quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:47 schreef Nattekat het volgende:
De race zal dan waarschijnlijk helemaal droog verlopen, maar het blijft Spa
Heb je weer lopen zuipen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is zondag, mijn bovenkamer draait op halve kracht
42 jaar geleden who gives a fuckquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:28 schreef Nattekat het volgende:
Nu op RTL7 interessante docu over 1979
I do, want daar was ik bijquote:
Geschiedenis; het mooiste vak dat er is.quote:
Speciaal voor jou in de hele vroege uurtjes vertrokken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:47 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Ze zijn er al.
Lijkt me ook niet onlogisch dat je met die trucks en dat materiaal gewoon lekker 's nachts rijdt om niet al te veel aandacht te trekken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Speciaal voor jou in de hele vroege uurtjes vertrokken.
En, vooral dat natuurlijk, op rustiger wegen te rijden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet onlogisch dat je met die trucks en dat materiaal gewoon lekker 's nachts rijdt om niet al te veel aandacht te trekken.
Paar ja geleden na Oostenrijk, haalden we ze overdag op maandag in Duitsland gewoon in.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet onlogisch dat je met die trucks en dat materiaal gewoon lekker 's nachts rijdt om niet al te veel aandacht te trekken.
Ferrari met waardeloze pace dus!quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:39 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari is vanmorgen pas uit Spa vertrokken. Kan ook.
Boete voor deze chauffeur incomingquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:05 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Mercedes ook een pace van niks.
Caspertje mag even 240 euro aftikken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:05 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Mercedes ook een pace van niks.
Kwam ze rond een uur of half 12 tegen tussen Eindhoven en Den Bosch. Mercedes zat er achter en Alpine er ver voorquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:39 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari is vanmorgen pas uit Spa vertrokken. Kan ook.
Enkel milieugekkies denken nog dat dat een kans maakt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:42 schreef NaturalScience het volgende:
Morgen pas uitspraak door de rechter over de Grand Prix.
Om 15:30 uur morgen zal de defintieve uitspraak worden gepubliceerd. Mogelijk kan de Grand Prix in Zandvoort nog altijd worden stop gezet......
Wel opmerkelijk dat de rechter deze uitspraak nu tot twee keer toe heeft verzet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Enkel milieugekkies denken nog dat dat een kans maakt.
Of dat het gewoon een groot dossier is.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat de rechter deze uitspraak nu tot twee keer toe heeft verzet.
Volgens mij wijst dat er op dat het een lastige afweging is voor de rechters.
"Sorry we komen er niet aan toe dus moeten het uitstellen tot na de GP"quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of dat het gewoon een groot dossier is.
Toch heb ik trauma's.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
40% kans op neerslag (geldt natuurlijk voor heel Nederland en niet specifiek voor Zandvoort) en 0-4 mm. Dus zelfs als het regent dan is dat toch net ff iets minder dan gisteren in Francorchamps viel.
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/verwachtingen
Bwoah.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:33 schreef golfer het volgende:
We werden net bijna aangereden door een enorme trailer van Alfa Romeo die door een rood stoplicht reed en vervolgens ook nog eens op de verkeerde rijstrook door ons dorp richting Zandvoort wilde gaan rijden.
Dit geeft buienradar.nl voor Zandvoort aan voorlopig. Maar zo precies kunnen ze meestal niet zo ver van tevoren voorspellen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
40% kans op neerslag (geldt natuurlijk voor heel Nederland en niet specifiek voor Zandvoort) en 0-4 mm. Dus zelfs als het regent dan is dat toch net ff iets minder dan gisteren in Francorchamps viel.
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/verwachtingen
Zal HAM leuk vinden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:35 schreef Tinos85 het volgende:
Wel jammer dat Heineken de sponsor is. Wordt de trofee zeker weer zo’n omgebouwde fles met ster bovenop
kwestie van gewoon te betalenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:26 schreef ETA het volgende:
Net iemand gesproken achter de schermen. Ze zitten met een groot gat in het entertainment programma na het debacle met Chef'Special, ze zijn nu met spoed op zoek het programma te vullen. Maar artiesten zijn nu terughoudend geworden om erop in te gaan, ze zijn bang als "stakingsbreker" gezien te worden.
Ik dacht dat dat soort entertainment niet mocht met de huidige coronaregels.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:26 schreef ETA het volgende:
Net iemand gesproken achter de schermen. Ze zitten met een groot gat in het entertainment programma na het debacle met Chef'Special, ze zijn nu met spoed op zoek het programma te vullen. Maar artiesten zijn nu terughoudend geworden om erop in te gaan, ze zijn bang als "stakingsbreker" gezien te worden.
Kan primaquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat soort entertainment niet mocht met de huidige coronaregels.
Of blijft iedereen op de tribunes zitten tijdens die optredens?
Laten ze die lui dan verdomme gewoon betalen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:26 schreef ETA het volgende:
XNDA boeken, schijnt dat hij de buurt is. En als die geld kan rapen doet hij het wel.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:26 schreef ETA het volgende:
je kan er als artiest zijnde je personeel ook niet van betalen. Leuk als je zelf helemaal gek bent van F1 en de GP in luxe wil zienquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:06 schreef ETA het volgende:
Volgens die persoon lag het allemaal genuanceerder. De muzikanten zouden worden betaald, alleen de artiest zelf zou dan een VVIP pakket krijgen. Het pakket zou dan een waarde vertegenwoordigen die hoger ligt dan hun normale gage. Het was volgens hem dus iets meer dan alleen maar paar kaartjes krijgen.
Of dat de situatie nu veel beter maakt... en ook te bedenken dat de prijs van de VVIP pakket door de organisatie zelf wordt vastgesteld.
die zouden wel betaald worden ofzo, alleen de artiest zelf niet, exacte details had ik ook niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je kan er als artiest zijnde je personeel ook niet van betalen. Leuk als je zelf helemaal gek bent van F1 en de GP in luxe wil zien
Klopt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:15 schreef ETA het volgende:
[..]
die zouden wel betaald worden ofzo, alleen de artiest zelf niet, exacte details had ik ook niet.
Met een vvip pakket kan ik mijn hypotheek niet betalen...quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:06 schreef ETA het volgende:
Volgens die persoon lag het allemaal genuanceerder. De muzikanten zouden worden betaald, alleen de artiest zelf zou dan een VVIP pakket krijgen. Het pakket zou dan een waarde vertegenwoordigen die hoger ligt dan hun normale gage. Het was volgens hem dus iets meer dan alleen maar paar kaartjes krijgen.
Of dat de situatie nu veel beter maakt... en ook te bedenken dat de prijs van de VVIP pakket door de organisatie zelf wordt vastgesteld.
Als ik als artiest mocht kiezen tussen optreden voor een groot publiek, mijn personeel betalen, vip tickets verkrijgen met als enige minpunt geen winst maken, of thuis op mijn luie reet zitten, dan had ik het wel geweten.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Met een vvip pakket kan ik mijn hypotheek niet betalen...
Ja als er geen crisis was. Denk dat de reactie anders zou zijn als muzikanten gewoon inkomsten hadden gegenereerd door andere optredens. Die optredens zijn er nu niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik als artiest mocht kiezen tussen optreden voor een groot publiek, mijn personeel betalen, vip tickets verkrijgen met als enige minpunt geen winst maken, of thuis op mijn luie reet zitten, dan had ik het wel geweten.
Dan is dit toch de ultieme kans om je personeel te betalen en freelancers weer werk te geven?quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja als er geen crisis was. Denk dat de reactie anders zou zijn als muzikanten gewoon inkomsten hadden gegenereerd door andere optredens. Die optredens zijn er nu niet.
Eigenlijk hebben hun, Chef's special, hun personeel de kans ontnomen om te kunnen werken. Die 20 man eromheen heeft dus weer niet kunnen werken omdat meneer even een vete met het kabinet moest uitvechten.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is dit toch de ultieme kans om je personeel te betalen en freelancers weer werk te geven?
Een weekendkaartje op de main grandstand komt een heel eind. Als je als artiest die al gekocht had kon je die juist weer mooi in de resell gooienquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Met een vvip pakket kan ik mijn hypotheek niet betalen...
Hij en z'n band, plus aanhang, hebben dus wel een aantal keren volop opgetreden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:35 schreef Nattekat het volgende:
Dan is dit toch de ultieme kans om je personeel te betalen en freelancers weer werk te geven?
.....pffff.....Wat moet ik hier nou mee.....quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij en z'n band, plus aanhang, hebben dus wel een aantal keren volop opgetreden.
Tis een feestje zo'n weekend. Kaarten zijn relatief duur maar je krijgt er ook veel voor terug. Tis bijna net een festival.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:58 schreef Skwish het volgende:
Waarom moeten er dan artiesten optreden bij een GP? Het is toch geen carnaval?
Plenty dweilorkestjes die wel langs de tribunes willen wandelen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:42 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Laten ze die lui dan verdomme gewoon betalen.
Wie gelooft er dat Prins Poen dan failliet zou gaan?
En anders zingt het publiek z'n eigen liedjes maar. Doen ze in Thialf en in het voetbalstadion ook.
Of die gasten van super Maxquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:09 schreef Nia het volgende:
[..]
Plenty dweilorkestjes die wel langs de tribunes willen wandelen.
5 ton omzet in 2 jaar.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:34 schreef golfer het volgende:
Joshua van Chefs Special had natuurlijk wel een punt, alleen loog hij toen hij beweerde al anderhalf jaar niet te kunnen optreden.
Hij heeft vorig jaar en dit seizoen ongeveer 38 optredens verzorgd bij het openluchttheater Caprera in Bloemendaal. Gemiddeld voor 250-300 personen, die 50 euro pp voor een kaartje moesten betalen.
Reken maar uit...
quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:09 schreef Nia het volgende:
[..]
Plenty dweilorkestjes die wel langs de tribunes willen wandelen.
Maar hij heeft dus wel kunnen optreden... Dat de kaartjes te goedkoop waren is niet mijn probleem.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
5 ton omzet in 2 jaar.
Daar gaan je belastingen en kosten nog af, boekingskantoor, management, roadies, licht, geluid, want die komen ook niet 38x voor niets langs, etc.
En wat je overhoudt deel je dan met 5 bandleden.
Tuurlijk lag het genuanceerder. Ik vond het al zo bizar dat bijna het halve land over de organisatie viel naar aanleiding van n filmpje van een artiest zonder ook maar enige vorm van hoor en wederhoor.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:06 schreef ETA het volgende:
En dan ook nog een artiest die juist wat bekendheid kan gebruiken lijkt me. maar goed, ook al was het Madonna (quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tuurlijk lag het genuanceerder. Ik vond het al zo bizar dat bijna het halve land over de organisatie viel naar aanleiding van n filmpje van een artiest zonder ook maar enige vorm van hoor en wederhoor.
Klinkt een beetje als een blok kaas krijgen voor het optreden in een kaasfabriek.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:06 schreef ETA het volgende:
Ik heb Heineken ooit eens een mail gestuurd daarover, ik zat me kapot te ergeren aan steeds dezelfde trofee bij winst en toen zei volgens mij Hamilton er ook iets over. Toen heb ik Heineken gemaild met de vraag of ze voor de race van Zandvoort in 2020 iets orginelers kunnen verzinnen dan zo'n suffe beker. Er is zat te verzinnen waar je coureurs een plezier meedoet zoals een delfstblauwe schaal oid.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:35 schreef Tinos85 het volgende:
Wel jammer dat Heineken de sponsor is. Wordt de trofee zeker weer zo’n omgebouwde fles met ster bovenop
Het gaat er natuurlijk om dat hij bijna niet heeft kunnen optreden. Omdat hij een paar keer heeft kunnen optreden, heeft hij het geld niet nodig? Kom op mensen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:16 schreef zalkc het volgende:
[..]
Maar hij heeft dus wel kunnen optreden... Dat de kaartjes te goedkoop waren is niet mijn probleem.
Dan komt hij toch niet? Klaar. Dan zijn er een weer beetje minder mensen die denken ''goh, laat ik eens wat van chef special gaan luisteren op spotify'' Of zoals vroeger een CD kopen van die gast. Of in de toekomst een festivalletje die denkt ''laat ik hem boeken, want hij stond ook op Zandvoort bij de F1''quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk om dat hij bijna niet heeft kunnen optreden. Omdat hij een paar keer heeft kunnen optreden, heeft hij het geld niet nodig? Kom op mensen.
Het ging hem erom dat mensen denken dat muzikanten met een appel en een ei blij zijn. Tis gewoon een bedrijf. De schoonmakers vraag je toch ook niet om gratis te komen schoonmaken?quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:26 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan komt hij toch niet? Klaar. Dan zijn er een weer beetje minder mensen die denken ''goh, laat ik eens wat van chef special gaan luisteren op spotify'' Of zoals vroeger een CD kopen van die gast.
Ik had nog wat toegevoegd aan mijn post.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het ging hem erom dat mensen denken dat muzikanten met een appel en een ei blij zijn. Tis gewoon een bedrijf. De schoonmakers vraag je toch ook niet om gratis te komen schoonmaken?
Iemand komt op voor zichzelf en zijn collega's. Er gaat iets mis in je bovenkamer om dat gezeik te noemen. Hij deelde het met zijn volgers dat vervolgens de msm er mee aan de haal gaat is niet zijn schuld.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
toch blijft 't naar mijn idee niet een slimme zet om die klaag-video te posten. Nu heb ik nog nooit van een speciale chef gehoord, en zal de associatie met zeiken tijdens covid-pandemie er voor altijd blijven.
Je weet niet of er meer werk/ verkopen van gaan komen. Van een belofte gaat mijn schoorsteen niet branden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:29 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik had nog wat toegevoegd aan mijn post.
Maar een schoonmaker gaat ook niet opvallen tussen 10 duizenden personen, en die zou er ook niks aan hebben. Een artiest die upcoming is wel natuurlijk.
Mwoah. Volgens mij is er nog verrassend veel werk bij de F1-races dat door vrijwilligers gedaan wordt. Daar krijg je wel een dag aanwezigheid op het circuit voor terug, waarbij je voorzien wordt van wat en eten en drinken plus een hoop nieuwe mensen leert kennen. De kleding mag je houden en normaal zou er nadien zelfs een leuke borrel met alle vrijwilligers zijn geweest! Dat gebeurt dit jaar overigens niet. Vervoer mag je wel zelf betalenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het ging hem erom dat mensen denken dat muzikanten met een appel en een ei blij zijn. Tis gewoon een bedrijf. De schoonmakers vraag je toch ook niet om gratis te komen schoonmaken?
Nee van thuisblijven omdat er verder niks mogelijk is ook niet. Het is niet zo dat hij nu ergens kan staan waar hij wel flinke knaken voor vangt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je weet niet of er meer werk/ verkopen van gaan komen. Van een belofte gaat mijn schoorsteen niet branden.
Je geeft je op voor vrijwilligerswerk. Dan weet je het. Dit is compleet anders.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Mwoah. Volgens mij is er nog verrassend veel werk bij de F1-races dat door vrijwilligers gedaan wordt. Daar krijg je wel een dag aanwezigheid op het circuit voor terug, waarbij je voorzien wordt van wat en eten en drinken plus een hoop nieuwe mensen leert kennen. De kleding mag je houden en normaal zou er nadien zelfs een leuke borrel met alle vrijwilligers zijn geweest! Dat gebeurt dit jaar overigens niet. Vervoer mag je wel zelf betalen
Het zorgt wel voor een belegde boterhamquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een blok kaas krijgen voor het optreden in een kaasfabriek.
Leuk zo'n blok kaas maar daar betaal je je rekeningen niet van.
Als je zo'n VVIP pakket nog kan verkopen vr de race, dan is het mss een optie.
Dus uitknijpen vanwege de situatie. Tjongejonge. Dit land zit vol met Sywertsquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:32 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee van thuisblijven omdat er verder niks mogelijk is ook niet. Het is niet zo dat hij nu ergens kan staan waar hij wel flinke knaken voor vangt.
Precies, die marshalls ed werken meestal ook vrijwillig, zo gaat het nou eenmaal in de autosport. Er gaat een hele hoop geld in om, maar er is helaas geen geld om iedereen te kunnen betalen, je moet het hebben van enthousiastelingen die het zelf willen, maar je bent niks verplicht.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Mwoah. Volgens mij is er nog verrassend veel werk bij de F1-races dat door vrijwilligers gedaan wordt. Daar krijg je wel een dag aanwezigheid op het circuit voor terug, waarbij je voorzien wordt van wat en eten en drinken plus een hoop nieuwe mensen leert kennen. De kleding mag je houden en normaal zou er nadien zelfs een leuke borrel met alle vrijwilligers zijn geweest! Dat gebeurt dit jaar overigens niet. Vervoer mag je wel zelf betalen
Hij had meer merchandise daar kunnen verkopen als hij wel was gekomen. Beding een kraampje met cd's en t-shirts en je hebt ook weer wat doekoe erbij.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je weet niet of er meer werk/ verkopen van gaan komen. Van een belofte gaat mijn schoorsteen niet branden.
Ik zie een artiest dit niet doen. je vergooit je imago met zulk opkomen voor 'zijn collega's'quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:30 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Iemand komt op voor zichzelf en zijn collega's. Er gaat iets mis in je bovenkamer om dat gezeik te noemen. Hij deelde het met zijn volgers dat vervolgens de msm er mee aan de haal gaat is niet zijn schuld.
Jij hebt het over de schoonmakers die niet worden gevraagd gratis te komen. Dat is in de realiteit toch wel anders. Verder sta ik er wat betreft de muziekvoorziening ook vrij onverschillig in. Organisatie mag natuurlijk gewoon vragen of een artiest tegen een kleine geste wil komen optreden. Zeker in een jaar dat de organisatie sowieso al een groot verlies gaat lijden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je geeft je op voor vrijwilligerswerk. Dan weet je het. Dit is compleet anders.
Het is voornamelijk om de mensen te laten zitten tussen de momenten waarop niets te doen is. Anders gaan er hele groepen massaal in beweging en dat willen ze voorkomen dus met entertainment.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:58 schreef Skwish het volgende:
Waarom moeten er dan artiesten optreden bij een GP? Het is toch geen carnaval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |