Gewoon rustig aan doen, dat ik niet veel heb geslapen is daar ook debet aanquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Aiiii minder!
Heb je iets wat je kan kalmeren?
Man man man, je kan toch niet zomaar je lemming onbeheerd achter laten. Voor je het weet neemt een modje het overquote:
Ja, maar gelukkig neem ik hier alles nuchter/luchtig opquote:
Ahhh okee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan doen, dat ik niet veel heb geslapen is daar ook debet aan
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, je kan toch niet zomaar je lemming onbeheerd achter laten. Voor je het weet neemt een modje het over
Ow? Maar FOK!ken is een serieuze bezigheid...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig neem ik hier alles nuchter/luchtig op
Daar doe ik het ook omquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had het topic ff afgesloten na die post boven die van jou!
Ja er waren gisteren dingen niet goed gegaan waardoor ik boos op mezelf was en veel te laat hier ging hangen om stoom af te blazen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh okee.
Op tijd gaan liggen meuren dan dus?
Owww da;s kut jar!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja er waren gisteren dingen niet goed gegaan waardoor ik boos op mezelf was en veel te laat hier ging hangen om stoom af te blazen.
Kutmods ook altijdquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, je kan toch niet zomaar je lemming onbeheerd achter laten. Voor je het weet neemt een modje het over
Niet voor dat doel wat glazen en kopjes achterthuis klaar liggen om tegen de muur stuk te gooien?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja er waren gisteren dingen niet goed gegaan waardoor ik boos op mezelf was en veel te laat hier ging hangen om stoom af te blazen.
Neejoh ik heet toch geen gebrokenglasquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet voor dat doel wat glazen en kopjes achterthuis klaar liggen om tegen de muur stuk te gooien?
Ik heb die fetisj nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Weinig bevredigender dan het geluid van brekend glas.
Ik heb daar juist een hekel aan, ik luister nog liever naar nagels die over een krijtbord heen gaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Weinig bevredigender dan het geluid van brekend glas.
oh neequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb daar juist een hekel aan, ik luister nog liever naar nagels die over een krijtbord heen gaan
Whuuuuttttttquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Greys, met der billen waar ze een nacht over moet slapen.
Zonde zeg - had net even puntjes...quote:
Ja, dat.quote:
Wacht ff moet even aan de zuurstofquote:
Oeps.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wacht ff moet even aan de zuurstof
Correctie. Het is KUTmods.quote:
Dat mag je vinden.quote:
Het ging me hier om het woord KUT in kapitaal mijn beste.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |