Ik heb wel een goede deal als voorstel: Chef's Special treedt gratis op als de Prins huisjesmelker als tegenprestatie alle huurders van zijn panden een half jaar geen huur laat betalen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Je staat gewoon niet in je recht om te zeuren om geld als je half Amsterdam uitbuit.
Dealquote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb wel een goede deal als voorstel: Chef's Special treedt gratis op als de Prins huisjesmelker als tegenprestatie alle huurders van zijn panden een half jaar geen huur laat betalen.
Volgens mij is de Dutch GP meer dan alleen de prins. Wordt een beetje moe dat bij elk argument over het circuit de prins wordt gebruikt.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je staat gewoon niet in je recht om te zeuren om geld als je half Amsterdam uitbuit.
Beetje veel mensen die hier de rekening spekken van de prins.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Volgens mij is de Dutch GP meer dan alleen de prins. Wordt een beetje moe dat bij elk argument over het circuit de prins wordt gebruikt.
Hij is dan ook de eigenaar van het circuit en mede-organisator van de GP, dus logisch dat er over hem gepraat wordt.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:02 schreef 4-elements het volgende:
Volgens mij is de Dutch GP meer dan alleen de prins. Wordt een beetje moe dat bij elk argument over het circuit de prins wordt gebruikt.
Dat snap ik. Maar argumenten als 'de Dutch GP gaat alleen maar door omdat er een prins bij betrokken is', 'het circuit mag niet zeuren over geld want ze hebben Bernhard', etc. daar ik kan zo weinig mee.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is dan ook de eigenaar van het circuit en mede-organisator van de GP, dus logisch dat er over hem gepraat wordt.
Jij denkt dat Micheal Douglas en Tom Cruise laatst voor een rondleiding en een borrel daar liepen?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:20 schreef Coelho het volgende:
[..]
Helemaal voor nop was het niet. Ze zouden er een X aantal ultra VIP kaarten voor krijgen (achter de schermen in de pits en zo, zoals je ook altijd zangers en acteurs bij buitenlandse wedstrijden ziet staan). Die kaarten gaan voor enkele duizenden euros per stuk van de hand.
Of zoals in het artikel stond: "We moeten met 70% bezetting 100% van de kosten dekken. Dan probeer je creatief te zijn." Bovendien, de vraag mag gesteld worden en Nee is ook een antwoord.
Nu is de band wel gevraagd door Bernhard (of iig namens).quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:14 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar argumenten als 'de Dutch GP gaat alleen maar door omdat er een prins bij betrokken is', 'het circuit mag niet zeuren over geld want ze hebben Bernhard', etc. daar ik kan zo weinig mee.
Daar mag je (terecht) kritiek op hebben, dat vind ik ook belachelijk. Zeker omdat cultuur al in het verdomhoekje zit van onze regering.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:17 schreef babylon het volgende:
[..]
Nu is de band wel gevraagd door Bernhard (of iig namens).
Jij denkt dat zij betaald worden? Volgens mij gewoon liefhebbers die via hun connecties toegang regelen in ruil voor wat exposure.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:16 schreef babylon het volgende:
[..]
Jij denkt dat Micheal Douglas en Tom Cruise laatst voor een rondleiding en een borrel daar liepen?
Keep thinkingquote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:29 schreef Coelho het volgende:
[..]
Jij denkt dat zij betaald worden? Volgens mij gewoon liefhebbers die via hun connecties toegang regelen in ruil voor wat exposure.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:29 schreef Coelho het volgende:
[..]
Jij denkt dat zij betaald worden? Volgens mij gewoon liefhebbers die via hun connecties toegang regelen in ruil voor wat exposure.
Met die video heb ik eindelijk mijn plek kunnen terugvindenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:47 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Dronevideo's van de huidige stand van zaken:
Ja, die zijn er.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:01 schreef James-Hetfield het volgende:
Zijn er mensen die verwachten dat het een GP wordt wat geen treintje rijden is?
Vrees dat er bijzonder weinig ingehaald wordt op dit circuit.
Ik hoop het. Maar het is zo'n smal baantje.quote:
Goed verhaal.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:11 schreef golfer het volgende:
Haha, die prins Huisjesmelker wilde dat Chef' Special gratis voor hem bij de formule 1 zou optreden:
https://nos.nl/artikel/23(...)-formule-1-te-spelen
[ twitter ]
Ook een redelijk verhaal.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:20 schreef Coelho het volgende:
[..]
Helemaal voor nop was het niet. Ze zouden er een X aantal ultra VIP kaarten voor krijgen (achter de schermen in de pits en zo, zoals je ook altijd zangers en acteurs bij buitenlandse wedstrijden ziet staan). Die kaarten gaan voor enkele duizenden euros per stuk van de hand.
Of zoals in het artikel stond: "We moeten met 70% bezetting 100% van de kosten dekken. Dan probeer je creatief te zijn." Bovendien, de vraag mag gesteld worden en Nee is ook een antwoord.
Beetje suggestieve titel...alsof de F1-fan z'n auto voor 5 minuten komt parkeren.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:30 schreef golfer het volgende:
Maar niet alleen de prins slaat er een slaatje uit:
https://www.haarlemsdagbl(...)t&utm_medium=twitter
Iedereen dus die op die dagen een auto in die parkeergarage wil parkeren moet dat tarief betalen, ongeacht de parkeerduur. Dus niet alleen F1-fans.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:47 schreef Accordtje het volgende:
Beetje suggestieve titel...alsof de F1-fan z'n auto voor 5 minuten komt parkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |