straks zeg ik toch, 3 tegen Ajaxquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa dit niveau zal z'n prijs niet snel omhoog stuwen toch?
Dat dacht ik ook meteenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:07 schreef Pistolero het volgende:
Als Pedersen nu ook al goede voorzetten gaat geven wordt het echt genot.
Sowieso bizar knap dit van waar die gozer is gekomen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
straks zeg ik toch, 3 tegen Ajax
Heerlijk toch dat dit een dilemma wordt?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:59 schreef Slobeend het volgende:
Maar wie moet er nu gaan banken als iedereen beschikbaar is? Toornstra of Kökcü?🧐
Nouquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sinisterra maar wisselen voordat zo’n snuifzweed op zijn been gaat staan
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sinisterra maar wisselen voordat zo’n snuifzweed op zijn been gaat staan
Zeker, PSV gaat wel punten verspelen met die gekke trainerquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Als je zo blijft spelen, verlies je geen kleine kutpotjes dit seizoen. Dan is plek twee stiekem heel erg mogelijk.
Beetje realistisch zijn maatjequote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Als je zo blijft spelen, verlies je geen kleine kutpotjes dit seizoen. Dan is plek twee stiekem heel erg mogelijk.
Gewoon wedstrijd voor wedstrijd bekijken, we hebben een smalle selectie.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Tuurlijk, jullie spelen prima, maar de selecties van Ajax en PSV zijn nog net effe wat beter hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Niet doorslaan graag. Gewoon blij zijn met wat er nu gebeurt. PSV en Ajax blijven ver weg hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dan moet je wel de nodige mazzel hebben, onder andere qua gebrek aan blessures. En dan heb je ook nog AZ waar het vast ook wel een keer gaat lopen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ben het niet met je eens. Ik heb Feyenoord nog nooit zo goed zien voetballen. Als we dit niveau volhouden (flinke als) spelen we mee om de titel.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet doorslaan graag. Gewoon blij zijn met wat er nu gebeurt. PSV en Ajax blijven ver weg hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |