Dat zullen wel mensen met 2x4 kaarten zijn waarbij de helft is ingeloot en de andere helft niet. Die kunnen ze overigens gewoon op het resellplatform aanbieden. Dan zijn ze zo weg die kaarten.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:15 schreef Qyra het volgende:
mensen die zeggen: ik heb 8 kaarten maar ik kan niet en moet er vanaf (als je 7 vrienden wel kunnen kan ik me voorstellen dat als 1 onverhoopt verhinderd is je daar wel een invaller voor vindt).
Volgens mij is de communicatie vanuit Dutch GP best wel prima. Alle mensen (groepen) waarvan ik weet dat ze kaarten hebben (of hadden) hebben bericht ontvangen. Zal vast wel een keer iets mis gaan, maar dat zullen incidentjes zijn denk ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:15 schreef Qyra het volgende:
Mijn vraag dus eigenlijk, zijn de mensen met de huidige problemen degenen die ook (te) veel kaarten gekocht hebben op vage manieren of is idd de communicatie vanuit Dutch gp zo beroerd? (Los vh feit dat de tussentijdse communicatie natuurlijk zo goed als afwezig is geweest)
Ja, daarom is het toch een suggestieve titel? Parkeergarage plukt de F1-fan kaal staat er....quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:55 schreef golfer het volgende:
Iedereen dus die op die dagen een auto in die parkeergarage wil parkeren moet dat tarief betalen, ongeacht de parkeerduur. Dus niet alleen F1-fans.
Die kosten zijn al lang gedekt omdat de grote sponsoren bijgelegd hebben.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:20 schreef Coelho het volgende:
[..]
Helemaal voor nop was het niet. Ze zouden er een X aantal ultra VIP kaarten voor krijgen (achter de schermen in de pits en zo, zoals je ook altijd zangers en acteurs bij buitenlandse wedstrijden ziet staan). Die kaarten gaan voor enkele duizenden euros per stuk van de hand.
Of zoals in het artikel stond: "We moeten met 70% bezetting 100% van de kosten dekken. Dan probeer je creatief te zijn." Bovendien, de vraag mag gesteld worden en Nee is ook een antwoord.
Vaak verkopen ze al in eerder stadium de catering rechten. Het is dan aan de cateraar om dat terug te verdienen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Die kosten zijn al lang gedekt omdat de grote sponsoren bijgelegd hebben.
Ieder biertje dat ze verkopen is winst.
Zag van de week een samenvatting van de Formula Regional European Championship by Alpine op Zandvoort en er zijn wel een paar plaatsen waar een inhaalactie mogelijk is.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:01 schreef James-Hetfield het volgende:
Zijn er mensen die verwachten dat het een GP wordt wat geen treintje rijden is?
Vrees dat er bijzonder weinig ingehaald wordt op dit circuit.
natuurlijk ook even gekeken waar ik dan kom te zitten maar kan de tribune layout en nummer niet vinden.. N00b, ik weet hetquote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:31 schreef zalkc het volgende:
[..]
Met die video heb ik eindelijk mijn plek kunnen terugvinden
[ afbeelding ]
Op het resell platform kun je de trappen terug zien die er per tribune zijn. Met wat logica kun je de trappen vinden waar je zit (1112/1113 in dit geval)
Rijnummers gaan van laag naar hoog, zo te zien zijn er in dat deel waar ik zit 30 rijen te tellen.
welke tribune zit je en welk trap nummer ( volgens mij is dat het eerste nummer op je ticket )quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:09 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
natuurlijk ook even gekeken waar ik dan kom te zitten maar kan de tribune layout en nummer niet vinden.. N00b, ik weet het
alleen champagne als je op je plek blijft staan. waag het niet te gaan rondlopenquote:
Na de Tarzanbocht kunnen ze nog een stukje battelen tot de Hugenholtz, dus ik denk dat dat wel een spannende plek gaat worden.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:01 schreef James-Hetfield het volgende:
Zijn er mensen die verwachten dat het een GP wordt wat geen treintje rijden is?
Vrees dat er bijzonder weinig ingehaald wordt op dit circuit.
eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:45 schreef Dven het volgende:
Over het algemeen winderig, zand dat meespeelt, kortste pitstop op de kalender, kombochten, temperaturen en neerslag die vaak een rol kunnen spelen gecombineerd met een oldschool baan die onvergeeflijk is.
Zandvoort heeft alles in huis om een epische toevoeging aan de kalender te kunnen worden
Eens. Dit wordt topquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:45 schreef Dven het volgende:
Over het algemeen winderig, zand dat meespeelt, kortste pitstop op de kalender, kombochten, temperaturen en neerslag die vaak een rol kunnen spelen gecombineerd met een oldschool baan die onvergeeflijk is.
Zandvoort heeft alles in huis om een epische toevoeging aan de kalender te kunnen worden
Of gewoon een herhaling van Monaco of het eerste jaar Baku.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:45 schreef Dven het volgende:
Telegraaf heeft een liveblog, het lijkt erop dat hooguit het randgebeuren wordt ingeperkt en de race kan doorgaanquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:45 schreef theclansman het volgende:
die rechtzaak was rond deze tijd toch ?
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:45 schreef Dven het volgende:
manmanmanmanmanquote:,,Het zou dan gaan om twee uur, op zondag. Zonder F3-race, zonder Porsche-race, zonder omkleed programma." De MOB-advocaat kijkt waarschijnlijk weinig F1: ,,Er zal dan nog moeten worden geoefend waarschijnlijk. Een dag ervoor een uur."
Huh, waar gaat dit over? Zonder F3 enzo?quote:
Dat ze een middenweg willen door het evenement wel door te laten gaan maar dan alleen effe snel de race op zondag, zonder publiek, andere races enzovoorts.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, waar gaat dit over? Zonder F3 enzo?
Dus geen vrije trainingen en kwalificatie voor de F1. Die advocaat kijkt echt geen F1quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:11 schreef ijs. het volgende:
[..]
Telegraaf heeft een liveblog, het lijkt erop dat hooguit het randgebeuren wordt ingeperkt en de race kan doorgaan
[ twitter ]
Door zo'n uitspraak in ieder geval niet meer serieus te nemen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus geen vrije trainingen en kwalificatie voor de F1. Die advocaat kijkt echt geen F1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |