sidepod en heeft een hand om de T-cam die bovenop de airbox zit. Maar da's logisch
Ben benieuwd of hij een upgrade gekregen heeft en dit jaar met twee gasten rond gaat rijden.quote:Overigens doet de kerel in de rode auto dit jaar ook weer mee aan het WK
Dat laatste is wel op te trainen. Gewoon een tijd niet douchen en in het park gaan slapen. Tegen de tijd dat iemand van de gemeente komt vragen of je hulp nodig hebt kan je alles op zo'n eiland aan.quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Op dit moment niet, ik kan echt al die opdrachten nietEn al dat gekonkel en gestemd vind ik stom
![]()
Alleen het overleven lijkt me heel vet, maar ik zou dan wel eerst een week erdoorheen moeten qua persoonlijke hygiëne en vieze beestjes denk ik hoor![]()
Juist! en dan heb je ook meteen een mooi verhaal voor op tv, zodat de kans groter is dat je ook daadwerkelijk mee mag doen met het programmaquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat laatste is wel op te trainen. Gewoon een tijd niet douchen en in het park gaan slapen. Tegen de tijd dat iemand van de gemeente komt vragen of je hulp nodig hebt kan je alles op zo'n eiland aan.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat laatste is wel op te trainen. Gewoon een tijd niet douchen en in het park gaan slapen. Tegen de tijd dat iemand van de gemeente komt vragen of je hulp nodig hebt kan je alles op zo'n eiland aan.
Voor de zekerheid gewoon een eilandje in een parkvijver bezettenquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Juist! en dan heb je ook meteen een mooi verhaal voor op tv, zodat de kans groter is dat je ook daadwerkelijk mee mag doen met het programma
Precies! "Twee weken geleden sliep ik nog in het park en kijk me nu eens. Je kunt alles bereiken, als je maar doorzet."quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Juist! en dan heb je ook meteen een mooi verhaal voor op tv, zodat de kans groter is dat je ook daadwerkelijk mee mag doen met het programma
Ik niet, want met tv heb ik hetzelfde probleem als met internet. Ik wil daar liever niet herkenbaar op en dat is lastig als je aan een programma mee wil doen. Het zit er een beetje aan vast dat je dan ook in beeld moet en zo.quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:22 schreef H_T het volgende:
ZIjn er tv-programma's waar jullie graag aan mee zouden willen doen? Ik heb een paar keer een aanmeldformulier ingevuld voor Twee voor Twaalf, maar de uitzending heb ik nog niet gered. Ik ben ooit wel bij een screening geweest, maar mijn beoogde teamgenoot en ik vulden elkaar niet genoeg aan om het met onze scores te redden.
Was best pittig nogJe kreeg een lijst van 100 open vragen en mocht niet opzoeken of overleggen. Veel succes!
De Slimste Mens heel graag, ik heb vaak het idee dat ik het gemakkelijk kan winnen van kandidaten die nog veel ouder zijn dan ik zelf ben wanneer ik "meespeel" met de tvquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:22 schreef H_T het volgende:
ZIjn er tv-programma's waar jullie graag aan mee zouden willen doen? Ik heb een paar keer een aanmeldformulier ingevuld voor Twee voor Twaalf, maar de uitzending heb ik nog niet gered. Ik ben ooit wel bij een screening geweest, maar mijn beoogde teamgenoot en ik vulden elkaar niet genoeg aan om het met onze scores te redden.
Was best pittig nogJe kreeg een lijst van 100 open vragen en mocht niet opzoeken of overleggen. Veel succes!
Dat lijkt me toch al iets om snel vanaf te willen. Ik heb (voor zover ik me kan herinneren iig) nog nooit een BNer versie van een programma gezien die beter was dan de eerdere niet BNer versie.quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De Slimste Mens heel graag, ik heb vaak het idee dat ik het gemakkelijk kan winnen van kandidaten die nog veel ouder zijn dan ik zelf ben wanneer ik "meespeel" met de tv
Wie is de Mol natuurlijkExpeditie Robinson zou ik nooit aan mee willen doen. Het Perfecte Plaatje vind ik ook altijd tof aangezien ik fotografie leuk vind maar ik ben daar niet heel goed in of zo.
Ja dit zijn allemaal programma's waar je eerst BN'er voor moet zijnDat is op dit moment niet per sé iets wat ik wil, maar gezien ik toch een master ga doen die de kant van nieuws op gaat weet je het maar nooit
Zeg nooit nooit
Ik zat een half jaar geleden nog in het publiek bij Weekend Miljonairs.quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:22 schreef H_T het volgende:
Wie is de Mol! En De Slimste Mens lijkt me ook wel leukquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:22 schreef H_T het volgende:
Ik had me in 2002 aangemeld voor WIDM, wel een nette afwijzingsbrief ontvangen van de Avro.quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:22 schreef H_T het volgende:
Slimste Mens had een paar jaar terug een editie waar één onbekende Nederlander aan mee mocht doen. Daar heb ik me toen ook voor opgegeven. Ik kwam een heel eind, maar haalde de laatste selectieronde nietquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De Slimste Mens heel graag, ik heb vaak het idee dat ik het gemakkelijk kan winnen van kandidaten die nog veel ouder zijn dan ik zelf ben wanneer ik "meespeel" met de tv
Wie is de Mol natuurlijkExpeditie Robinson zou ik nooit aan mee willen doen. Het Perfecte Plaatje vind ik ook altijd tof aangezien ik fotografie leuk vind maar ik ben daar niet heel goed in of zo.
Ja dit zijn allemaal programma's waar je eerst BN'er voor moet zijnDat is op dit moment niet per sé iets wat ik wil, maar gezien ik toch een master ga doen die de kant van nieuws op gaat weet je het maar nooit
Zeg nooit nooit
En Per Seconde Wijzer met onderwerp Sport, is dat niet wat voor je?quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:40 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik zat een half jaar geleden nog in het publiek bij Weekend Miljonairs.
Had helaas bij de voorselectie één vraag te veel fout, anders had ik erbij gezeten voor de 'vliegensvlugge vraag'.
Waar ik verder nog aan mee zou willen doen? Wie is de Mol lijkt me tof. Niet zozeer voor het spel maar voor de mooie locaties waar je komt. En mocht er ooit nog een echte sportquiz komen lijkt me dat ook wel wat voor mij, maar zo'n programma is er nu helaas niet.
HHB is ook niets voor mij, dat versieren met fondant en marsepein vind ik helemaal niksquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wie is de Mol! En De Slimste Mens lijkt me ook wel leuk
Het lijkt me ook wel mooi om aan HHB mee te doen, maar daar zijn mijn bakkunsten niet goed genoeg voor.
Wel eens over nagedacht maar er zit iets te vaak een vraag tussen waar ik helemaal niks van weet. Ze wijken nog wel eens van de standaard sport vragen en krijg je vragen over bijvoorbeeld muziek of films die iets met sport te maken hebben.quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
En Per Seconde Wijzer met onderwerp Sport, is dat niet wat voor je?
Owja, dat versieren is ook niets voor mij. Maar als je het niveau ziet, dan zou ik toch wel de eerste 3 à 4 weken moeten kunnen overleven denk ik. Gewoon even wat oude afleveringen kijken om de favoriete smaakcombinaties van de jury te herkennen en je bent zo door naar de volgende aflevering. De broodweek wordt erg lastig, dus dat wordt dan maar iets met olijvenquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
HHB is ook niets voor mij, dat versieren met fondant en marsepein vind ik helemaal niks
Op welke boer?quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had me in 2002 aangemeld voor WIDM, wel een nette afwijzingsbrief ontvangen van de Avro.![]()
Ik schreef ook ooit een brief naar een Boer voor BZV, werd nagebeld om te checken of ik wel kon op die en die data, vervolgens wederom een nette afwijzingsmail ontvangen van de KRO.![]()
Ik wil nooit meer aan een tv-programma meedoen, ten eerste omdat ik geen zin heb in afwijzing en ten tweede omdat ik geen zin heb in dat duizenden mensen ineens iets van je gaan vinden op diverse media.
Neequote:Op maandag 23 augustus 2021 07:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Op welke boer?![]()
Mijn gevoel zegt Boer Martijn![]()
Anders was je nu de nummer twee van BBB geweest Cee!quote:Op maandag 23 augustus 2021 07:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee![]()
Gijs(bert)![]()
Maar die koos voor een blondje uit de stad waar hij vervolgens een zwik kinderen mee kreeg, trouwde en nu zijn ze weer gescheiden dus woahhhh dodged a bullet there, anders zat ik nu niet gezellig vijf hoog met mijn grote liefde Freddie 🐈.
Boggle is wel heel lang geleden. Volgens mij kon je daar ook maar iets als 500 gulden winnen in de finale. Dat vind ik niet genoeg om voor gek te staan op de nationale TVquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:47 schreef Cee het volgende:
Vriendin van me heeft ooit meegedaan aan Boggle en Met het Mes op Tafel.
Het kan daar twee kanten op. Of geen van de vragen is echt heel moeilijk voor de brede sportkenner. Of je krijgt opeens een vraag over clubliederem van voetbalclubs uit Duitslandquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:46 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Wel eens over nagedacht maar er zit iets te vaak een vraag tussen waar ik helemaal niks van weet. Ze wijken nog wel eens van de standaard sport vragen en krijg je vragen over bijvoorbeeld muziek of films die iets met sport te maken hebben.
Daarnaast ben ik niet zo heel goed onder tijdsdruk.
Alles aan deze alinea stinkt imo.quote:[...]
Bronnen melden tegen NRC dat demissionair staatssecretaris van Justitie Broekers-Knol de maatregel tegen het advies van de IND-top heeft doorgedrukt en dat juristen van de immigratiedienst grote twijfels hadden bij de juridische haalbaarheid ervan. De Tweede Kamer is niet over het nieuwe beleid geïnformeerd, schrijft de krant.
https://nos.nl/artikel/23(...)op-te-moeten-groeien
Ceetje1977quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Anders was je nu de nummer twee van BBB geweest Cee!
De vraag is, was het de binnenkant of buitenkant van het raam?quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Om 7:30 begon een (verder heel vriendelijke) schilder het raam van mijn slaapkamer te schuren.
Was toch fijn geweest als ik wist dat dit de planning was.
Je hoort wel eens dat we steeds meer een bananenrepubliek worden, nou, dit is weer een stap in die richting.quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alles aan deze alinea stinkt imo.
Dat zeg ik lekker nietquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:55 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgennnn.
Je zou kunnen zeggen dat ik vakantie heb.
Nee zonder gein: lekkerquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:55 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgennnn.
Gelukkig de buitenkant.quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:20 schreef Cee het volgende:
[..]
De vraag is, was het de binnenkant of buitenkant van het raam?
Nee.quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee zonder gein: lekker
Heb je nog plannen?
Tijdens je vakantie ben je er vroeger bij dan als je geen vakantie hebtquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:55 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgennnn.
Op werkdagen heb ik geen tijd om voor 10en even hier te kijken.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tijdens je vakantie ben je er vroeger bij dan als je geen vakantie hebt
Hete nacht gehad?quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:29 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zie net dat het buiten 18 graden is, terwijl het op m'n slaapkamer 28 (achtentwintig!) graden is. Hoe dan??
Dit klopt met mijn ervaring dat het binnen tien graden warmer kan zijn dan buiten.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:29 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zie net dat het buiten 18 graden is, terwijl het op m'n slaapkamer 28 (achtentwintig!) graden is. Hoe dan??
Nee jij ligt gewoon te slapen op je werkquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Op werkdagen heb ik geen tijd om voor 10en even hier te kijken.
Ik meen hieruit op te maken dat dit niet gepland was?quote:
Nou ja, toch beter koffie dan kak over jequote:
Ik denk het. Normaal geeft die altijd zijn planning van het koffie gooien door.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik meen hieruit op te maken dat dit niet gepland was?
Neequote:Op maandag 23 augustus 2021 10:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik meen hieruit op te maken dat dit niet gepland was?
Da's waar, maar ik maak er geen gewoonte van om met bekers kak rond te lopenquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja, toch beter koffie dan kak over je
Mensen willen toch weten wanneer het Koffietijd isquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk het. Normaal geeft die altijd zijn planning van het koffie gooien door.
Of heel gezelligquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelukkig de buitenkant.![]()
Anders was het wel een beetje awkward geworden, aangezien ik nog in bed lag.
Tja, als je in een stoel met een onhandige leuning gaat zitten vraag je er natuurlijk wel een beetje om.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:53 schreef H_T het volgende:
[..]
NeeIk ging in een stoel zitten met onhandige leuning waar ik m'n arm tegen stootte en flatsj!
Dat zou je denken. Maar sommigen hebben daar schijt aan.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja, toch beter koffie dan kak over je
Dat is niet echt mijn manier van mensen leren kennen, dus ik houd het even op awkward.quote:
Nee, vannacht was het juist helemaal niet warm, ik heb zelfs de ramen niet open gehad, dat was niet nodig.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hete nacht gehad?![]()
Hier was het ook heel warm op de slaapkamer trouwens.
Zo oud ben ik nou ook weer niet.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee jij ligt gewoon te slapen op je werk
Slaap jij met het raam dichtquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, vannacht was het juist helemaal niet warm, ik heb zelfs de ramen niet open gehad, dat was niet nodig.
Goedemiddagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso een goede show om af en toe eens aan te gooien.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Hoi, allemaal even dit kijken voor een goede samenvatting van de clusterfuck die de VS heeft gecreëerd en waar we zelf vrolijk aan meedoen
quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:09 schreef Hamlapjes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Oi, wij hadden hier iets over afgesproken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar goed, voortaan kunnen we idd best even overleggen.
Dat voorkomt ook meteen dit soort gedoe.quote:Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Op welke boer had je geschreven? Dus eigenlijk werd je brief al voorgeselecteerd door de KRO en omdat je niet kon ging hij niet naar de boer?quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had me in 2002 aangemeld voor WIDM, wel een nette afwijzingsbrief ontvangen van de Avro.![]()
Ik schreef ook ooit een brief naar een Boer voor BZV, werd nagebeld om te checken of ik wel kon op die en die data, vervolgens wederom een nette afwijzingsmail ontvangen van de KRO.![]()
Ik wil nooit meer aan een tv-programma meedoen, ten eerste omdat ik geen zin heb in afwijzing en ten tweede omdat ik geen zin heb in dat duizenden mensen ineens iets van je gaan vinden op diverse media.
Die was eigenlijk vrijdag al.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:57 schreef H_T het volgende:
@:Cyan9 Hoe is je eerste dag vakantie bevallen?
Mooi zo! Doe je straks mee met Among Us?quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die was eigenlijk vrijdag al.
Maar verder wel een lekker dagje vandaag, gewoon zonder enige druk de dingen gedaan die ik wilde doen. Ok, boodschappen doen moest wel echt even, maar zelfs dat was niet erg.
Ik heb mezelf al gemeld.quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Mooi zo! Doe je straks mee met Among Us?
Ohhh jaaa die snap ik ook welquote:Op maandag 23 augustus 2021 07:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee![]()
Gijs(bert)![]()
Maar die koos voor een blondje uit de stad waar hij vervolgens een zwik kinderen mee kreeg, trouwde en nu zijn ze weer gescheiden dus woahhhh dodged a bullet there, anders zat ik nu niet gezellig vijf hoog met mijn grote liefde Freddie 🐈.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:26 schreef Arizona het volgende:
Ik heb nu al zin in het avondeten, we eten zalm met krieltjes enspinazie
uit de stoomoven
( @:meke)
Hoi, allemaal even dit kijken voor een goede samenvatting van de clusterfuck die de VS heeft gecreëerd en waar we zelf vrolijk aan meedoenSjek, aan t kijken. Ik kijk m altijd eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vaak wel, maar de laatste tijd heeft hij vaker onderwerpen waar ik op dat moment in elk geval geen zin in heb en dan stel ik het kijken maar even uit. Als gevolg daarvan loop ik nu achterquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Sjek, aan t kijken. Ik kijk m altijd eigenlijk.
Weet je zeker dat je geen hallucinerende middelen hebt gebruikt?quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zag vanavond een tandem rijden en zo vaak zie je die niet. Toen haalde de achterste fietser ineens de voorste in en bleek het toch geen tandem te zijn. Dat is mijn verhaal van vandaag.
Ik thuis op de bank ook heel vaakquote:Op maandag 23 augustus 2021 22:22 schreef molloot200 het volgende:
Vandaag was het weer zo ver en zat ik weer drie kwartier lang te cringen tijdens De Slimste Mens
Hoe kan ik als 20-jarige Vera Lynn nou wel kennen, maar die drie die daar zitten alledrie niet?Hoe weet je niet wie
Sywert van Lienden
is? Hoe kan je zo stuntelen over hoofdsteden als Jerusalem en Teheran én niet eens tot de helft van de Linda de Mol shows komen?
Misschien een beetje overmoedig maar ik had vandaag gemakkelijk de slimste van de dag geweest
Wat erg! Dat zou ik nooit doen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:38 schreef H_T het volgende:
Die nare ijs_beer heeft me weer eens omgelegd vanavond
Hij zal er vast een goede reden voor gehad hebben.quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:38 schreef H_T het volgende:
Niet bewust iig.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:28 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen hallucinerende middelen hebt gebruikt?
Echt niet?quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat erg! Dat zou ik nooit doen.
Jawelquote:
Kan er gewoon niet van slapenquote:Op maandag 23 augustus 2021 23:38 schreef H_T het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 00:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JawelIk had je doodgemaakt toen ik samen met Fugue bij jou in de specimen room stond! Maar dat had je niet goed door omdat het spel toen ook meteen afgelopen was
En terecht, vlegel!quote:
Wij hebben voor ons huwelijk van vrienden een tandem gekregen. Conclusie: het is heel eng achterop een tandem te zitten. Zeker als je net opstart. Je kunt niet sturen natuurlijk en hebt dan het gevoel dat je omvalt...quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zag vanavond een tandem rijden en zo vaak zie je die niet. Toen haalde de achterste fietser ineens de voorste in en bleek het toch geen tandem te zijn. Dat is mijn verhaal van vandaag.
Ja, subtiel omgaan met orders is aan Duitsers niet echt besteedquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:49 schreef Yesse het volgende:
Net terug van een weekendje Duitsland. Met mondkapjesen op veel plekken "3G" (niet te verwarren met 5G
) Oftewel: een testbewijs, een herstelbewijs of een vaccinatiebewijs. Duitsers kennen geen Google streetview want privacy maar inmiddels weet half Duitsland dat ik met Pfizer gevaccineerd ben
want aan QR codes die gewoon "ja het klopt" zeggen doen ze niet. Overigens moesten kinderen vanaf 6 jaar dus ook elke 48 uur getest worden. Wij zaten in een vakantiepark, dus die kinderen moesten elke 48 uur getest als ze wilden zwemmen of mee wilden doen aan activiteiten
Ik had medelijden met die ouders en kinderen, wat een gedoe (er was wel een gratis testcentrum op het park zelf).
Maar het was weer topVoordeel aan corona: opeens doen Duitsers wel aan pin-betalingen
Op zich viel het in Duitsland ook wel mee qua restricties. Inderdaad de mondkapjes (in binnenruimtes en in de rij) maar verder kon alles weer en voelde alles weer als normaalquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, subtiel omgaan met orders is aan Duitsers niet echt besteed![]()
In Zwitserland is het gelukkig een stuk relaxter. Om Coronabewijzen heeft nog niemand gevraagd, zelfs niet op het vliegveld, en behoudens mondkapjes in publieke binnenruimtes is er van Corona niets te merken.
Welkom thuis! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:49 schreef Yesse het volgende:
Net terug van een weekendje Duitsland. Met mondkapjesen op veel plekken "3G" (niet te verwarren met 5G
) Oftewel: een testbewijs, een herstelbewijs of een vaccinatiebewijs. Duitsers kennen geen Google streetview want privacy maar inmiddels weet half Duitsland dat ik met Pfizer gevaccineerd ben
want aan QR codes die gewoon "ja het klopt" zeggen doen ze niet. Overigens moesten kinderen vanaf 6 jaar dus ook elke 48 uur getest worden. Wij zaten in een vakantiepark, dus die kinderen moesten elke 48 uur getest als ze wilden zwemmen of mee wilden doen aan activiteiten
Ik had medelijden met die ouders en kinderen, wat een gedoe (er was wel een gratis testcentrum op het park zelf).
Maar het was weer topVoordeel aan corona: opeens doen Duitsers wel aan pin-betalingen
Sjors! Hoe gaat het? Nog lekker aan het genieten van je vrije tijd of al begonnen met je bedrijf op poten te zetten?quote:
Je kunt gewoon de app gebruiken, maar bij de internationale staat een klein i'tje waarmee je dus alle info kunt zien (je naam/geboortedatum/welk vaccin/wanneer geprikt etc.) en ze gebruiken in Duitsland dus dat i'tje ipv de QR code zelf. Maar met de app kom je er. Ik had voor de zekerheid wel even die papieren QR code uitgeprint voor het uitzonderlijke geval onze telefoon kapot zou gaan of gestolen zou worden maar die heb ik dus niet gebruikt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Welkom thuis! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad!
Was de coronacheck app (met vraagtekentje bij de qr code) wel genoeg of moest je echt papieren laten zien? Wij gaan zaterdag een dagje de grens over
Als ik een tandem zie komt het meer dan eens voor dat een kleinere vrouw achter een veel grotere man zit. Dan heb je die nadelen en je ziet ook nog eens niksquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 07:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Wij hebben voor ons huwelijk van vrienden een tandem gekregen. Conclusie: het is heel eng achterop een tandem te zitten. Zeker als je net opstart. Je kunt niet sturen natuurlijk en hebt dan het gevoel dat je omvalt...
Als je binnen 24 uur weer weg bent heb je geloof ik helemaal geen code nodigquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Welkom thuis! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad!
Was de coronacheck app (met vraagtekentje bij de qr code) wel genoeg of moest je echt papieren laten zien? Wij gaan zaterdag een dagje de grens over
Môgge GeorgeM!quote:
Goedemorgen Yesse! Fijn dat het leuk wasquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:49 schreef Yesse het volgende:
Net terug van een weekendje Duitsland.
[...]
Ja als ik achterop zit heb je dat ook idd. Ook even voorop gezeten, dat ging beter.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ik een tandem zie komt het meer dan eens voor dat een kleinere vrouw achter een veel grotere man zit. Dan heb je die nadelen en je ziet ook nog eens niks
Ook voor meer dan 24 uur niet (meer), maar wel als je iets gaat doen zoals een binnen activiteit of eten bij een restaurant.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je binnen 24 uur weer weg bent heb je geloof ik helemaal geen code nodig
Groeten terug uit Leiden.quote:
Lemmings!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Groeten terug uit Leiden.![]()
Doe ook maar de groeten van mij aan een paar Lemmernaars (Lemmersen?), aan een paar inheemsen.
Jammer dat ik geen schrijver ben, want dit klinkt als een boek wat geschreven moet worden.quote:
quote:
Nu je dat zegt heb ik er ook gelijk een voorstelling bijquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen schrijver ben, want dit klinkt als een boek wat geschreven moet worden.
Misschien ben je het stiekem wél maar wist je het gewoon nog nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nu je dat zegt heb ik er ook gelijk een voorstelling bij
Niet dat ik wél schrijver ben
...joh! Die zag ik niet aankomenquote:
Ontbijt is ontbijt toch? In het westen van de VS moeten ze nu ook nog ontbijten, dus wat maakt de tijd uit?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als je een typisch ontbijtgerecht eet om half twee 's middags, maar het is wel het eerste wat je eet die dag, begin je dan met een lunch of ontbijt je dan laat?
Ik vraag me dan alleen af wat een typisch ontbijtgerecht is dat je niet tijdens de brunch of lunch eet normaal gesproken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als je een typisch ontbijtgerecht eet om half twee 's middags, maar het is wel het eerste wat je eet die dag, begin je dan met een lunch of ontbijt je dan laat?
Ik heb cornflakes aanmerkelijk vaker als ontbijt dan als lunch gegetenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan alleen af wat een typisch ontbijtgerecht is dat je niet tijdens de brunch of lunch eet normaal gesproken.
In dit geval roerei op toast.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan alleen af wat een typisch ontbijtgerecht is dat je niet tijdens de brunch of lunch eet normaal gesproken.
Ja, in zekere zin wel. Het zit er gewoon nogal in gesleten dat ontbijt iets voor 's ochtends is, anders zou je ook niet een ontbijt kunnen overslaan als het eerste wat je eet alsnog als ontbijt gaat tellen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ontbijt is ontbijt toch? In het westen van de VS moeten ze nu ook nog ontbijten, dus wat maakt de tijd uit?
Ik zit op het werk, maarquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik had een dipmoment op het werk en toen bedacht ik me ineens om eens in de historie te duiken richting dit hysterische topic en de daarop volgende topics uit 2018
ESF / [2018] Rehearsals #12 Yulia Himalaya
Meteen weer goede energie
De eerste tekenen dat we ons écht zorgen moesten gaan maken, initiële outfit-stress terzijde. We waren eerst nog blij dat we na dat kansloze Moldavië moesten.quote:
Je ziet alweer dat alle paniek begint bij @Em31quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit op het werk, maar
[..]
De eerste tekenen dat we ons écht zorgen moesten gaan maken, initiële outfit-stress terzijde. We waren eerst nog blij dat we na dat kansloze Moldavië moesten.
Rintje Ritsma stalken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Havermout?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dat we ons druk maakten over Maan in 2019, boy did we knowquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit op het werk, maar
[..]
De eerste tekenen dat we ons écht zorgen moesten gaan maken, initiële outfit-stress terzijde. We waren eerst nog blij dat we na dat kansloze Moldavië moesten.
Oh god hahaha wat was dat ergquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit op het werk, maar
[..]
Ja, is met bijna alle gebeurtenissen - zeker op de Engelse - dat mensen dan héél snel alles aangepast isquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:21 schreef usagi414 het volgende:
Het is altijd zo raar om te zien hoe snel een wikipedia pagina wordt aangepast nadat iemand is overleden.
En dat de tijden dan een beetje door elkaar heen lopen. In de ene zin was en in de andere is.
Ja. Sommige mensen hebben er (naast een baan) een dagtaak bij om Wikipedia bij te houden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, is met bijna alle gebeurtenissen - zeker op de Engelse - dat mensen dan héél snel alles aangepast isZal ook wel een ding zijn binnen die community ofzo?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:35 schreef Em31 het volgende:
Was er niet ooit een klacht ofzo dat er een persoon is die de baas speelt over de Nederlandse Wikipedia en de boel zowat terroriseert
Is toch bijzonderquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja. Sommige mensen hebben er (naast een baan) een dagtaak bij om Wikipedia bij te houden.
Wikipedia eert Nederlander die inmiddels 850 lemma’s op zijn naam heeft staan
En als je dan de Rolling Stones moet bij houden moet je het wel snel aanpassen.
Bij kranten en tv ligt het allemaal al lang van te voren klaar en moet het alleen af en toe worden geupdate.
moest ik toch wel heel erg aan dit artikel denken, hoe natuurlijk wil je het hebbenquote:Hoewel het nogal een achterhaald iets is mag je natuurlijk vinden dat iets als homoseksualiteit onnatuurlijk is. Toch kun je dat dat op respectvolle wijze uiten. Pedo's en homo's met elkaar vergelijken doen we niet. Homo's 'vies' noemen of homoseksualiteit een psychische afwijking noemen ook niet, om maar een paar voorbeelden te noemen.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, nu eerst een wandeling maken en daarna @:Meke's artikel lezen, al heb ik wel een aardig idee waar het over zal gaan.![]()
Dat was een korte wandelingquote:
Ja, mooi verhaal! De jouwe ook, maar dan iets minder fijn om te lezen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, nu eerst een wandeling maken en daarna @:Meke's artikel lezen, al heb ik wel een aardig idee waar het over zal gaan.
Hmm... bitterbal... buikspier... ik weet niet of de krokante beloning het afzien waard is. Ik denk dat die grens ergens tussen de drie en de vier bitterballen ligtquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:21 schreef Arizona het volgende:
Uw zeer sportieve Ari heeft een buikspiertje verrekt tijdens haar eerste tennisles na de zomerstop![]()
Maar er is ook goed nieuws: ik kreeg een bitterbal na de training op het terras
Ik was wel blij en dankbaarquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Hmm... bitterbal... buikspier... ik weet niet of de krokante beloning het afzien waard is. Ik denk dat die grens ergens tussen de drie en de vier bitterballen ligt
Ik luisterde hem als podcast in de trein, en dan denk ik altijd: ze moesten eens weeeeetenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, mooi verhaal! De jouwe ook, maar dan iets minder fijn om te lezen.
Ja, ik vergat nog te melden dat ik voor die wandeling eerst nog even zou gaan lopen klunsquooteditten.quote:
Hebben jouw nieuwe monsters nog spannende avonturen beleefd?quote:
Volgens mij willen ze gewoon sowieso geen dichte deuren zien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:38 schreef AgnesGru het volgende:
Katten
Loopt door de hor van de tuindeur naar binnen, en gaat vervolgens voor een dichte keukendeur zitten omdat ze weer naar buiten wil![]()
(deze zitten dus ongeveer 1m uit elkaar).
Ze hebben ontdekt dat er een balkon is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Hebben jouw nieuwe monsters nog spannende avonturen beleefd?
Zoiets jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze gewoon sowieso geen dichte deuren zien.
Of die andere wel open is maakt niet zo heel veel uit, volgens mij.
Het zijn echt ras-idioten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:38 schreef AgnesGru het volgende:
Katten
Loopt door de hor van de tuindeur naar binnen, en gaat vervolgens voor een dichte keukendeur zitten omdat ze weer naar buiten wil![]()
(deze zitten dus ongeveer 1m uit elkaar).
Laatste vrije dag ooit?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:59 schreef Koen66 het volgende:
morgen laatste vrije dag
dan maar weer naar het weekend toeleven
Ari!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sjors! Hoe gaat het? Nog lekker aan het genieten van je vrije tijd of al begonnen met je bedrijf op poten te zetten?
Ik lees dit net.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:21 schreef Arizona het volgende:
Uw zeer sportieve Ari heeft een buikspiertje verrekt tijdens haar eerste tennisles na de zomerstop![]()
Maar er is ook goed nieuws: ik kreeg een bitterbal na de training op het terras
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laatste vrije dag ooit?![]()
Maar even goed van gaan genieten dan.
Lekker! Verstandig ook om eerst lekker je rust en ontspanning te pakkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ari!
Beetje late reactie (we hebben een dagje zee gedaan).
Ik had (voordat ik besloten had om m’n baan op te zeggen) vakantie gepland tot en met volgende week. Deze week doe ik nog even niks. De laatste tijd bij m’n werk heeft me best veel energie gekost. Volgende week gaan we weer verder met de voorbereiding.
Hoe’s ‘t met jou?
Ik heb weer een boel gemist hier
Werkze vandaagquote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:09 schreef Koen66 het volgende:
ook lekker hoor
Ben ff met wat rum m'n laatste vrije avond aan het "vieren"
Yay!!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:15 schreef H_T het volgende:
Ik ga vanavond zowaar live en in het echt een pubquiz spelenDus zonder beeldschermen ertussen en antwoorden gewoon opschrijven op papier. Zin in
Niet echtquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Yay!!Heb je nog even tussendoor geoefend?
Wij hebben als team ook nog wel eens meegespeeld met De Mr. Bright's quiz online toen we nog in volle lockdown waren. Wel leuk, want door drukte deden we het "live" nog maar heel weinig én één van ons verhuisde naar het buitenland. Tijdens de lockdown waren we door het videobellen weer eens een keer ouderwets compleet. Maar wij eindigen nooit zo hoogquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet echtAls er geen thema voor is aangekondigd kan je niet heel veel doen om te oefenen, al is nieuws bijlezen nog wel een optie. Daar vragen ze nog wel eens naar bij zo'n quiz
![]()
Ik heb wel Pointless en Only Connect gekeken, maar die vragen/antwoorden zijn om verschillende redenen niet heel representatief voor een pubquiz
En voor de Potterheads: volgende week hebben Upbeatles een Harry Potter-quiz op de planning staan. Die is wel helemaal online
Ik heb aan een andere quiz wel eens meegedaan met een teamlid in Australiëquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wij hebben als team ook nog wel eens meegespeeld met De Mr. Bright's quiz online toen we nog in volle lockdown waren. Wel leuk, want door drukte deden we het "live" nog maar heel weinig én één van ons verhuisde naar het buitenland. Tijdens de lockdown waren we door het videobellen weer eens een keer ouderwets compleet. Maar wij eindigen nooit zo hoog
Wat heerlijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:15 schreef H_T het volgende:
Ik ga vanavond zowaar live en in het echt een pubquiz spelenDus zonder beeldschermen ertussen en antwoorden gewoon opschrijven op papier. Zin in
Werken is pas morgen gelukkig, vandaag laatste vrije dagquote:
Ik hoopte even dat ik tot 1 april geslapen had. Dit is toch van de zottequote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:21 schreef Koen66 het volgende:
https://www.ad.nl/show/ba(...)irvana-aan~a65029d7/
man man man
Ik gok de kerstman, omdat daarboven niks groeit en ik niet denk dat hij zijn rendieren zou opeten.quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:21 schreef Koen66 het volgende:
man man man
Ik doe geen uitspraken over de kerstman, vage vent.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik gok de kerstman, omdat daarboven niks groeit en ik niet denk dat hij zijn rendieren zou opeten.
Daar kan ik niks over zeggen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jij ook in Lemmer zat.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik gok de kerstman, omdat daarboven niks groeit en ik niet denk dat hij zijn rendieren zou opeten.
SPOILER: Weird Al denkt daar anders over...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Jij zal het weten, je woont bijna net zo ver noordelijk als hij natuurlijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik doe geen uitspraken over de kerstman, vage vent.
Ik weet toch meerdere users die noordelijker wonen. Waar wonen die in deze vergelijking?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij zal het weten, je woont bijna net zo ver noordelijk als hij natuurlijk.
Dat ligt er een beetje aan hoe veel verder noordelijk ze wonen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet toch meerdere users die noordelijker wonen. Waar wonen die in deze vergelijking?
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met m'n blote pielemuis in een tijdschrift gestaan toen ik een kleuter was
quote:Chemiebedrijf 3M loost illegaal gevaarlijke stof in Schelde
Het Amerikaanse chemiebedrijf 3M loost in het Belgische Zwijndrecht een giftige stof in het water van de Schelde, dat uiteindelijk ook door de Westerschelde in Nederland stroomt. Het gaat om FBSA, een stof die zich opstapelt in de longen [...]
https://www.nu.nl/economi(...)stof-in-schelde.html
Voorlopig maar even niet zwemmen @Luctor.et.Emergoquote:
Hij kan alleen bij zijn ouders gaan klagen lijkt mij. Die hebben toestemming gegeven.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:21 schreef Koen66 het volgende:
man man man
Ik kan me herinneren dat hij tijdens het 20 of 25-jarige jubileum van het album nog een interview had gehouden. Toen was het blijkbaar nog oké (of hij begreep toen nog niet dat hij er extra geld aan kon verdienen).quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij kan alleen bij zijn ouders gaan klagen lijkt mij. Die hebben toestemming gegeven.
Deze had een APK keuring kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
1738
Net aan in 1738 (1 januari), het vergaan van het schip de Leusden.
De Leusden was een in 1718-1719 gebouwd slavenschip wat in haar 19-jarige dienst tien keer de Trans-Atlantische driehoeksreis maakte. In totaal zou zij 6.564 slaven van West-Afrika naar Zuid-Amerika vervoeren, waarvan iets meer dan driekwart de tocht ook daadwerkelijk zou overleven om daar verkocht te worden.
[ afbeelding ]
Indeling van een Brits slavenschip, de Nederlandse zaten vergelijkbaar in elkaar.
Op haar laatste tocht vervoerde zij 700 slaven naar Suriname. Op 30 december 1737 kwam het schip voor de kust van Frans-Guyana in zwaar weer terecht, regen en mist belemmerde het zicht zodanig dat bij de monding van rivier de Marowijne de bemanning (incl de kapitein) al bij de Surinamerivier dacht te zijn. Tegen de tijd dat de kapitein zich afvroeg of ze wel goed zaten en een sloep uitzond om te controleren waar ze precies voor de kust voeren dreef het schip al te ver naar de monding van de Marowijne.
De Leusden liep op een zandbank en sloeg lek, water begon het ruim in te lopen. Er werd nog geprobeerd het water naar buiten te pompen, maar het lek was te groot voor de twee aanwezige pompen en het schip begon steeds verder over te hellen. De bemanning, bang dat de slaven uit het ruim zouden klimmen en ze zouden overmeesteren (ze waren op dit moment nog niet geboeid, omdat ze vlak hiervoor aan dek waren geweest om te eten) besloot de luiken naar het slavendek dicht te timmeren.
Uiteindelijk zou het schip volledig op haar kant op de zandbank komen te liggen en met het opkomende tij vol met water komen te staan. De bemanning werd in de ochtend door de uitgezonden sloep gered, samen met 16 slaven die voor werkzaamheden nog bovendeks waren op het moment van omslaan. De 16 geredde slaven werden in Suriname alsnog verkocht, 20 slaven waren al tijdens de reis omgekomen, de overige 664 verdronken die nacht.
Denk vooral dat laatste.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat hij tijdens het 20 of 25-jarige jubileum van het album nog een interview had gehouden. Toen was het blijkbaar nog oké (of hij begreep toen nog niet dat hij er extra geld aan kon verdienen).
Voor die stof vroeg 3M nooit een vergunning aan om het te lozen in het water. De Vlaamse overheid meet daarom ook niet de concentraties ervan, waardoor het bedrijf jarenlang ongestoord zijn gang kon gaan.quote:
Vrije geest hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met m'n blote pielemuis in een tijdschrift gestaan toen ik een kleuter was
Ja, er zullen misschien ook wel regels bestaan die zeggen dat een overheid niet zomaar bij zo'n bedrijf mag gaan kijken wat ze zoal maken en met wat voor proces ze dat doen. In dat geval is het ook lastig om te weten wat er zoal aan afvalstoffen bij komen kijken en alles continu testen op alle stofjes die er maar kunnen bestaan lijkt me ook niet haalbaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Voor die stof vroeg 3M nooit een vergunning aan om het te lozen in het water. De Vlaamse overheid meet daarom ook niet de concentraties ervan, waardoor het bedrijf jarenlang ongestoord zijn gang kon gaan.
Ik weet nooit wat gekmakender is aan dit soort berichten: de gewetenloze macht van het grote geld of de totale incompetentie van de overheid.
Dat wordt wel een beetje vermoeiend ja... ik merk het ook wel bij het sporten bijvoorbeeld. Ik ga bij de sportschool altijd douchen na afloop, en als er al mensen douchen zijn dat mannen van mijn eigen generatie (35-40). De nieuwe generatie 18-30 doucht echt nooit, of in onderbroekquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vrije geest hoor![]()
Zou tegenwoordig echt niet meer kunnen. We zijn (misplaatst) preuts momenteel en aan werkelijk alles wordt een label van mógelijke seksualiteit gehangen.
Aanklagen die hapquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:43 schreef Strani het volgende:
[..]
En naast misplaatst preuts m.i. ook kleinzerig.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vrije geest hoor![]()
Zou tegenwoordig echt niet meer kunnen. We zijn (misplaatst) preuts momenteel en aan werkelijk alles wordt een label van mógelijke seksualiteit gehangen.
De overheid test (normaal gesproken) in de buurt van zo'n bedrijf wat er zoal in het water belandt. Blijkbaar testen ze alleen op de aanwezigheid van bepaalde stoffen, ipv alle stoffen te analyseren die ze aantreffen. Dat laatste lijkt me toch wel handig. Misschien wel wat tijdrovender en duurder.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, er zullen misschien ook wel regels bestaan die zeggen dat een overheid niet zomaar bij zo'n bedrijf mag gaan kijken wat ze zoal maken en met wat voor proces ze dat doen. In dat geval is het ook lastig om te weten wat er zoal aan afvalstoffen bij komen kijken en alles continu testen op alle stofjes die er maar kunnen bestaan lijkt me ook niet haalbaar.
Maar zoals het daar staat klinkt het idd wel heel erg knullig.
Wat schandaligquote:
Wat voor soort peper is het?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Intussen heeft hier nog een peper besloten dat het tijd was om geel te worden.
[ afbeelding ]
Interessant genoeg is het de middelste, die niet het oudst is.
Wees erbij of wees een vierkantje!!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:29 schreef Meke het volgende:
Nou mense het scheelde niet veel, maar het wordt 11 september![]()
![]()
De baan is gereserveerd tussen 15u en 17u!
Wer ist dabei?
Leuk!!! Willen er mensen van hier teamen?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:26 schreef H_T het volgende:
[..]
En voor de Potterheads: volgende week hebben Upbeatles een Harry Potter-quiz op de planning staan. Die is wel helemaal online
Ik ben een vierkantjequote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:11 schreef Meke het volgende:
Hallo ik lok jullie graag weer allemaal naar het MEET-topic want er is eigenlijk bekend wanneer we gaan meeeten![]()
[..]
Wees erbij of wees een vierkantje!!
Ik ookquote:
Ik had gehoopt dat we 's avonds zouden meetenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:11 schreef Meke het volgende:
Hallo ik lok jullie graag weer allemaal naar het MEET-topic want er is eigenlijk bekend wanneer we gaan meeeten![]()
[..]
Wees erbij of wees een vierkantje!!
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ookOpenmonumentendag is altijd zo'n prachtige dag! Mogelijk ben ik wel in Utrecht, maar dan zal ik wel in een oud gebouw zitten
Ik vind dit zo schandaligquote:
Op de FP waren ook al wat mensen nog al van slag dat je bepaalde racistische en homofobe dingen niet meer mag zeggen op fok.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarom ging ik dit lezen, van sommige reacties sterven mijn hersencellen spontaan af
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
Misschien kunnen ze nog een net begonnen schoolband vinden die voor een paar bitterballen komt optreden.
Gezien deze post neem ik aan dat het over het userpolicy topic gaat?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarom ging ik dit lezen, van sommige reacties sterven mijn hersencellen spontaan af
Ja, ik dacht dat onze Beer dat bedoelde inderdaad.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gezien deze post neem ik aan dat het over het userpolicy topic gaat?
Daar was ik ook snel klaar mee. OP vond ik prima, daarna werd het snel minder.
Ja, ik zag iets van zes actieve topics daar, maar dit was de enige waarbij ik me deze opmerkingen voor kon stellen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat onze Beer dat bedoelde inderdaad.
Mijn stemming ging tijdens het lezen van de OP al vanquote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik zag iets van zes actieve topics daar, maar dit was de enige waarbij ik me deze opmerkingen voor kon stellen.
Ik was er gisteren al vrij snel klaar mee en wat ik nu zoal gepost zie worden maakt me niet echt enthousiast om te blijven lezen.
SPOILER: TW: homofobieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn stemming ging tijdens het lezen van de OP al vannaar
Die spoiler vond ik al schokkend genoeg om niet verder te lezen. Soms denk je dat we met ons land best ver zijn qua tolerantie en zo maar als je het hier soms leest lijkt het net alsof we 100 jaar geleden leven.SPOILER: TW: homofobieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook wel bijzonder, want ik kom dit soort mensen in het echt dus nooit tegen. Zouden ze dan heel goed hun mond houden of omring ik me gewoon met fijne mensen?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die spoiler vond ik al schokkend genoeg om niet verder te lezen. Soms denk je dat we met ons land best ver zijn qua tolerantie en zo maar als je het hier soms leest lijkt het net alsof we 100 jaar geleden leven.
Laten we het houden op het tweede, klinkt toch iets positieverquote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel bijzonder, want ik kom dit soort mensen in het echt dus nooit tegen. Zouden ze dan heel goed hun mond houden of omring ik me gewoon met fijne mensen?
Ja hoewel je daar qua collega's ook niet echt een keuze in hebtquote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Laten we het houden op het tweede, klinkt toch iets positiever
Ik denk dat tweede. Ik ga er wel vanuit dat dit een minderheid is, een die steeds luider gaat roepen naarmate ze zich meer realiseren dat hun groep steeds kleiner wordt.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel bijzonder, want ik kom dit soort mensen in het echt dus nooit tegen. Zouden ze dan heel goed hun mond houden of omring ik me gewoon met fijne mensen?
Ik kom ook zelden mensen tegen die uit hun hoofd weten welk land in 1999 het ESF won, al weet ik niet of die ook een beetje gek zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:47 schreef Meke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn stemming ging tijdens het lezen van de OP al vannaar
SPOILER: TW: homofobieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Maar hoeveelste was je dan van de hoeveel?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:44 schreef H_T het volgende:
Geen top 10 gehaald bij de quizvalt tegen, maar wel een leuke avond gehad
Dorpsgekken die alle ruimte krijgen op FOK en daardoor zich hier verzamelen, zoals social media over het algemeen heeft waardoor kleine schreeuwende minderheden ineens groot lijken.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik weet niet of de volledige uitslag al bekend isquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar hoeveelste was je dan van de hoeveel?
11e van 100 zou nog steeds best goed zijn, ondanks geen top 10, maar 30e van de 30 zou idd wat tegenvallend zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:
quote:
Werksysteem wel. Dus ik ben nu steeds aan het wachten tot ik weer verder kan.quote:
Ah, thuis werken?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Werksysteem wel. Dus ik ben nu steeds aan het wachten tot ik weer verder kan.
Ja., Nou ja, eerder thuis wachten is het momenteel.quote:
Hehequote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja., Nou ja, eerder thuis wachten is het momenteel.
Ik drink geen koffiequote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hehe
Gaat heel wat koffie doorheen?
Ahquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie
's ochtends twee bakken thee en daarna aan het water.
Dat klinkt wel heel slecht.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 9:35 heb ik iets gestart en nu twintig minuten later is het systeem nog steeds aan het draaien om het uit te voeren.
Die servers staan wel ergens op de zaak, dacht ik. Dit is een vrij oud programma, volgens mij, werkt dat niet in de cloud.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel slecht.
Staan de servers op de zaak? Of is het uitbesteed in "de cloud"?
Ah, "cloud" is een ruim begrip. Als je op afstand inlogt op een server valt dat ook wel onder "cloud" voor mijquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die servers staan wel ergens op de zaak, dacht ik. Dit is een vrij oud programma, volgens mij, werkt dat niet in de cloud.
Ik log wel op afstand in. Maar ik ben maar gebruiker, geen IT'er.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah, "cloud" is een ruim begrip. Als je op afstand inlogt op een server valt dat ook wel onder "cloud" voor mij
Maar ik zou er wel snel klaar mee zijn
Scheelt natuurlijk dat m'n laatste baan in de IT was, wij hadden altijd snel spul staan en als het niet snel was, dan zorgden we wel snel dat het snel werd.
Ah ja, dan bellen ze je iig niet als het niet werktquote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik log wel op afstand in. Maar ik ben maar gebruiker, geen IT'er.
Nee, het is niet mijn probleem en ik voel me ook geen eigenaar van het probleem.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah ja, dan bellen ze je iig niet als het niet werkt
Badmuts met schuimlaag mss? Geen idee hoe ze dat fixen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:08 schreef Yesse het volgende:
Sommige van de huidige zwemmers hebben geen armen waardoor ze letterlijk de kant moeten koppen om 'aan te tikken'. Bij sommigen zag dat er wel pijnlijk uit
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:08 schreef Yesse het volgende:
Sommige van de huidige zwemmers hebben geen armen waardoor ze letterlijk de kant moeten koppen om 'aan te tikken'. Bij sommigen zag dat er wel pijnlijk uit
Dat scheeltquote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, het is niet mijn probleem en ik voel me ook geen eigenaar van het probleem.
Mss hebben die dan weer geen benen om af te zetten.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zijn de zwemmers met armen toch in het voordeel.
Dat verschil heffen ze volgens mij op door zwemmers met (volgroeide) armen in het zwembad te laten beginnen. De rest heeft dus voorsprong doordat zij wel mogen duiken. Bij de mannen was net wel een man met armen 1 maar nummers 2 en 3 hadden volgens mij geen armen dus blijkbaar werkt het.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zijn de zwemmers met armen toch in het voordeel.
Er zal vast wel goed over nagedacht zijn inderdaad.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat verschil heffen ze volgens mij op door zwemmers met (volgroeide) armen in het zwembad te laten beginnen. De rest heeft dus voorsprong doordat zij wel mogen duiken. Bij de mannen was net wel een man met armen 1 maar nummers 2 en 3 hadden volgens mij geen armen dus blijkbaar werkt het.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Degene die van de kant af springen hebben toch wel een groot voordeel t.o.v. degene die al in het water starten.
Ik zou me geen zorgen maken om het aantikken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:08 schreef Yesse het volgende:
Wow vertel je ons hier nou dat je gehandicapten haat?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:58 schreef Strani het volgende:
Ik beken eerlijk dat ik de app van de Olympische Spelen heb verwijderd omdat ik pushmeldingen begon te krijgen over de Paralympische Spelen en ik die niet volg
In principe komt het daar wel op neer Em. Ik haat alles wat buiten de norm valt.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wow vertel je ons hier nou dat je gehandicapten haat?
Ik denk dat je gewoon nog boos bent over dit akkefietjequote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:08 schreef Strani het volgende:
[..]
In principe komt het daar wel op neer Em. Ik haat alles wat buiten de norm valt.
Ik had de app er al afgehaald, nadat de sluitingsceremonie was geweest.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:58 schreef Strani het volgende:
Ik beken eerlijk dat ik de app van de Olympische Spelen heb verwijderd omdat ik pushmeldingen begon te krijgen over de Paralympische Spelen en ik die niet volg
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:08 schreef Strani het volgende:
[..]
In principe komt het daar wel op neer Em. Ik haat alles wat buiten de norm valt.
Ik kijk eigenlijk nooit PS, maar ik heb het nu wel op staan.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:17 schreef Yesse het volgende:
Weinig interesse in deze SC voor de PS. En dan begin ik er steeds over
Ja schandalig dat mensen gewoon worden uitgesloten omdat ze niks mankeertquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon nog boos bent over dit akkefietje
Oh doe dat vooral joh! Misschien trek je er nog mensen mee over de streep om het wel te volgen!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:17 schreef Yesse het volgende:
Ja, fijn! Op nos.nl staat al niet heel veel, dus dan krijg ik door jou wat meer mee.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:17 schreef Yesse het volgende:
Zolang je een Irma meeneemt om aan de andere kant van het bad aan te geven dat het startschot heeft geklonken, moet het te doen zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als je doof bent trouwens, mag je dan bij zwemmen wel gewoon aan de OS meedoen, als je verder niks mankeert of moet je dan aan de PS meedoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |