Aliensquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie je het vergelijkt
Racistisch zou ook gek zijn, want het zijn geen rassen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:40 schreef HiDiHo het volgende:
Maar ik zou het meer bevooroordeeld noemen dan racistisch
Cultureel lijken Duitsers en zeker de deelstaten die aan Nederland grenzen ook veel meer op Nederlanders. Vlamingen zijn cultureel gezien meer Frans/Zuidelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet echt.
Duitsers zie ik een beetje als Nederlanders, weinig verschil.
Vlamingen vind ik gewoon een beetje grappig door hun accentEn Walingen zijn Frans dus daar heb ik gewoon een hekel aan
Tr gezet wegens onnodig spammenquote:
Er was ook een filmpje waarin een Vlaming zei dat de Walen gewoon intelligenter dan hen zijn!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet echt.
Duitsers zie ik een beetje als Nederlanders, weinig verschil.
Vlamingen vind ik gewoon een beetje grappig door hun accentEn Walingen zijn Frans dus daar heb ik gewoon een hekel aan
Ik denk dat jij de oplossing hebt gevondenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Cultureel lijken Duitsers en zeker de deelstaten die aan Nederland grenzen ook veel meer op Nederlanders. Vlamingen zijn cultureel gezien meer Frans
Doet me denken aan die ene vrouw die een raampje dicht doet terwijl een Giraf zijn hoofd naar binnen steekt. Uiteraard springt dat ruitje kapot.quote:
Mikeygodquote:
Niet achter de schermen hem de wind van voren gevenquote:
Hier zit een Belgenmop in!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Er was ook een filmpje waarin een Vlaming zei dat de Walen gewoon intelligenter dan hen zijn!
tja....wat is een ras....bestaan die?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Racistisch zou ook gek zijn, want het zijn geen rassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |