Lekker. Vorige week op de Domburgse gespeeld. 19 puntjes.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier nog 1 dagje, lang weekend genot
Vrijdag en zaterdag 'sporten'
Welkom terug Vincent.quote:
Veel plezier.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:52 schreef yvonne het volgende:
ff uurtje sporten @:ggmm @:scrummie @:jojoortje @:caland @:onlogisch
Doe ik regelmatig.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 07:40 schreef onlogisch het volgende:
Like uitgedeeld aan @:de_boswachter
https://www.broadcastmaga(...)crime-bij-videoland/quote:De driedelige documentaireserie Costa del Crime is geproduceerd door Act of Crime, de makers van De Jacht op de Mocro-Maffia. De serie is vanaf 12 augustus in één keer te zien bij Videoland.
vanwaar?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 07:40 schreef onlogisch het volgende:
Like uitgedeeld aan @:de_boswachter
Doe niet zo ordinairquote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat je lul zien in KPD denk ik.
Oh, omdat je iemand van repliek diende omtrent een taalfout. Niet omdat je inhoudelijk nou zo enorm sterk bentquote:
1 @KingRoland is wel genoeg. Maar fijn dat het gesmaakt heeft.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:15 schreef GGMM het volgende:
Laat mij nou gewoon lekker lunchen om 12:00 daar doe ik niemand kwaad mee
Heerlijk broodje op
Het verschil is dat @KingRoland dingen verzintquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1 @:kingroland is wel genoeg. Maar fijn dat het gesmaakt heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |