Aiiii minder!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee anderen dingen irl waardoor ik nu beetje overprikkeld ben
FOK!ken helpt...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Aiiii minder!
Heb je iets wat je kan kalmeren?
Kan ook...quote:
Kom mee het diepe gat in…quote:
Greys, met der billen waar ze een nacht over moet slapen.quote:
Of gewoon heel KLB onderspammen met kut topics, dat schijnt sommige users daar te kalmeren.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Greys, met der billen waar ze een nacht over moet slapen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon heel KLB onderspammen met kut topics, dat schijnt sommige users daar te kalmeren.
Jij bent er nog niet langs geweestquote:
Ik heb nog gepost in je lemming vanuit de keuken!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]Die is vooral veel in ONZ bezig he!
Ik heb vandaag trouwens een lemming aangemaakt in KLB!Dat had meteen een stortvloed van nieuwe lemmings tot gevolg!
Owjah!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog gepost in je lemming vanuit de keuken!![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon heel KLB onderspammen met kut topics, dat schijnt sommige users daar te kalmeren.
Gewoon rustig aan doen, dat ik niet veel heb geslapen is daar ook debet aanquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Aiiii minder!
Heb je iets wat je kan kalmeren?
Man man man, je kan toch niet zomaar je lemming onbeheerd achter laten. Voor je het weet neemt een modje het overquote:
Ja, maar gelukkig neem ik hier alles nuchter/luchtig opquote:
Ahhh okee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan doen, dat ik niet veel heb geslapen is daar ook debet aan
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, je kan toch niet zomaar je lemming onbeheerd achter laten. Voor je het weet neemt een modje het over
Ow? Maar FOK!ken is een serieuze bezigheid...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig neem ik hier alles nuchter/luchtig op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |