Wie?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
True, er zijn echt een aantal heel toffe users met zo'n kleurtje die wat extra rechten dan andere users hebben gekregen!
SjW en Lavenderr bijvoorbeeld. Beiden op hun eigen manier tof.quote:
Het is SwJ.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
SjW en Lavenderr bijvoorbeeld. Beiden op hun eigen manier tof.
En Fogel is natuurlijk ook een goeie!Alleen geen idee waar hij mod van is. [SOP] of zo?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
En Fogel is natuurlijk ook een goeie!Alleen geen idee waar hij mod van is. [SOP] of zo?
Fogel is van de reizigers, een trekfogel dusquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
TRV en kaaskoppen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Je vergeet KAAquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Fogel is van de reizigers, een trekfogel dus
Ik wel ja. De rest nietquote:
Ik kan mijn spellingambities wel laten varen hier...quote:
Oh dat ben ik dan weer niet, dan stop ik er vandaag nog meequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:19 schreef ToT het volgende:
Maar volgens een vertrekkende spaghettisliert zijn veel modjes dus achterbaks!
Nee hoor, ik zit nog steeds te wachten tot je solliciteert als spellcheker.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kan mijn spellingambities wel laten varen hier...![]()
![]()
Veel he, niet allemaal!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh dat ben ik dan weer niet, dan stop ik er vandaag nog mee
Hebben ze geen one shot Janssen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:21 schreef Fogel het volgende:
Een geemigreerde reiziger. Mod van KAA en TRV.
Tijd voor prik nr 2 zodat ik het land weer iets makkelijker uit kan.
Zou echt kut zijn als ik mijn first class vlucht met ANA moet missen omdat ik die spuit te laat krijg.
Ben allang volledig gevaccineerd, maar heb de voordelen nog niet echt gemerkt, ik reis dan ook bijna nooitquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:21 schreef Fogel het volgende:
Zou echt kut zijn als ik mijn first class vlucht met ANA moet missen omdat ik die spuit te laat krijg.
Slechts een heel beperkt aantal artsen willen die zetten. In mijn regio maar liefst 0.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hebben ze geen one shot Janssen?
Dat zijn jij en ik toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Slechts een heel beperkt aantal artsen willen die zetten. In mijn regio maar liefst 0.
WAAROM HEB JE EEN NEPPROFIELquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
tinder geinstalleerd gelijk een match hee
Je wil niet weten hoeveel reizen ik geannuleerd hebquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben allang volledig gevaccineerd, maar heb de voordelen nog niet echt gemerkt, ik reis dan ook bijna nooit
Dan kun je nog altijd nog even een test halen toch, vlak voor de vlucht?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:21 schreef Fogel het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat zijn jij en ik toch?Denken dat ik met jou wil verkerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Het is een complotquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Slechts een heel beperkt aantal artsen willen die zetten. In mijn regio maar liefst 0.
Zo makkelijk is dat niet helaas. En wil ook niet in quarantaine bij thuiskomst.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan kun je nog altijd nog even een test halen toch, vlak voor de vlucht?
Snap ik ja, echt kut is dat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel reizen ik geannuleerd heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |