Hier precies zelfde. Razendsnel en dat die dan een keer een mispeer heeft kan gebeuren. Gaf in een wedstrijd als invaller een assist en raakte de paal. Dit in 40 minuten. Over Balde ben ik juist heel positief.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was een rare actie van Baldé ja, maar op andere momenten liet hij wel zien wat te kunnen. Sowieso wat prematuur, laten we het nog maar afwachten.
Voor spannende en verrassende teksten moeten we niet bij hem zijn, maakt niet uit, daar is hij niet voor gehaald.quote:
In 40 minuten een assist én een bal de op paal zelfs. Ik denk dat we het hier over een geweldenaar hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 07:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hier precies zelfde. Razendsnel en dat die dan een keer een mispeer heeft kan gebeuren. Gaf in een wedstrijd als invaller een assist en raakte de paal. Dit in 40 minuten. Over Balde ben ik juist heel positief.
Daar had Bakacioglu (of zo) destijds zeker anderhalf seizoen voor nodig..quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:25 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
In 40 minuten een assist én een bal de op paal zelfs. Ik denk dat we het hier over een geweldenaar hebben.
Aziatisch voetbal is vooral meer technisch voetbal en/of zwak voetbal dan fysiek schopvoetbal.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk het ook wel. Vertrouwen in de scouting(haha, dat iemand dat ooit nog zou zeggen over onze scouting).
Overigens is Jahankbakhsh opgeroepen voor Iran. Leuk voor hem, niet zo voor ons, die zal daar wel een been breken ofzo.
Of als ze Israel konden loten.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Aziatisch voetbal is vooral meer technisch voetbal en/of zwak voetbal dan fysiek schopvoetbal.
Als Alireza uit moest komen voor een Noord-Afrikaans land had ik mij dan pas wel zorgen gemaakt.
Ik wist niet Netto mee las in dit topic.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom koopt Ajax Bijlow niet met het oog op de toekomst
Je bent duidelijk nog niet echt bekend met de familie Bijlow.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom koopt Ajax Bijlow niet met het oog op de toekomst
Dat zegt niks.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent duidelijk nog niet echt bekend met de familie Bijlow.
Dit had mijn dementerende oma ook nog wel kunnen verzinnen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel echt een compleet lek zooitje he.
Dit wordt volgens mij ook de standaard opstelling van Feyenoord in FIFA 22 (mits we geen goede spits erbij halen).quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel echt een compleet lek zooitje he.
Voor rode kaarten had die minder minuten nodig jaquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:44 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Daar had Bakacioglu (of zo) destijds zeker anderhalf seizoen voor nodig..
En als we kut hadden gespeeld dan zeker niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:15 schreef Caland het volgende:
Volgens de altijd vervelende Mikos is de kans dat GeertGod ook gaat verlengen toegenomen.
Maakt het wel makkelijker om Senesi bij een goed bod in de winterstop te verkopen natuurlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:15 schreef Caland het volgende:
Volgens de altijd vervelende Mikos is de kans dat GeertGod ook gaat verlengen toegenomen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:25 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
In 40 minuten een assist én een bal de op paal zelfs. Ik denk dat we het hier over een geweldenaar hebben.
Dat is goed nieuws. Laten we hopen dat Geertruida zijn op geld beluste zaakwaarnemer overruled en ook voor langer contract gaat, dan is Arnesen weer waarde aan het creëren.quote:
Morgen 0-3 dus.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:53 schreef Irritatie100 het volgende:
De laatste weken zijn een beetje als een mailtje van zo'n Nigeriaanse prins. Alles ziet er fantastisch uit en er is louter goed nieuws, maar er MOET een addertje onder het gras zitten omdat al dat goede nieuws gewoon niet strookt met de werkelijkheid die je gewend bent.
Ik mag hopen dat we hem stevig kunnen verkopen na het kampioenschap van volgend seizoen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
Poh idd top dat Bijlow bijtekent, heb je gewoon de keeper van Oranje tot 2025.
Inderdaad, maar of dat gaat lukken is maar zeer de vraag zei hij erbij.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:44 schreef Scrummie het volgende:
Slot zei dus dat ze het liefst nog een buitenspeler én spits halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |