Die speelt verdomd goed.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jens is duidelijk niet van plan om te gaan banken.
Bizar dat we aan het begin van het seizoen zo pessimistisch waren.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:36 schreef R-woud93 het volgende:
Het is weer leuk om naar Feyenoord te kijken
Het kan snel verkeren inderdaadquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bizar dat we aan het begin van het seizoen zo pessimistisch waren.
Nee alleen onder Rutten hadden ze dit heel kort. Maar dan zonder scorend vermogen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik volg voetbal sinds 2006 en dit is zo ongeveer het beste Feyenoord dat ik heb gezien geloof ik. Misschien bij vlagen onder Koeman ook.
Advocaat is gewoon niet zo’n goede trainer, maar Trauner bijvoorbeeld helpt wel. En stiekem denk ik dat het vertrek van Berghuis misschien wel goed is geweest.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou Advocaat vorig seizoen ook op deze manier hebben kunnen spelen of zijn het de nieuwe spelers die daarvoor noodzakelijk zijn?
Voordat Trauner er was, was het natuurlijk wel gatenkaas. Om Dick toch een klein beetje te verdedigen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou Advocaat vorig seizoen ook op deze manier hebben kunnen spelen of zijn het de nieuwe spelers die daarvoor noodzakelijk zijn?
Of heeft het vertrek van Berghuis ook nog enige invloed?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Trauner en Til maken ook wel een groot verschil. En Sini kwam vorig jaar terug van een blessure, is nu gewoon fit.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:50 schreef exile79 het volgende:
[..]
Of heeft het vertrek van Berghuis ook nog enige invloed?
Truequote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:51 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Trauner en Til maken ook wel een groot verschil. En Sini kwam vorig jaar terug van een blessure, is nu gewoon fit.
Dat zou zomaar kunnen. Voorin heb je nu meer snelheid en Sinistierra is goed op weg om de rol van Berghuis over te nemenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Advocaat is gewoon niet zo’n goede trainer, maar Trauner bijvoorbeeld helpt wel. En stiekem denk ik dat het vertrek van Berghuis misschien wel goed is geweest.
Die grafstemming kijk ik wel een andere keer.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:54 schreef Slobeend het volgende:
Kunnen we die docu niet schrappen?
Die wedstrijd uit tegen AZ verraadde dat we niet hoog druk konden zetten dankzij Fer en Botteghin.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Die profiteert ook ontzettend dat er meer beweging in dit elftal zit. Vorig seizoen was alles zo statisch en liep hij zich continu stuk. Nu heeft ie met Til en Linssen twee geweldige bliksemafleiders en ligt er veel meer ruimtequote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:50 schreef fetX het volgende:
Sinisterra speelt trouwens weer echt heel goed
Botteghin had vorig jaar natuurlijk helemaal geen basisspeler mogen zijn, wat een armoe was dat..quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die wedstrijd uit tegen AZ verraadde dat we niet hoog druk konden zetten dankzij Fer en Botteghin.
Gewoon rouleren tussen die jongens, zeker als we twee wedstrijden in de week spelen. Dan hebben we vier aanvallers voor de basis, vier middenvelders en vijf/zes verdedigers. Zoals het hoort.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:59 schreef Slobeend het volgende:
Maar wie moet er nu gaan banken als iedereen beschikbaar is? Toornstra of Kökcü?🧐
Jaquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:59 schreef Slobeend het volgende:
Maar wie moet er nu gaan banken als iedereen beschikbaar is? Toornstra of Kökcü?🧐
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |