@Paulquote:
slimme vogelquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze sprong vanaf mijn hoofd zo in het glas,
Tegenwoordig maken ze letterlijk iedereen mod.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar ik word nog tegengewerkt door wat blauwe vijanden
Op naar de schuilkelder maatquote:
Owja, dat is ook zo...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Er staan nog een paar ONZmods in de wachtkamer (greysbones enzo)
Dat is heul geen ras!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ben jij van het ras breedbekkikker?
Daar ga ik als eerste verandering in aanbrengenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegenwoordig maken ze letterlijk iedereen mod.
Vlag en wimpel hier, weet ik zekerquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Daar ga ik als eerste verandering in aanbrengen
Er komt een mod toelatingsexamen
Ik neem aan dat Admins dat wel uit kunnen zetten of instellenquote:
Net zo'n zwaar examen als die voor Londonse taxichauffeurs (die werkelijk elke steeg moeten kennen)?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Daar ga ik als eerste verandering in aanbrengen
Er komt een mod toelatingsexamen
Wil je het er op wagen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vlag en wimpel hier, weet ik zeker
Ja ze moeten inhoudelijke kennis hebben over ieder topic en ieder user dossier kennenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Net zo'n zwaar examen als die voor Londonse taxichauffeurs (die werkelijk elke steeg moeten kennen)?
Minimaal.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Net zo'n zwaar examen als die voor Londonse taxichauffeurs (die werkelijk elke steeg moeten kennen)?
Gaan we regelenquote:
Misschien een klein iq-testje als aanvulling?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ze moeten inhoudelijke kennis hebben over ieder topic en ieder user dossier kennen
Ik ga voor mod van fbquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Voorlopig hebben we wel genoeg mods in onz lijkt mij. Sowieso zijn er in DTS genoeg die leuk meedoen.
Ja en een gesprek bij een psycholoogquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien een klein iq-testje als aanvulling?
Oefquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien een klein iq-testje als aanvulling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |