Blijkbaar welquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:59 schreef Redefine het volgende:
Nou is de h bij km/h toch nog weggevallenZou een mod dit kunnen aanpassen.
Onmogelijk!quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:59 schreef Redefine het volgende:
Nou is de h bij km/h toch nog weggevallenZou een mod dit kunnen aanpassen.
Het juiste antwoord was bosvruchten, maar ik drink zeker vaak Earl Greyquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:28 schreef NailQueen het volgende:
Vandaag voor het eerst een huisbezichtiging gehad om op mezelf te gaan wonen (Laatbloeier hier!)
Vanochtend heb ik dit nummer even op repeat gezet om in de stemming te komen:
Hoewel er wat onderhoud moet gebeuren, was het verder allemaal prima. Ik heb al aangegeven dat ik het wel wil huren. De rest moet ik afwachtenquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:31 schreef H_T het volgende:
Spannend! Hoe was het huis? En hoe zijn je kansen om er ook daadwerkelijk te gaan wonen?
[..]
Spannend! Is het via de woningbouw, particulier of weer wat anders?quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoewel er wat onderhoud moet gebeuren, was het verder allemaal prima. Ik heb al aangegeven dat ik het wel wil huren. De rest moet ik afwachten
Goed bezigquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:16 schreef Strani het volgende:
Nou, ik heb mij zojuist op de rijpe leeftijd van 40 jaar ingeschreven bij een autorijschool![]()
Ik begin meteen morgen met een spoedcursus theorie. Spannend allemaal!
Dit gaat via een woningbouw. Ze gaan nu kijken of mijn papieren in orde zijn en wanneer het huis klaar zou moeten zijn. Mijn papieren zijn in principe in orde, dus dat moet wel goed komenquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Spannend! Is het via de woningbouw, particulier of weer wat anders?
Dankquote:
Dan zou dat toch moeten lukken. Ik zal nog even voor je duimen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit gaat via een woningbouw. Ze gaan nu kijken of mijn papieren in orde zijn en wanneer het huis klaar zou moeten zijn. Mijn papieren zijn in principe in orde, dus dat moet wel goed komen
ellendequote:Op maandag 16 augustus 2021 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Help, ik heb dit aangeklikt en nu zit het in mijn hoofd
*zingt luidkeels mee*quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Pijn. Aan mijn ogen en oren.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Oh man, 1x in de auto gehoord en nu al een week IK GA ZWEMMEEEE IN BACARDI LEMMEEEENN in m’n hoofdquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:46 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh man, 1x in de auto gehoord en nu al een week IK GA ZWEMMEEEE IN BACARDI LEMMEEEENN in m’n hoofd
Nu nog een echte zomer.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:52 schreef NailQueen het volgende:
Hé laten we wel wezen. Een echte zomerhit hadden we nog niet. Die heeft hij mooi te pakken!
En het ergste is nog dat er in je hoofd tegelijk een André Hazes Sr. nummer begint af te spelen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Die waterscooter zou jou toch wel moeten aansprekenquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Pijn. Aan mijn ogen en oren.
Ze zitten gewoon in een stadsvijvermet van die grietjes die ze uit het café geplukt lijken te hebben
en opblaasbedjes van de Action
Joe Joequote:Op maandag 16 augustus 2021 17:16 schreef ijs_beer het volgende:
Bedankt, @:BramKrikke voor het pushen van dat nummer.
Ik vind het enigszins geniale rijmelarij.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Heel verstandig.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik weiger op dat filmpje te klikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:13 schreef usagi414 het volgende:
Maar mijn grootste vraag blijft wel.
Hoe krijgt @:TheVulture het voor elkaar om een youtube video halverwege te starten (en dan is er vast ook een eindtijd aan te geven).
En dan het liefst nog hoe je dat dan in een powerpoint presentatie kan zetten.Als je rechtsklikt op een Youtube-video heb je de optie 'Copy video URL at current time', waarmee je in elk geval de start goed kunt krijgen. Om die hier op Fok goed te laten werken moet je de youtu.be-link die je krijgt nog even plakken in je adresbalk, pagina bezoeken en dan de youtube.com-versie van dezelfde link gebruiken. Eindtijd aangeven zit er volgens mij niet bij in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor in Powerpoint heb je geloof ik meer aan de embed-code die je ook kan opvragen. Op de pc waar ik nu achter zit staat geen Powerpoint dus dat kan ik even niet voor je uitzoeken. In de code zie ik niet direct iets staan wat de begintijd aan moet geven dus ik weet niet of dat kan, en eindcode kan al helemaal lastig worden.
Een alternatief is de youtube-video downloaden, fragment knippen en die nieuwe videofile in je Powerpoint stoppenIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
In Powerpoint kan je voor een videofile de begin- en eindtijd ook aangeven waarop die moet starten, dat is misschien nog makkelijker dan eerst het fragment moeten knippen (heb je wel een grote Powerpointbestand natuurlijk vanwege de volledige videofile in plaats van alleen het fragment)quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je rechtsklikt op een Youtube-video heb je de optie 'Copy video URL at current time', waarmee je in elk geval de start goed kunt krijgen. Om die hier op Fok goed te laten werken moet je de youtu.be-link die je krijgt nog even plakken in je adresbalk, pagina bezoeken en dan de youtube.com-versie van dezelfde link gebruiken. Eindtijd aangeven zit er volgens mij niet bij in.
Voor in Powerpoint heb je geloof ik meer aan de embed-code die je ook kan opvragen. Op de pc waar ik nu achter zit staat geen Powerpoint dus dat kan ik even niet voor je uitzoeken. In de code zie ik niet direct iets staan wat de begintijd aan moet geven dus ik weet niet of dat kan, en eindcode kan al helemaal lastig worden.
Een alternatief is de youtube-video downloaden, fragment knippen en die nieuwe videofile in je Powerpoint stoppen
Ik ga dit morgen even testen. Ik/wij gebruiken powerpoint vooral voor plaatje en grafieken en dat soort dingen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
In Powerpoint kan je voor een videofile de begin- en eindtijd ook aangeven waarop die moet starten, dat is misschien nog makkelijker dan eerst het fragment moeten knippen (heb je wel een grote Powerpointbestand natuurlijk vanwege de volledige videofile in plaats van alleen het fragment)
Oh jammerquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:35 schreef AgnesGru het volgende:
Helaas niet geworden, was iemand met net meer ervaring. Maar ze gaan mijn gegevens bewaren en benaderen als er een geschikte vacature komt.
Balenquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:35 schreef AgnesGru het volgende:
Helaas niet geworden, was iemand met net meer ervaring. Maar ze gaan mijn gegevens bewaren en benaderen als er een geschikte vacature komt.
Is de inzending van Dries Roelvink voor het ESF bekend?quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Grace & Frankiequote:Op maandag 16 augustus 2021 18:48 schreef Redefine het volgende:
Ik kom er net achter dat er een nieuw seizoen is van Grace&FrankieTerwijl ik dacht dat afgelopen seizoen het laatste was.
Niet dat ik weet. Maar was wel iets anders dan ik altijd heb gedaan, dus was wel spannend.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh jammerTwijfelde je niet ook een beetje over deze vacature?
POLLquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:13 schreef Meke het volgende:
Heehoi! Leuk dat je m'n post leest![]()
Mijn agenda is een beetje aan het dichtslibben met allerlei leuke dingen voor dit najaar, en ik dacht; misschien wel leuk om binnenkort ook weer een meet te plannenIk dacht; even inventariseren wat jullie vinden:
Als je nou al weet dat je niet zo heel lang bent en dus niet meer gemeten hoef te worden, tel je dan nog steeds als meetmens?quote:
Ik twijfel een beetje tussen twee antwoorden.quote:
Heel lang is toch ook een meting? Van mij mag je mee hoorquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je nou al weet dat je niet zo heel lang bent en dus niet meer gemeten hoef te worden, tel je dan nog steeds als meetmens?
Of is dat sowieso gewoon iedereen die ooit eens gemeten is?
Ja dat sjoelen weet ik niet hoor, ik ben daar nog nooit bijgeweest dus dan zou iemand met contacten in Rotterdam dat moeten fiksenquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje tussen twee antwoorden.
Maar het antwoord "zolang je maar kan sjoelen" mis ik wel.
Ik weet niet hoe je op 'heel lang' komt, want dat zeg ik nergens.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Heel lang is toch ook een meting? Van mij mag je mee hoor
Rotterdam klinkt zover wegquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat sjoelen weet ik niet hoor, ik ben daar nog nooit bijgeweest dus dan zou iemand met contacten in Rotterdam dat moeten fiksen
Ik ook niet. Maar volgens @Roger_Epiales was het een succes.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat sjoelen weet ik niet hoor, ik ben daar nog nooit bijgeweest dus dan zou iemand met contacten in Rotterdam dat moeten fiksen
Leiden is wel lekker dichtbij voor mij )quote:
Dat is wel altijd een succes geweest.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar volgens @:Roger_Epiales was het een succes.
Nou ik heb toevallig in het lesboek net geleerd van welquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:53 schreef Arizona het volgende:
@:strani heb je in Spanje dan een rijbewijs nodig voor zo'n bejaardenkarretje?![]()
[ afbeelding ]
Ja. Seizoen 7 is wel het laatste seizoen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:00 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Grace & Frankie
Volgens mij is dit het laatste seizoen?
Denk dat als we daar een meet willen houden (nog steeds een van de meer geschikte plekken). Dat het dan wel handig is om contact op te nemen met de eigenaar. In principe weet die wel dat er meets gehouden werden, maar het moet natuurlijk maar net uitkomen voor die eigenaar.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is wel altijd een succes geweest.![]()
Ik weet dat Henk altijd sjoelbakken had staan, naast de gokmachine. De huidige eigenaar van die zaak hoop ik ook, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Rotterdam is voor mij niet heel ver, maar wel iets te ver om even langs te rijden om te kijken of er een sjoelbak staat.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:13 schreef usagi414 het volgende:
Maar mijn grootste vraag blijft wel.
Hoe krijgt @:TheVulture het voor elkaar om een youtube video halverwege te starten (en dan is er vast ook een eindtijd aan te geven).
En dan het liefst nog hoe je dat dan in een powerpoint presentatie kan zetten.Ik heb eigenlijk geen idee, ik heb maar gewoon dat linkje geplaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ik vind het denk ik ook vooral leuk omdat ik hem wel echt een grappig ventje vind en ik hou in dit geval wel echt van dat platamsterdamse volksaccentquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het enigszins geniale rijmelarij.
Ik niet. Ik bloed uit plaatsen waarvan ik niet wist dat het mogelijk wasquote:Op maandag 16 augustus 2021 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het denk ik ook vooral leuk omdat ik hem wel echt een grappig ventje vind en ik hou in dit geval wel echt van dat platamsterdamse volksaccent
quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik niet. Ik bloed uit plaatsen waarvan ik niet wist dat het mogelijk was
RIP @Arizonaquote:Op maandag 16 augustus 2021 20:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan ben ik in de war met iemand andersquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:02 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar was wel iets anders dan ik altijd heb gedaan, dus was wel spannend.
Maar was verder wel goed gesprek vonden ze, dus dat is zeker wat waard
Bij aquarobics denk ik al snel aan te dikke vrouwen van in de 50. maar dat valt bij jou dan wel mee?quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van aquarobics, nu pijn in mijn knie.
Ergens wel nieuwsgierig naar wie de 'flikker op' en de '1-op-1-date' kiezers zijn.quote:
Hebben Meke en jij elkaar wel eens ontmoet , als stadsgenoten ?quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ergens wel nieuwsgierig naar wie de 'flikker op' en de '1-op-1-date' kiezers zijn.
Ik denk @Meke zelf. Ze heeft een lastige verhouding met zichzelfquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hebben Meke en jij elkaar wel eens ontmoet , als stadsgenoten ?
Die 'flikker op' wil ik eigenlijk ook wel weten.
Misschien helpt dit?quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien wel allebei dezelfdequote:Op maandag 16 augustus 2021 21:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ergens wel nieuwsgierig naar wie de 'flikker op' en de '1-op-1-date' kiezers zijn.
Ja! Maar niet één op één en dat was voor we stadgenoten warenquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Niet zomaar hier in de stad, nee.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Kan dat, je kan toch maar 1 keer stemmen?quote:
Ik ben geen van beide inderdaad.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij aquarobics denk ik al snel aan te dikke vrouwen van in de 50. maar dat valt bij jou dan wel mee?
Beide? Er waren drie opties. Vrouw, 50 en dikquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben geen van beide inderdaad.
Ik had de optie 'dikke vrouw(en)' als 1 gezien.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Beide? Er waren drie opties. Vrouw, 50 en dik
Interessant pleonasme.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had de optie 'dikke vrouw(en)' als 1 gezien.
Prachtig! Misschien wel mijn favoriete lied van 2020. Deze versie heb ik nog niet gehoord en zal ik zo luisterenquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:52 schreef molloot200 het volgende:
Kom ik weer met een ongevraagde muziektip tussendoor
Zo jammer dat het Bon Iver concert weer een jaar uit is gesteld
Van mij ook wel denk ikquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Prachtig! Misschien wel mijn favoriete lied van 2020. Deze versie heb ik nog niet gehoord en zal ik zo luisteren
Ik heb een album op gezet waar ik 9 jaar terug helemaal gek van was. Dark Eyes van Half Moon Run. Over 5 minuutjes klik ik jouw linkje aan en ga ik daar van genietenquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Van mij ook wel denk ikIk had hem echt al een tijd niet gehoord maar afgelopen dagen weer een keer voorbij gekomen in m'n lijst en ik ben er weer helemaal verslaafd aan
Ja, mooiquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:52 schreef molloot200 het volgende:
Ze maakt inderdaad prima muziek.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, mooiIk ben toch wel een beetje verliefd op Taylor Swift geworden.
En het is zó anders dan haar werk aan het begin van haar carrière. Maar die laatste 2 albums vind ik wel echt echt parels.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze maakt inderdaad prima muziek.
Ik ging ook eens luisteren, maar was meteen afgeleid door dit dingquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:52 schreef molloot200 het volgende:
Inspiratie van de enige echtequote:Op maandag 16 augustus 2021 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ging ook eens luisteren, maar was meteen afgeleid door dit ding![]()
[ afbeelding ]
Iets aan die bol laat me niet los. Waarom staat die daar zo vol midden in beeld? Wat is het voor bol (waarschijnlijk gewoon een lamp, maar toch)? Waarom is dat ding zo helblauw met wit terwijl de rest van de kamer in warme bruin/geel tinten is?
Stomme bol.
Dit kon toch écht niet, wat een stress was dat.quote:Op maandag 16 augustus 2021 23:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Inspiratie van de enige echte
[ afbeelding ]
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2021 23:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Inspiratie van de enige echte
[ afbeelding ]
De enige Indiana Jones film die ik echt wel vaak heb gezien.quote:Op maandag 16 augustus 2021 23:30 schreef H_T het volgende:
Net Indiana Jones and the Last Crusade gekekenVorige week wou ik die kijken maar kon ik hem niet vinden op een streamingdienst, vandaag zag ik hem op Netflix staan en twijfelde ik of ik wel zin had
Uiteindelijk niet gemiept, gekeken en prima vermaakt
Die heb ik toevallig net op m’n watchlist gezet! Vanavond ging ik voor Jurassic World: Fallen Kingdom (want die had ik nog niet gezien), ben ook prima vermaaktquote:Op maandag 16 augustus 2021 23:30 schreef H_T het volgende:
Net Indiana Jones and the Last Crusade gekekenVorige week wou ik die kijken maar kon ik hem niet vinden op een streamingdienst, vandaag zag ik hem op Netflix staan en twijfelde ik of ik wel zin had
Uiteindelijk niet gemiept, gekeken en prima vermaakt
Die heb ik dan weer nog niet gezien, maar een film over dino's kan vast wel een keer binnenkortquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 00:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig net op m’n watchlist gezet! Vanavond ging ik voor Jurassic World: Fallen Kingdom (want die had ik nog niet gezien), ben ook prima vermaakt
* pakt half slaperig een kop theequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
GOEDEMORGEN!!!
* Thee en koffie neerzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |