Aliensquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie je het vergelijkt
Racistisch zou ook gek zijn, want het zijn geen rassen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:40 schreef HiDiHo het volgende:
Maar ik zou het meer bevooroordeeld noemen dan racistisch
Cultureel lijken Duitsers en zeker de deelstaten die aan Nederland grenzen ook veel meer op Nederlanders. Vlamingen zijn cultureel gezien meer Frans/Zuidelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet echt.
Duitsers zie ik een beetje als Nederlanders, weinig verschil.
Vlamingen vind ik gewoon een beetje grappig door hun accentEn Walingen zijn Frans dus daar heb ik gewoon een hekel aan
Tr gezet wegens onnodig spammenquote:
Er was ook een filmpje waarin een Vlaming zei dat de Walen gewoon intelligenter dan hen zijn!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet echt.
Duitsers zie ik een beetje als Nederlanders, weinig verschil.
Vlamingen vind ik gewoon een beetje grappig door hun accentEn Walingen zijn Frans dus daar heb ik gewoon een hekel aan
Ik denk dat jij de oplossing hebt gevondenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Cultureel lijken Duitsers en zeker de deelstaten die aan Nederland grenzen ook veel meer op Nederlanders. Vlamingen zijn cultureel gezien meer Frans
Doet me denken aan die ene vrouw die een raampje dicht doet terwijl een Giraf zijn hoofd naar binnen steekt. Uiteraard springt dat ruitje kapot.quote:
Mikeygodquote:
Niet achter de schermen hem de wind van voren gevenquote:
Hier zit een Belgenmop in!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Er was ook een filmpje waarin een Vlaming zei dat de Walen gewoon intelligenter dan hen zijn!
tja....wat is een ras....bestaan die?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Racistisch zou ook gek zijn, want het zijn geen rassen.
@Paul is achter de schermen leuker dan voor de schermen 🤭quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet achter de schermen hem de wind van voren geven
Volgens Mr. T is er zelfs een mannelijk ras!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
tja....wat is een ras....bestaan die?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
@:paul is achter de schermen leuker dan voor de schermen 🤭
Hoezo vind je dat, daar ben ik alleen maar serieusquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
@:paul is achter de schermen leuker dan voor de schermen 🤭
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoezo vind je dat, daar ben ik alleen maar serieus
Nou daarom dusquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:46 schreef Paul het volgende:
[..]
You foul!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens Mr. T is er zelfs een mannelijk ras!
wilde een bolk-golf toepassenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Paul.is aannt spamnen met welke reden paul
Errr ja?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
tja....wat is een ras....bestaan die?
Amigoquote:
Nou, anders verpest je het even zegquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Alleen maar serieuze praatjes, niets interessants aan, zoals hoe we DTS gaan controlerenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb vernomen dat het achter de schermen helemaal niet zo gezellig is
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nou, anders verpest je het even zeg![]()
Man man man
ik ga wel ff baggeren in de SC van de mods nu. Let opquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nou, anders verpest je het even zeg![]()
Man man man
Is niet iedereen een mix van twee anderen?quote:
Pas nou op...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:48 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
ik ga wel ff baggeren in de SC van de mods nu. Let op
Maak mij maar sturmbannführer van dit forum dan komt alles goedquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Alleen maar serieuze praatjes, niets interessants aan, zoals hoe we DTS gaan controleren
We wachten het OMT advies even af, maar maatregelen zijn niet uitgesloten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Alleen maar serieuze praatjes, niets interessants aan, zoals hoe we DTS gaan controleren
Of in mijn bierglas.quote:
Jaaaa!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maak mij maar sturmbannführer van dit forum dan komt alles goed
Fijne avond paintgodquote:
lolquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of in mijn bierglas.
[ afbeelding ]
Adviezen worden doorgaans naast zich neergelegd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We wachten het OMT advies even af, maar maatregelen zijn niet uitgesloten.
Er staan nog een paar ONZmods in de wachtkamer (greysbones enzo)quote:
Het woord ras is wel verouderd. Maar goed, staat nog wel in onze grondwet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is niet iedereen een mix van twee anderen?
Ben jij van het ras breedbekkikker?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Het woord ras is wel verouderd. Maar goed, staat nog wel in onze grondwet.
Ze sprong vanaf mijn hoofd zo in het glas,quote:
@Paulquote:
slimme vogelquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze sprong vanaf mijn hoofd zo in het glas,
Tegenwoordig maken ze letterlijk iedereen mod.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar ik word nog tegengewerkt door wat blauwe vijanden
Op naar de schuilkelder maatquote:
Owja, dat is ook zo...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Er staan nog een paar ONZmods in de wachtkamer (greysbones enzo)
Dat is heul geen ras!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ben jij van het ras breedbekkikker?
Daar ga ik als eerste verandering in aanbrengenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegenwoordig maken ze letterlijk iedereen mod.
Vlag en wimpel hier, weet ik zekerquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Daar ga ik als eerste verandering in aanbrengen
Er komt een mod toelatingsexamen
Ik neem aan dat Admins dat wel uit kunnen zetten of instellenquote:
Net zo'n zwaar examen als die voor Londonse taxichauffeurs (die werkelijk elke steeg moeten kennen)?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Daar ga ik als eerste verandering in aanbrengen
Er komt een mod toelatingsexamen
Wil je het er op wagen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vlag en wimpel hier, weet ik zeker
Ja ze moeten inhoudelijke kennis hebben over ieder topic en ieder user dossier kennenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Net zo'n zwaar examen als die voor Londonse taxichauffeurs (die werkelijk elke steeg moeten kennen)?
Minimaal.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Net zo'n zwaar examen als die voor Londonse taxichauffeurs (die werkelijk elke steeg moeten kennen)?
Gaan we regelenquote:
Misschien een klein iq-testje als aanvulling?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ze moeten inhoudelijke kennis hebben over ieder topic en ieder user dossier kennen
Ik ga voor mod van fbquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Voorlopig hebben we wel genoeg mods in onz lijkt mij. Sowieso zijn er in DTS genoeg die leuk meedoen.
Ja en een gesprek bij een psycholoogquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien een klein iq-testje als aanvulling?
Oefquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien een klein iq-testje als aanvulling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |