SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De kaapster gekaapt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik zat er op te wachtenquote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En ik was snel, maar ik denk dat Dot 'm al klaar had staan.Ik heb er één en ik ben er trots op
🥸quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee wilde net iets tikken kreeg ik rode streep dus gelijk gedruktquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:49 schreef DJMO het volgende:
En ik was snel, maar ik denk dat Dot 'm al klaar had staan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah, vandaar geen TT changequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee wilde net iets tikken kreeg ik rode streep dus gelijk gedruktIk heb er één en ik ben er trots op
Juistem. Denk zal je een keer te snel af zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Even uitbuiken…I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Lekker tafelen....quote:![]()
Ben nog bezig...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ok, ‘nagerecht’ is wat chocolade en meer wijn, in de luie stoel. Dus zo gezien ben ik ook nog bezig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker tafelen....![]()
Ben nog bezig...I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Rookworstoverload.quote:I'm surrounded by morons!
Nee anderen dingen irl waardoor ik nu beetje overprikkeld benquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo? Kluun z'n pohi zitten lezen of zo?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee anderen dingen irl waardoor ik nu beetje overprikkeld ben
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Aiiii minder!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee anderen dingen irl waardoor ik nu beetje overprikkeld ben
Heb je iets wat je kan kalmeren?![]()
FOK!ken helpt...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Aiiii minder!
Heb je iets wat je kan kalmeren?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kan ook...quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kom mee het diepe gat in…quote:I'm surrounded by morons!
Greys, met der billen waar ze een nacht over moet slapen.quote:I'm surrounded by morons!
Of gewoon heel KLB onderspammen met kut topics, dat schijnt sommige users daar te kalmeren.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Greys, met der billen waar ze een nacht over moet slapen.!!!
![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon heel KLB onderspammen met kut topics, dat schijnt sommige users daar te kalmeren.Die is vooral veel in ONZ bezig he!
Ik heb vandaag trouwens een lemming aangemaakt in KLB!Dat had meteen een stortvloed van nieuwe lemmings tot gevolg!
![]()
![]()
Jij bent er nog niet langs geweestquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb nog gepost in je lemming vanuit de keuken!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]Die is vooral veel in ONZ bezig he!
Ik heb vandaag trouwens een lemming aangemaakt in KLB!Dat had meteen een stortvloed van nieuwe lemmings tot gevolg!
![]()
Owjah!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog gepost in je lemming vanuit de keuken!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon heel KLB onderspammen met kut topics, dat schijnt sommige users daar te kalmeren.![]()
![]()
Gewoon rustig aan doen, dat ik niet veel heb geslapen is daar ook debet aanquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Aiiii minder!
Heb je iets wat je kan kalmeren?Uw ADH vitamine Worst
Man man man, je kan toch niet zomaar je lemming onbeheerd achter laten. Voor je het weet neemt een modje het overquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja, maar gelukkig neem ik hier alles nuchter/luchtig opquote:Uw ADH vitamine Worst
Ahhh okee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan doen, dat ik niet veel heb geslapen is daar ook debet aan
Op tijd gaan liggen meuren dan dus?![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, je kan toch niet zomaar je lemming onbeheerd achter laten. Voor je het weet neemt een modje het over
Ik had het topic ff afgesloten na die post boven die van jou!![]()
![]()
Ow? Maar FOK!ken is een serieuze bezigheid...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig neem ik hier alles nuchter/luchtig opAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar doe ik het ook omquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had het topic ff afgesloten na die post boven die van jou!
Ja er waren gisteren dingen niet goed gegaan waardoor ik boos op mezelf was en veel te laat hier ging hangen om stoom af te blazen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh okee.
Op tijd gaan liggen meuren dan dus?Uw ADH vitamine Worst
Owww da;s kut jar!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja er waren gisteren dingen niet goed gegaan waardoor ik boos op mezelf was en veel te laat hier ging hangen om stoom af te blazen.![]()
Kutmods ook altijdquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, je kan toch niet zomaar je lemming onbeheerd achter laten. Voor je het weet neemt een modje het over
I'm surrounded by morons!
Niet voor dat doel wat glazen en kopjes achterthuis klaar liggen om tegen de muur stuk te gooien?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja er waren gisteren dingen niet goed gegaan waardoor ik boos op mezelf was en veel te laat hier ging hangen om stoom af te blazen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Neejoh ik heet toch geen gebrokenglasquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet voor dat doel wat glazen en kopjes achterthuis klaar liggen om tegen de muur stuk te gooien?
Uw ADH vitamine Worst
Weinig bevredigender dan het geluid van brekend glas.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb die fetisj nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Weinig bevredigender dan het geluid van brekend glas.Uw ADH vitamine Worst
Ik heb daar juist een hekel aan, ik luister nog liever naar nagels die over een krijtbord heen gaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Weinig bevredigender dan het geluid van brekend glas.
oh neequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb daar juist een hekel aan, ik luister nog liever naar nagels die over een krijtbord heen gaan
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb juist glas heel gelaten voor @sacha
Op een andere vlucht ging dat minder goed en heb dat gebroken glas aan de terminal op EWR gedoneerd
Whuuuuttttttquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Greys, met der billen waar ze een nacht over moet slapen.![]()
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?![]()
Zonde zeg - had net even puntjes...quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, dat.quote:I'm surrounded by morons!
Wacht ff moet even aan de zuurstofquote:DM’s gonzen zacht,
Oeps.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wacht ff moet even aan de zuurstofAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Correctie. Het is KUTmods.quote:
Dat mag je vinden.quote:I'm surrounded by morons!
Niet alle mods zijn kut.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het ging me hier om het woord KUT in kapitaal mijn beste.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
True, er zijn echt een aantal heel toffe users met zo'n kleurtje die wat extra rechten dan andere users hebben gekregen!quote:![]()
![]()
Wie?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
True, er zijn echt een aantal heel toffe users met zo'n kleurtje die wat extra rechten dan andere users hebben gekregen!DM’s gonzen zacht,
SjW en Lavenderr bijvoorbeeld. Beiden op hun eigen manier tof.quote:
En Fogel is natuurlijk ook een goeie!Alleen geen idee waar hij mod van is. [SOP] of zo?
![]()
![]()
Het is SwJ.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
SjW en Lavenderr bijvoorbeeld. Beiden op hun eigen manier tof.
En Fogel is natuurlijk ook een goeie!Alleen geen idee waar hij mod van is. [SOP] of zo?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
![]()
DM’s gonzen zacht,
Fogel is van de reizigers, een trekfogel dusquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
TRV en kaaskoppen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je vergeet KAAquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Fogel is van de reizigers, een trekfogel dusIk heb er één en ik ben er trots op
Ik wel ja. De rest nietquote:
Ik kan mijn spellingambities wel laten varen hier...quote:![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh dat ben ik dan weer niet, dan stop ik er vandaag nog meequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:19 schreef ToT het volgende:
Maar volgens een vertrekkende spaghettisliert zijn veel modjes dus achterbaks!~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Nee hoor, ik zit nog steeds te wachten tot je solliciteert als spellcheker.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kan mijn spellingambities wel laten varen hier...![]()
Veel he, niet allemaal!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh dat ben ik dan weer niet, dan stop ik er vandaag nog mee![]()
![]()
Een geemigreerde reiziger. Mod van KAA en TRV.
Tijd voor prik nr 2 zodat ik het land weer iets makkelijker uit kan.
Zou echt kut zijn als ik mijn first class vlucht met ANA moet missen omdat ik die spuit te laat krijg.I'm surrounded by morons!
Hebben ze geen one shot Janssen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:21 schreef Fogel het volgende:
Zou echt kut zijn als ik mijn first class vlucht met ANA moet missen omdat ik die spuit te laat krijg.Uw ADH vitamine Worst
Ben allang volledig gevaccineerd, maar heb de voordelen nog niet echt gemerkt, ik reis dan ook bijna nooitquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:21 schreef Fogel het volgende:
Zou echt kut zijn als ik mijn first class vlucht met ANA moet missen omdat ik die spuit te laat krijg.
~FEYENOORD~
Slechts een heel beperkt aantal artsen willen die zetten. In mijn regio maar liefst 0.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hebben ze geen one shot Janssen?I'm surrounded by morons!
Dat zijn jij en ik toch?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Slechts een heel beperkt aantal artsen willen die zetten. In mijn regio maar liefst 0.!
![]()
WAAROM HEB JE EEN NEPPROFIELquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
tinder geinstalleerd gelijk een match heeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je wil niet weten hoeveel reizen ik geannuleerd hebquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben allang volledig gevaccineerd, maar heb de voordelen nog niet echt gemerkt, ik reis dan ook bijna nooit
Dan kun je nog altijd nog even een test halen toch, vlak voor de vlucht?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:21 schreef Fogel het volgende:
Zou echt kut zijn als ik mijn first class vlucht met ANA moet missen omdat ik die spuit te laat krijg.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat zijn jij en ik toch?Denken dat ik met jou wil verkerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Het is een complotquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Slechts een heel beperkt aantal artsen willen die zetten. In mijn regio maar liefst 0.
Uw ADH vitamine Worst
Zo makkelijk is dat niet helaas. En wil ook niet in quarantaine bij thuiskomst.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan kun je nog altijd nog even een test halen toch, vlak voor de vlucht?I'm surrounded by morons!
Snap ik ja, echt kut is dat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel reizen ik geannuleerd heb
Wij ook met de vakantie uitzoeken, al die landen die verschillende eisen hadden die ook nog eens continu veranderden, daarom maar in NL gebleven.~FEYENOORD~
quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Denken dat ik met jou wil verkerenquote:
Ja, daarom ben ik zowel vorig jaar als dit jaar in Noorwegen gebleven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Snap ik ja, echt kut is dat.
Wij ook met de vakantie uitzoeken, al die landen die verschillende eisen hadden die ook nog eens continu veranderden, daarom maar in NL gebleven.I'm surrounded by morons!
Krijg je wel een conditie met al de geslenter door dit kikkerlandquote:~FEYENOORD~
Bij jullie daar gaat het dus een stuk lastiger.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zo makkelijk is dat niet helaas. En wil ook niet in quarantaine bij thuiskomst.
Zit je ook nog met die wachttijd van 2 weken na spuit 2 (dan pas gaat 'ie werken)?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zwitserland doet helemaal niet moeilijk en Italië vraagt een vaccinatiebewijs of testje, plus dat je 2 formulieren per persoon invult.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Snap ik ja, echt kut is dat.
Wij ook met de vakantie uitzoeken, al die landen die verschillende eisen hadden die ook nog eens continu veranderden, daarom maar in NL gebleven.![]()
Orde orde!I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Ja logisch, wel jammer dat het zo moetquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik zowel vorig jaar als dit jaar in Noorwegen gebleven.
~FEYENOORD~
Nee DJMO is niet mijn typequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Krijg je wel een conditie met al de geslenter door dit kikkerland
Nog even en je vraagt het mijn parkiet,quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ik hoop het niet voor je parkietquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog even en je vraagt het mijn parkiet,
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Il had iets soortgelijks in gedachten, maar wil me zo veel mogelijk uit die discussies gaan houden!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog even en je vraagt het mijn parkiet,![]()
![]()
Ik heb nog altijd evenveel reisplannen als de jaren voor coronaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Ik ben vorige week in België en Luxemburg geweest maar niemand die ergens naar vroeg, ook geen controles of wat dan ook. Ik ben volledig gevaccineerd maar heb ook niks ingevuld en dacht ik zie wel maar ging probleemloos.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zwitserland doet helemaal niet moeilijk en Italië vraagt een vaccinatiebewijs of testje, plus dat je 2 formulieren per persoon invult.
Mijn broertje is twee weken in Frankrijk geweest, 0,0 controle gezien, ook niet bij vakantieverblijf, restaurants, winkels niks.~FEYENOORD~
Ik ga hem niet inkoppen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je parkietIk doe het niet!
![]()
![]()
Mag hij naast haar in de kooi zitten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je parkiet
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb nog altijd evenveel reisplannen als de jaren voor coronanog zoveel te zien op het fietsje in rotterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mag hij naast haar in de kooi zitten.![]()
![]()
Haha zo dan!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben vorige week in België en Luxemburg geweest maar niemand die ergens naar vroeg, ook geen controles of wat dan ook. Ik ben volledig gevaccineerd maar heb ook niks ingevuld en dacht ik zie wel maar ging probleemloos.
Mijn broertje is twee weken in Frankrijk geweest, 0,0 controle gezien, ook niet bij vakantieverblijf, restaurants, winkels niks.
Ja in Duitsland (grensgebied) valt het ook enorm mee.
Die schenen daar op de hoogste pieken van de corona-golven nog niet eens te controleren.![]()
Flauw zegquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga hem niet inkoppen!Ik doe het niet!
Op dat gebied ben ik dan zelfs in coronatijd vaker op de fietsquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nog zoveel te zien op het fietsje in rotterdamUw ADH vitamine Worst
Jongens, kleppen dicht. @FlippingCoin komt ons vereren met een bezoekje. Dat mag niet onopgemerkt blijven.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-08-2021 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. HiDiHo / 713 / +233 / +95 / 1774 / 2049
2. FreshFruit / 411 / +0 / +60 / 2061 / 2315
3. greysbones / 346 / +18 / +33 / 3739 / 3876
4. Jacquelinehasselbaink / 277 / +34 / +16 / 2409 / 2538
5. DJMO / 238 / +25 / +34 / 1318 / 1478
6. PlymouthFury / 232 / +8 / +15 / 844 / 932
7. mario390 / 222 / +7 / +1 / 860 / 1042
8. Emmerdeur / 220 / +28 / +27 / 2455 / 2597
9. Dotteke / 172 / +14 / +8 / 1658 / 1786
10. Dr.Mikey / 146 / +0 / +1 / 316 / 379
11. Moonlight / 104 / +12 / +9 / 1259 / 1324
12. chufi / 101 / +0 / +0 / 172 / 225
13. mazaru / 76 / +6 / +6 / 1195 / 1247
14. ToT / 71 / +6 / +10 / 1393 / 1444
15. DerRabbit / 71 / +1 / +2 / 441 / 464
16. hemarookworst / 71 / +14 / +3 / 897 / 978
17. Fogel / 67 / +18 / +9 / 549 / 594
18. Mrsloveable / 64 / +8 / +15 / 925 / 983
19. Superbadeendje / 61 / +9 / +13 / 747 / 812
20. gebrokenglas / 60 / +1 / +1 / 836 / 890SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Het begon weer uit de hand te lopenquote:
Ik heb achter de schermen even verder ingegrepenI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Wordt ze helemaal gek, dat ze de kooi uit vliegtquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mag hij naast haar in de kooi zitten.
Goed werk. Ga zo doorquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het begon weer uit de hand te lopen
Ik heb achter de schermen even verder ingegrepen![]()
![]()
Eckte DTS Oldbiequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:29 schreef SolidasRock het volgende:
Jongens, kleppen dicht. @:flippingcoin komt ons vereren met een bezoekje. Dat mag niet onopgemerkt blijven.
Uw ADH vitamine Worst
Het is zwaar werk maar iemand moet het doenquote:
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je parkietWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Alles fijn verder?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is zwaar werk maar iemand moet het doenOuwe alt-righter!
![]()
![]()
![]()
okquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:31 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zou gewoon lekker bij je kippetje blijvenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Lang gelee ouwe zeehondenfluisteraarquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is zwaar werk maar iemand moet het doenUw ADH vitamine Worst
Ik ben deze week van de antifaquote:
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ik zeg tegen mijn parkiet dat Paul naast haar op het stokje komt zitten. Ze springt gelijk naar haar schommeltje.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zeg tegen mijn parkiet dat Paul naast haar op het stokje komt zitten. Ze springt gelijk naar haar schommeltje.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lang gelee ouwe zeehondenfluisteraar![]()
Ja het gaat hier altijd als een kanon
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:31 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zou gewoon lekker bij je kippetje blijven
Op elkaar en dan een elastiek er omheen?![]()
Ik zat vlakbij de Duitse grens vorige week met vakantie, maar toch maar niet die kant opgegaan, geen zin in gedonder met de Duitse politiequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha zo dan!
Ja in Duitsland (grensgebied) valt het ook enorm mee.
Die schenen daar op de hoogste pieken van de corona-golven nog niet eens te controleren.![]()
~FEYENOORD~
Valt mij nog mee dat ze niet van d'r stokje afvaltquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Inderdaad, twee weken na de tweede spuit ‘mag’ het meeste pas weer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij jullie daar gaat het dus een stuk lastiger.
Zit je ook nog met die wachttijd van 2 weken na spuit 2 (dan pas gaat 'ie werken)?I'm surrounded by morons!
iddquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Ja het gaat hier altijd als een kanon
Uw ADH vitamine Worst
Op één of andere manier neem ik Belgen een stuk minder serieus dan Duitsers, waarom weet ik ook niet.
Ben ik nu een racist?~FEYENOORD~
https://www.apost.com/nl/(...)v8XO2Cpb0TnJQxChlzeE
Hmmm. Is azijn toch nog ergens goed voorIk heb er één en ik ben er trots op
Ja wij zijn ook een hele tijd niet geweest, maar toen we zagen dat alle regels versoepeld waren, zijn we weer gegaan en toen kregen we dat te horen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zat vlakbij de Duitse grens vorige week met vakantie, maar toch maar niet die kant opgegaan, geen zin in gedonder met de Duitse politie![]()
Daarna zijn de regels weer strenger geworden en ook wij gaan nu voor de zekerheid niet meer.![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
Op één of andere manier neem ik Belgen een stuk minder serieus dan Duitsers, waarom weet ik ook niet.
Ben ik nu een racist?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ze is mij wel gewend.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Valt mij nog mee dat ze niet van d'r stokje afvalt
Maar het was wel lachen om te zien.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ah dan ben ik niet de enigequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wij zijn ook een hele tijd niet geweest, maar toen we zagen dat alle regels versoepeld waren, zijn we weer gegaan en toen kregen we dat te horen.
Daarna zijn de regels weer strenger geworden en ook wij gaan nu voor de zekerheid niet meer.Wou in het najaar nog wel een midweekje die kant op gaan maar ik wacht nog wel ff met boeken
~FEYENOORD~
Nee, dan ben je waarschijnlijk in de jaren '80 opgegroeid.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
Ben ik nu een racist?
Oh, en gezien je usernaam....Niet dus!
![]()
Om te pissen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:34 schreef DJMO het volgende:
https://www.apost.com/nl/(...)v8XO2Cpb0TnJQxChlzeE
Hmmm. Is azijn toch nog ergens goed voor![]()
Was er al bang voorquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, dan ben je waarschijnlijk in de jaren '80 opgegroeid.
Oh, en gezien je usernaam....Niet dus!
~FEYENOORD~
Willen we weten wat je allemaal met dat arme beestje uitvreet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze is mij wel gewend.
Maar het was wel lachen om te zien.![]()
![]()
Je denkt dat Duitsers slim zijn omdat ze oorlogje gespeelt hebben en je denk dat Belgen dom zijn omdat er moppen over ze gemaakt wordenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ze zit soms op zijn hoofdquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Willen we weten wat je allemaal met dat arme beestje uitvreet?
Nee, de duitsers zijn dom omdat ze de oorlog verloren hebben en de Belgen zijn slim omdat ze zich niet verlagen tot het niveau van hun tegenstander, maar er simpelweg zelf ook om lachen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:36 schreef HiDiHo het volgende:
Je denkt dat Duitsers slim zijn omdat ze oorlogje gespeelt hebben en je denk dat Belgen dom zijn omdat er moppen over ze gemaakt wordenIk heb er één en ik ben er trots op
Of misschien denk ik alleen zo
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Een Nederlander, een Belg en een Duitser zitten in een concentratiekamp. Hitler die op zijn troon zit zal hen één voor één gratie geven als ze raden wat voor geslacht die adelaar boven zijn hoofd op de troon is, en waarom hij dat denkt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:36 schreef HiDiHo het volgende:
Je denkt dat Duitsers slim zijn omdat ze oorlogje gespeelt hebben en je denk dat Belgen dom zijn omdat er moppen over ze gemaakt worden
"Een mannetje!" zegt de Nederlander. "Ja een trots en krachtig dier he!" en hij mocht gaan.
"Een mannetje!" zegt de Duitser. "Ja een trots en krachtig dier he!" en hij mocht gaan.
"Awel! Nen mannetjen he!", zegt de belg. "Want de klootzak zit er onder!"![]()
Ik ken ook geen Belgen of Duitsers dus....quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
ik denk daar eigenlijk nooit overnaAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
* DJMO refereerde trouwens aan de signature van @FreshFruit van Mark Twain.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ook eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
Ben ik nu een racist?Misschien komt dat omdat Belgie wat rommeliger is dan Duitsland
Uw ADH vitamine Worst
jerney is een nep belg, en mario een nep duitser.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ken ook geen Belgen of Duitsers dus....
ik ook niet dus
Maar ik zou het meer bevooroordeeld noemen dan racistischAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:40 schreef HiDiHo het volgende:
Maar ik zou het meer bevooroordeeld noemen dan racistisch
Nee, dat denk ik niet echt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:36 schreef HiDiHo het volgende:
Je denkt dat Duitsers slim zijn omdat ze oorlogje gespeelt hebben en je denk dat Belgen dom zijn omdat er moppen over ze gemaakt worden
Duitsers zie ik een beetje als Nederlanders, weinig verschil.
Vlamingen vind ik gewoon een beetje grappig door hun accentEn Walingen zijn Frans dus daar heb ik gewoon een hekel aan
~FEYENOORD~
Misschien zijn duiters en belgen beide wel domI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Zo .is dat ook weer uit de luchtAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Toen ik op uitwisseling was raakte ik vooral bevriend met Duitsers en ook tijdens mijn studententijd als ik mij tussen de internationale studenten zit raak ik vooral aan de praat met Duitsers
Uw ADH vitamine Worst
Ligt eraan met wie je het vergelijktquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Misschien zijn duiters en belgen beide wel domAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Aliensquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie je het vergelijkt
Racistisch zou ook gek zijn, want het zijn geen rassen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:40 schreef HiDiHo het volgende:
Maar ik zou het meer bevooroordeeld noemen dan racistisch![]()
Cultureel lijken Duitsers en zeker de deelstaten die aan Nederland grenzen ook veel meer op Nederlanders. Vlamingen zijn cultureel gezien meer Frans/Zuidelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet echt.
Vlamingen vind ik gewoon een beetje grappig door hun accentEn Walingen zijn Frans dus daar heb ik gewoon een hekel aan
Uw ADH vitamine Worst
Hey flippieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Tr gezet wegens onnodig spammenquote:~FEYENOORD~
Er was ook een filmpje waarin een Vlaming zei dat de Walen gewoon intelligenter dan hen zijn!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet echt.
![]()
![]()
Ik denk dat jij de oplossing hebt gevondenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Cultureel lijken Duitsers en zeker de deelstaten die aan Nederland grenzen ook veel meer op Nederlanders. Vlamingen zijn cultureel gezien meer Frans
~FEYENOORD~
Doet me denken aan die ene vrouw die een raampje dicht doet terwijl een Giraf zijn hoofd naar binnen steekt. Uiteraard springt dat ruitje kapot.quote:![]()
![]()
Mikeygodquote:
Niet achter de schermen hem de wind van voren gevenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Hier zit een Belgenmop in!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Er was ook een filmpje waarin een Vlaming zei dat de Walen gewoon intelligenter dan hen zijn!~FEYENOORD~
tja....wat is een ras....bestaan die?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Racistisch zou ook gek zijn, want het zijn geen rassen.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
@Paul is achter de schermen leuker dan voor de schermen 🤭quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet achter de schermen hem de wind van voren geven~FEYENOORD~
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Volgens Mr. T is er zelfs een mannelijk ras!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
tja....wat is een ras....bestaan die?
![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
@:paul is achter de schermen leuker dan voor de schermen 🤭
Uw ADH vitamine Worst
scrollllllllllllllllllAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Hoezo vind je dat, daar ben ik alleen maar serieusquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
@:paul is achter de schermen leuker dan voor de schermen 🤭
Paul.is aannt spamnen met welke reden paulFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoezo vind je dat, daar ben ik alleen maar serieus
Nou daarom dusquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoezo vind je dat, daar ben ik alleen maar serieusFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
You foul!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens Mr. T is er zelfs een mannelijk ras!Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
wilde een bolk-golf toepassenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Paul.is aannt spamnen met welke reden paulWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik heb vernomen dat het achter de schermen helemaal niet zo gezellig is
Errr ja?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
tja....wat is een ras....bestaan die?![]()
Amigoquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou, anders verpest je het even zegquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoezo vind je dat, daar ben ik alleen maar serieus![]()
Man man man~FEYENOORD~
Alleen maar serieuze praatjes, niets interessants aan, zoals hoe we DTS gaan controlerenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb vernomen dat het achter de schermen helemaal niet zo gezellig is
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nou, anders verpest je het even zeg![]()
Man man manik ga wel ff baggeren in de SC van de mods nu. Let opquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nou, anders verpest je het even zeg![]()
Man man manWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Is niet iedereen een mix van twee anderen?quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Pas nou op...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:48 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
ik ga wel ff baggeren in de SC van de mods nu. Let op
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maak mij maar sturmbannführer van dit forum dan komt alles goedquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Alleen maar serieuze praatjes, niets interessants aan, zoals hoe we DTS gaan controleren
We wachten het OMT advies even af, maar maatregelen zijn niet uitgesloten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Alleen maar serieuze praatjes, niets interessants aan, zoals hoe we DTS gaan controleren~FEYENOORD~
Of in mijn bierglas.quote:
Jaaaa!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maak mij maar sturmbannführer van dit forum dan komt alles goed
Ga je solliciteren?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Fijne avond paintgodquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
lolquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of in mijn bierglas.
[ afbeelding ]![]()
Adviezen worden doorgaans naast zich neergelegd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We wachten het OMT advies even af, maar maatregelen zijn niet uitgesloten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Er staan nog een paar ONZmods in de wachtkamer (greysbones enzo)quote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@Paul maakt zijn woorden wel waar hoor, sow
~FEYENOORD~
Het woord ras is wel verouderd. Maar goed, staat nog wel in onze grondwet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is niet iedereen een mix van twee anderen?![]()
Maar ik word nog tegengewerkt door wat blauwe vijandenI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ben jij van het ras breedbekkikker?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Het woord ras is wel verouderd. Maar goed, staat nog wel in onze grondwet.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ze sprong vanaf mijn hoofd zo in het glas,quote:
@Paulquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
slimme vogelquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze sprong vanaf mijn hoofd zo in het glas,
Tegenwoordig maken ze letterlijk iedereen mod.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar ik word nog tegengewerkt door wat blauwe vijandenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op naar de schuilkelder maatquote:~FEYENOORD~
Owja, dat is ook zo...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Er staan nog een paar ONZmods in de wachtkamer (greysbones enzo)Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is heul geen ras!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ben jij van het ras breedbekkikker?![]()
Daar ga ik als eerste verandering in aanbrengenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegenwoordig maken ze letterlijk iedereen mod.
Er komt een mod toelatingsexamenI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vlag en wimpel hier, weet ik zekerquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Daar ga ik als eerste verandering in aanbrengen
Er komt een mod toelatingsexamen~FEYENOORD~
Ik neem aan dat Admins dat wel uit kunnen zetten of instellenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Net zo'n zwaar examen als die voor Londonse taxichauffeurs (die werkelijk elke steeg moeten kennen)?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Daar ga ik als eerste verandering in aanbrengen
Er komt een mod toelatingsexamenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Wil je het er op wagen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vlag en wimpel hier, weet ik zeker
Ja ze moeten inhoudelijke kennis hebben over ieder topic en ieder user dossier kennenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Net zo'n zwaar examen als die voor Londonse taxichauffeurs (die werkelijk elke steeg moeten kennen)?
Voorlopig hebben we wel genoeg mods in onz lijkt mij. Sowieso zijn er in DTS genoeg die leuk meedoen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Minimaal.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Net zo'n zwaar examen als die voor Londonse taxichauffeurs (die werkelijk elke steeg moeten kennen)?I'm surrounded by morons!
Gaan we regelenquote:
Misschien een klein iq-testje als aanvulling?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ze moeten inhoudelijke kennis hebben over ieder topic en ieder user dossier kennen![]()
Ik ga voor mod van fbquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Voorlopig hebben we wel genoeg mods in onz lijkt mij. Sowieso zijn er in DTS genoeg die leuk meedoen.
Ja en een gesprek bij een psycholoogquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien een klein iq-testje als aanvulling?
Oefquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien een klein iq-testje als aanvulling?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: