Zal wel een vereiste zijn dat we ECL halen vermoed ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:44 schreef Scrummie het volgende:
Slot zei dus dat ze het liefst nog een buitenspeler én spits halen.
Ja, die kans is groot. VI had een artikeltje over de begrotingen in NL:quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal wel een vereiste zijn dat we ECL halen vermoed ik.
quote:Geen fijne cijfers in Rotterdam. Hoewel een daling van drie miljoen ten opzichte van vorig seizoen nog wel te overzien is. Helemaal als de nieuwe trainer Arne Slot de poulefase van de Conference League weet te halen. Feyenoord heeft enorme last gehad van de pandemie en is daar allesbehalve goed uitgekomen. De club leunt zwaar op Het Legioen en iedere thuiswedstrijd zonder publiek zorgde voor 900 duizend euro verlies. Het in de afgelopen jaren zorgvuldig opgebouwde (kleine) spaarpotje is leeg.
Geen positieve voetnoten? Jawel. Deze cijfers zijn, door schade en schande wijs geworden, zonder Europees voetbal. Een overwinning in het tweeluik tegen Elfsborg krikt de begroting meteen op naar dik in de zeventig miljoen euro. Ook de seizoenkaarten lopen hard de laatste week. Simpelweg omdat je zonder seizoenkaart even niet eens binnenkomt. Door de geldende coronamaatregelen is De Kuip momenteel al met dik 30 duizend mensen uitverkocht. Belangrijkste probleem blijft natuurlijk dat Feyenoord zo’n beetje de enige Nederlandse club is, die er niet in slaagt geld uit de transfermarkt te halen, waarmee de begroting dus ook echt sluitend moet zijn.
Buitenspeler voor als Sini of Alireza kaput zijn?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:44 schreef Scrummie het volgende:
Slot zei dus dat ze het liefst nog een buitenspeler én spits halen.
Ah nice.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, die kans is groot. VI had een artikeltje over de begrotingen in NL:
[..]
Ja zoals afgelopen zondag. Als hij met Linssen in de spits blijft spelen is er (zolang Balde niet fit is) zowel op links als rechts niet echt een alternatief (als in een echte flankspeler). Haps op linksbuiten en Toornstra op rechts zoals afgelopen zondag.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Buitenspeler voor als Sini of Alireza kaput zijn?
Ik ben er ook absoluut niet gerust op.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah nice.
Ik heb wel zin in donderdag, maar gaat wel tricky worden. Natuurlijk moeten we ze normaliter kunnen hebben, maar ze zijn ook in vorm en zijn echt mega effectief. Thuis met 2 doelpunten verschil winnen zou echt genot zijn.
Gotcha, mee eens.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja zoals afgelopen zondag. Als hij met Linssen in de spits blijft spelen is er (zolang Balde niet fit is) zowel op links als rechts niet echt een alternatief (als in een echte flankspeler). Haps op linksbuiten en Toornstra op rechts zoals afgelopen zondag.
dat is die brug van IJsselmonde naar die kantoorverzameling bij Capelle over de A16 jatochquote:
ANNOUNCE ADOLFO.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:30 schreef fetX het volgende:
En ook Dost komt niet al vraag ik me af hoe serieus dat was.
Hoe dan ook, gelukkig maar.
Idd, heel erg gelukkig maar.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:30 schreef fetX het volgende:
En ook Dost komt niet al vraag ik me af hoe serieus dat was.
Hoe dan ook, gelukkig maar.
En ook alweer op leenbasis in Italie gezeten.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is in Rusland gestrand.
Dit wordt een vervelend potje vanavond denk ik ook. Elfsborg zakt wel in en zoekt naar de counter, toch het type tegenstander waar wij het lastigst tegen hebben.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:42 schreef fetX het volgende:
Zin in! Moeten we kunnen helpen, maar zoals gezegd: ze zijn heel erg efficiënt. Niks weggeven en er zelf 2 a 3 maken graag![]()
Twijfel nog ff of ik ga vanavond.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |