Corry Kingquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:20 schreef NailQueen het volgende:
Kan niet wachten op de scene dat iedereen bij het kampvuur "Shalalie" begint te zingen!![]()
(Net als een paar jaar geleden met Corry Konings)
Yuki is wel sympathiek, leuk dat ie meedoetquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:58 schreef NailQueen het volgende:
Dat Yuki van Kris Kross Amsterdam meedoet aan Expeditie Robinson hadden we eigenlijk wel kunnen weten. Het viel me al op dat hij niet in de clip van Increible zat.
Da's goed om te wetenquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:55 schreef Arizona het volgende:
Nou, Jungle Cruise was prima voor een middagje ongecompliceerd vermaak
Soms te flauw voor woordenmaar vooral gewoon een fijn Disney-avontuur
![]()
(En een prachtige instrumentale versie van Nothing else matters)
In de beginjaren leek het me nog wel interessant. Toen er nog geen BNers meededen en de deelnemers nog wat ondernemender waren. Voedsel zoeken op zo'n eiland, door het bos trekken op zoek naar vruchten en zo.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:12 schreef NailQueen het volgende:
Willen jullie ooit meedoen aan Expeditie Robinson? Mij zie je daar in ieder geval niet![]()
(Kapot gaan op een eiland voor de camera's, waarom?)
Alleen op afvallerseiland doen ze dit nog. Letterlijk survivallen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In de beginjaren leek het me nog wel interessant. Toen er nog geen BNers meededen en de deelnemers nog wat ondernemender waren. Voedsel zoeken op zo'n eiland, door het bos trekken op zoek naar vruchten en zo.
De laatste keer dat ik keek lag iedereen maar een beetje te klagen op het strand, kregen ze al hun voedsel via het winnen van proeven en het team dat die proef verloor zat dan een paar dagen te zeuren dat ze weinig eten hadden.
Daarna ook nooit meer gekeken.
Heeft weinig meer te maken met zogenaamd gestrand zijn en survivallen op een onbewoond eiland.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Alleen op afvallerseiland doen ze dit nog. Letterlijk survivallen.
Ik kan me een seizoen herinneren dat de deelnemers ooit een vuursteen waren kwijt geraakt om het vuur aan te steken. Ze kregen van de productie gewoon weer een nieuwe want anders hadden ze geen eten
Het is al bijna raceweek voor de F1quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:11 schreef H_T het volgende:
Alsof ik nog niet genoeg autoracen heb gezien dit weekend met het volgen van de 24 uur van Le Mans zit ik nu Indycar terug te kijken. Nóg meer rondjes!
quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is al bijna raceweek voor de F1
Dan is op Monza (GP van Italië) net zo'n kwalficatiesysteem als op Silverstone (GP van UK)quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Belgiëeeeeeeeeeee, Belgiëeeeeeeeeeeeee, Bel-giiiiiiiiiiiii-eeeeeeeeeeeeee
En de week daarna ZandvoortEn de week daarna Italië
![]()
Triple header!
Ik hoop dat niet zo'n saaie optocht race wordt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:29 schreef H_T het volgende:
Ik ben best benieuwd hoe Zandvoort gaat worden! Deels natuurlijk voor de race, deels voor de chaos die ik verwacht met het vervoer
Ik heb Zandvoort geprobeerd in F1 2020. Delen van het circuit leken aardig smal, maar laatste bocht + rechte stuk verwacht ik toch wel wat mogelijkhedenquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan is op Monza (GP van Italië) net zo'n kwalficatiesysteem als op Silverstone (GP van UK)
[..]
Ik hoop dat niet zo'n saaie optocht race wordt.
Gewoon aan de maximumsnelheid houden. Allemaal max 80 per uur, flitspaal langs het circuit zetten.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan is op Monza (GP van Italië) net zo'n kwalficatiesysteem als op Silverstone (GP van UK)
[..]
Ik hoop dat niet zo'n saaie optocht race wordt.
Daar zijn de teams op voorbereid. Daarom zitten er geen kentekenplaten op die auto'squote:Op zondag 22 augustus 2021 22:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon aan de maximumsnelheid houden. Allemaal max 80 per uur, flitspaal langs het circuit zetten.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is al bijna raceweek voor de F1
quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]![]()
Maar ook de eerste race sinds het pre-coronatijdperk die ik niet live kan zien
Niet? De schavuiten!quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar zijn de teams op voorbereid. Daarom zitten er geen kentekenplaten op die auto's
Neenee ik ga wel echt iets leuks doen! De jaarlijkse dorpsfeesten zijn hier weer terug en mogen weer, wel inclusief coronatesten en al. Maar vandaarquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]Ga je wel wat leuks doen in die tijd? En als het wat stoms is, waarom doe je het juist dan?
Prioriteiten stellenquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]![]()
Maar ook de eerste race sinds het pre-coronatijdperk die ik niet live kan zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ze falen op wel meer punten de APK! Ze hebben geen ruitenwissers, geen richtingaanwijzers, geen koplampen... En dan kosten die auto's nog miljoenen ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |