Ach bij Fifa kocht ik om diezelfde reden vaak Narsingh. Als dezelfde regels van daar in het echt zouden gelden, zou Sjaak Troost ook een goede TD zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
In FIFA had hij een snelheid van 90+ en was hij een goede dribbelaar met potentie tot ergens boven de 80. Heb hem goed kunnen gebruiken tijdens mijn Managerscarriere met Feyenoord als opvolger van Berghuis.
Zo zie je maar dat dat volk van EA Sports er geen hol van begrijpen.
Ik kocht hem ook om die reden + zijn echte gezicht omdat Swansea Cityquote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach bij Fifa kocht ik om diezelfde reden vaak Narsingh. Als dezelfde regels van daar in het echt zouden gelden, zou Sjaak Troost ook een goede TD zijn.
3-0quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:08 schreef fetX het volgende:
Fijn dat Jahanbakhsh weer meedoet. Hopen op weer een goede pot dan pakken we ze wel, maar het gaat niet makkelijk worden. Die Okkels en Alm kunnen er wel wat van trouwens.
Ja als dat al niet lukt tegen fucking Elfsborg IF...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel lekker hoor. Als je beide cvs lekkere ballen kunnen geven.
Oh.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja als dat al niet lukt tegen fucking Elfsborg IF...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |