abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 augustus 2021 @ 21:59:57 #76
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_201073748
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 21:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:

Je staat gewoon niet in je recht om te zeuren om geld als je half Amsterdam uitbuit.
Ik heb wel een goede deal als voorstel: Chef's Special treedt gratis op als de Prins huisjesmelker als tegenprestatie alle huurders van zijn panden een half jaar geen huur laat betalen. >:)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_201073753
quote:
81s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 21:59 schreef golfer het volgende:

[..]
Ik heb wel een goede deal als voorstel: Chef's Special treedt gratis op als de Prins huisjesmelker als tegenprestatie alle huurders van zijn panden een half jaar geen huur laat betalen. >:)
Deal :)
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 22:02:01 #78
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_201073778
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 21:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Je staat gewoon niet in je recht om te zeuren om geld als je half Amsterdam uitbuit.
Volgens mij is de Dutch GP meer dan alleen de prins. Wordt een beetje moe dat bij elk argument over het circuit de prins wordt gebruikt.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_201073809
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 22:02 schreef 4-elements het volgende:

[..]
Volgens mij is de Dutch GP meer dan alleen de prins. Wordt een beetje moe dat bij elk argument over het circuit de prins wordt gebruikt.
Beetje veel mensen die hier de rekening spekken van de prins.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 22:11:00 #80
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_201073908
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 22:02 schreef 4-elements het volgende:

Hij is dan ook de eigenaar van het circuit en mede-organisator van de GP, dus logisch dat er over hem gepraat wordt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 25 augustus 2021 @ 22:14:57 #81
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_201073952
quote:
3s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 22:11 schreef golfer het volgende:

[..]
Hij is dan ook de eigenaar van het circuit en mede-organisator van de GP, dus logisch dat er over hem gepraat wordt.
Dat snap ik. Maar argumenten als 'de Dutch GP gaat alleen maar door omdat er een prins bij betrokken is', 'het circuit mag niet zeuren over geld want ze hebben Bernhard', etc. daar ik kan zo weinig mee.
Murray Walker
pi_201073962
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 21:20 schreef Coelho het volgende:

[..]
Helemaal voor nop was het niet. Ze zouden er een X aantal ultra VIP kaarten voor krijgen (achter de schermen in de pits en zo, zoals je ook altijd zangers en acteurs bij buitenlandse wedstrijden ziet staan). Die kaarten gaan voor enkele duizenden euros per stuk van de hand.

Of zoals in het artikel stond: "We moeten met 70% bezetting 100% van de kosten dekken. Dan probeer je creatief te zijn." Bovendien, de vraag mag gesteld worden en Nee is ook een antwoord.
Jij denkt dat Micheal Douglas en Tom Cruise laatst voor een rondleiding en een borrel daar liepen? _O-
pi_201073969
Jammer dat het doorgaat,ik gun die tering Bernhard echt 1 geflopt kutevenement
pi_201073978
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 22:14 schreef 4-elements het volgende:

[..]
Dat snap ik. Maar argumenten als 'de Dutch GP gaat alleen maar door omdat er een prins bij betrokken is', 'het circuit mag niet zeuren over geld want ze hebben Bernhard', etc. daar ik kan zo weinig mee.
Nu is de band wel gevraagd door Bernhard (of iig namens).
  woensdag 25 augustus 2021 @ 22:20:41 #85
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_201074031
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 22:17 schreef babylon het volgende:

[..]
Nu is de band wel gevraagd door Bernhard (of iig namens).
Daar mag je (terecht) kritiek op hebben, dat vind ik ook belachelijk. Zeker omdat cultuur al in het verdomhoekje zit van onze regering.

Al zou ik zelf wel optreden voor een paar VIP-kaarten. Maar ja, ik kan dan weer niet zingen. -O-
Murray Walker
pi_201074124
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 22:16 schreef babylon het volgende:

[..]
Jij denkt dat Micheal Douglas en Tom Cruise laatst voor een rondleiding en een borrel daar liepen? _O-
Jij denkt dat zij betaald worden? Volgens mij gewoon liefhebbers die via hun connecties toegang regelen in ruil voor wat exposure.
pi_201075852
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_201076013
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 22:29 schreef Coelho het volgende:

[..]
Jij denkt dat zij betaald worden? Volgens mij gewoon liefhebbers die via hun connecties toegang regelen in ruil voor wat exposure.
Keep thinking
pi_201076255
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 22:29 schreef Coelho het volgende:

[..]
_O- _O- _O- denken dat Michael Douglas en Tom Cruise exposure nodig hebben _O- _O- _O-
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_201076462
Ik lees via de social media nog steeds veel mensen die geen toegang hebben tot hun kaarten of geen mails hebben gehad. Hebben veel mensen dan gewoon mazzel dat alles wel in 1x goed ging (ik heb altijd communicatie gekregen op de momenten dat het zou gebeuren) of is er meer aan de hand?

Als ik zo door de reacties scroll zie ik namelijk ook veel staan dat het op een ander e-mailadres was aangemaakt en dat die mail wijziging niet goed gegaan is (meerdere mails aangemaakt om meerdere bestellingen te plaatsen?) of mensen die zeggen: ik heb 8 kaarten maar ik kan niet en moet er vanaf (als je 7 vrienden wel kunnen kan ik me voorstellen dat als 1 onverhoopt verhinderd is je daar wel een invaller voor vindt). In veel gevallen snappen mensen ook niet dat ze bij een tussenpersoon moeten zijn.

Mijn vraag dus eigenlijk, zijn de mensen met de huidige problemen degenen die ook (te) veel kaarten gekocht hebben op vage manieren of is idd de communicatie vanuit Dutch gp zo beroerd? (Los vh feit dat de tussentijdse communicatie natuurlijk zo goed als afwezig is geweest)
pi_201077288
quote:
Met die video heb ik eindelijk mijn plek kunnen terugvinden

Op het resell platform kun je de trappen terug zien die er per tribune zijn. Met wat logica kun je de trappen vinden waar je zit (1112/1113 in dit geval)

Rijnummers gaan van laag naar hoog, zo te zien zijn er in dat deel waar ik zit 30 rijen te tellen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_201077638
dan zou ik hier ergens moeten zitten :)

Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
  donderdag 26 augustus 2021 @ 11:01:51 #93
142271 James-Hetfield
Give it to me............
pi_201077658
Zijn er mensen die verwachten dat het een GP wordt wat geen treintje rijden is?
Vrees dat er bijzonder weinig ingehaald wordt op dit circuit.
Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.
pi_201077717
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 11:01 schreef James-Hetfield het volgende:
Zijn er mensen die verwachten dat het een GP wordt wat geen treintje rijden is?
Vrees dat er bijzonder weinig ingehaald wordt op dit circuit.
Ja, die zijn er.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  donderdag 26 augustus 2021 @ 11:07:30 #95
142271 James-Hetfield
Give it to me............
pi_201077741
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 11:06 schreef zalkc het volgende:

[..]
Ja, die zijn er.
Ik hoop het. Maar het is zo'n smal baantje.
Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.
pi_201077801
quote:
11s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 20:11 schreef golfer het volgende:
Haha, die prins Huisjesmelker wilde dat Chef' Special gratis voor hem bij de formule 1 zou optreden:
https://nos.nl/artikel/23(...)-formule-1-te-spelen

[ twitter ]
Goed verhaal.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 21:20 schreef Coelho het volgende:

[..]
Helemaal voor nop was het niet. Ze zouden er een X aantal ultra VIP kaarten voor krijgen (achter de schermen in de pits en zo, zoals je ook altijd zangers en acteurs bij buitenlandse wedstrijden ziet staan). Die kaarten gaan voor enkele duizenden euros per stuk van de hand.

Of zoals in het artikel stond: "We moeten met 70% bezetting 100% van de kosten dekken. Dan probeer je creatief te zijn." Bovendien, de vraag mag gesteld worden en Nee is ook een antwoord.
Ook een redelijk verhaal.

Beetje jammer dat de door de demissionaire regering getroffen artiesten zich laten uitstpelen tegen de door de demissionaire regering getroffen GP. Maar verder hebben beiden natuurlijk gelijk.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_201078018
twitter

_O-
Poef.....gone! ©golfer
pi_201078079
Maar niet alleen de prins slaat er een slaatje uit:
https://www.haarlemsdagbl(...)t&utm_medium=twitter
Poef.....gone! ©golfer
pi_201078323
quote:
11s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 11:30 schreef golfer het volgende:
Maar niet alleen de prins slaat er een slaatje uit:
https://www.haarlemsdagbl(...)t&utm_medium=twitter
Beetje suggestieve titel...alsof de F1-fan z'n auto voor 5 minuten komt parkeren.
  donderdag 26 augustus 2021 @ 11:55:06 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_201078422
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 11:47 schreef Accordtje het volgende:

Beetje suggestieve titel...alsof de F1-fan z'n auto voor 5 minuten komt parkeren.
Iedereen dus die op die dagen een auto in die parkeergarage wil parkeren moet dat tarief betalen, ongeacht de parkeerduur. Dus niet alleen F1-fans.
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')