Dit geeft buienradar.nl voor Zandvoort aan voorlopig. Maar zo precies kunnen ze meestal niet zo ver van tevoren voorspellen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
40% kans op neerslag (geldt natuurlijk voor heel Nederland en niet specifiek voor Zandvoort) en 0-4 mm. Dus zelfs als het regent dan is dat toch net ff iets minder dan gisteren in Francorchamps viel.
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/verwachtingen
Zal HAM leuk vinden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:35 schreef Tinos85 het volgende:
Wel jammer dat Heineken de sponsor is. Wordt de trofee zeker weer zo’n omgebouwde fles met ster bovenop
kwestie van gewoon te betalenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:26 schreef ETA het volgende:
Net iemand gesproken achter de schermen. Ze zitten met een groot gat in het entertainment programma na het debacle met Chef'Special, ze zijn nu met spoed op zoek het programma te vullen. Maar artiesten zijn nu terughoudend geworden om erop in te gaan, ze zijn bang als "stakingsbreker" gezien te worden.
Ik dacht dat dat soort entertainment niet mocht met de huidige coronaregels.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:26 schreef ETA het volgende:
Net iemand gesproken achter de schermen. Ze zitten met een groot gat in het entertainment programma na het debacle met Chef'Special, ze zijn nu met spoed op zoek het programma te vullen. Maar artiesten zijn nu terughoudend geworden om erop in te gaan, ze zijn bang als "stakingsbreker" gezien te worden.
Kan primaquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat soort entertainment niet mocht met de huidige coronaregels.
Of blijft iedereen op de tribunes zitten tijdens die optredens?
Laten ze die lui dan verdomme gewoon betalen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:26 schreef ETA het volgende:
XNDA boeken, schijnt dat hij de buurt is. En als die geld kan rapen doet hij het wel.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:26 schreef ETA het volgende:
je kan er als artiest zijnde je personeel ook niet van betalen. Leuk als je zelf helemaal gek bent van F1 en de GP in luxe wil zienquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:06 schreef ETA het volgende:
Volgens die persoon lag het allemaal genuanceerder. De muzikanten zouden worden betaald, alleen de artiest zelf zou dan een VVIP pakket krijgen. Het pakket zou dan een waarde vertegenwoordigen die hoger ligt dan hun normale gage. Het was volgens hem dus iets meer dan alleen maar paar kaartjes krijgen.
Of dat de situatie nu veel beter maakt... en ook te bedenken dat de prijs van de VVIP pakket door de organisatie zelf wordt vastgesteld.
die zouden wel betaald worden ofzo, alleen de artiest zelf niet, exacte details had ik ook niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je kan er als artiest zijnde je personeel ook niet van betalen. Leuk als je zelf helemaal gek bent van F1 en de GP in luxe wil zien
Klopt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:15 schreef ETA het volgende:
[..]
die zouden wel betaald worden ofzo, alleen de artiest zelf niet, exacte details had ik ook niet.
Met een vvip pakket kan ik mijn hypotheek niet betalen...quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:06 schreef ETA het volgende:
Volgens die persoon lag het allemaal genuanceerder. De muzikanten zouden worden betaald, alleen de artiest zelf zou dan een VVIP pakket krijgen. Het pakket zou dan een waarde vertegenwoordigen die hoger ligt dan hun normale gage. Het was volgens hem dus iets meer dan alleen maar paar kaartjes krijgen.
Of dat de situatie nu veel beter maakt... en ook te bedenken dat de prijs van de VVIP pakket door de organisatie zelf wordt vastgesteld.
Als ik als artiest mocht kiezen tussen optreden voor een groot publiek, mijn personeel betalen, vip tickets verkrijgen met als enige minpunt geen winst maken, of thuis op mijn luie reet zitten, dan had ik het wel geweten.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Met een vvip pakket kan ik mijn hypotheek niet betalen...
Ja als er geen crisis was. Denk dat de reactie anders zou zijn als muzikanten gewoon inkomsten hadden gegenereerd door andere optredens. Die optredens zijn er nu niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik als artiest mocht kiezen tussen optreden voor een groot publiek, mijn personeel betalen, vip tickets verkrijgen met als enige minpunt geen winst maken, of thuis op mijn luie reet zitten, dan had ik het wel geweten.
Dan is dit toch de ultieme kans om je personeel te betalen en freelancers weer werk te geven?quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja als er geen crisis was. Denk dat de reactie anders zou zijn als muzikanten gewoon inkomsten hadden gegenereerd door andere optredens. Die optredens zijn er nu niet.
Eigenlijk hebben hun, Chef's special, hun personeel de kans ontnomen om te kunnen werken. Die 20 man eromheen heeft dus weer niet kunnen werken omdat meneer even een vete met het kabinet moest uitvechten.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is dit toch de ultieme kans om je personeel te betalen en freelancers weer werk te geven?
Een weekendkaartje op de main grandstand komt een heel eind. Als je als artiest die al gekocht had kon je die juist weer mooi in de resell gooienquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Met een vvip pakket kan ik mijn hypotheek niet betalen...
Hij en z'n band, plus aanhang, hebben dus wel een aantal keren volop opgetreden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:35 schreef Nattekat het volgende:
Dan is dit toch de ultieme kans om je personeel te betalen en freelancers weer werk te geven?
.....pffff.....Wat moet ik hier nou mee.....quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij en z'n band, plus aanhang, hebben dus wel een aantal keren volop opgetreden.
Tis een feestje zo'n weekend. Kaarten zijn relatief duur maar je krijgt er ook veel voor terug. Tis bijna net een festival.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:58 schreef Skwish het volgende:
Waarom moeten er dan artiesten optreden bij een GP? Het is toch geen carnaval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |