quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:47 schreef Nattekat het volgende:
De race zal dan waarschijnlijk helemaal droog verlopen, maar het blijft Spa
Heb je weer lopen zuipen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is zondag, mijn bovenkamer draait op halve kracht
42 jaar geleden who gives a fuckquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:28 schreef Nattekat het volgende:
Nu op RTL7 interessante docu over 1979
I do, want daar was ik bijquote:
Geschiedenis; het mooiste vak dat er is.quote:
Speciaal voor jou in de hele vroege uurtjes vertrokken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:47 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Ze zijn er al.
Lijkt me ook niet onlogisch dat je met die trucks en dat materiaal gewoon lekker 's nachts rijdt om niet al te veel aandacht te trekken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Speciaal voor jou in de hele vroege uurtjes vertrokken.
En, vooral dat natuurlijk, op rustiger wegen te rijden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet onlogisch dat je met die trucks en dat materiaal gewoon lekker 's nachts rijdt om niet al te veel aandacht te trekken.
Paar ja geleden na Oostenrijk, haalden we ze overdag op maandag in Duitsland gewoon in.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet onlogisch dat je met die trucks en dat materiaal gewoon lekker 's nachts rijdt om niet al te veel aandacht te trekken.
Ferrari met waardeloze pace dus!quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:39 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari is vanmorgen pas uit Spa vertrokken. Kan ook.
Boete voor deze chauffeur incomingquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:05 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Mercedes ook een pace van niks.
Caspertje mag even 240 euro aftikken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:05 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Mercedes ook een pace van niks.
Kwam ze rond een uur of half 12 tegen tussen Eindhoven en Den Bosch. Mercedes zat er achter en Alpine er ver voorquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:39 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari is vanmorgen pas uit Spa vertrokken. Kan ook.
Enkel milieugekkies denken nog dat dat een kans maakt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:42 schreef NaturalScience het volgende:
Morgen pas uitspraak door de rechter over de Grand Prix.
Om 15:30 uur morgen zal de defintieve uitspraak worden gepubliceerd. Mogelijk kan de Grand Prix in Zandvoort nog altijd worden stop gezet......
Wel opmerkelijk dat de rechter deze uitspraak nu tot twee keer toe heeft verzet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Enkel milieugekkies denken nog dat dat een kans maakt.
Of dat het gewoon een groot dossier is.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat de rechter deze uitspraak nu tot twee keer toe heeft verzet.
Volgens mij wijst dat er op dat het een lastige afweging is voor de rechters.
"Sorry we komen er niet aan toe dus moeten het uitstellen tot na de GP"quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of dat het gewoon een groot dossier is.
Toch heb ik trauma's.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
40% kans op neerslag (geldt natuurlijk voor heel Nederland en niet specifiek voor Zandvoort) en 0-4 mm. Dus zelfs als het regent dan is dat toch net ff iets minder dan gisteren in Francorchamps viel.
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/verwachtingen
Bwoah.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:33 schreef golfer het volgende:
We werden net bijna aangereden door een enorme trailer van Alfa Romeo die door een rood stoplicht reed en vervolgens ook nog eens op de verkeerde rijstrook door ons dorp richting Zandvoort wilde gaan rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |