Zwitserland doet helemaal niet moeilijk en Italië vraagt een vaccinatiebewijs of testje, plus dat je 2 formulieren per persoon invult.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Snap ik ja, echt kut is dat.
Wij ook met de vakantie uitzoeken, al die landen die verschillende eisen hadden die ook nog eens continu veranderden, daarom maar in NL gebleven.
Ja logisch, wel jammer dat het zo moetquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik zowel vorig jaar als dit jaar in Noorwegen gebleven.
Nee DJMO is niet mijn typequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Krijg je wel een conditie met al de geslenter door dit kikkerland
Nog even en je vraagt het mijn parkiet,quote:
Ik hoop het niet voor je parkietquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog even en je vraagt het mijn parkiet,
Il had iets soortgelijks in gedachten, maar wil me zo veel mogelijk uit die discussies gaan houden!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog even en je vraagt het mijn parkiet,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Ik ben vorige week in België en Luxemburg geweest maar niemand die ergens naar vroeg, ook geen controles of wat dan ook. Ik ben volledig gevaccineerd maar heb ook niks ingevuld en dacht ik zie wel maar ging probleemloos.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zwitserland doet helemaal niet moeilijk en Italië vraagt een vaccinatiebewijs of testje, plus dat je 2 formulieren per persoon invult.
Ik ga hem niet inkoppen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je parkiet
Mag hij naast haar in de kooi zitten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je parkiet
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb nog altijd evenveel reisplannen als de jaren voor coronanog zoveel te zien op het fietsje in rotterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mag hij naast haar in de kooi zitten.
Haha zo dan!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben vorige week in België en Luxemburg geweest maar niemand die ergens naar vroeg, ook geen controles of wat dan ook. Ik ben volledig gevaccineerd maar heb ook niks ingevuld en dacht ik zie wel maar ging probleemloos.
Mijn broertje is twee weken in Frankrijk geweest, 0,0 controle gezien, ook niet bij vakantieverblijf, restaurants, winkels niks.
Flauw zegquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga hem niet inkoppen!Ik doe het niet!
Op dat gebied ben ik dan zelfs in coronatijd vaker op de fietsquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nog zoveel te zien op het fietsje in rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Het begon weer uit de hand te lopenquote:
Wordt ze helemaal gek, dat ze de kooi uit vliegtquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mag hij naast haar in de kooi zitten.
Goed werk. Ga zo doorquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het begon weer uit de hand te lopen
Ik heb achter de schermen even verder ingegrepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |