Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:12 schreef Jolige_Joffer het volgende:
Zijn er eigenlijk ook rechtszaken geweest tegen de Jack's Racing Day 2021 op het TT circuit van Assen?
Mja, als fotograaf voor mooie plaatjes is dat inderdaad een beste plek.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Beste plek van het circuit, was mijn vaste plekje toen ik nog als fotograaf daar werkte.
Edit: Ander idee.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
Ben benieuwd, mocht ik helemaal bovenin zitten kan het zo maar zijn dat ik zicht heb over meerdere stukken van het circuit.
Zit wel te kijken waar ze in de arena een mogelijk scherm willen of kunnen plaatsen, dat is een lastige denk ik gezien de minimaal beschikbare ruimte
quote:Nederlandse supporters zijn sprinkhanen, ze strijken massaal neer in een voor hun groen gebied, vreten het kaal en zichzelf vol en trekken hossend verder als er niets meer te halen valt. Schaatsen en voetbal zijn de enige constante. Schaatsen is voor de echte losers die niet tegen spanning kunnen, we winnen altijd. En voetbal is nu eenmaal voetbal, de grootste sport van allemaal.
Het dunne strookje daar met gras kunnen ze er wel 2 kwijt met aan beide kanten een scherm.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
Zit wel te kijken waar ze in de arena een mogelijk scherm willen of kunnen plaatsen, dat is een lastige denk ik gezien de minimaal beschikbare ruimte
Als ik deze animatie moet geloven dan staan er genoeg schermen, waaronder een 3-way in het binnendeel van de Nissan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:09 schreef theclansman het volgende:
[..]
Het dunne strookje daar met gras kunnen ze er wel 2 kwijt met aan beide kanten een scherm.
Ter hoogte van pit entry staat meestal een scherm.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
Ben benieuwd, mocht ik helemaal bovenin zitten kan het zo maar zijn dat ik zicht heb over meerdere stukken van het circuit.
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:40 schreef Zipportal het volgende:
Davina Michelle zingt alleen nog op F1 Zandvoort als andere acts geld krijgen
https://www.ad.nl/show/da(...)ld-krijgen~a354a34c/
Blijf maar weg, krijsend zwijntje.
Wij hebben met 6 man voor 3 jaar sta plaatsen, en al onze tickets zijn verdwenen uit onze accounts..quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:26 schreef MowtheGrass het volgende:
Als ik bij mijn tickets kijk zie ik wel mijn rij met stoelnummer, maar ik kan nergens een qr-code vinden om deze in de app te scannen.
Wie helpt?
Klikken op "Download bestelling" en dan krijg je een PDF met je kaartenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:26 schreef MowtheGrass het volgende:
Als ik bij mijn tickets kijk zie ik wel mijn rij met stoelnummer, maar ik kan nergens een qr-code vinden om deze in de app te scannen.
Wie helpt?
Had je dan andere kaarten, of..?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb ze nu zelf gedownload.
Nog steeds ongelofelijk dat ze me op deze plek neer hebben gegooid
"Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix Sunday
Tarzan in Grandstand 2, Tarzan in Grandstand 2"
Had twee jaar geleden een andere tribune geselecteerd bij het reserveren van kaarten, toen de loting bekend was een paar weken later bleek dat ik in de Tarzan ben neergezet. Had minder gekundquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:34 schreef Qyra het volgende:
[..]
Had je dan andere kaarten, of..?
Zit zelf de Tarzan in Grand stand 1
Kan niets downloaden, mijn bestellingen is leeg.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb ze nu zelf gedownload.
Nog steeds ongelofelijk dat ze me op deze plek neer hebben gegooid
"Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix Sunday
Tarzan in Grandstand 2, Tarzan in Grandstand 2"
Adblock misschien?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:48 schreef MowtheGrass het volgende:
[..]
Kan niets downloaden, mijn bestellingen is leeg.
Alleen onder het kopje tickets zie ik wat tekst velden, meer niet.
Tickets zijn trouwens op mijn naam gezet door iemand anders.
Hier kan degene die ze gekocht heeft ook z’n tickets niet meer zien!quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:17 schreef endrome het volgende:
Alleen degene die tickets heeft gekocht kan ze downloaden. Jij zelf niet.
Zijn op mijn naam gezet, heb een eigen account.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:17 schreef endrome het volgende:
Alleen degene die tickets heeft gekocht kan ze downloaden. Jij zelf niet.
Het is wel nieuw natuurlijk dus daar valt extra over te lullen en ze kunnen Jan en allemal die er mee te maken heeft vragen stellen. Verder is het gewoon de happening eromheen neem ik aan, lekker hypen, feestje bouwen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:45 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Is er nou echt zoveel meer te vertellen dan in een ander raceweekend?
Uitmelkerij dit.
Volgens mij doet die zender deze programmering rondom elke Grandprix?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:45 schreef Rianne84 het volgende:
Uitmelkerij dit.
Duh, Ziggo is een sponsor, dat kost een hoop geld en daar willen ze iets van terug zien.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:45 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Uitmelkerij dit.
Mwah, ze hebben de ruimte op die zender. Daar komen vaak genoeg herhalingen voor dus het is wel leuk dat ze nu meer content kunnen maken. En uitmelken doen ze al lang natuurlijk ook met andere events.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:45 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Uitmelkerij dit.
Alleen nu op donderdag iets wat er normaal niet, en uitgebreider programma op maandag.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij doet die zender deze programmering rondom elke Grandprix?
Voor het eerst in 36 jaar een GP in eigen land en dan gaan ze ook nog eens wat extra aandacht eraan besteden, hoe durven ze.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:45 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Uitmelkerij dit.
Nou ja, oké, ik snap het wel. Maar het café op vrijdag is vaak al 80% oud nieuws en om dan er dan meteen 2 toe te voegen... Hopelijk voegen ze dan ook echt iets inhoudelijks toe.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor het eerst in 36 jaar een GP in eigen land en dan gaan ze ook nog eens wat extra aandacht eraan besteden, hoe durven ze.
Ik had het inderdaad wel een andere naam gegeven. Iets wat mensen trekt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:22 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nou ja, oké, ik snap het wel. Maar het café op vrijdag is vaak al 80% oud nieuws en om dan er dan meteen 2 toe te voegen... Hopelijk voegen ze dan ook echt iets inhoudelijks toe.
1 uitzending extra is het maar, na de race is er altijd een nabespreking van de race.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:22 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nou ja, oké, ik snap het wel. Maar het café op vrijdag is vaak al 80% oud nieuws en om dan er dan meteen 2 toe te voegen... Hopelijk voegen ze dan ook echt iets inhoudelijks toe.
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
1 uitzending extra is het maar, na de race is er altijd een nabespreking van de race.
En in die uitzending van donderdag kunnen ze het meer over de historie van het circuit hebben, misschien zit Max ook wel in de studio.
Misschien Ariane Grande ook welquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
1 uitzending extra is het maar, na de race is er altijd een nabespreking van de race.
En in die uitzending van donderdag kunnen ze het meer over de historie van het circuit hebben, misschien zit Max ook wel in de studio.
Ik zie formule 1 café op maandag, dat is normaal gesproken niet volgens mij.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dank kijk je toch niet als het je niet aanstaatquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:45 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Uitmelkerij dit.
dit, ik kijk dat café sowieso nooit maar niet vreemd dat ze nu wat grootser uitpakkenquote:Op zondag 29 augustus 2021 09:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Dank kijk je toch niet als het je niet aanstaat
Nope je mag niks meenemen, ze kunnen eventueel je tassen controlleren. Maar als jij een flesje water en een paar bammetjes bij je hebt zou ik het gewoon proberen, ze gaan echt geen 80000 man fouilleren. Maar de kans op tassencontrole is vrij groot. Dus stop het in je jaszak ofzo.quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:58 schreef Spockjuh_ het volgende:
Zijn er restricties wat betreft het meenemen van eigen eten en drinken? Ja geen drank of een complete bbq set, die snap ik
Ik zou niet weten waarom ze niet kunnen controleren. Bij een dance festival gebeurt dat ookquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:16 schreef PS. het volgende:
[..]
Nope je mag niks meenemen, ze kunnen eventueel je tassen controlleren. Maar als jij een flesje water en een paar bammetjes bij je hebt zou ik het gewoon proberen, ze gaan echt geen 80000 man fouilleren. Maar de kans op tassencontrole is vrij groot. Dus stop het in je jaszak ofzo.
Denk er ook om dat als je een te grote tas meeneemt ze hem kunnen innemen.
Controleren ja, maar dat zeg ik ook. Fouilleren lijkt me sterk.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ze niet kunnen controleren. Bij een dance festival gebeurt dat ook
Dit is het Zandvoort topicquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:47 schreef Nattekat het volgende:
De start gaat hoe dan ook op een zeiknatte baan gebeuren. Of het dan nog regent valt alleen nog te bezien.
De race zal dan waarschijnlijk helemaal droog verlopen, maar het blijft Spa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |