Die profiteert ook ontzettend dat er meer beweging in dit elftal zit. Vorig seizoen was alles zo statisch en liep hij zich continu stuk. Nu heeft ie met Til en Linssen twee geweldige bliksemafleiders en ligt er veel meer ruimtequote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:50 schreef fetX het volgende:
Sinisterra speelt trouwens weer echt heel goed
Botteghin had vorig jaar natuurlijk helemaal geen basisspeler mogen zijn, wat een armoe was dat..quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die wedstrijd uit tegen AZ verraadde dat we niet hoog druk konden zetten dankzij Fer en Botteghin.
Gewoon rouleren tussen die jongens, zeker als we twee wedstrijden in de week spelen. Dan hebben we vier aanvallers voor de basis, vier middenvelders en vijf/zes verdedigers. Zoals het hoort.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:59 schreef Slobeend het volgende:
Maar wie moet er nu gaan banken als iedereen beschikbaar is? Toornstra of Kökcü?🧐
Jaquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:59 schreef Slobeend het volgende:
Maar wie moet er nu gaan banken als iedereen beschikbaar is? Toornstra of Kökcü?🧐
straks zeg ik toch, 3 tegen Ajaxquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa dit niveau zal z'n prijs niet snel omhoog stuwen toch?
Dat dacht ik ook meteenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:07 schreef Pistolero het volgende:
Als Pedersen nu ook al goede voorzetten gaat geven wordt het echt genot.
Sowieso bizar knap dit van waar die gozer is gekomen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
straks zeg ik toch, 3 tegen Ajax
Heerlijk toch dat dit een dilemma wordt?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:59 schreef Slobeend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |