SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De kaapster gekaapt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik zat er op te wachtenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En ik was snel, maar ik denk dat Dot 'm al klaar had staan.Ik heb er één en ik ben er trots op
🥸quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee wilde net iets tikken kreeg ik rode streep dus gelijk gedruktquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:49 schreef DJMO het volgende:
En ik was snel, maar ik denk dat Dot 'm al klaar had staan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah, vandaar geen TT changequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee wilde net iets tikken kreeg ik rode streep dus gelijk gedruktIk heb er één en ik ben er trots op
Juistem. Denk zal je een keer te snel af zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Even uitbuiken…I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Lekker tafelen....quote:![]()
Ben nog bezig...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ok, ‘nagerecht’ is wat chocolade en meer wijn, in de luie stoel. Dus zo gezien ben ik ook nog bezig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker tafelen....![]()
Ben nog bezig...I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Rookworstoverload.quote:I'm surrounded by morons!
Nee anderen dingen irl waardoor ik nu beetje overprikkeld benquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo? Kluun z'n pohi zitten lezen of zo?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee anderen dingen irl waardoor ik nu beetje overprikkeld ben
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Aiiii minder!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee anderen dingen irl waardoor ik nu beetje overprikkeld ben
Heb je iets wat je kan kalmeren?![]()
FOK!ken helpt...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Aiiii minder!
Heb je iets wat je kan kalmeren?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kan ook...quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kom mee het diepe gat in…quote:I'm surrounded by morons!
Greys, met der billen waar ze een nacht over moet slapen.quote:I'm surrounded by morons!
Of gewoon heel KLB onderspammen met kut topics, dat schijnt sommige users daar te kalmeren.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Greys, met der billen waar ze een nacht over moet slapen.!!!
![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon heel KLB onderspammen met kut topics, dat schijnt sommige users daar te kalmeren.Die is vooral veel in ONZ bezig he!
Ik heb vandaag trouwens een lemming aangemaakt in KLB!Dat had meteen een stortvloed van nieuwe lemmings tot gevolg!
![]()
![]()
Jij bent er nog niet langs geweestquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb nog gepost in je lemming vanuit de keuken!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]Die is vooral veel in ONZ bezig he!
Ik heb vandaag trouwens een lemming aangemaakt in KLB!Dat had meteen een stortvloed van nieuwe lemmings tot gevolg!
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Owjah!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog gepost in je lemming vanuit de keuken!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon heel KLB onderspammen met kut topics, dat schijnt sommige users daar te kalmeren.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: