Niet je moeder.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:55 schreef fetX het volgende:
Mensen die het woord 'simp' gebruiken neem ik niet serieus.
Jij vindt dat dit niet geldt voor @Tjacka ?quote:it means a guy that is overly desperate for women, especially if she is a bad person, or has expressed her disinterest in him whom which he continues to obsess over. They're usually just virgins that will accept coochie from anyone regardless of who they are.
Inderdaad zeg!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:01 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Jij vindt dat dit niet geldt voor @:Tjacka ?
haha je moet je grap uitleggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:01 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Jij vindt dat dit niet geldt voor @:Tjacka ?
Welke grap?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
haha je moet je grap uitleggen
sukkelnerd
ohquote:
In het openbaar stoere taal uitslaan maar als het erop aankomt durf je niks uit te brengenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh
nouja ben niet echt een maagd meer
Maja zou @:fugue wel gewoon hard willen doen hoor
snap niet wat daar simp aan is
Is @Tjacka een van je mislukte dates?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:08 schreef Fugue het volgende:
[..]
In het openbaar stoere taal uitslaan maar als het erop aankomt durf je niks uit te brengen
![]()
Simp
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:08 schreef Fugue het volgende:
[..]
In het openbaar stoere taal uitslaan maar als het erop aankomt durf je niks uit te brengen
![]()
Simp
Nee hij durfde nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is @:tjacka een van je mislukte dates?
waarom krijg ik dit nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:17 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Bedankt. [ link | afbeelding ]
Wat heb jij rare letters.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:17 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Welkom terug in het ABO forumquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:17 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
hopelijk @Fugue ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goed nieuws voor je, FA @:ggmm heeft kleine handen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is niet best daarmee gesteld hoorde ik uit eerste hand
Nou goedquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe lijkt het nu?
Komt omdat ik scaling in Windows gebruik. En FOK hanteert dan ook een andere [img= grootte code [/img]quote:
Dan stop daar mee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komt omdat ik scaling in Windows gebruik. En FOK hanteert dan ook een andere [img= grootte code [/img]
https://superuser.com/que(...)with-scaling-enabled
Internet staat er vol mee.
Ik haat scaling, ik zet dat overal uit!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komt omdat ik scaling in Windows gebruik. En FOK hanteert dan ook een andere [img= grootte code [/img]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik haat scaling, ik zet dat overal uit!
Hij begint echt een ster te worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk al dat dagjesvolk om je heen.
Verkoopt hij al merchandising?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij begint echt een ster te worden.
Hij houdt iig wel goed vol.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik moet toch steeds lachen om @:KingRoland
[ twitter ]
Je bent toch geen boomerquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Ik vind zijn filmpjes wel een stuk leuker en positiever dan die Braddie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verkoopt hij al merchandising?
Oh ik dacht dat je last had van stemmen in je hoofd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:34 schreef Zipportal het volgende:
Pintje? Optaffen Helene, halve Belg.
Deze post had in het PSV topic moeten staan.
VBL / [Voorronde Champions League] Dinsdag 20.00 uur Midtjylland - PSV #2
Ter info.
Braddie moet zijn concept gewoon schaamteloos jatten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Ik vind zijn filmpjes wel een stuk leuker en positiever dan die Braddie.
Ik vraag me wel af of hij naast die filmpjes ook nog eet, dit lijkt me toch wel genoeg.
[ afbeelding ]
@Caland en ik hadden liever gezien dat hij underground was gebleven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan lijken me die filmpjes nog steeds niks, hij mist gewoon de natuurlijke positiviteit van Danny.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Braddie moet zijn concept gewoon schaamteloos jatten.
Kon helaas niet uitblijven aangezien hij zelfs met weinig subscribers al vrijwel elke video een selfiedebiel te pakken hadquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:caland en ik hadden liever gezien dat hij underground was gebleven.
Braadpan kan niet monteren. Knip knip knip.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Braddie moet zijn concept gewoon schaamteloos jatten.
Gelachen om die plastic koepels waar je ook in kan zitten eten. Want coronaquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach die jongen doet ook zijn best.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Braadpan kan niet monteren. Knip knip knip.
Beter kunnen = uploaden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Braadpan kan niet monteren. Knip knip knip.
Ja, de jostiband ook. Ga jij daar elke dag naar kijken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach die jongen doet ook zijn best.
Spelen die mensjes zo vaak?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, de jostiband ook. Ga jij daar elke dag naar kijken?
Geloof je dat echt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach die jongen doet ook zijn best.
Post dan dat gifje maar dat de airfryer het begeeft.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik laat mijn montagekunsten al in gifjes zien.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Post dan dat gifje maar dat de airfryer het begeeft.
Uit de as herrezenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Opdat we niet vergeten :
RIP AAN DE NABESTAANDEN
@:Doublepain
@:JanCees
@:Kapiteintje
@:Insomnia
@:Jojoortje
@:KnutdeIJsbeer
@:Saind
@:opperkleurder
@:napoleonfour
@:vincenzo78
@:hafcfan
@:sked
https://www.youtube.com/channel/UCbjyyi9NXM1aM6b6cDsiWJQ/videosquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Wtf bradge kanaal weg?
(In be4 dit heeft in alle kranten gestaan)
Oh gelukkig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCbjyyi9NXM1aM6b6cDsiWJQ/videos
Mokerdebielen en dieven kunnen ook hun best doen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Braddie is een mokerdebiel en een dief.
Lekker. Vorige week op de Domburgse gespeeld. 19 puntjes.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier nog 1 dagje, lang weekend genot
Vrijdag en zaterdag 'sporten'
Welkom terug Vincent.quote:
Veel plezier.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:52 schreef yvonne het volgende:
ff uurtje sporten @:ggmm @:scrummie @:jojoortje @:caland @:onlogisch
Doe ik regelmatig.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 07:40 schreef onlogisch het volgende:
Like uitgedeeld aan @:de_boswachter
https://www.broadcastmaga(...)crime-bij-videoland/quote:De driedelige documentaireserie Costa del Crime is geproduceerd door Act of Crime, de makers van De Jacht op de Mocro-Maffia. De serie is vanaf 12 augustus in één keer te zien bij Videoland.
vanwaar?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 07:40 schreef onlogisch het volgende:
Like uitgedeeld aan @:de_boswachter
Doe niet zo ordinairquote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat je lul zien in KPD denk ik.
Oh, omdat je iemand van repliek diende omtrent een taalfout. Niet omdat je inhoudelijk nou zo enorm sterk bentquote:
1 @KingRoland is wel genoeg. Maar fijn dat het gesmaakt heeft.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:15 schreef GGMM het volgende:
Laat mij nou gewoon lekker lunchen om 12:00 daar doe ik niemand kwaad mee
Heerlijk broodje op
Het verschil is dat @KingRoland dingen verzintquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1 @:kingroland is wel genoeg. Maar fijn dat het gesmaakt heeft.
Je geniet helemaal niet, je bent met een bizar eetschema in de weer waar je soms drie dagen niet van kunt schijten.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het verschil is dat @:kingroland dingen verzint
Ik lunch echt altijd om 12:00 en geniet daar lekker van
Dit verzin je ter plekkequote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je geniet helemaal niet, je bent met een bizar eetschema in de weer waar je soms drie dagen niet van kunt schijten.
Dat meen je nietquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:21 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/ar(...)uit-elkaar~a5ffa00e/
De vriendin van Rooijakkers is weer vrijgezel. Bij de foto moest ik goedkijken wie nu de man en wie de vrouw was.
Ik geloof er NIETS van.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het verschil is dat @:kingroland dingen verzint
Ik lunch echt altijd om 12:00 en geniet daar lekker van
Puk en Keesjequote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:21 schreef onlogisch het volgende:
De vriendin van Rooijakkers is weer vrijgezel. Bij de foto moest ik goedkijken wie nu de man en wie de vrouw was.
Je weet blijkbaar wie Rooijakkers is dus waarom moest je daar over nadenken?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:21 schreef onlogisch het volgende:
Rooijakkers staat in de url. Daar maakte ik het uit opquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je weet blijkbaar wie Rooijakkers is dus waarom moest je daar over nadenken?
En je keek ook toevallig bij het shownieuws zeker.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rooijakkers staat in de url. Daar maakte ik het uit op
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg vermoeiend ja
Eén @:oriente is wel genoeg
Leuk, een @GGMM topic!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:26 schreef GGMM het volgende:
Even een topic geopend
F&S / What If...?
@:zipportal
Reactie geplaatst!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:26 schreef GGMM het volgende:
Even een topic geopend
F&S / What If...?
Ik dacht dat jij een verstandig man was in je Marvelafkeer maar na het zoveelste topic over die troep begin ik toch te twijfelen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:26 schreef GGMM het volgende:
Even een topic geopend
F&S / What If...?
Alles voor de viewsquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een verstandig man was in je Marvelafkeer maar ik na het zoveelste topic over die troep begin ik toch te twijfelen.
ik ik ikquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een verstandig man was in je Marvelafkeer maar ik na het zoveelste topic over die troep begin ik toch te twijfelen.
Snap ik ook wel maar wilde het toch even peilen voor de zekerheid.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alles voor de views
Dit wordt weer een enorm populair topic, let op mijn woorden.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap ik ook wel maar wilde het toch even peilen voor de zekerheid.
quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het maakt zijn gedrag op dit forum zoveel schattigerquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee drie broeken, twee truien en een jas.quote:
Pics?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee drie broeken, twee truien en een jas.
En het past ook nog allemaal, al moeten mijn bovenbeenspieren niet nog groter worden bij 1 broek.
toferstaf toch ook nietquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verkeerdsbord vind ik ook erg leuk aangezien dit onmogelijk een autocorrect kan zijn.
Het is verstuurd vanaf een pc. Geen enkele is een autocorrect.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verkeerdsbord vind ik ook erg leuk aangezien dit onmogelijk een autocorrect kan zijn.
Leuk dat je het vraagt, gaat uitstekend met de kleine bazen. Ze zijn gister voor het eerst even in de tuin geweest.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je katten maat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt, gaat uitstekend met de kleine bazen. Ze zijn gister voor het eerst even in de tuin geweest.Man wat schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wil ik ook weer een kat.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt, gaat uitstekend met de kleine bazen. Ze zijn gister voor het eerst even in de tuin geweest.Hoe heten ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja, jij doet aan wielrennen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee drie broeken, twee truien en een jas.
En het past ook nog allemaal, al moeten mijn bovenbeenspieren niet nog groter worden bij 1 broek.
Onlo jr. wil ook graag katten. Ik blijf sterk.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Man wat schattig.
Nu wil ik ook weer een kat.
Maar het is wel een mooier woord dan de correcte schrijfwijze en ik stimuleer je artistieke vrijheidquote:
Waarom wil jij geen katten dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo jr. wil ook graag katten. Ik blijf sterk.
Omdat je dan iedere dag kan stofzuigen. En je huis gaat naar katten ruiken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom wil jij geen katten dan?
Penetrante pislucht altijd ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat je dan iedere dag kan stofzuigen. En je huis gaat naar katten ruiken.
Dat eerste is een leuk klusje dan voor Onlo jr. en het tweede lijkt me beter dan de lucht die van jou afkomt.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat je dan iedere dag kan stofzuigen. En je huis gaat naar katten ruiken.
Dat eerstquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat eerst is een leuk klusje dan voor Onlo jr. en het tweede lijkt me beter dan de lucht die van jou afkomt.
Dit is onwaar alhoewel ik eigenlijk nog nooit een pure binnen kat heb meegemaakt dus wellicht ligt het daaraanquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Penetrante pislucht altijd ja.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:49 schreef Scrummie het volgende:
(Zie mij hier onlo's jr's rug hebben om onlogisch katten te laten nemen)
Bij een buitenkat zou ik me schuldig voelen dat hij bij de buren in de tuin schijt.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is onwaar alhoewel ik eigenlijk nog nooit een pure binnen kat heb meegemaakt dus wellicht ligt het daaraan
Buitenkantquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij een buitenkant zou ik me schuldig voelen dat hij bij de buren in de tuin schijt.
(Niet helemaal waar, ik ben gewoon bang dat wanneer hij bij de buren in de tuin schijt de buren weer een reden hebben om iets tegen me te zeggen)
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij een buitenkant zou ik me schuldig voelen dat hij bij de buren in de tuin schijt.
(Niet helemaal waar, ik ben gewoon bang dat wanneer hij bij de buren in de tuin schijt de buren weer een reden hebben om iets tegen me te zeggen)
Lekker een broodje mayonaisequote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:52 schreef onlogisch het volgende:
Dat krijg je als je met @:Scrummie in een discussie belandt hé. Hij trekt je mee in de malaise.
Hee dat zei je moeder ook al vannacht.quote:
Niet geklikt.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:26 schreef GGMM het volgende:
Even een topic geopend
F&S / What If...?
Ze hebben beide kleine handen hé?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:54 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hee dat zei je moeder ook al vannacht.
Je kan wel zien dat jullie familie zijn.
OK bedankt slap aftreksel van @GGMMquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, omdat je iemand van repliek diende omtrent een taalfout. Niet omdat je inhoudelijk nou zo enorm sterk bent
Kunnen ze allebei wel lekker mee knijpenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hebben beide kleine handen hé?
Afwerken bedoel je denk ??quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:58 schreef GGMM het volgende:
Dit wordt me teveel
Ik ga weer aan het werk.
@Rozevla gaat zo over de brug komen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:58 schreef Zipportal het volgende:
Abonnee @:Scrummie pakt abonneeloze @:Muskusboktor57 aan.
Zou wel een nieuwe ervaring zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:Rozevla gaat zo over de brug komen.
We hebben je verzoek ontvangen en je bent toegevoegd aan de wachtrij. We zullen je analyse zo snel mogelijk maken, maar we vragen om enig geduld, aangezien elke analyse ongeveer 2 minuten duurt en we er 120 per uur kunnen maken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
We hebben je verzoek ontvangen en je bent toegevoegd aan de wachtrij. We zullen je analyse zo snel mogelijk maken, maar we vragen om enig geduld, aangezien elke analyse ongeveer 2 minuten duurt en we er 120 per uur kunnen maken.
Er zijn nog 534 verzoeken in de rij die voor jou zijn aangevraagd, dus het zal ongeveer 269 minuten duren voordat jouw analyse klaar is.
Jeetje wat duurt dat lang.
Buiten Friesland gaat het een stuk snellerquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We hebben je verzoek ontvangen en je bent toegevoegd aan de wachtrij. We zullen je analyse zo snel mogelijk maken, maar we vragen om enig geduld, aangezien elke analyse ongeveer 2 minuten duurt en we er 120 per uur kunnen maken.
Er zijn nog 5 verzoeken in de rij die voor jou zijn aangevraagd, dus het zal ongeveer 4 minuten duren voordat jouw analyse klaar is.
Spannend hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
Er zijn nog 534 verzoeken in de rij die voor jou zijn aangevraagd, dus het zal ongeveer 269 minuten duren voordat jouw analyse klaar is.
Jeetje wat duurt dat lang.
Laat me gerustquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg vermoeiend ja
Eén @:oriente is wel genoeg
Die is er niet helaas. Ik zocht via Google maar ik maakte een foutjequote:
Kan prima hierin toch, in @tong80 zijn mooie topic!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is er niet helaas. Ik zocht via Google maar ik maakte een foutje
hyballa topic fko
toen kreeg ik opvallende resultaten.
Einde bericht
@Zipportal en ik wachten de nieuwe roddelproat af.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
Is Jan Roos eigenlijk al overleden aan kerona? Ik vraag dit voor mezelf.
Maar nu aan het bier?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:09 schreef AFCNiels het volgende:
Er was een lange wachtrij bij de vaccinatie en deze keer werd ik door een oude heks geprikt. Dit was unaniem geen groot succes.
Ik las wel dat het Twentse kneusje wat met hem werkt weer wat te janken over VI had.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:zipportal en ik wachten de nieuwe roddelproat af.
Nog niet eens, maar erg lang gaat het niet meer duren.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar nu aan het bier?
[..]
Ik las wel dat het Twentse kneusje wat met hem werkt weer wat te janken over VI had.
Heeft je moeder haar gewenste lamp al?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:56 schreef GGMM het volgende:
De bezorger komt langs tussen 15:55 en 17:55
@:caland @:muskusboktor57 @:lenny_leonard (bij Amazon was het iets goedkoper) @:littlerabbit (dit is m'n documenthouder) @:scrummie (Een lamp)
Ik vind bezorgers aan huis altijd zeer stressvolquote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:56 schreef GGMM het volgende:
De bezorger komt langs tussen 15:55 en 17:55
@:caland @:muskusboktor57 @:lenny_leonard (bij Amazon was het iets goedkoper) @:littlerabbit (dit is m'n documenthouder) @:scrummie (Een lamp)
Jaquote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heeft je moeder haar gewenste lamp al?
Geen last van.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind bezorgers aan huis altijd zeer stressvol
Mooi zo!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
JaLeuk dat je het vraagt.
Het is allemaal opgelost allemaal uiteindelijk.
Die kan normaal wel wat hebben namelijk. Bart wat minder.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Wellicht een Nouritweetje.
Einde tijdperk ladyshaverquote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar nu aan het bier?
[..]
Ik las wel dat het Twentse kneusje wat met hem werkt weer wat te janken over VI had.
Wat had hij te janken?quote:
lol het officiële oranje twitter heeft jou geblokkeerdquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:10 schreef Caland het volgende:
Dit is een selectie van accounts die mij geblokkeerd hebben op Twitter # Username Followers 1 OnsOranje 338541 2 arcinho 23931 3 mzelst 23187 4 FRFC1908 15530 5 bart_sanders 9755 6 FransReichardt 7447 7 HenryJP5 6825 8 AvinashBhikhie 6253 9 ThomasSchaling 4839 10 ServusPecum 4096 11 RobbertMeeder 4079 12 Vak410Noord 4065 13 BramFokke 3958 14 Kristine29ha 3565 15 DaveGroenland 2744 16 JarnovStraaten 2733 17 JEerd1 2636 18 TmraR 2268 19 TheBossHisWife1 1714
Ken ze eigenlijk allemaal niet op dat volkskrantjournalistje na.
Niet erg inclusief als je het mij vraagt van ONS oranje.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
lol het officiële oranje twitter heeft jou geblokkeerd
Staan de B&A boys al ingeschreven daar?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
Dit zijn pas namen voor voetbalclubs.
[ afbeelding ]
Ik had er in totaal 40 ofzo, maar inderdaad, 90% van de accounts had ik nog nooit van gehoord. Toch een soort van trots.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:10 schreef Caland het volgende:
Dit is een selectie van accounts die mij geblokkeerd hebben op Twitter # Username Followers 1 OnsOranje 338541 2 arcinho 23931 3 mzelst 23187 4 FRFC1908 15530 5 bart_sanders 9755 6 FransReichardt 7447 7 HenryJP5 6825 8 AvinashBhikhie 6253 9 ThomasSchaling 4839 10 ServusPecum 4096 11 RobbertMeeder 4079 12 Vak410Noord 4065 13 BramFokke 3958 14 Kristine29ha 3565 15 DaveGroenland 2744 16 JarnovStraaten 2733 17 JEerd1 2636 18 TmraR 2268 19 TheBossHisWife1 1714
Ken ze eigenlijk allemaal niet op dat volkskrantjournalistje na.
Newels Old Boys en Kogelvangers.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
Dit zijn pas namen voor voetbalclubs.
[ afbeelding ]
Kom eens met wat nieuws.quote:
Alles verslaat rode kool maar ik hoop desalniettemin dat het je zal smaken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:57 schreef tong80 het volgende:
Kippenboutjes, rodekool en aardappelpuree.
Beat that.
Spruitjesquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alles verslaat rode kool maar ik hoop desalniettemin dat het je zal smaken.
Sommige dingen moet je leren eten.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alles verslaat rode kool maar ik hoop desalniettemin dat het je zal smaken.
Ik vind zoet bij een avondmaaltijd eigenlijk altijd matig al weet ik niet of rode kool per definitie zoet is of dat mijn moeder het gewoon verkrachtte.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Spruitjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al heb ik die al tig jaar niet eens meer geprobeerd.
Ik kan het je warm aanbevelen. Godenvoer.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Spruitjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vaak met appeltjes. Maar rode kool zou ik toch niet echt scharen onder moeten leren etenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind zoet bij een avondmaaltijd eigenlijk altijd matig al weet ik niet of rode kool per definitie zoet is of dat mijn moeder het gewoon verkrachtte.
Niks moet. 'Leren waarderen.'quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaak met appeltjes. Maar rode kool zou ik toch niet echt scharen onder moeten leren eten
Dat moet je toch eens doen danquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Spruitjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou zeggen dat het juist een groente is die iedereen wel lust maargoedquote:
LittleRabbit nietquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat het juist een groente is die iedereen wel lust maargoed
Uit de diepvries ja, met veel suiker en appelquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat het juist een groente is die iedereen wel lust maargoed
Zou kunnen ja. Eet het eigenlijk zelden (en uit de diepvries)quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Uit de diepvries ja, met veel suiker en appel
Normale rode kool heeft best een sterke aardse smaak
Ken je de uitdrukking over je kinderen ? 'Ze groeien als kool.'quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:29 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb op dit moment 3 rode kolen die in mijn tuin groeien. Moderator @:Onlogisch vindt dit waarschijnlijk bijzonder interessant.
Die ken ik zeker!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je de uitdrukking over je kinderen ? 'Ze groeien als kool.'
PSV Boeren!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:29 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb op dit moment 3 rode kolen die in mijn tuin groeien. Moderator @:Onlogisch vindt dit waarschijnlijk bijzonder interessant.
dit is interessantere informatie dan de twitter blokkers van @Calandquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:29 schreef Buitendam het volgende:
Graag nog even je mening over rode kool dan zijn we rondquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit is interessantere informatie dan de twitter blokkers van @:Caland
vind ik niet lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Graag nog even je mening over rode kool dan zijn we rond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter info.
Ik zweet als een otter na mijn tweede prik. De minste inspanning zorgt er al voor dat het zweet in de bilnaad staat.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:09 schreef AFCNiels het volgende:
Er was een lange wachtrij bij de vaccinatie en deze keer werd ik door een oude heks geprikt. Dit was unaniem geen groot succes.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:58 schreef maxi-mus het volgende:
Je analyse is klaar! We hebben bij de top-10,000 Nederlandstalige Twitter accounts gecontroleerd wie jou geblokkeerd heeft op Twitter. Op dit moment ben je door 45 van deze accounts geblokkeerd. Je kunt deze accounts hieronder zien.Ik ben door niemand geblokkeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter info.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Sterkte maatquote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Nog nooit zo kwaad geweest na een tweede prik.
Dit klinkt erg Vlaams, Lansquote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Nog nooit zo kwaad geweest na een tweede prik.
Reservering gedaan bij Sabero in Roermond.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit is interessantere informatie dan de twitter blokkers van @:Caland
Thanks maat. 💪🏿👍🏿💪🏿quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit klinkt erg Vlaams, Lans
Beterschap Drizzt.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had zondag redelijke koppijn na de zaterdagse prik (de tweede), maandag milde koppijn, sinds gister nergens meer last van.
Drizzt, heb jij Octopath Traveler gespeeld?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had zondag redelijke koppijn na de zaterdagse prik (de tweede), maandag milde koppijn, sinds gister nergens meer last van.
lekker, wanneer ga je?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Reservering gedaan bij Sabero in Roermond.
Maar 1 dagje verlof hoeven op te nemen dus?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |