https://dutchgp.com/dit-i(...)de-dutch-grand-prix/quote:De Dutch Grand Prix is één van de grootste evenementen van het jaar en daarom krijg je t/m vrijdag 20 augustus bezoekersvoorrang bij het inboeken van de test. Ben je nog niet volledig gevaccineerd (14 dagen na je tweede prik, of 4 weken na je Janssen-prik, of heb je geen herstelbewijs in de CoronaCheck-app) dan is het belangrijk dat je zo snel mogelijk je testafspraak maakt. Tot en met vrijdag 20 augustus krijg je bezoekersvoorrang bij het inboeken van de testafspraak.
Wat is belangrijk bij het inplannen van je testafspraak?
– Laat je zo dicht mogelijk bij huis testen
– Plan je testafspraak op de ochtend dat je naar de Dutch Grand Prix komt óf aan het einde van de middag de dag ervoor (hij is maar 24 uur geldig)
– Ga alleen naar Zandvoort met een negatieve testuitslag, zonder CoronaCheck-app kom je het terrein niet op.
Plan je afspraak via Testen voor Toegang (op testenvoortoegang.org)
– Kom je op 3 september naar de Dutch GP? Gebruik dan evenementcode: 3SEP_FORMUL
– Kom je op 4 september naar de Dutch GP? Gebruik dan evenementcode: 4SEP_FORMUL
– Kom je op 5 september naar de Dutch GP? Gebruik dan evenementcode: 5SEP_FORMUL
In Zandvoort zelf kun je geen test plannen als je maar één dag komt, dan is het echt de bedoeling dat je je dicht bij huis laat testen. Blijf je in Zandvoort overnachten? Dan zijn we samen met Testen voor Toegang aan het kijken naar een tijdelijke testlocatie in Zandvoort zelf.
1 lijkt me altijd de onderste rij, toch?quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:47 schreef Spockjuh_ het volgende:
Rij 35 en inderdaad, reken je van boven naar beneden of andersom
Was dit topic aan het lurken, maar m’n kaarten zijn ook eindelijk zichtbaar in de app dus het voelt eindelijk echt 🥳quote:
Het is mij gelukt, heb de tickets gedownload, en daarna gescand, moest nog wel het mailadres opgeven.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:32 schreef Qyra het volgende:
[..]
Was dit topic aan het lurken, maar m’n kaarten zijn ook eindelijk zichtbaar in de app dus het voelt eindelijk echt 🥳
Via de app in de wallet plaatsen of tickets doorsturen wil helaas nog niet werken, maar dat zal ongetwijfeld komen.
Hm, ik kan ze wel als QR code of als pdf openen (in de app dus), maar dan nietquote:Op maandag 23 augustus 2021 22:33 schreef zalkc het volgende:
[..]
Het is mij gelukt, heb de tickets gedownload, en daarna gescand, moest nog wel het mailadres opgeven.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:23 schreef golfer het volgende:
Rechtzaak tegen de flypast:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)ZAYu3waDBj7_E4Raczqw
vermoeiend allemaal, al vind ik dat soort dingen ook wel een beetje oubollig en weinig origineelquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:23 schreef golfer het volgende:
Die lui kunnenniks hebben. Moet eens in de buurt van vliegbasis Leeuwarden wonen dan weet je pas geluidsoverlast is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:23 schreef golfer het volgende:
Dit kunnen ze veel Nederlandser aanpakken. Langsfietsen op klompen met een bus melk en een kleine oranje wimpel ofzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
vermoeiend allemaal, al vind ik dat soort dingen ook wel een beetje oubollig en weinig origineel
En kwam ook nog deze tegen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
vermoeiend allemaal, al vind ik dat soort dingen ook wel een beetje oubollig en weinig origineel
ben jij nog onder de indruk dan van een paar straaljagers met witte of gekleurde rook? Liever een paar V10's over het circuit maar dan is het zo lullig voor de huidige auto'squote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:02 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit kunnen ze veel Nederlandser aanpakken. Langsfietsen op klompen met een bus melk en een kleine oranje wimpel ofzo
Ik ben daar niet van de onder de indruk inderdaad. Het pronken met militaire vliegtuigen is naast ouderwets voor onze defensie ook niet bepaald een reflectie van de werkelijkheid. Dan zou iets met het water / de marine wellicht beter zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben jij nog onder de indruk dan van een paar straaljagers met witte of gekleurde rook? Liever een paar V10's over het circuit maar dan is het zo lullig voor de huidige auto's
Wat een huiliequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
En kwam ook nog deze tegen...
Wordt de Grand Prix alsnog afgelast? Voor stikstofstrijder Johan Vollenbroek nadert uur U
Zucht... Ik word een beetje moe van dat geklaag.
Hup Johan, cancel die bende. Helaas heeft er nog nooit een rechter een uitspraak gedaan die tegen de koninklijke familie in ging.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wordt de Grand Prix alsnog afgelast? Voor stikstofstrijder Johan Vollenbroek nadert uur U
daar zijn actiegroepen niet voor niets actief omdat de vliegbasis de regels ver overtreedt en met F35 mogelijk nauwelijks binnen de vergunning zou kunnen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die lui kunnenniks hebben. Moet eens in de buurt van vliegbasis Leeuwarden wonen dan weet je pas geluidsoverlast is.
Scam?quote:
Zulke mensen verdienen het afgeranseld te worden door een knokploeg.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
ik denk dat Johan al wat bedreigingen ontvangen heeft van het 33 legerquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zulke mensen verdienen het afgeranseld te worden door een knokploeg.
Zandvoort ligt ook in de aanvliegroute naar Schiphol als de wind goed staat. Dan komen die dingen ook te pas en te onpas over. Niemand die dan klaagt over dat stiltegebied.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar zijn actiegroepen niet voor niets actief omdat de vliegbasis de regels ver overtreedt en met F35 mogelijk nauwelijks binnen de vergunning zou kunnen.
Het is natuurlijk wel gek dat je circuit aanlegt en de duinen bepaalde hoogte moeten zijn om geluid te dempen voor de rustgebieden er omheen en dat je dan een absurd luidruchtig vliegtuig eroverheen jaagt. Net zo absurd als dat de F35's en F16's laag over zwaar beschermde natuur op Schiermonnikoog vliegt
Dat betekent niet dat de overlastregels de afgelopen 50 jaar onveranderd zijn gebleven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:28 schreef TagForce het volgende:
Overigens lag het circuit er al ruim voor het een stilte- of zelfs maar natuurgebied was.
Zeker niet. Het was dan ook meer een reactie op de opmerking in het artikel dat "een circuit geen plaats heeft in of naast een natuurgebied"... Logische reactie zou dan dus ook moeten zijn "Prima, geen overlast in natuurgebied... *poof* Het is geen natuurgebied meer, you're welcome."quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat de overlastregels de afgelopen 50 jaar onveranderd zijn gebleven.
Gaan ze Afghanistan bombarderen op 5 september?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:48 schreef zalkc het volgende:
https://www.defensie.nl/a(...)andvoort-geannuleerd
een keer een andere reden om iets af te lassen dan corona
Dat is ook een idiote actie. Terecht geannuleerd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:48 schreef zalkc het volgende:
Nietsquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is ook een idiote actie. Terecht geannuleerd.
Wat heeft Defensie te maken met F1 rijden?
Ik neem aan dat die famfare ook na afloop de volksliederen doen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:48 schreef zalkc het volgende:
personeelswervingquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Fly overs zijn er bij nogal veel GP's hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Leuke smoes, maar heeft natuurlijk geen moer met Afghanistan te maken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:48 schreef zalkc het volgende:
Dat lijkt me wel eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke smoes, maar heeft natuurlijk geen moer met Afghanistan te maken.
Tja.quote:
Als iedereen in de sloot springt, dan spring jij erachteraan? # moeders.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fly overs zijn er bij nogal veel GP's hoor
Maar wel met de beschikbaarheid en inzetbaarheid. En aangezien we nog ongeveer 3 vliegtuigen en een eenhoorn hebben is het niet heel raar dat er met de huidige situatie geen vlieguren opgeofferd worden voor een beetje spielerei.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke smoes, maar heeft natuurlijk geen moer met Afghanistan te maken.
kunnen we daar geen rechtzaak tegen houden ???quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:45 schreef golfer het volgende:
Het volkslied vooraf zal worden gezongen door Davina Michelle.
Wie???
Het kan zijn dat je haar niet ken. Het kan zijn dat het je smaak niet is. Je mag je in ieder geval geruststellen met het feit dat die meid een dijk van den stem heeft.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:45 schreef golfer het volgende:
Wie???
Dat gaat vast lang durenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:45 schreef golfer het volgende:
Wie???
Bijzonder. Ik 'volg' de muziekscene to-taal niet, ben ook echt enorm onbekend met heel veel Nederlandse artiesten, maar zelfs ik ken Davina Michelle echt wel. Niks mis mee, die kan uitmuntend zingen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:45 schreef golfer het volgende:
Wie???
Hey! Niets tegen Davina he!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:53 schreef theclansman het volgende:
[..]
kunnen we daar geen rechtzaak tegen houden ???
Ik vind het wel een vreselijk mens, maar ach. Zingen kan ze op zich wel ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bijzonder. Ik 'volg' de muziekscene to-taal niet, ben ook echt enorm onbekend met heel veel Nederlandse artiesten, maar zelfs ik ken Davina Michelle echt wel. Niks mis mee, die kan uitmuntend zingen.
Dit is echt heel pijnlijk ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon de schaamteloosheid hebben om na alle commotie en de huidige tijdgeest waarin de hele entertainmentsector op z'n gat ligt aan Chef Special te vragen om voor nop op te komen treden... dan sta je nog verder van de werkelijkheid af dan ik al dacht.
Prima dat er een Formule 1-race verreden wordt, maar Prins Bernhard is wel echt af
Helemaal voor nop was het niet. Ze zouden er een X aantal ultra VIP kaarten voor krijgen (achter de schermen in de pits en zo, zoals je ook altijd zangers en acteurs bij buitenlandse wedstrijden ziet staan). Die kaarten gaan voor enkele duizenden euros per stuk van de hand.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon de schaamteloosheid hebben om na alle commotie en de huidige tijdgeest waarin de hele entertainmentsector op z'n gat ligt aan Chef Special te vragen om voor nop op te komen treden... dan sta je nog verder van de werkelijkheid af dan ik al dacht.
Prima dat er een Formule 1-race verreden wordt, maar Prins Bernhard is wel echt af
Het is een rijkeluisfeestje en dan nog maandenlang janken om geld.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:20 schreef Coelho het volgende:
[..]
Helemaal voor nop was het niet. Ze zouden er een X aantal ultra VIP kaarten voor krijgen (achter de schermen in de pits en zo, zoals je ook altijd zangers en acteurs bij buitenlandse wedstrijden ziet staan). Die kaarten gaan voor enkele duizenden euros per stuk van de hand.
Of zoals in het artikel stond: "We moeten met 70% bezetting 100% van de kosten dekken. Dan probeer je creatief te zijn." Bovendien, de vraag mag gesteld worden en Nee is ook een antwoord.
Al die paleizen leegruimen en inrichten als IC.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het is een rijkeluisfeestje en dan nog maandenlang janken om geld.
Misschien vergeet je even dat het circuit alleen al vele miljoenen moet betalen om het te mogen organiseren...quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het is een rijkeluisfeestje en dan nog maandenlang janken om geld.
Je staat gewoon niet in je recht om te zeuren om geld als je half Amsterdam uitbuit.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:56 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Misschien vergeet je even dat het circuit alleen al vele miljoenen moet betalen om het te mogen organiseren...
Niet zo gek dus dat het circuit baalt dat ze geen volle bezetting hebben, hadden ze nodig om uit de kosten te komen.
Ik heb wel een goede deal als voorstel: Chef's Special treedt gratis op als de Prins huisjesmelker als tegenprestatie alle huurders van zijn panden een half jaar geen huur laat betalen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Je staat gewoon niet in je recht om te zeuren om geld als je half Amsterdam uitbuit.
Dealquote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb wel een goede deal als voorstel: Chef's Special treedt gratis op als de Prins huisjesmelker als tegenprestatie alle huurders van zijn panden een half jaar geen huur laat betalen.
Volgens mij is de Dutch GP meer dan alleen de prins. Wordt een beetje moe dat bij elk argument over het circuit de prins wordt gebruikt.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je staat gewoon niet in je recht om te zeuren om geld als je half Amsterdam uitbuit.
Beetje veel mensen die hier de rekening spekken van de prins.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Volgens mij is de Dutch GP meer dan alleen de prins. Wordt een beetje moe dat bij elk argument over het circuit de prins wordt gebruikt.
Hij is dan ook de eigenaar van het circuit en mede-organisator van de GP, dus logisch dat er over hem gepraat wordt.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:02 schreef 4-elements het volgende:
Volgens mij is de Dutch GP meer dan alleen de prins. Wordt een beetje moe dat bij elk argument over het circuit de prins wordt gebruikt.
Dat snap ik. Maar argumenten als 'de Dutch GP gaat alleen maar door omdat er een prins bij betrokken is', 'het circuit mag niet zeuren over geld want ze hebben Bernhard', etc. daar ik kan zo weinig mee.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is dan ook de eigenaar van het circuit en mede-organisator van de GP, dus logisch dat er over hem gepraat wordt.
Jij denkt dat Micheal Douglas en Tom Cruise laatst voor een rondleiding en een borrel daar liepen?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:20 schreef Coelho het volgende:
[..]
Helemaal voor nop was het niet. Ze zouden er een X aantal ultra VIP kaarten voor krijgen (achter de schermen in de pits en zo, zoals je ook altijd zangers en acteurs bij buitenlandse wedstrijden ziet staan). Die kaarten gaan voor enkele duizenden euros per stuk van de hand.
Of zoals in het artikel stond: "We moeten met 70% bezetting 100% van de kosten dekken. Dan probeer je creatief te zijn." Bovendien, de vraag mag gesteld worden en Nee is ook een antwoord.
Nu is de band wel gevraagd door Bernhard (of iig namens).quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:14 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar argumenten als 'de Dutch GP gaat alleen maar door omdat er een prins bij betrokken is', 'het circuit mag niet zeuren over geld want ze hebben Bernhard', etc. daar ik kan zo weinig mee.
Daar mag je (terecht) kritiek op hebben, dat vind ik ook belachelijk. Zeker omdat cultuur al in het verdomhoekje zit van onze regering.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:17 schreef babylon het volgende:
[..]
Nu is de band wel gevraagd door Bernhard (of iig namens).
Jij denkt dat zij betaald worden? Volgens mij gewoon liefhebbers die via hun connecties toegang regelen in ruil voor wat exposure.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:16 schreef babylon het volgende:
[..]
Jij denkt dat Micheal Douglas en Tom Cruise laatst voor een rondleiding en een borrel daar liepen?
Keep thinkingquote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:29 schreef Coelho het volgende:
[..]
Jij denkt dat zij betaald worden? Volgens mij gewoon liefhebbers die via hun connecties toegang regelen in ruil voor wat exposure.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:29 schreef Coelho het volgende:
[..]
Jij denkt dat zij betaald worden? Volgens mij gewoon liefhebbers die via hun connecties toegang regelen in ruil voor wat exposure.
Met die video heb ik eindelijk mijn plek kunnen terugvindenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:47 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Dronevideo's van de huidige stand van zaken:
Ja, die zijn er.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:01 schreef James-Hetfield het volgende:
Zijn er mensen die verwachten dat het een GP wordt wat geen treintje rijden is?
Vrees dat er bijzonder weinig ingehaald wordt op dit circuit.
Ik hoop het. Maar het is zo'n smal baantje.quote:
Goed verhaal.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:11 schreef golfer het volgende:
Haha, die prins Huisjesmelker wilde dat Chef' Special gratis voor hem bij de formule 1 zou optreden:
https://nos.nl/artikel/23(...)-formule-1-te-spelen
[ twitter ]
Ook een redelijk verhaal.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:20 schreef Coelho het volgende:
[..]
Beetje suggestieve titel...alsof de F1-fan z'n auto voor 5 minuten komt parkeren.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:30 schreef golfer het volgende:
Maar niet alleen de prins slaat er een slaatje uit:
https://www.haarlemsdagbl(...)t&utm_medium=twitter
Iedereen dus die op die dagen een auto in die parkeergarage wil parkeren moet dat tarief betalen, ongeacht de parkeerduur. Dus niet alleen F1-fans.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:47 schreef Accordtje het volgende:
Beetje suggestieve titel...alsof de F1-fan z'n auto voor 5 minuten komt parkeren.
Dat zullen wel mensen met 2x4 kaarten zijn waarbij de helft is ingeloot en de andere helft niet. Die kunnen ze overigens gewoon op het resellplatform aanbieden. Dan zijn ze zo weg die kaarten.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:15 schreef Qyra het volgende:
mensen die zeggen: ik heb 8 kaarten maar ik kan niet en moet er vanaf (als je 7 vrienden wel kunnen kan ik me voorstellen dat als 1 onverhoopt verhinderd is je daar wel een invaller voor vindt).
Volgens mij is de communicatie vanuit Dutch GP best wel prima. Alle mensen (groepen) waarvan ik weet dat ze kaarten hebben (of hadden) hebben bericht ontvangen. Zal vast wel een keer iets mis gaan, maar dat zullen incidentjes zijn denk ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:15 schreef Qyra het volgende:
Mijn vraag dus eigenlijk, zijn de mensen met de huidige problemen degenen die ook (te) veel kaarten gekocht hebben op vage manieren of is idd de communicatie vanuit Dutch gp zo beroerd? (Los vh feit dat de tussentijdse communicatie natuurlijk zo goed als afwezig is geweest)
Ja, daarom is het toch een suggestieve titel? Parkeergarage plukt de F1-fan kaal staat er....quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:55 schreef golfer het volgende:
Iedereen dus die op die dagen een auto in die parkeergarage wil parkeren moet dat tarief betalen, ongeacht de parkeerduur. Dus niet alleen F1-fans.
Die kosten zijn al lang gedekt omdat de grote sponsoren bijgelegd hebben.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:20 schreef Coelho het volgende:
[..]
Vaak verkopen ze al in eerder stadium de catering rechten. Het is dan aan de cateraar om dat terug te verdienen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Die kosten zijn al lang gedekt omdat de grote sponsoren bijgelegd hebben.
Ieder biertje dat ze verkopen is winst.
Zag van de week een samenvatting van de Formula Regional European Championship by Alpine op Zandvoort en er zijn wel een paar plaatsen waar een inhaalactie mogelijk is.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:01 schreef James-Hetfield het volgende:
natuurlijk ook even gekeken waar ik dan kom te zitten maar kan de tribune layout en nummer niet vinden.. N00b, ik weet hetquote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:31 schreef zalkc het volgende:
[..]
Met die video heb ik eindelijk mijn plek kunnen terugvinden
[ afbeelding ]
Op het resell platform kun je de trappen terug zien die er per tribune zijn. Met wat logica kun je de trappen vinden waar je zit (1112/1113 in dit geval)
Rijnummers gaan van laag naar hoog, zo te zien zijn er in dat deel waar ik zit 30 rijen te tellen.
welke tribune zit je en welk trap nummer ( volgens mij is dat het eerste nummer op je ticket )quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:09 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
natuurlijk ook even gekeken waar ik dan kom te zitten maar kan de tribune layout en nummer niet vinden.. N00b, ik weet het
alleen champagne als je op je plek blijft staan. waag het niet te gaan rondlopenquote:
Na de Tarzanbocht kunnen ze nog een stukje battelen tot de Hugenholtz, dus ik denk dat dat wel een spannende plek gaat worden.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:01 schreef James-Hetfield het volgende:
eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:45 schreef Dven het volgende:
Over het algemeen winderig, zand dat meespeelt, kortste pitstop op de kalender, kombochten, temperaturen en neerslag die vaak een rol kunnen spelen gecombineerd met een oldschool baan die onvergeeflijk is.
Zandvoort heeft alles in huis om een epische toevoeging aan de kalender te kunnen worden
Eens. Dit wordt topquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:45 schreef Dven het volgende:
Over het algemeen winderig, zand dat meespeelt, kortste pitstop op de kalender, kombochten, temperaturen en neerslag die vaak een rol kunnen spelen gecombineerd met een oldschool baan die onvergeeflijk is.
Zandvoort heeft alles in huis om een epische toevoeging aan de kalender te kunnen worden
Of gewoon een herhaling van Monaco of het eerste jaar Baku.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:45 schreef Dven het volgende:
Telegraaf heeft een liveblog, het lijkt erop dat hooguit het randgebeuren wordt ingeperkt en de race kan doorgaanquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:45 schreef theclansman het volgende:
die rechtzaak was rond deze tijd toch ?
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:45 schreef Dven het volgende:
manmanmanmanmanquote:,,Het zou dan gaan om twee uur, op zondag. Zonder F3-race, zonder Porsche-race, zonder omkleed programma." De MOB-advocaat kijkt waarschijnlijk weinig F1: ,,Er zal dan nog moeten worden geoefend waarschijnlijk. Een dag ervoor een uur."
Huh, waar gaat dit over? Zonder F3 enzo?quote:
Dat ze een middenweg willen door het evenement wel door te laten gaan maar dan alleen effe snel de race op zondag, zonder publiek, andere races enzovoorts.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, waar gaat dit over? Zonder F3 enzo?
Dus geen vrije trainingen en kwalificatie voor de F1. Die advocaat kijkt echt geen F1quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:11 schreef ijs. het volgende:
[..]
Telegraaf heeft een liveblog, het lijkt erop dat hooguit het randgebeuren wordt ingeperkt en de race kan doorgaan
[ twitter ]
Door zo'n uitspraak in ieder geval niet meer serieus te nemen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus geen vrije trainingen en kwalificatie voor de F1. Die advocaat kijkt echt geen F1
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat ze een middenweg willen door het evenement wel door te laten gaan maar dan alleen effe snel de race op zondag, zonder publiek, andere races enzovoorts.
Als goedmakertje mogen de F1 coureurs wel op zaterdag een uur op het circuit 'oefenen'.
Wel W Series en geen F3, dan zou ik wel WOEST worden. Het is al kut genoeg dat we in de huidige kalenderopzet niet meer gewoon F2 en F3 in hetzelfde weekeinde hebbenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:17 schreef theclansman het volgende:
ja en zonder porsche cup. hij vergeet de W series voor het gemak even
Begint gênante vormen aan te nemen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:55 schreef theclansman het volgende:
Dat zou namelijk, betoogt de milieuclub, al enorm veel stikstof schelen in kwetsbaar gebied. Hij refereert aan de fly-past en vraagt zich af waar 'die 186 kilo stikstof bij wordt geschreven'. Advocaat MOB lijkt niet op hoogte van aflasting van de vliegshow.
lekker voorbereid zijn ze wel
ze willen aandachtquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:02 schreef Zipportal het volgende:
Laat die gasten zich maar druk maken om dat stink vuurwerk in december, als ze toch wat willen.
Arena Grandstand 1 - 1215, Rij 35 .quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:28 schreef theclansman het volgende:
[..]
welke tribune zit je en welk trap nummer ( volgens mij is dat het eerste nummer op je ticket )
een momentquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:51 schreef Spockjuh_ het volgende:
Arena Grandstand 1 - 1215, Rij 35 .
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:51 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Arena Grandstand 1 - 1215, Rij 35 .
Er ligt gewoon een vergunning voor X racedagen per jaar. Door F3 te combineren scheelt het in vervoersbewegingen ten opzichte van een ander weekend F3. Dus het zo organiseren is een stikstofbesparing ten opzichte de verleende vergunningenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:11 schreef ijs. het volgende:
[..]
Telegraaf heeft een liveblog, het lijkt erop dat hooguit het randgebeuren wordt ingeperkt en de race kan doorgaan
[ twitter ]
Slechte verliezers.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Begint gênante vormen aan te nemen.
Wereldvreemde mongolen in hun eigen sprookjeswereld.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:11 schreef ijs. het volgende:
[..]
[ twitter ]
Woowquote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:55 schreef theclansman het volgende:
Dat zou namelijk, betoogt de milieuclub, al enorm veel stikstof schelen in kwetsbaar gebied. Hij refereert aan de fly-past en vraagt zich af waar 'die 186 kilo stikstof bij wordt geschreven'. Advocaat MOB lijkt niet op hoogte van aflasting van de vliegshow.
lekker voorbereid zijn ze wel
Leuk! Wij hebben twee keer Paddock Club kaarten gehad. Beide in Abu Dhabi.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:28 schreef ETA het volgende:
• Slechte nieuws: Heb mijn gratis kaartjes voor de vrijdag moeten inleveren.....![]()
• Goede nieuws: Heb paddock club kaartjes voor terug gekregen![]()
• Slechte nieuws: Het is alleen voor de vrijdag en mag geen grote DSLR paddock club mee in nemen![]()
• Goede nieuws: Gratis champagne.
Vroegah stookten ze 3x zoveel peut weg bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:47 schreef theclansman het volgende:
advocaat van MOB : Wösten: de F1 van nu is niet te vergelijken met de races in het verleden #hvnl
nee het is idd stukken milieuvriendelijker nu
Zou een mes in een F1 band steken net zo'n slecht plan zijn als in een vrachtwagenband?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wie gaat er met een doosje punaises in de pitbox van Mercedes staan?
Beste plek van het circuit, was mijn vaste plekje toen ik nog als fotograaf daar werkte.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:56 schreef theclansman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat zou trap 15 moeten zijn dus in dat vak redelijk hoog zijn wel topplaatsen kan je ze mooi aan zien komen heel de bocht door en weer weg zien rijden .
Gewoon verkeerde band monteren zoals tijdens de GP van Sakhir.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wie gaat er met een doosje punaises in de pitbox van Mercedes staan?
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:12 schreef Jolige_Joffer het volgende:
Zijn er eigenlijk ook rechtszaken geweest tegen de Jack's Racing Day 2021 op het TT circuit van Assen?
Mja, als fotograaf voor mooie plaatjes is dat inderdaad een beste plek.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Beste plek van het circuit, was mijn vaste plekje toen ik nog als fotograaf daar werkte.
Edit: Ander idee.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
Ben benieuwd, mocht ik helemaal bovenin zitten kan het zo maar zijn dat ik zicht heb over meerdere stukken van het circuit.
Zit wel te kijken waar ze in de arena een mogelijk scherm willen of kunnen plaatsen, dat is een lastige denk ik gezien de minimaal beschikbare ruimte
quote:Nederlandse supporters zijn sprinkhanen, ze strijken massaal neer in een voor hun groen gebied, vreten het kaal en zichzelf vol en trekken hossend verder als er niets meer te halen valt. Schaatsen en voetbal zijn de enige constante. Schaatsen is voor de echte losers die niet tegen spanning kunnen, we winnen altijd. En voetbal is nu eenmaal voetbal, de grootste sport van allemaal.
Het dunne strookje daar met gras kunnen ze er wel 2 kwijt met aan beide kanten een scherm.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
Zit wel te kijken waar ze in de arena een mogelijk scherm willen of kunnen plaatsen, dat is een lastige denk ik gezien de minimaal beschikbare ruimte
Als ik deze animatie moet geloven dan staan er genoeg schermen, waaronder een 3-way in het binnendeel van de Nissan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:09 schreef theclansman het volgende:
[..]
Het dunne strookje daar met gras kunnen ze er wel 2 kwijt met aan beide kanten een scherm.
Ter hoogte van pit entry staat meestal een scherm.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
Ben benieuwd, mocht ik helemaal bovenin zitten kan het zo maar zijn dat ik zicht heb over meerdere stukken van het circuit.
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:40 schreef Zipportal het volgende:
Davina Michelle zingt alleen nog op F1 Zandvoort als andere acts geld krijgen
https://www.ad.nl/show/da(...)ld-krijgen~a354a34c/
Blijf maar weg, krijsend zwijntje.
Wij hebben met 6 man voor 3 jaar sta plaatsen, en al onze tickets zijn verdwenen uit onze accounts..quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:26 schreef MowtheGrass het volgende:
Als ik bij mijn tickets kijk zie ik wel mijn rij met stoelnummer, maar ik kan nergens een qr-code vinden om deze in de app te scannen.
Wie helpt?
Klikken op "Download bestelling" en dan krijg je een PDF met je kaartenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:26 schreef MowtheGrass het volgende:
Als ik bij mijn tickets kijk zie ik wel mijn rij met stoelnummer, maar ik kan nergens een qr-code vinden om deze in de app te scannen.
Wie helpt?
Had je dan andere kaarten, of..?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb ze nu zelf gedownload.
Nog steeds ongelofelijk dat ze me op deze plek neer hebben gegooid
"Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix Sunday
Tarzan in Grandstand 2, Tarzan in Grandstand 2"
Had twee jaar geleden een andere tribune geselecteerd bij het reserveren van kaarten, toen de loting bekend was een paar weken later bleek dat ik in de Tarzan ben neergezet. Had minder gekundquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:34 schreef Qyra het volgende:
[..]
Had je dan andere kaarten, of..?
Zit zelf de Tarzan in Grand stand 1
Kan niets downloaden, mijn bestellingen is leeg.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb ze nu zelf gedownload.
Nog steeds ongelofelijk dat ze me op deze plek neer hebben gegooid
"Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix Sunday
Tarzan in Grandstand 2, Tarzan in Grandstand 2"
Adblock misschien?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:48 schreef MowtheGrass het volgende:
[..]
Kan niets downloaden, mijn bestellingen is leeg.
Alleen onder het kopje tickets zie ik wat tekst velden, meer niet.
Tickets zijn trouwens op mijn naam gezet door iemand anders.
Hier kan degene die ze gekocht heeft ook z’n tickets niet meer zien!quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:17 schreef endrome het volgende:
Alleen degene die tickets heeft gekocht kan ze downloaden. Jij zelf niet.
Zijn op mijn naam gezet, heb een eigen account.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:17 schreef endrome het volgende:
Alleen degene die tickets heeft gekocht kan ze downloaden. Jij zelf niet.
Het is wel nieuw natuurlijk dus daar valt extra over te lullen en ze kunnen Jan en allemal die er mee te maken heeft vragen stellen. Verder is het gewoon de happening eromheen neem ik aan, lekker hypen, feestje bouwen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:45 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Is er nou echt zoveel meer te vertellen dan in een ander raceweekend?
Uitmelkerij dit.
Volgens mij doet die zender deze programmering rondom elke Grandprix?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:45 schreef Rianne84 het volgende:
Uitmelkerij dit.
Duh, Ziggo is een sponsor, dat kost een hoop geld en daar willen ze iets van terug zien.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:45 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Uitmelkerij dit.
Mwah, ze hebben de ruimte op die zender. Daar komen vaak genoeg herhalingen voor dus het is wel leuk dat ze nu meer content kunnen maken. En uitmelken doen ze al lang natuurlijk ook met andere events.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:45 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Uitmelkerij dit.
Alleen nu op donderdag iets wat er normaal niet, en uitgebreider programma op maandag.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij doet die zender deze programmering rondom elke Grandprix?
Voor het eerst in 36 jaar een GP in eigen land en dan gaan ze ook nog eens wat extra aandacht eraan besteden, hoe durven ze.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:45 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Uitmelkerij dit.
Nou ja, oké, ik snap het wel. Maar het café op vrijdag is vaak al 80% oud nieuws en om dan er dan meteen 2 toe te voegen... Hopelijk voegen ze dan ook echt iets inhoudelijks toe.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor het eerst in 36 jaar een GP in eigen land en dan gaan ze ook nog eens wat extra aandacht eraan besteden, hoe durven ze.
Ik had het inderdaad wel een andere naam gegeven. Iets wat mensen trekt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:22 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nou ja, oké, ik snap het wel. Maar het café op vrijdag is vaak al 80% oud nieuws en om dan er dan meteen 2 toe te voegen... Hopelijk voegen ze dan ook echt iets inhoudelijks toe.
1 uitzending extra is het maar, na de race is er altijd een nabespreking van de race.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:22 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nou ja, oké, ik snap het wel. Maar het café op vrijdag is vaak al 80% oud nieuws en om dan er dan meteen 2 toe te voegen... Hopelijk voegen ze dan ook echt iets inhoudelijks toe.
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
1 uitzending extra is het maar, na de race is er altijd een nabespreking van de race.
En in die uitzending van donderdag kunnen ze het meer over de historie van het circuit hebben, misschien zit Max ook wel in de studio.
Misschien Ariane Grande ook welquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
1 uitzending extra is het maar, na de race is er altijd een nabespreking van de race.
En in die uitzending van donderdag kunnen ze het meer over de historie van het circuit hebben, misschien zit Max ook wel in de studio.
Ik zie formule 1 café op maandag, dat is normaal gesproken niet volgens mij.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dank kijk je toch niet als het je niet aanstaatquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:45 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Uitmelkerij dit.
dit, ik kijk dat café sowieso nooit maar niet vreemd dat ze nu wat grootser uitpakkenquote:Op zondag 29 augustus 2021 09:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Dank kijk je toch niet als het je niet aanstaat
Nope je mag niks meenemen, ze kunnen eventueel je tassen controlleren. Maar als jij een flesje water en een paar bammetjes bij je hebt zou ik het gewoon proberen, ze gaan echt geen 80000 man fouilleren. Maar de kans op tassencontrole is vrij groot. Dus stop het in je jaszak ofzo.quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:58 schreef Spockjuh_ het volgende:
Zijn er restricties wat betreft het meenemen van eigen eten en drinken? Ja geen drank of een complete bbq set, die snap ik
Ik zou niet weten waarom ze niet kunnen controleren. Bij een dance festival gebeurt dat ookquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:16 schreef PS. het volgende:
[..]
Nope je mag niks meenemen, ze kunnen eventueel je tassen controlleren. Maar als jij een flesje water en een paar bammetjes bij je hebt zou ik het gewoon proberen, ze gaan echt geen 80000 man fouilleren. Maar de kans op tassencontrole is vrij groot. Dus stop het in je jaszak ofzo.
Denk er ook om dat als je een te grote tas meeneemt ze hem kunnen innemen.
Controleren ja, maar dat zeg ik ook. Fouilleren lijkt me sterk.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ze niet kunnen controleren. Bij een dance festival gebeurt dat ook
Dit is het Zandvoort topicquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:47 schreef Nattekat het volgende:
De start gaat hoe dan ook op een zeiknatte baan gebeuren. Of het dan nog regent valt alleen nog te bezien.
De race zal dan waarschijnlijk helemaal droog verlopen, maar het blijft Spa
quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:47 schreef Nattekat het volgende:
De race zal dan waarschijnlijk helemaal droog verlopen, maar het blijft Spa
Heb je weer lopen zuipen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is zondag, mijn bovenkamer draait op halve kracht
42 jaar geleden who gives a fuckquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:28 schreef Nattekat het volgende:
Nu op RTL7 interessante docu over 1979
I do, want daar was ik bijquote:
Geschiedenis; het mooiste vak dat er is.quote:
Speciaal voor jou in de hele vroege uurtjes vertrokken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:47 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Ze zijn er al.
Lijkt me ook niet onlogisch dat je met die trucks en dat materiaal gewoon lekker 's nachts rijdt om niet al te veel aandacht te trekken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Speciaal voor jou in de hele vroege uurtjes vertrokken.
En, vooral dat natuurlijk, op rustiger wegen te rijden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet onlogisch dat je met die trucks en dat materiaal gewoon lekker 's nachts rijdt om niet al te veel aandacht te trekken.
Paar ja geleden na Oostenrijk, haalden we ze overdag op maandag in Duitsland gewoon in.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet onlogisch dat je met die trucks en dat materiaal gewoon lekker 's nachts rijdt om niet al te veel aandacht te trekken.
Ferrari met waardeloze pace dus!quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:39 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari is vanmorgen pas uit Spa vertrokken. Kan ook.
Boete voor deze chauffeur incomingquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:05 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Mercedes ook een pace van niks.
Caspertje mag even 240 euro aftikken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:05 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Mercedes ook een pace van niks.
Kwam ze rond een uur of half 12 tegen tussen Eindhoven en Den Bosch. Mercedes zat er achter en Alpine er ver voorquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:39 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari is vanmorgen pas uit Spa vertrokken. Kan ook.
Enkel milieugekkies denken nog dat dat een kans maakt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:42 schreef NaturalScience het volgende:
Morgen pas uitspraak door de rechter over de Grand Prix.
Om 15:30 uur morgen zal de defintieve uitspraak worden gepubliceerd. Mogelijk kan de Grand Prix in Zandvoort nog altijd worden stop gezet......
Wel opmerkelijk dat de rechter deze uitspraak nu tot twee keer toe heeft verzet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Enkel milieugekkies denken nog dat dat een kans maakt.
Of dat het gewoon een groot dossier is.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat de rechter deze uitspraak nu tot twee keer toe heeft verzet.
Volgens mij wijst dat er op dat het een lastige afweging is voor de rechters.
"Sorry we komen er niet aan toe dus moeten het uitstellen tot na de GP"quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of dat het gewoon een groot dossier is.
Toch heb ik trauma's.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
40% kans op neerslag (geldt natuurlijk voor heel Nederland en niet specifiek voor Zandvoort) en 0-4 mm. Dus zelfs als het regent dan is dat toch net ff iets minder dan gisteren in Francorchamps viel.
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/verwachtingen
Bwoah.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:33 schreef golfer het volgende:
We werden net bijna aangereden door een enorme trailer van Alfa Romeo die door een rood stoplicht reed en vervolgens ook nog eens op de verkeerde rijstrook door ons dorp richting Zandvoort wilde gaan rijden.
Dit geeft buienradar.nl voor Zandvoort aan voorlopig. Maar zo precies kunnen ze meestal niet zo ver van tevoren voorspellen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
40% kans op neerslag (geldt natuurlijk voor heel Nederland en niet specifiek voor Zandvoort) en 0-4 mm. Dus zelfs als het regent dan is dat toch net ff iets minder dan gisteren in Francorchamps viel.
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/verwachtingen
Zal HAM leuk vinden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:35 schreef Tinos85 het volgende:
Wel jammer dat Heineken de sponsor is. Wordt de trofee zeker weer zo’n omgebouwde fles met ster bovenop
kwestie van gewoon te betalenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:26 schreef ETA het volgende:
Net iemand gesproken achter de schermen. Ze zitten met een groot gat in het entertainment programma na het debacle met Chef'Special, ze zijn nu met spoed op zoek het programma te vullen. Maar artiesten zijn nu terughoudend geworden om erop in te gaan, ze zijn bang als "stakingsbreker" gezien te worden.
Ik dacht dat dat soort entertainment niet mocht met de huidige coronaregels.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:26 schreef ETA het volgende:
Net iemand gesproken achter de schermen. Ze zitten met een groot gat in het entertainment programma na het debacle met Chef'Special, ze zijn nu met spoed op zoek het programma te vullen. Maar artiesten zijn nu terughoudend geworden om erop in te gaan, ze zijn bang als "stakingsbreker" gezien te worden.
Kan primaquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat soort entertainment niet mocht met de huidige coronaregels.
Of blijft iedereen op de tribunes zitten tijdens die optredens?
Laten ze die lui dan verdomme gewoon betalen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:26 schreef ETA het volgende:
XNDA boeken, schijnt dat hij de buurt is. En als die geld kan rapen doet hij het wel.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:26 schreef ETA het volgende:
je kan er als artiest zijnde je personeel ook niet van betalen. Leuk als je zelf helemaal gek bent van F1 en de GP in luxe wil zienquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:06 schreef ETA het volgende:
Volgens die persoon lag het allemaal genuanceerder. De muzikanten zouden worden betaald, alleen de artiest zelf zou dan een VVIP pakket krijgen. Het pakket zou dan een waarde vertegenwoordigen die hoger ligt dan hun normale gage. Het was volgens hem dus iets meer dan alleen maar paar kaartjes krijgen.
Of dat de situatie nu veel beter maakt... en ook te bedenken dat de prijs van de VVIP pakket door de organisatie zelf wordt vastgesteld.
die zouden wel betaald worden ofzo, alleen de artiest zelf niet, exacte details had ik ook niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je kan er als artiest zijnde je personeel ook niet van betalen. Leuk als je zelf helemaal gek bent van F1 en de GP in luxe wil zien
Klopt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:15 schreef ETA het volgende:
[..]
die zouden wel betaald worden ofzo, alleen de artiest zelf niet, exacte details had ik ook niet.
Met een vvip pakket kan ik mijn hypotheek niet betalen...quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:06 schreef ETA het volgende:
Volgens die persoon lag het allemaal genuanceerder. De muzikanten zouden worden betaald, alleen de artiest zelf zou dan een VVIP pakket krijgen. Het pakket zou dan een waarde vertegenwoordigen die hoger ligt dan hun normale gage. Het was volgens hem dus iets meer dan alleen maar paar kaartjes krijgen.
Of dat de situatie nu veel beter maakt... en ook te bedenken dat de prijs van de VVIP pakket door de organisatie zelf wordt vastgesteld.
Als ik als artiest mocht kiezen tussen optreden voor een groot publiek, mijn personeel betalen, vip tickets verkrijgen met als enige minpunt geen winst maken, of thuis op mijn luie reet zitten, dan had ik het wel geweten.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Met een vvip pakket kan ik mijn hypotheek niet betalen...
Ja als er geen crisis was. Denk dat de reactie anders zou zijn als muzikanten gewoon inkomsten hadden gegenereerd door andere optredens. Die optredens zijn er nu niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik als artiest mocht kiezen tussen optreden voor een groot publiek, mijn personeel betalen, vip tickets verkrijgen met als enige minpunt geen winst maken, of thuis op mijn luie reet zitten, dan had ik het wel geweten.
Dan is dit toch de ultieme kans om je personeel te betalen en freelancers weer werk te geven?quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja als er geen crisis was. Denk dat de reactie anders zou zijn als muzikanten gewoon inkomsten hadden gegenereerd door andere optredens. Die optredens zijn er nu niet.
Eigenlijk hebben hun, Chef's special, hun personeel de kans ontnomen om te kunnen werken. Die 20 man eromheen heeft dus weer niet kunnen werken omdat meneer even een vete met het kabinet moest uitvechten.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is dit toch de ultieme kans om je personeel te betalen en freelancers weer werk te geven?
Een weekendkaartje op de main grandstand komt een heel eind. Als je als artiest die al gekocht had kon je die juist weer mooi in de resell gooienquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Met een vvip pakket kan ik mijn hypotheek niet betalen...
Hij en z'n band, plus aanhang, hebben dus wel een aantal keren volop opgetreden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:35 schreef Nattekat het volgende:
Dan is dit toch de ultieme kans om je personeel te betalen en freelancers weer werk te geven?
.....pffff.....Wat moet ik hier nou mee.....quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij en z'n band, plus aanhang, hebben dus wel een aantal keren volop opgetreden.
Tis een feestje zo'n weekend. Kaarten zijn relatief duur maar je krijgt er ook veel voor terug. Tis bijna net een festival.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:58 schreef Skwish het volgende:
Waarom moeten er dan artiesten optreden bij een GP? Het is toch geen carnaval?
Plenty dweilorkestjes die wel langs de tribunes willen wandelen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:42 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Laten ze die lui dan verdomme gewoon betalen.
Wie gelooft er dat Prins Poen dan failliet zou gaan?
En anders zingt het publiek z'n eigen liedjes maar. Doen ze in Thialf en in het voetbalstadion ook.
Of die gasten van super Maxquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:09 schreef Nia het volgende:
[..]
Plenty dweilorkestjes die wel langs de tribunes willen wandelen.
5 ton omzet in 2 jaar.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:34 schreef golfer het volgende:
Joshua van Chefs Special had natuurlijk wel een punt, alleen loog hij toen hij beweerde al anderhalf jaar niet te kunnen optreden.
Hij heeft vorig jaar en dit seizoen ongeveer 38 optredens verzorgd bij het openluchttheater Caprera in Bloemendaal. Gemiddeld voor 250-300 personen, die 50 euro pp voor een kaartje moesten betalen.
Reken maar uit...
quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:09 schreef Nia het volgende:
[..]
Plenty dweilorkestjes die wel langs de tribunes willen wandelen.
Maar hij heeft dus wel kunnen optreden... Dat de kaartjes te goedkoop waren is niet mijn probleem.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
5 ton omzet in 2 jaar.
Daar gaan je belastingen en kosten nog af, boekingskantoor, management, roadies, licht, geluid, want die komen ook niet 38x voor niets langs, etc.
En wat je overhoudt deel je dan met 5 bandleden.
Tuurlijk lag het genuanceerder. Ik vond het al zo bizar dat bijna het halve land over de organisatie viel naar aanleiding van één filmpje van een artiest zonder ook maar enige vorm van hoor en wederhoor.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:06 schreef ETA het volgende:
En dan ook nog een artiest die juist wat bekendheid kan gebruiken lijkt me. maar goed, ook al was het Madonna (quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tuurlijk lag het genuanceerder. Ik vond het al zo bizar dat bijna het halve land over de organisatie viel naar aanleiding van één filmpje van een artiest zonder ook maar enige vorm van hoor en wederhoor.
Klinkt een beetje als een blok kaas krijgen voor het optreden in een kaasfabriek.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:06 schreef ETA het volgende:
Ik heb Heineken ooit eens een mail gestuurd daarover, ik zat me kapot te ergeren aan steeds dezelfde trofee bij winst en toen zei volgens mij Hamilton er ook iets over. Toen heb ik Heineken gemaild met de vraag of ze voor de race van Zandvoort in 2020 iets orginelers kunnen verzinnen dan zo'n suffe beker. Er is zat te verzinnen waar je coureurs een plezier meedoet zoals een delfstblauwe schaal oid.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:35 schreef Tinos85 het volgende:
Wel jammer dat Heineken de sponsor is. Wordt de trofee zeker weer zo’n omgebouwde fles met ster bovenop
Het gaat er natuurlijk om dat hij bijna niet heeft kunnen optreden. Omdat hij een paar keer heeft kunnen optreden, heeft hij het geld niet nodig? Kom op mensen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:16 schreef zalkc het volgende:
[..]
Maar hij heeft dus wel kunnen optreden... Dat de kaartjes te goedkoop waren is niet mijn probleem.
Dan komt hij toch niet? Klaar. Dan zijn er een weer beetje minder mensen die denken ''goh, laat ik eens wat van chef special gaan luisteren op spotify'' Of zoals vroeger een CD kopen van die gast. Of in de toekomst een festivalletje die denkt ''laat ik hem boeken, want hij stond ook op Zandvoort bij de F1''quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk om dat hij bijna niet heeft kunnen optreden. Omdat hij een paar keer heeft kunnen optreden, heeft hij het geld niet nodig? Kom op mensen.
Het ging hem erom dat mensen denken dat muzikanten met een appel en een ei blij zijn. Tis gewoon een bedrijf. De schoonmakers vraag je toch ook niet om gratis te komen schoonmaken?quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:26 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan komt hij toch niet? Klaar. Dan zijn er een weer beetje minder mensen die denken ''goh, laat ik eens wat van chef special gaan luisteren op spotify'' Of zoals vroeger een CD kopen van die gast.
Ik had nog wat toegevoegd aan mijn post.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het ging hem erom dat mensen denken dat muzikanten met een appel en een ei blij zijn. Tis gewoon een bedrijf. De schoonmakers vraag je toch ook niet om gratis te komen schoonmaken?
Iemand komt op voor zichzelf en zijn collega's. Er gaat iets mis in je bovenkamer om dat gezeik te noemen. Hij deelde het met zijn volgers dat vervolgens de msm er mee aan de haal gaat is niet zijn schuld.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
toch blijft 't naar mijn idee niet een slimme zet om die klaag-video te posten. Nu heb ik nog nooit van een speciale chef gehoord, en zal de associatie met zeiken tijdens covid-pandemie er voor altijd blijven.
Je weet niet of er meer werk/ verkopen van gaan komen. Van een belofte gaat mijn schoorsteen niet branden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:29 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik had nog wat toegevoegd aan mijn post.
Maar een schoonmaker gaat ook niet opvallen tussen 10 duizenden personen, en die zou er ook niks aan hebben. Een artiest die upcoming is wel natuurlijk.
Mwoah. Volgens mij is er nog verrassend veel werk bij de F1-races dat door vrijwilligers gedaan wordt. Daar krijg je wel een dag aanwezigheid op het circuit voor terug, waarbij je voorzien wordt van wat en eten en drinken plus een hoop nieuwe mensen leert kennen. De kleding mag je houden en normaal zou er nadien zelfs een leuke borrel met alle vrijwilligers zijn geweest! Dat gebeurt dit jaar overigens niet. Vervoer mag je wel zelf betalenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het ging hem erom dat mensen denken dat muzikanten met een appel en een ei blij zijn. Tis gewoon een bedrijf. De schoonmakers vraag je toch ook niet om gratis te komen schoonmaken?
Nee van thuisblijven omdat er verder niks mogelijk is ook niet. Het is niet zo dat hij nu ergens kan staan waar hij wel flinke knaken voor vangt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je weet niet of er meer werk/ verkopen van gaan komen. Van een belofte gaat mijn schoorsteen niet branden.
Je geeft je op voor vrijwilligerswerk. Dan weet je het. Dit is compleet anders.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Mwoah. Volgens mij is er nog verrassend veel werk bij de F1-races dat door vrijwilligers gedaan wordt. Daar krijg je wel een dag aanwezigheid op het circuit voor terug, waarbij je voorzien wordt van wat en eten en drinken plus een hoop nieuwe mensen leert kennen. De kleding mag je houden en normaal zou er nadien zelfs een leuke borrel met alle vrijwilligers zijn geweest! Dat gebeurt dit jaar overigens niet. Vervoer mag je wel zelf betalen
Het zorgt wel voor een belegde boterhamquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een blok kaas krijgen voor het optreden in een kaasfabriek.
Leuk zo'n blok kaas maar daar betaal je je rekeningen niet van.
Als je zo'n VVIP pakket nog kan verkopen vóór de race, dan is het mss een optie.
Dus uitknijpen vanwege de situatie. Tjongejonge. Dit land zit vol met Sywertsquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:32 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee van thuisblijven omdat er verder niks mogelijk is ook niet. Het is niet zo dat hij nu ergens kan staan waar hij wel flinke knaken voor vangt.
Precies, die marshalls ed werken meestal ook vrijwillig, zo gaat het nou eenmaal in de autosport. Er gaat een hele hoop geld in om, maar er is helaas geen geld om iedereen te kunnen betalen, je moet het hebben van enthousiastelingen die het zelf willen, maar je bent niks verplicht.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Mwoah. Volgens mij is er nog verrassend veel werk bij de F1-races dat door vrijwilligers gedaan wordt. Daar krijg je wel een dag aanwezigheid op het circuit voor terug, waarbij je voorzien wordt van wat en eten en drinken plus een hoop nieuwe mensen leert kennen. De kleding mag je houden en normaal zou er nadien zelfs een leuke borrel met alle vrijwilligers zijn geweest! Dat gebeurt dit jaar overigens niet. Vervoer mag je wel zelf betalen
Hij had meer merchandise daar kunnen verkopen als hij wel was gekomen. Beding een kraampje met cd's en t-shirts en je hebt ook weer wat doekoe erbij.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je weet niet of er meer werk/ verkopen van gaan komen. Van een belofte gaat mijn schoorsteen niet branden.
Ik zie een artiest dit niet doen. je vergooit je imago met zulk opkomen voor 'zijn collega's'quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:30 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Iemand komt op voor zichzelf en zijn collega's. Er gaat iets mis in je bovenkamer om dat gezeik te noemen. Hij deelde het met zijn volgers dat vervolgens de msm er mee aan de haal gaat is niet zijn schuld.
Jij hebt het over de schoonmakers die niet worden gevraagd gratis te komen. Dat is in de realiteit toch wel anders. Verder sta ik er wat betreft de muziekvoorziening ook vrij onverschillig in. Organisatie mag natuurlijk gewoon vragen of een artiest tegen een kleine geste wil komen optreden. Zeker in een jaar dat de organisatie sowieso al een groot verlies gaat lijden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je geeft je op voor vrijwilligerswerk. Dan weet je het. Dit is compleet anders.
Het is voornamelijk om de mensen te laten zitten tussen de momenten waarop niets te doen is. Anders gaan er hele groepen massaal in beweging en dat willen ze voorkomen dus met entertainment.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:58 schreef Skwish het volgende:
Waarom moeten er dan artiesten optreden bij een GP? Het is toch geen carnaval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |