https://dutchgp.com/dit-i(...)de-dutch-grand-prix/quote:De Dutch Grand Prix is één van de grootste evenementen van het jaar en daarom krijg je t/m vrijdag 20 augustus bezoekersvoorrang bij het inboeken van de test. Ben je nog niet volledig gevaccineerd (14 dagen na je tweede prik, of 4 weken na je Janssen-prik, of heb je geen herstelbewijs in de CoronaCheck-app) dan is het belangrijk dat je zo snel mogelijk je testafspraak maakt. Tot en met vrijdag 20 augustus krijg je bezoekersvoorrang bij het inboeken van de testafspraak.
Wat is belangrijk bij het inplannen van je testafspraak?
– Laat je zo dicht mogelijk bij huis testen
– Plan je testafspraak op de ochtend dat je naar de Dutch Grand Prix komt óf aan het einde van de middag de dag ervoor (hij is maar 24 uur geldig)
– Ga alleen naar Zandvoort met een negatieve testuitslag, zonder CoronaCheck-app kom je het terrein niet op.
Plan je afspraak via Testen voor Toegang (op testenvoortoegang.org)
– Kom je op 3 september naar de Dutch GP? Gebruik dan evenementcode: 3SEP_FORMUL
– Kom je op 4 september naar de Dutch GP? Gebruik dan evenementcode: 4SEP_FORMUL
– Kom je op 5 september naar de Dutch GP? Gebruik dan evenementcode: 5SEP_FORMUL
In Zandvoort zelf kun je geen test plannen als je maar één dag komt, dan is het echt de bedoeling dat je je dicht bij huis laat testen. Blijf je in Zandvoort overnachten? Dan zijn we samen met Testen voor Toegang aan het kijken naar een tijdelijke testlocatie in Zandvoort zelf.
1 lijkt me altijd de onderste rij, toch?quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:47 schreef Spockjuh_ het volgende:
Rij 35 en inderdaad, reken je van boven naar beneden of andersom
Was dit topic aan het lurken, maar m’n kaarten zijn ook eindelijk zichtbaar in de app dus het voelt eindelijk echt 🥳quote:
Het is mij gelukt, heb de tickets gedownload, en daarna gescand, moest nog wel het mailadres opgeven.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:32 schreef Qyra het volgende:
[..]
Was dit topic aan het lurken, maar m’n kaarten zijn ook eindelijk zichtbaar in de app dus het voelt eindelijk echt 🥳
Via de app in de wallet plaatsen of tickets doorsturen wil helaas nog niet werken, maar dat zal ongetwijfeld komen.
Hm, ik kan ze wel als QR code of als pdf openen (in de app dus), maar dan nietquote:Op maandag 23 augustus 2021 22:33 schreef zalkc het volgende:
[..]
Het is mij gelukt, heb de tickets gedownload, en daarna gescand, moest nog wel het mailadres opgeven.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:23 schreef golfer het volgende:
Rechtzaak tegen de flypast:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)ZAYu3waDBj7_E4Raczqw
vermoeiend allemaal, al vind ik dat soort dingen ook wel een beetje oubollig en weinig origineelquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:23 schreef golfer het volgende:
Die lui kunnenniks hebben. Moet eens in de buurt van vliegbasis Leeuwarden wonen dan weet je pas geluidsoverlast is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:23 schreef golfer het volgende:
Dit kunnen ze veel Nederlandser aanpakken. Langsfietsen op klompen met een bus melk en een kleine oranje wimpel ofzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
vermoeiend allemaal, al vind ik dat soort dingen ook wel een beetje oubollig en weinig origineel
En kwam ook nog deze tegen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
vermoeiend allemaal, al vind ik dat soort dingen ook wel een beetje oubollig en weinig origineel
ben jij nog onder de indruk dan van een paar straaljagers met witte of gekleurde rook? Liever een paar V10's over het circuit maar dan is het zo lullig voor de huidige auto'squote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:02 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit kunnen ze veel Nederlandser aanpakken. Langsfietsen op klompen met een bus melk en een kleine oranje wimpel ofzo
Ik ben daar niet van de onder de indruk inderdaad. Het pronken met militaire vliegtuigen is naast ouderwets voor onze defensie ook niet bepaald een reflectie van de werkelijkheid. Dan zou iets met het water / de marine wellicht beter zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben jij nog onder de indruk dan van een paar straaljagers met witte of gekleurde rook? Liever een paar V10's over het circuit maar dan is het zo lullig voor de huidige auto's
Wat een huiliequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
En kwam ook nog deze tegen...
Wordt de Grand Prix alsnog afgelast? Voor stikstofstrijder Johan Vollenbroek nadert uur U
Zucht... Ik word een beetje moe van dat geklaag.
Hup Johan, cancel die bende. Helaas heeft er nog nooit een rechter een uitspraak gedaan die tegen de koninklijke familie in ging.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wordt de Grand Prix alsnog afgelast? Voor stikstofstrijder Johan Vollenbroek nadert uur U
daar zijn actiegroepen niet voor niets actief omdat de vliegbasis de regels ver overtreedt en met F35 mogelijk nauwelijks binnen de vergunning zou kunnen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die lui kunnenniks hebben. Moet eens in de buurt van vliegbasis Leeuwarden wonen dan weet je pas geluidsoverlast is.
Scam?quote:
Zulke mensen verdienen het afgeranseld te worden door een knokploeg.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
ik denk dat Johan al wat bedreigingen ontvangen heeft van het 33 legerquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zulke mensen verdienen het afgeranseld te worden door een knokploeg.
Zandvoort ligt ook in de aanvliegroute naar Schiphol als de wind goed staat. Dan komen die dingen ook te pas en te onpas over. Niemand die dan klaagt over dat stiltegebied.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar zijn actiegroepen niet voor niets actief omdat de vliegbasis de regels ver overtreedt en met F35 mogelijk nauwelijks binnen de vergunning zou kunnen.
Het is natuurlijk wel gek dat je circuit aanlegt en de duinen bepaalde hoogte moeten zijn om geluid te dempen voor de rustgebieden er omheen en dat je dan een absurd luidruchtig vliegtuig eroverheen jaagt. Net zo absurd als dat de F35's en F16's laag over zwaar beschermde natuur op Schiermonnikoog vliegt
Dat betekent niet dat de overlastregels de afgelopen 50 jaar onveranderd zijn gebleven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:28 schreef TagForce het volgende:
Overigens lag het circuit er al ruim voor het een stilte- of zelfs maar natuurgebied was.
Zeker niet. Het was dan ook meer een reactie op de opmerking in het artikel dat "een circuit geen plaats heeft in of naast een natuurgebied"... Logische reactie zou dan dus ook moeten zijn "Prima, geen overlast in natuurgebied... *poof* Het is geen natuurgebied meer, you're welcome."quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat de overlastregels de afgelopen 50 jaar onveranderd zijn gebleven.
Gaan ze Afghanistan bombarderen op 5 september?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:48 schreef zalkc het volgende:
https://www.defensie.nl/a(...)andvoort-geannuleerd
een keer een andere reden om iets af te lassen dan corona
Dat is ook een idiote actie. Terecht geannuleerd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:48 schreef zalkc het volgende:
Nietsquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is ook een idiote actie. Terecht geannuleerd.
Wat heeft Defensie te maken met F1 rijden?
Ik neem aan dat die famfare ook na afloop de volksliederen doen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:48 schreef zalkc het volgende:
personeelswervingquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Fly overs zijn er bij nogal veel GP's hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Leuke smoes, maar heeft natuurlijk geen moer met Afghanistan te maken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:48 schreef zalkc het volgende:
Dat lijkt me wel eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke smoes, maar heeft natuurlijk geen moer met Afghanistan te maken.
Tja.quote:
Als iedereen in de sloot springt, dan spring jij erachteraan? # moeders.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fly overs zijn er bij nogal veel GP's hoor
Maar wel met de beschikbaarheid en inzetbaarheid. En aangezien we nog ongeveer 3 vliegtuigen en een eenhoorn hebben is het niet heel raar dat er met de huidige situatie geen vlieguren opgeofferd worden voor een beetje spielerei.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke smoes, maar heeft natuurlijk geen moer met Afghanistan te maken.
kunnen we daar geen rechtzaak tegen houden ???quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:45 schreef golfer het volgende:
Het volkslied vooraf zal worden gezongen door Davina Michelle.
Wie???
Het kan zijn dat je haar niet ken. Het kan zijn dat het je smaak niet is. Je mag je in ieder geval geruststellen met het feit dat die meid een dijk van den stem heeft.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:45 schreef golfer het volgende:
Wie???
Dat gaat vast lang durenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:45 schreef golfer het volgende:
Wie???
Bijzonder. Ik 'volg' de muziekscene to-taal niet, ben ook echt enorm onbekend met heel veel Nederlandse artiesten, maar zelfs ik ken Davina Michelle echt wel. Niks mis mee, die kan uitmuntend zingen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:45 schreef golfer het volgende:
Wie???
Hey! Niets tegen Davina he!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:53 schreef theclansman het volgende:
[..]
kunnen we daar geen rechtzaak tegen houden ???
Ik vind het wel een vreselijk mens, maar ach. Zingen kan ze op zich wel ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bijzonder. Ik 'volg' de muziekscene to-taal niet, ben ook echt enorm onbekend met heel veel Nederlandse artiesten, maar zelfs ik ken Davina Michelle echt wel. Niks mis mee, die kan uitmuntend zingen.
Dit is echt heel pijnlijk ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon de schaamteloosheid hebben om na alle commotie en de huidige tijdgeest waarin de hele entertainmentsector op z'n gat ligt aan Chef Special te vragen om voor nop op te komen treden... dan sta je nog verder van de werkelijkheid af dan ik al dacht.
Prima dat er een Formule 1-race verreden wordt, maar Prins Bernhard is wel echt af
Helemaal voor nop was het niet. Ze zouden er een X aantal ultra VIP kaarten voor krijgen (achter de schermen in de pits en zo, zoals je ook altijd zangers en acteurs bij buitenlandse wedstrijden ziet staan). Die kaarten gaan voor enkele duizenden euros per stuk van de hand.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon de schaamteloosheid hebben om na alle commotie en de huidige tijdgeest waarin de hele entertainmentsector op z'n gat ligt aan Chef Special te vragen om voor nop op te komen treden... dan sta je nog verder van de werkelijkheid af dan ik al dacht.
Prima dat er een Formule 1-race verreden wordt, maar Prins Bernhard is wel echt af
Het is een rijkeluisfeestje en dan nog maandenlang janken om geld.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:20 schreef Coelho het volgende:
[..]
Helemaal voor nop was het niet. Ze zouden er een X aantal ultra VIP kaarten voor krijgen (achter de schermen in de pits en zo, zoals je ook altijd zangers en acteurs bij buitenlandse wedstrijden ziet staan). Die kaarten gaan voor enkele duizenden euros per stuk van de hand.
Of zoals in het artikel stond: "We moeten met 70% bezetting 100% van de kosten dekken. Dan probeer je creatief te zijn." Bovendien, de vraag mag gesteld worden en Nee is ook een antwoord.
Al die paleizen leegruimen en inrichten als IC.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het is een rijkeluisfeestje en dan nog maandenlang janken om geld.
Misschien vergeet je even dat het circuit alleen al vele miljoenen moet betalen om het te mogen organiseren...quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het is een rijkeluisfeestje en dan nog maandenlang janken om geld.
Je staat gewoon niet in je recht om te zeuren om geld als je half Amsterdam uitbuit.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:56 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Misschien vergeet je even dat het circuit alleen al vele miljoenen moet betalen om het te mogen organiseren...
Niet zo gek dus dat het circuit baalt dat ze geen volle bezetting hebben, hadden ze nodig om uit de kosten te komen.
Ik heb wel een goede deal als voorstel: Chef's Special treedt gratis op als de Prins huisjesmelker als tegenprestatie alle huurders van zijn panden een half jaar geen huur laat betalen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Je staat gewoon niet in je recht om te zeuren om geld als je half Amsterdam uitbuit.
Dealquote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb wel een goede deal als voorstel: Chef's Special treedt gratis op als de Prins huisjesmelker als tegenprestatie alle huurders van zijn panden een half jaar geen huur laat betalen.
Volgens mij is de Dutch GP meer dan alleen de prins. Wordt een beetje moe dat bij elk argument over het circuit de prins wordt gebruikt.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je staat gewoon niet in je recht om te zeuren om geld als je half Amsterdam uitbuit.
Beetje veel mensen die hier de rekening spekken van de prins.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Volgens mij is de Dutch GP meer dan alleen de prins. Wordt een beetje moe dat bij elk argument over het circuit de prins wordt gebruikt.
Hij is dan ook de eigenaar van het circuit en mede-organisator van de GP, dus logisch dat er over hem gepraat wordt.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:02 schreef 4-elements het volgende:
Volgens mij is de Dutch GP meer dan alleen de prins. Wordt een beetje moe dat bij elk argument over het circuit de prins wordt gebruikt.
Dat snap ik. Maar argumenten als 'de Dutch GP gaat alleen maar door omdat er een prins bij betrokken is', 'het circuit mag niet zeuren over geld want ze hebben Bernhard', etc. daar ik kan zo weinig mee.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is dan ook de eigenaar van het circuit en mede-organisator van de GP, dus logisch dat er over hem gepraat wordt.
Jij denkt dat Micheal Douglas en Tom Cruise laatst voor een rondleiding en een borrel daar liepen?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:20 schreef Coelho het volgende:
[..]
Helemaal voor nop was het niet. Ze zouden er een X aantal ultra VIP kaarten voor krijgen (achter de schermen in de pits en zo, zoals je ook altijd zangers en acteurs bij buitenlandse wedstrijden ziet staan). Die kaarten gaan voor enkele duizenden euros per stuk van de hand.
Of zoals in het artikel stond: "We moeten met 70% bezetting 100% van de kosten dekken. Dan probeer je creatief te zijn." Bovendien, de vraag mag gesteld worden en Nee is ook een antwoord.
Nu is de band wel gevraagd door Bernhard (of iig namens).quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:14 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar argumenten als 'de Dutch GP gaat alleen maar door omdat er een prins bij betrokken is', 'het circuit mag niet zeuren over geld want ze hebben Bernhard', etc. daar ik kan zo weinig mee.
Daar mag je (terecht) kritiek op hebben, dat vind ik ook belachelijk. Zeker omdat cultuur al in het verdomhoekje zit van onze regering.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:17 schreef babylon het volgende:
[..]
Nu is de band wel gevraagd door Bernhard (of iig namens).
Jij denkt dat zij betaald worden? Volgens mij gewoon liefhebbers die via hun connecties toegang regelen in ruil voor wat exposure.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:16 schreef babylon het volgende:
[..]
Jij denkt dat Micheal Douglas en Tom Cruise laatst voor een rondleiding en een borrel daar liepen?
Keep thinkingquote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:29 schreef Coelho het volgende:
[..]
Jij denkt dat zij betaald worden? Volgens mij gewoon liefhebbers die via hun connecties toegang regelen in ruil voor wat exposure.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:29 schreef Coelho het volgende:
[..]
Jij denkt dat zij betaald worden? Volgens mij gewoon liefhebbers die via hun connecties toegang regelen in ruil voor wat exposure.
Met die video heb ik eindelijk mijn plek kunnen terugvindenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:47 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Dronevideo's van de huidige stand van zaken:
Ja, die zijn er.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:01 schreef James-Hetfield het volgende:
Zijn er mensen die verwachten dat het een GP wordt wat geen treintje rijden is?
Vrees dat er bijzonder weinig ingehaald wordt op dit circuit.
Ik hoop het. Maar het is zo'n smal baantje.quote:
Goed verhaal.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:11 schreef golfer het volgende:
Haha, die prins Huisjesmelker wilde dat Chef' Special gratis voor hem bij de formule 1 zou optreden:
https://nos.nl/artikel/23(...)-formule-1-te-spelen
[ twitter ]
Ook een redelijk verhaal.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:20 schreef Coelho het volgende:
[..]
Beetje suggestieve titel...alsof de F1-fan z'n auto voor 5 minuten komt parkeren.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:30 schreef golfer het volgende:
Maar niet alleen de prins slaat er een slaatje uit:
https://www.haarlemsdagbl(...)t&utm_medium=twitter
Iedereen dus die op die dagen een auto in die parkeergarage wil parkeren moet dat tarief betalen, ongeacht de parkeerduur. Dus niet alleen F1-fans.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:47 schreef Accordtje het volgende:
Beetje suggestieve titel...alsof de F1-fan z'n auto voor 5 minuten komt parkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |