Plenty dweilorkestjes die wel langs de tribunes willen wandelen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:42 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Laten ze die lui dan verdomme gewoon betalen.
Wie gelooft er dat Prins Poen dan failliet zou gaan?
En anders zingt het publiek z'n eigen liedjes maar. Doen ze in Thialf en in het voetbalstadion ook.
Of die gasten van super Maxquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:09 schreef Nia het volgende:
[..]
Plenty dweilorkestjes die wel langs de tribunes willen wandelen.
5 ton omzet in 2 jaar.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:34 schreef golfer het volgende:
Joshua van Chefs Special had natuurlijk wel een punt, alleen loog hij toen hij beweerde al anderhalf jaar niet te kunnen optreden.
Hij heeft vorig jaar en dit seizoen ongeveer 38 optredens verzorgd bij het openluchttheater Caprera in Bloemendaal. Gemiddeld voor 250-300 personen, die 50 euro pp voor een kaartje moesten betalen.
Reken maar uit...
quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:09 schreef Nia het volgende:
[..]
Plenty dweilorkestjes die wel langs de tribunes willen wandelen.
Maar hij heeft dus wel kunnen optreden... Dat de kaartjes te goedkoop waren is niet mijn probleem.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
5 ton omzet in 2 jaar.
Daar gaan je belastingen en kosten nog af, boekingskantoor, management, roadies, licht, geluid, want die komen ook niet 38x voor niets langs, etc.
En wat je overhoudt deel je dan met 5 bandleden.
Tuurlijk lag het genuanceerder. Ik vond het al zo bizar dat bijna het halve land over de organisatie viel naar aanleiding van één filmpje van een artiest zonder ook maar enige vorm van hoor en wederhoor.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:06 schreef ETA het volgende:
Volgens die persoon lag het allemaal genuanceerder. De muzikanten zouden worden betaald, alleen de artiest zelf zou dan een VVIP pakket krijgen. Het pakket zou dan een waarde vertegenwoordigen die hoger ligt dan hun normale gage. Het was volgens hem dus iets meer dan alleen maar paar kaartjes krijgen.
Of dat de situatie nu veel beter maakt... en ook te bedenken dat de prijs van de VVIP pakket door de organisatie zelf wordt vastgesteld.
En dan ook nog een artiest die juist wat bekendheid kan gebruiken lijkt me. maar goed, ook al was het Madonna (quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tuurlijk lag het genuanceerder. Ik vond het al zo bizar dat bijna het halve land over de organisatie viel naar aanleiding van één filmpje van een artiest zonder ook maar enige vorm van hoor en wederhoor.
Klinkt een beetje als een blok kaas krijgen voor het optreden in een kaasfabriek.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:06 schreef ETA het volgende:
Volgens die persoon lag het allemaal genuanceerder. De muzikanten zouden worden betaald, alleen de artiest zelf zou dan een VVIP pakket krijgen. Het pakket zou dan een waarde vertegenwoordigen die hoger ligt dan hun normale gage. Het was volgens hem dus iets meer dan alleen maar paar kaartjes krijgen.
Of dat de situatie nu veel beter maakt... en ook te bedenken dat de prijs van de VVIP pakket door de organisatie zelf wordt vastgesteld.
Ik heb Heineken ooit eens een mail gestuurd daarover, ik zat me kapot te ergeren aan steeds dezelfde trofee bij winst en toen zei volgens mij Hamilton er ook iets over. Toen heb ik Heineken gemaild met de vraag of ze voor de race van Zandvoort in 2020 iets orginelers kunnen verzinnen dan zo'n suffe beker. Er is zat te verzinnen waar je coureurs een plezier meedoet zoals een delfstblauwe schaal oid.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:35 schreef Tinos85 het volgende:
Wel jammer dat Heineken de sponsor is. Wordt de trofee zeker weer zo’n omgebouwde fles met ster bovenop
Het gaat er natuurlijk om dat hij bijna niet heeft kunnen optreden. Omdat hij een paar keer heeft kunnen optreden, heeft hij het geld niet nodig? Kom op mensen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:16 schreef zalkc het volgende:
[..]
Maar hij heeft dus wel kunnen optreden... Dat de kaartjes te goedkoop waren is niet mijn probleem.
Dan komt hij toch niet? Klaar. Dan zijn er een weer beetje minder mensen die denken ''goh, laat ik eens wat van chef special gaan luisteren op spotify'' Of zoals vroeger een CD kopen van die gast. Of in de toekomst een festivalletje die denkt ''laat ik hem boeken, want hij stond ook op Zandvoort bij de F1''quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk om dat hij bijna niet heeft kunnen optreden. Omdat hij een paar keer heeft kunnen optreden, heeft hij het geld niet nodig? Kom op mensen.
Het ging hem erom dat mensen denken dat muzikanten met een appel en een ei blij zijn. Tis gewoon een bedrijf. De schoonmakers vraag je toch ook niet om gratis te komen schoonmaken?quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:26 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan komt hij toch niet? Klaar. Dan zijn er een weer beetje minder mensen die denken ''goh, laat ik eens wat van chef special gaan luisteren op spotify'' Of zoals vroeger een CD kopen van die gast.
Ik had nog wat toegevoegd aan mijn post.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het ging hem erom dat mensen denken dat muzikanten met een appel en een ei blij zijn. Tis gewoon een bedrijf. De schoonmakers vraag je toch ook niet om gratis te komen schoonmaken?
Iemand komt op voor zichzelf en zijn collega's. Er gaat iets mis in je bovenkamer om dat gezeik te noemen. Hij deelde het met zijn volgers dat vervolgens de msm er mee aan de haal gaat is niet zijn schuld.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
toch blijft 't naar mijn idee niet een slimme zet om die klaag-video te posten. Nu heb ik nog nooit van een speciale chef gehoord, en zal de associatie met zeiken tijdens covid-pandemie er voor altijd blijven.
Je weet niet of er meer werk/ verkopen van gaan komen. Van een belofte gaat mijn schoorsteen niet branden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:29 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik had nog wat toegevoegd aan mijn post.
Maar een schoonmaker gaat ook niet opvallen tussen 10 duizenden personen, en die zou er ook niks aan hebben. Een artiest die upcoming is wel natuurlijk.
Mwoah. Volgens mij is er nog verrassend veel werk bij de F1-races dat door vrijwilligers gedaan wordt. Daar krijg je wel een dag aanwezigheid op het circuit voor terug, waarbij je voorzien wordt van wat en eten en drinken plus een hoop nieuwe mensen leert kennen. De kleding mag je houden en normaal zou er nadien zelfs een leuke borrel met alle vrijwilligers zijn geweest! Dat gebeurt dit jaar overigens niet. Vervoer mag je wel zelf betalenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het ging hem erom dat mensen denken dat muzikanten met een appel en een ei blij zijn. Tis gewoon een bedrijf. De schoonmakers vraag je toch ook niet om gratis te komen schoonmaken?
Nee van thuisblijven omdat er verder niks mogelijk is ook niet. Het is niet zo dat hij nu ergens kan staan waar hij wel flinke knaken voor vangt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je weet niet of er meer werk/ verkopen van gaan komen. Van een belofte gaat mijn schoorsteen niet branden.
Je geeft je op voor vrijwilligerswerk. Dan weet je het. Dit is compleet anders.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Mwoah. Volgens mij is er nog verrassend veel werk bij de F1-races dat door vrijwilligers gedaan wordt. Daar krijg je wel een dag aanwezigheid op het circuit voor terug, waarbij je voorzien wordt van wat en eten en drinken plus een hoop nieuwe mensen leert kennen. De kleding mag je houden en normaal zou er nadien zelfs een leuke borrel met alle vrijwilligers zijn geweest! Dat gebeurt dit jaar overigens niet. Vervoer mag je wel zelf betalen
Het zorgt wel voor een belegde boterhamquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een blok kaas krijgen voor het optreden in een kaasfabriek.
Leuk zo'n blok kaas maar daar betaal je je rekeningen niet van.
Als je zo'n VVIP pakket nog kan verkopen vóór de race, dan is het mss een optie.
Dus uitknijpen vanwege de situatie. Tjongejonge. Dit land zit vol met Sywertsquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:32 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee van thuisblijven omdat er verder niks mogelijk is ook niet. Het is niet zo dat hij nu ergens kan staan waar hij wel flinke knaken voor vangt.
Precies, die marshalls ed werken meestal ook vrijwillig, zo gaat het nou eenmaal in de autosport. Er gaat een hele hoop geld in om, maar er is helaas geen geld om iedereen te kunnen betalen, je moet het hebben van enthousiastelingen die het zelf willen, maar je bent niks verplicht.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Mwoah. Volgens mij is er nog verrassend veel werk bij de F1-races dat door vrijwilligers gedaan wordt. Daar krijg je wel een dag aanwezigheid op het circuit voor terug, waarbij je voorzien wordt van wat en eten en drinken plus een hoop nieuwe mensen leert kennen. De kleding mag je houden en normaal zou er nadien zelfs een leuke borrel met alle vrijwilligers zijn geweest! Dat gebeurt dit jaar overigens niet. Vervoer mag je wel zelf betalen
Hij had meer merchandise daar kunnen verkopen als hij wel was gekomen. Beding een kraampje met cd's en t-shirts en je hebt ook weer wat doekoe erbij.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je weet niet of er meer werk/ verkopen van gaan komen. Van een belofte gaat mijn schoorsteen niet branden.
Ik zie een artiest dit niet doen. je vergooit je imago met zulk opkomen voor 'zijn collega's'quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:30 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Iemand komt op voor zichzelf en zijn collega's. Er gaat iets mis in je bovenkamer om dat gezeik te noemen. Hij deelde het met zijn volgers dat vervolgens de msm er mee aan de haal gaat is niet zijn schuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |