Kan dat, je kan toch maar 1 keer stemmen?quote:
Ik ben geen van beide inderdaad.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij aquarobics denk ik al snel aan te dikke vrouwen van in de 50. maar dat valt bij jou dan wel mee?
Beide? Er waren drie opties. Vrouw, 50 en dikquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben geen van beide inderdaad.
Ik had de optie 'dikke vrouw(en)' als 1 gezien.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Beide? Er waren drie opties. Vrouw, 50 en dik
Interessant pleonasme.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had de optie 'dikke vrouw(en)' als 1 gezien.
Prachtig! Misschien wel mijn favoriete lied van 2020. Deze versie heb ik nog niet gehoord en zal ik zo luisterenquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:52 schreef molloot200 het volgende:
Kom ik weer met een ongevraagde muziektip tussendoor
Zo jammer dat het Bon Iver concert weer een jaar uit is gesteld
Van mij ook wel denk ikquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Prachtig! Misschien wel mijn favoriete lied van 2020. Deze versie heb ik nog niet gehoord en zal ik zo luisteren
Ik heb een album op gezet waar ik 9 jaar terug helemaal gek van was. Dark Eyes van Half Moon Run. Over 5 minuutjes klik ik jouw linkje aan en ga ik daar van genietenquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Van mij ook wel denk ikIk had hem echt al een tijd niet gehoord maar afgelopen dagen weer een keer voorbij gekomen in m'n lijst en ik ben er weer helemaal verslaafd aan
Ja, mooiquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:52 schreef molloot200 het volgende:
Ze maakt inderdaad prima muziek.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, mooiIk ben toch wel een beetje verliefd op Taylor Swift geworden.
En het is zó anders dan haar werk aan het begin van haar carrière. Maar die laatste 2 albums vind ik wel echt echt parels.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze maakt inderdaad prima muziek.
Ik ging ook eens luisteren, maar was meteen afgeleid door dit dingquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:52 schreef molloot200 het volgende:
Inspiratie van de enige echtequote:Op maandag 16 augustus 2021 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ging ook eens luisteren, maar was meteen afgeleid door dit ding![]()
[ afbeelding ]
Iets aan die bol laat me niet los. Waarom staat die daar zo vol midden in beeld? Wat is het voor bol (waarschijnlijk gewoon een lamp, maar toch)? Waarom is dat ding zo helblauw met wit terwijl de rest van de kamer in warme bruin/geel tinten is?
Stomme bol.
Dit kon toch écht niet, wat een stress was dat.quote:Op maandag 16 augustus 2021 23:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Inspiratie van de enige echte
[ afbeelding ]
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2021 23:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Inspiratie van de enige echte
[ afbeelding ]
De enige Indiana Jones film die ik echt wel vaak heb gezien.quote:Op maandag 16 augustus 2021 23:30 schreef H_T het volgende:
Net Indiana Jones and the Last Crusade gekekenVorige week wou ik die kijken maar kon ik hem niet vinden op een streamingdienst, vandaag zag ik hem op Netflix staan en twijfelde ik of ik wel zin had
Uiteindelijk niet gemiept, gekeken en prima vermaakt
Die heb ik toevallig net op m’n watchlist gezet! Vanavond ging ik voor Jurassic World: Fallen Kingdom (want die had ik nog niet gezien), ben ook prima vermaaktquote:Op maandag 16 augustus 2021 23:30 schreef H_T het volgende:
Net Indiana Jones and the Last Crusade gekekenVorige week wou ik die kijken maar kon ik hem niet vinden op een streamingdienst, vandaag zag ik hem op Netflix staan en twijfelde ik of ik wel zin had
Uiteindelijk niet gemiept, gekeken en prima vermaakt
Die heb ik dan weer nog niet gezien, maar een film over dino's kan vast wel een keer binnenkortquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 00:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig net op m’n watchlist gezet! Vanavond ging ik voor Jurassic World: Fallen Kingdom (want die had ik nog niet gezien), ben ook prima vermaakt
* pakt half slaperig een kop theequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
GOEDEMORGEN!!!
* Thee en koffie neerzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |