Slijmbalquote:Op maandag 16 augustus 2021 10:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ze zullen vast nog net zo mooi zijn als de vorige keer.
Welke track? En hoe is het met je ogen gesteld?quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:35 schreef ijs_beer het volgende:
Avril Lavigne op radio 2. Dat we die dag nog eens mee mogen maken.![]()
Behoort zij nu ook tot oude muziek?quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:35 schreef ijs_beer het volgende:
Avril Lavigne op radio 2. Dat we die dag nog eens mee mogen maken.![]()
Skater boy.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Welke track? En hoe is het met je ogen gesteld?
Goed bezigquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Skater boy.![]()
Ogen zijn hetzelfde als 3 jaar terug. Wel een mooie nieuwe bril uitgezocht.
Deze poll sluit wel mooi aan met het teatopic dat ik had vanmorgen.quote:
Dat blijf je maar zeggen, je lijkt niet in te willen zien dat ik altijd slechts de feiten benoem.quote:
Ik had eens een cranberry thee waar wel iets chocoladeachtigs aan zat.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze poll sluit wel mooi aan met het teatopic dat ik had vanmorgen.
Welke nieuwe theesmaak kan je bedenken. Ik zat toen zelf aan chocoladesmaak thee te denken.
Jarenlang er niet eens aan willen denken en nu meteen een spoedcursus doenquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:16 schreef Strani het volgende:
Nou, ik heb mij zojuist op de rijpe leeftijd van 40 jaar ingeschreven bij een autorijschool![]()
Ik begin meteen morgen met een spoedcursus theorie. Spannend allemaal!
Ik heb ook geen idee of thee met chcocoladesmaak lekker is.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had eens een cranberry thee waar wel iets chocoladeachtigs aan zat.
Was een tikje vreemd.
Je wil toch autorijden en auto kopen? Ik dacht dat jij wel een rijbewijs zou hebben. Maar goed dat je eraan begint.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:16 schreef Strani het volgende:
Nou, ik heb mij zojuist op de rijpe leeftijd van 40 jaar ingeschreven bij een autorijschool![]()
Die bestaat al in deze combiquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze poll sluit wel mooi aan met het teatopic dat ik had vanmorgen.
Welke nieuwe theesmaak kan je bedenken. Ik zat toen zelf aan chocoladesmaak thee te denken.
Heel goed, nog snel even je rijbewijs halen voor je te oud bent om nog veilig te rijden.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:16 schreef Strani het volgende:
Oh, dus mijn idee is al niet nieuwquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die bestaat al in deze combi
Ik vond het trouwens maar niks, te heftig voor thee
quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:16 schreef Strani het volgende:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:16 schreef Strani het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het heel moeilijk is om een goede theesmaak te verzinnen die zowel lekker als nieuw is. Het gros bestaat al of heeft ooit bestaanquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dus mijn idee is al niet nieuwEn als het niet lekker is, dan hoeven we het niet te hebben.
Dat is waarschijnlijk ook waarom zo'n vraag op het theezakje staat. Ze kunnen zelf niks meer bedenken en hopen dat mensen zelf iets verzinnen en dat dan op internet zetten of zo.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het heel moeilijk is om een goede theesmaak te verzinnen die zowel lekker als nieuw is. Het gros bestaat al of heeft ooit bestaanDat ligt niet aan jou
Dat zal de achterliggende gedachte wel zijn inderdaad.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook waarom zo'n vraag op het theezakje staat. Ze kunnen zelf niks meer bedenken en hopen dat mensen zelf iets verzinnen en dat dan op internet zetten of zo.
Het ligt sowieso nooit aan mij.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het heel moeilijk is om een goede theesmaak te verzinnen die zowel lekker als nieuw is. Het gros bestaat al of heeft ooit bestaanDat ligt niet aan jou
Spanje wordt er binnenkort dus weer een stuk onveiliger opquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:16 schreef Strani het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |