Eckte DTS Oldbiequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:29 schreef SolidasRock het volgende:
Jongens, kleppen dicht. @:flippingcoin komt ons vereren met een bezoekje. Dat mag niet onopgemerkt blijven.
Het is zwaar werk maar iemand moet het doenquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je parkiet
Alles fijn verder?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is zwaar werk maar iemand moet het doen
okquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:31 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zou gewoon lekker bij je kippetje blijven
Lang gelee ouwe zeehondenfluisteraarquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is zwaar werk maar iemand moet het doen
Ik ben deze week van de antifaquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zeg tegen mijn parkiet dat Paul naast haar op het stokje komt zitten. Ze springt gelijk naar haar schommeltje.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lang gelee ouwe zeehondenfluisteraar
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:31 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zou gewoon lekker bij je kippetje blijven
Ik zat vlakbij de Duitse grens vorige week met vakantie, maar toch maar niet die kant opgegaan, geen zin in gedonder met de Duitse politiequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha zo dan!
Ja in Duitsland (grensgebied) valt het ook enorm mee.
Die schenen daar op de hoogste pieken van de corona-golven nog niet eens te controleren.
Valt mij nog mee dat ze niet van d'r stokje afvaltquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zeg tegen mijn parkiet dat Paul naast haar op het stokje komt zitten. Ze springt gelijk naar haar schommeltje.![]()
![]()
Inderdaad, twee weken na de tweede spuit ‘mag’ het meeste pas weer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij jullie daar gaat het dus een stuk lastiger.
Zit je ook nog met die wachttijd van 2 weken na spuit 2 (dan pas gaat 'ie werken)?
iddquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Ja het gaat hier altijd als een kanon
Ja wij zijn ook een hele tijd niet geweest, maar toen we zagen dat alle regels versoepeld waren, zijn we weer gegaan en toen kregen we dat te horen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zat vlakbij de Duitse grens vorige week met vakantie, maar toch maar niet die kant opgegaan, geen zin in gedonder met de Duitse politie![]()
Jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
Op één of andere manier neem ik Belgen een stuk minder serieus dan Duitsers, waarom weet ik ook niet.
Ben ik nu een racist?
Ze is mij wel gewend.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Valt mij nog mee dat ze niet van d'r stokje afvalt
Ah dan ben ik niet de enigequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wij zijn ook een hele tijd niet geweest, maar toen we zagen dat alle regels versoepeld waren, zijn we weer gegaan en toen kregen we dat te horen.
Daarna zijn de regels weer strenger geworden en ook wij gaan nu voor de zekerheid niet meer.
Nee, dan ben je waarschijnlijk in de jaren '80 opgegroeid.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
Op één of andere manier neem ik Belgen een stuk minder serieus dan Duitsers, waarom weet ik ook niet.
Ben ik nu een racist?
Om te pissen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:34 schreef DJMO het volgende:
https://www.apost.com/nl/(...)v8XO2Cpb0TnJQxChlzeE
Hmmm. Is azijn toch nog ergens goed voor
Was er al bang voorquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, dan ben je waarschijnlijk in de jaren '80 opgegroeid.
Oh, en gezien je usernaam....Niet dus!
Willen we weten wat je allemaal met dat arme beestje uitvreet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze is mij wel gewend.
Maar het was wel lachen om te zien.
ze zit soms op zijn hoofdquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Willen we weten wat je allemaal met dat arme beestje uitvreet?
Nee, de duitsers zijn dom omdat ze de oorlog verloren hebben en de Belgen zijn slim omdat ze zich niet verlagen tot het niveau van hun tegenstander, maar er simpelweg zelf ook om lachen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:36 schreef HiDiHo het volgende:
Je denkt dat Duitsers slim zijn omdat ze oorlogje gespeelt hebben en je denk dat Belgen dom zijn omdat er moppen over ze gemaakt worden
Een Nederlander, een Belg en een Duitser zitten in een concentratiekamp. Hitler die op zijn troon zit zal hen één voor één gratie geven als ze raden wat voor geslacht die adelaar boven zijn hoofd op de troon is, en waarom hij dat denkt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:36 schreef HiDiHo het volgende:
Je denkt dat Duitsers slim zijn omdat ze oorlogje gespeelt hebben en je denk dat Belgen dom zijn omdat er moppen over ze gemaakt worden
Ik ken ook geen Belgen of Duitsers dus....quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
ik denk daar eigenlijk nooit overna
Ik ook eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
Ben ik nu een racist?
jerney is een nep belg, en mario een nep duitser.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ken ook geen Belgen of Duitsers dus....
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:40 schreef HiDiHo het volgende:
Maar ik zou het meer bevooroordeeld noemen dan racistisch
Nee, dat denk ik niet echt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:36 schreef HiDiHo het volgende:
Ligt eraan met wie je het vergelijktquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Misschien zijn duiters en belgen beide wel dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |