We roddelen hier niet: @vogeltjesdansquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:29 schreef GGMM het volgende:
Oh ik moest aan die kutuser denken maar het gaat over dat dansje
Boeie heeft toch een banquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We roddelen hier niet: @:vogeltjesdans
Hij ontvangt momenteel geen notificaties.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We roddelen hier niet: @:vogeltjesdans
Dit is toch zo godverdomde cringe-waardig dat het goud is.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:31 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ]
De dansmoves van Jens zijn wel het beste
Ja precies dit dusquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit is toch zo godverdomde cringe-waardig dat het goud is.
Opvulling voor de onder 21. Die zullen toch ook met 11 man moeten aantreden.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:00 schreef Qarrad het volgende:
Kan iemand zeggen wat ik moet vinden van die Zahui? Op de groei gekocht denk ik?
Als dat echt een groeibriljant zou zijn geven ze hem wel een contract voor langer dan een jaar lijkt me.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Opvulling voor de onder 21. Die zullen toch ook met 11 man moeten aantreden.
En wellicht zit er ooit wel een groeibriljantje tussen, maar kan het me niet voorstellen met zo weinig budget
Dost is een goede spits, maar past volgens mij totaal niet in het systeem dat Arne Slot wil spelen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dost is leuk voor een jaartje mits goedkoop maar dat is die griek ook.
Mensen die zich druk maken om dansjesquote:Op maandag 16 augustus 2021 20:01 schreef Erasmus het volgende:
Ik kan mij niet om de dansjes druk maken eerlijk gezegd.
Stel je voor dat je een positieve mindset hebt en een gezellig mens bent, brrr.
Als je wint is alles leuk.. benieuwd hoe het gaat met de dans moves wanneer het een beetje tegenzitquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:29 schreef Rocket Ride het volgende:
Blijf lachen om de vogeltjesdans filmpjes, vooral om die lange Til.
Je weet het natuurlijk nooit, maar lijkt me een leuke groep.
Vond ik toen wel mooi aan Balotelli:quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Sowieso is dat juichen vaak vreselijk overdreven na een goal over het algemeen. Wees blij en move on.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:57 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
BaldGOD doet weer mee aan de partijvormen zo te zien. Dat duurt dus ook niet heel lang meer.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eindelijk. Erg benieuwd naar Balde.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eindelijk. Erg benieuwd naar Balde.
Ach, ik sta liever met beide beentjes op de grond. Bald heeft nog niets laten zien.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een beetje een droevige user he.
Ja, die lofzang van mij over Bald dat het een geweldenaar is die zichzelf al bewezen heeft als nieuwe internationale top vleugelspeler sloeg inderdaad nergens op.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ach, ik sta liever met beide beentjes op de grond. Bald heeft nog niets laten zien.
Ach, het is in elk geval nog op een forum.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:03 schreef Kerftminister het volgende:
Vind het altijd zo bijzonder dat spelers na een paar minuten speeltijd al afgeschreven worden
Behalve bij Pratto, toen mocht het wel wat mij betreft.
Ebi heeft anders prima spel op de mat gelegd bij Polen en B. Dortmund. Dit zie ik in de huidige selectie eigenlijk niemand doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, het is in elk geval nog op een forum.
Ebi Smolarek kon er volgens Gullit niets van want hij had 'een rare blik in zijn ogen'. True story. Nou kon Ebi er ook niet bijzonder veel van, maar dat vond ik wel een erg vreemde conclusie
Maar op zich wel eens verder, het is vooral vermoeiend als het gaat om 1 kutbal ofzo waar dan een gifje van is. Terwijl je ook van de beste spelers ter wereld wel een actie kan vinden die compleet mislukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Naja in sommige gevallen zie je het direct. Bij dat sprintje van Burgerking bijvoorbeeld, maar ook van Liam Kelly schrok ik echt enorm, die was echt schandalig slecht zijn eerste wedstrijd. Vaak gaat het dan niet om n kutpassje of een absurde misser, maar is het probleem meer het fysiek. Als er een tengere dwerg of een uitgerangeerde bierbuik meespeelt valt dat gewoon ontzettend op.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:03 schreef Kerftminister het volgende:
Vind het altijd zo bijzonder dat spelers na een paar minuten speeltijd al afgeschreven worden
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Ebi heeft anders prima spel op de mat gelegd bij Polen en B. Dortmund. Dit zie ik in de huidige selectie eigenlijk niemand doen.Hij had 1 of 2 aardige jaren bij Dortmund ja en daardoor ook bij Polen. Maar van een geweldige carrire ofzo kon je toch niet spreken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dortmund was op dat moment ook een middenmoter in de Bundesliga, die waren toen niet beter dan Feyenoord. Inderdaad niet heel bijzonder.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij had 1 of 2 aardige jaren bij Dortmund ja en daardoor ook bij Polen. Maar van een geweldige carrire ofzo kon je toch niet spreken.
Nog vreemder dat Buffel van eigen doorgestroomd talent met een vaste basisplaats opeens naar onnodig ging toen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, het is in elk geval nog op een forum.
Ebi Smolarek kon er volgens Gullit niets van want hij had 'een rare blik in zijn ogen'. True story. Nou kon Ebi er ook niet bijzonder veel van, maar dat vond ik wel een erg vreemde conclusie
Maar op zich wel eens verder, het is vooral vermoeiend als het gaat om 1 kutbal ofzo waar dan een gifje van is. Terwijl je ook van de beste spelers ter wereld wel een actie kan vinden die compleet mislukt.
Heb wel de indruk dat het wat meer begint te lopen, die transferzomer. Nog niet op volle kracht maar er gebeuren wel genoeg dingen. Snap wel dat we wachten, zou lekker zijn als je een buitenspeler of spits die bij de topclubs net buiten de boot valt kan huren ofzo.quote:
Ik heb er curieus genoeg best vertrouwen in dat ze nog een goede weten aan te trekken die elders niet meer in de plannen voorkomt oid.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb wel de indruk dat het wat meer begint te lopen, die transferzomer. Nog niet op volle kracht maar er gebeuren wel genoeg dingen. Snap wel dat we wachten, zou lekker zijn als je een buitenspeler of spits die bij de topclubs net buiten de boot valt kan huren ofzo.
Denk het ook wel. Vertrouwen in de scoutingquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb er curieus genoeg best vertrouwen in dat ze nog een goede weten aan te trekken die elders niet meer in de plannen voorkomt oid.
Ja precies, heel onwennig dit maar na Trauner, Jahanbaksh, Aursnes en Til verdienen ze wat krediet, toch? Ben gewoon nieuwsgierig wat er uit de koker komt rollen nog.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk het ook wel. Vertrouwen in de scouting(haha, dat iemand dat ooit nog zou zeggen over onze scouting).
Overigens is Jahankbakhsh opgeroepen voor Iran. Leuk voor hem, niet zo voor ons, die zal daar wel een been breken ofzo.
Bij Til en Jahanbakhsh zal er niet veel gescout zijn, maar die andere twee en Pedersen zijn prima natuurlijk (vooralsnog).quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja precies, heel onwennig dit maar na Trauner, Jahanbaksh, Aursnes en Til verdienen ze wat krediet, toch? Ben gewoon nieuwsgierig wat er uit de koker komt rollen nog.
Ik moest bij Bald ook denken aan die rare mispeer. Maar goed..het zegt nog niks..Sinistierra bakte er ook weinig van in het begin maar bleek toch aardig te kunnen ballen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:03 schreef Kerftminister het volgende:
Dat was een rare actie van Bald ja, maar op andere momenten liet hij wel zien wat te kunnen. Sowieso wat prematuur, laten we het nog maar afwachten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik moest bij Bald ook denken aan die rare mispeer. Maar goed..het zegt nog niks..Sinistierra bakte er ook weinig van in het begin maar bleek toch aardig te kunnen ballen.
Hier precies zelfde. Razendsnel en dat die dan een keer een mispeer heeft kan gebeuren. Gaf in een wedstrijd als invaller een assist en raakte de paal. Dit in 40 minuten. Over Balde ben ik juist heel positief.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was een rare actie van Bald ja, maar op andere momenten liet hij wel zien wat te kunnen. Sowieso wat prematuur, laten we het nog maar afwachten.
Voor spannende en verrassende teksten moeten we niet bij hem zijn, maakt niet uit, daar is hij niet voor gehaald.quote:
In 40 minuten een assist n een bal de op paal zelfs. Ik denk dat we het hier over een geweldenaar hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 07:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hier precies zelfde. Razendsnel en dat die dan een keer een mispeer heeft kan gebeuren. Gaf in een wedstrijd als invaller een assist en raakte de paal. Dit in 40 minuten. Over Balde ben ik juist heel positief.
Daar had Bakacioglu (of zo) destijds zeker anderhalf seizoen voor nodig..quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:25 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
In 40 minuten een assist n een bal de op paal zelfs. Ik denk dat we het hier over een geweldenaar hebben.
Aziatisch voetbal is vooral meer technisch voetbal en/of zwak voetbal dan fysiek schopvoetbal.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk het ook wel. Vertrouwen in de scouting(haha, dat iemand dat ooit nog zou zeggen over onze scouting).
Overigens is Jahankbakhsh opgeroepen voor Iran. Leuk voor hem, niet zo voor ons, die zal daar wel een been breken ofzo.
Of als ze Israel konden loten.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Aziatisch voetbal is vooral meer technisch voetbal en/of zwak voetbal dan fysiek schopvoetbal.
Als Alireza uit moest komen voor een Noord-Afrikaans land had ik mij dan pas wel zorgen gemaakt.
Ik wist niet Netto mee las in dit topic.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom koopt Ajax Bijlow niet met het oog op de toekomst
Je bent duidelijk nog niet echt bekend met de familie Bijlow.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom koopt Ajax Bijlow niet met het oog op de toekomst
Dat zegt niks.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent duidelijk nog niet echt bekend met de familie Bijlow.
Dit had mijn dementerende oma ook nog wel kunnen verzinnen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel echt een compleet lek zooitje he.
Dit wordt volgens mij ook de standaard opstelling van Feyenoord in FIFA 22 (mits we geen goede spits erbij halen).quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel echt een compleet lek zooitje he.
Voor rode kaarten had die minder minuten nodig jaquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:44 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Daar had Bakacioglu (of zo) destijds zeker anderhalf seizoen voor nodig..
En als we kut hadden gespeeld dan zeker niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:15 schreef Caland het volgende:
Volgens de altijd vervelende Mikos is de kans dat GeertGod ook gaat verlengen toegenomen.
Maakt het wel makkelijker om Senesi bij een goed bod in de winterstop te verkopen natuurlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:15 schreef Caland het volgende:
Volgens de altijd vervelende Mikos is de kans dat GeertGod ook gaat verlengen toegenomen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:25 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
In 40 minuten een assist n een bal de op paal zelfs. Ik denk dat we het hier over een geweldenaar hebben.
Dat is goed nieuws. Laten we hopen dat Geertruida zijn op geld beluste zaakwaarnemer overruled en ook voor langer contract gaat, dan is Arnesen weer waarde aan het creren.quote:
Morgen 0-3 dus.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:53 schreef Irritatie100 het volgende:
De laatste weken zijn een beetje als een mailtje van zo'n Nigeriaanse prins. Alles ziet er fantastisch uit en er is louter goed nieuws, maar er MOET een addertje onder het gras zitten omdat al dat goede nieuws gewoon niet strookt met de werkelijkheid die je gewend bent.
Ik mag hopen dat we hem stevig kunnen verkopen na het kampioenschap van volgend seizoen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
Poh idd top dat Bijlow bijtekent, heb je gewoon de keeper van Oranje tot 2025.
Inderdaad, maar of dat gaat lukken is maar zeer de vraag zei hij erbij.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:44 schreef Scrummie het volgende:
Slot zei dus dat ze het liefst nog een buitenspeler n spits halen.
Zal wel een vereiste zijn dat we ECL halen vermoed ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:44 schreef Scrummie het volgende:
Ja, die kans is groot. VI had een artikeltje over de begrotingen in NL:quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal wel een vereiste zijn dat we ECL halen vermoed ik.
quote:Geen fijne cijfers in Rotterdam. Hoewel een daling van drie miljoen ten opzichte van vorig seizoen nog wel te overzien is. Helemaal als de nieuwe trainer Arne Slot de poulefase van de Conference League weet te halen. Feyenoord heeft enorme last gehad van de pandemie en is daar allesbehalve goed uitgekomen. De club leunt zwaar op Het Legioen en iedere thuiswedstrijd zonder publiek zorgde voor 900 duizend euro verlies. Het in de afgelopen jaren zorgvuldig opgebouwde (kleine) spaarpotje is leeg.
Geen positieve voetnoten? Jawel. Deze cijfers zijn, door schade en schande wijs geworden, zonder Europees voetbal. Een overwinning in het tweeluik tegen Elfsborg krikt de begroting meteen op naar dik in de zeventig miljoen euro. Ook de seizoenkaarten lopen hard de laatste week. Simpelweg omdat je zonder seizoenkaart even niet eens binnenkomt. Door de geldende coronamaatregelen is De Kuip momenteel al met dik 30 duizend mensen uitverkocht. Belangrijkste probleem blijft natuurlijk dat Feyenoord zo’n beetje de enige Nederlandse club is, die er niet in slaagt geld uit de transfermarkt te halen, waarmee de begroting dus ook echt sluitend moet zijn.
Buitenspeler voor als Sini of Alireza kaput zijn?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:44 schreef Scrummie het volgende:
Ah nice.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, die kans is groot. VI had een artikeltje over de begrotingen in NL:
[..]
Ja zoals afgelopen zondag. Als hij met Linssen in de spits blijft spelen is er (zolang Balde niet fit is) zowel op links als rechts niet echt een alternatief (als in een echte flankspeler). Haps op linksbuiten en Toornstra op rechts zoals afgelopen zondag.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Buitenspeler voor als Sini of Alireza kaput zijn?
Ik ben er ook absoluut niet gerust op.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah nice.
Ik heb wel zin in donderdag, maar gaat wel tricky worden. Natuurlijk moeten we ze normaliter kunnen hebben, maar ze zijn ook in vorm en zijn echt mega effectief. Thuis met 2 doelpunten verschil winnen zou echt genot zijn.
Gotcha, mee eens.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja zoals afgelopen zondag. Als hij met Linssen in de spits blijft spelen is er (zolang Balde niet fit is) zowel op links als rechts niet echt een alternatief (als in een echte flankspeler). Haps op linksbuiten en Toornstra op rechts zoals afgelopen zondag.
dat is die brug van IJsselmonde naar die kantoorverzameling bij Capelle over de A16 jatochquote:
ANNOUNCE ADOLFO.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:30 schreef fetX het volgende:
En ook Dost komt niet al vraag ik me af hoe serieus dat was.
Hoe dan ook, gelukkig maar.
Idd, heel erg gelukkig maar.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:30 schreef fetX het volgende:
En ook Dost komt niet al vraag ik me af hoe serieus dat was.
Hoe dan ook, gelukkig maar.
En ook alweer op leenbasis in Italie gezeten.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is in Rusland gestrand.
Dit wordt een vervelend potje vanavond denk ik ook. Elfsborg zakt wel in en zoekt naar de counter, toch het type tegenstander waar wij het lastigst tegen hebben.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:42 schreef fetX het volgende:
Zin in! Moeten we kunnen helpen, maar zoals gezegd: ze zijn heel erg efficint. Niks weggeven en er zelf 2 a 3 maken graag![]()
Twijfel nog ff of ik ga vanavond.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Het is meer een linksbuiten maar hij kan ook op RB en '10'.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:59 schreef Caland het volgende:
Die Dilrosun mag transfervrij weg, benieuwd of we daar nog achteraan gaan. Is dat een pure rechtsbuiten?
wel al wat (zware) blessures gehad toch?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is meer een linksbuiten maar hij kan ook op RB en '10'.
Ah ok, kan nog wel eens interessant zijn dus.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is meer een linksbuiten maar hij kan ook op RB en '10'.
Dit is echt al 10 jaar bij iedere club, de standaard UEFA boete.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.veronicainsid(...)fikse-boete-van-uefa
Krijgen ze dit elke wedstrijd ofzo?
https://www.transfermarkt(...)ungen/spieler/315125quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel al wat (zware) blessures gehad toch?
Is daar niks tegen te doen dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is echt al 10 jaar bij iedere club, de standaard UEFA boete.
Ja, zitten en je bek houden. Dus nee, niks aan te doen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is daar niks tegen te doen dan?
Als je die transfervrij kan krijgen zou ik het meteen doen ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah ok, kan nog wel eens interessant zijn dus.
Hij komt alleen altijd bij Feyenoord in het nieuws want de typische 'Feyenoordsupporters misdragen zich weer Europees!!!' levert clicks op.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is echt al 10 jaar bij iedere club, de standaard UEFA boete.
Feyenoord had een keer een actie gevoerd met een filmpje waarbij (hypothetisch) een supporter een hartaanval kreeg en de AED er niet op tijd bij was omdat de trappen geblokkeerd waren, maar dat heeft weinig uitgehaald. Het gaat gewoon meer gedoe opleveren om tegen iedereen te zeggen dat ze moeten zitten dan om standaard die boete af te tikken denk ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is daar niks tegen te doen dan?
Zo dan, bijna de helft van de tijd afwezig door blessures. Ja, echt iets voor ons.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)ungen/spieler/315125
Vooral veel kleine blessures zie ik hier.
Conteh is weg zag ik? Een mooie opvolger!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:44 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Zo dan, bijna de helft van de tijd afwezig door blessures. Ja, echt iets voor ons.
Ja joh, heeft ook gewoon een eigen post op de begrotingquote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.veronicainsid(...)fikse-boete-van-uefa
Krijgen ze dit elke wedstrijd ofzo?
Precies, daarom zijn er nog altijd tickets beschikbaar voor vanavond.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:13 schreef Haringkop het volgende:
Die boetes zijn toch ook meegeprijsd in de ticketprijzen bij Feyenoord?
Klopt, verhuurd aan een club uit de 2. Bundesliga.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Conteh is weg zag ik? Een mooie opvolger!
Klopt, in ieder geval in de groepsduels.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:13 schreef Haringkop het volgende:
Die boetes zijn toch ook meegeprijsd in de ticketprijzen bij Feyenoord?
Als hij een lekker wijf als zusje had was het ng beter geweest.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:31 schreef Caland het volgende:
Toch jammer van Conteh, was n van de leukere spelerssongs ooit geweest.
Nee, doe dit maar niet meer.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als hij een lekker wijf als zusje had was het ng beter geweest.
Dat zou vast een lekker Conteh hebben.
In FIFA had hij een snelheid van 90+ en was hij een goede dribbelaar met potentie tot ergens boven de 80. Heb hem goed kunnen gebruiken tijdens mijn Managerscarriere met Feyenoord als opvolger van Berghuis.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het leukste aan Conteh was hoe gefrustreerd Advocaat iedere keer over hem was in persconferenties.
Ach bij Fifa kocht ik om diezelfde reden vaak Narsingh. Als dezelfde regels van daar in het echt zouden gelden, zou Sjaak Troost ook een goede TD zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
In FIFA had hij een snelheid van 90+ en was hij een goede dribbelaar met potentie tot ergens boven de 80. Heb hem goed kunnen gebruiken tijdens mijn Managerscarriere met Feyenoord als opvolger van Berghuis.
Zo zie je maar dat dat volk van EA Sports er geen hol van begrijpen.
Ik kocht hem ook om die reden + zijn echte gezicht omdat Swansea Cityquote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach bij Fifa kocht ik om diezelfde reden vaak Narsingh. Als dezelfde regels van daar in het echt zouden gelden, zou Sjaak Troost ook een goede TD zijn.
3-0quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:08 schreef fetX het volgende:
Fijn dat Jahanbakhsh weer meedoet. Hopen op weer een goede pot dan pakken we ze wel, maar het gaat niet makkelijk worden. Die Okkels en Alm kunnen er wel wat van trouwens.
Ja als dat al niet lukt tegen fucking Elfsborg IF...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel lekker hoor. Als je beide cvs lekkere ballen kunnen geven.
Oh.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja als dat al niet lukt tegen fucking Elfsborg IF...
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Niet echt een afmaker Sinistierra..dit soort flopschoten heeft hij vaker
Bij dezen de goal voor rustquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:27 schreef fetX het volgende:
Nog ff 2 erbij graag. In ieder geval nog 1 voor rust.
Ja, ongelofelijke mongool die kerelquote:
Die speelt verdomd goed.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jens is duidelijk niet van plan om te gaan banken.
Bizar dat we aan het begin van het seizoen zo pessimistisch waren.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:36 schreef R-woud93 het volgende:
Het is weer leuk om naar Feyenoord te kijken
Het kan snel verkeren inderdaadquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bizar dat we aan het begin van het seizoen zo pessimistisch waren.
Nee alleen onder Rutten hadden ze dit heel kort. Maar dan zonder scorend vermogen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik volg voetbal sinds 2006 en dit is zo ongeveer het beste Feyenoord dat ik heb gezien geloof ik. Misschien bij vlagen onder Koeman ook.
Advocaat is gewoon niet zo’n goede trainer, maar Trauner bijvoorbeeld helpt wel. En stiekem denk ik dat het vertrek van Berghuis misschien wel goed is geweest.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou Advocaat vorig seizoen ook op deze manier hebben kunnen spelen of zijn het de nieuwe spelers die daarvoor noodzakelijk zijn?
Voordat Trauner er was, was het natuurlijk wel gatenkaas. Om Dick toch een klein beetje te verdedigen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou Advocaat vorig seizoen ook op deze manier hebben kunnen spelen of zijn het de nieuwe spelers die daarvoor noodzakelijk zijn?
Of heeft het vertrek van Berghuis ook nog enige invloed?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Trauner en Til maken ook wel een groot verschil. En Sini kwam vorig jaar terug van een blessure, is nu gewoon fit.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:50 schreef exile79 het volgende:
[..]
Of heeft het vertrek van Berghuis ook nog enige invloed?
Truequote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:51 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Trauner en Til maken ook wel een groot verschil. En Sini kwam vorig jaar terug van een blessure, is nu gewoon fit.
Dat zou zomaar kunnen. Voorin heb je nu meer snelheid en Sinistierra is goed op weg om de rol van Berghuis over te nemenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Advocaat is gewoon niet zo’n goede trainer, maar Trauner bijvoorbeeld helpt wel. En stiekem denk ik dat het vertrek van Berghuis misschien wel goed is geweest.
Die grafstemming kijk ik wel een andere keer.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:54 schreef Slobeend het volgende:
Kunnen we die docu niet schrappen?
Die wedstrijd uit tegen AZ verraadde dat we niet hoog druk konden zetten dankzij Fer en Botteghin.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Die profiteert ook ontzettend dat er meer beweging in dit elftal zit. Vorig seizoen was alles zo statisch en liep hij zich continu stuk. Nu heeft ie met Til en Linssen twee geweldige bliksemafleiders en ligt er veel meer ruimtequote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:50 schreef fetX het volgende:
Sinisterra speelt trouwens weer echt heel goed
Botteghin had vorig jaar natuurlijk helemaal geen basisspeler mogen zijn, wat een armoe was dat..quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die wedstrijd uit tegen AZ verraadde dat we niet hoog druk konden zetten dankzij Fer en Botteghin.
Gewoon rouleren tussen die jongens, zeker als we twee wedstrijden in de week spelen. Dan hebben we vier aanvallers voor de basis, vier middenvelders en vijf/zes verdedigers. Zoals het hoort.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:59 schreef Slobeend het volgende:
Maar wie moet er nu gaan banken als iedereen beschikbaar is? Toornstra of Kkc?🧐
Jaquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:59 schreef Slobeend het volgende:
straks zeg ik toch, 3 tegen Ajaxquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa dit niveau zal z'n prijs niet snel omhoog stuwen toch?
Dat dacht ik ook meteenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:07 schreef Pistolero het volgende:
Als Pedersen nu ook al goede voorzetten gaat geven wordt het echt genot.
Sowieso bizar knap dit van waar die gozer is gekomen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
straks zeg ik toch, 3 tegen Ajax
Heerlijk toch dat dit een dilemma wordt?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:59 schreef Slobeend het volgende:
Nouquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sinisterra maar wisselen voordat zo’n snuifzweed op zijn been gaat staan
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sinisterra maar wisselen voordat zo’n snuifzweed op zijn been gaat staan
Zeker, PSV gaat wel punten verspelen met die gekke trainerquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Als je zo blijft spelen, verlies je geen kleine kutpotjes dit seizoen. Dan is plek twee stiekem heel erg mogelijk.
Beetje realistisch zijn maatjequote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Als je zo blijft spelen, verlies je geen kleine kutpotjes dit seizoen. Dan is plek twee stiekem heel erg mogelijk.
Gewoon wedstrijd voor wedstrijd bekijken, we hebben een smalle selectie.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Tuurlijk, jullie spelen prima, maar de selecties van Ajax en PSV zijn nog net effe wat beter hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Niet doorslaan graag. Gewoon blij zijn met wat er nu gebeurt. PSV en Ajax blijven ver weg hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dan moet je wel de nodige mazzel hebben, onder andere qua gebrek aan blessures. En dan heb je ook nog AZ waar het vast ook wel een keer gaat lopen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ben het niet met je eens. Ik heb Feyenoord nog nooit zo goed zien voetballen. Als we dit niveau volhouden (flinke als) spelen we mee om de titel.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet doorslaan graag. Gewoon blij zijn met wat er nu gebeurt. PSV en Ajax blijven ver weg hoor.
Dat mag, maar de selecties van Ajax en PSV blijven kwalitatief gewoon beter.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens. Ik heb Feyenoord nog nooit zo goed zien voetballen. Als we dit niveau volhouden (flinke als) spelen we mee om de titel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |