Nou, anders verpest je het even zegquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoezo vind je dat, daar ben ik alleen maar serieus
Alleen maar serieuze praatjes, niets interessants aan, zoals hoe we DTS gaan controlerenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb vernomen dat het achter de schermen helemaal niet zo gezellig is
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nou, anders verpest je het even zeg![]()
Man man man
ik ga wel ff baggeren in de SC van de mods nu. Let opquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nou, anders verpest je het even zeg![]()
Man man man
Is niet iedereen een mix van twee anderen?quote:
Pas nou op...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:48 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
ik ga wel ff baggeren in de SC van de mods nu. Let op
Maak mij maar sturmbannführer van dit forum dan komt alles goedquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Alleen maar serieuze praatjes, niets interessants aan, zoals hoe we DTS gaan controleren
We wachten het OMT advies even af, maar maatregelen zijn niet uitgesloten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Alleen maar serieuze praatjes, niets interessants aan, zoals hoe we DTS gaan controleren
Of in mijn bierglas.quote:
Jaaaa!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maak mij maar sturmbannführer van dit forum dan komt alles goed
Fijne avond paintgodquote:
lolquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of in mijn bierglas.
[ afbeelding ]
Adviezen worden doorgaans naast zich neergelegd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We wachten het OMT advies even af, maar maatregelen zijn niet uitgesloten.
Er staan nog een paar ONZmods in de wachtkamer (greysbones enzo)quote:
Het woord ras is wel verouderd. Maar goed, staat nog wel in onze grondwet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is niet iedereen een mix van twee anderen?
Ben jij van het ras breedbekkikker?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Het woord ras is wel verouderd. Maar goed, staat nog wel in onze grondwet.
Ze sprong vanaf mijn hoofd zo in het glas,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |