Veel plezier.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:52 schreef yvonne het volgende:
ff uurtje sporten @:ggmm @:scrummie @:jojoortje @:caland @:onlogisch
Doe ik regelmatig.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 07:40 schreef onlogisch het volgende:
Like uitgedeeld aan @:de_boswachter
https://www.broadcastmaga(...)crime-bij-videoland/quote:De driedelige documentaireserie Costa del Crime is geproduceerd door Act of Crime, de makers van De Jacht op de Mocro-Maffia. De serie is vanaf 12 augustus in één keer te zien bij Videoland.
vanwaar?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 07:40 schreef onlogisch het volgende:
Like uitgedeeld aan @:de_boswachter
Doe niet zo ordinairquote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat je lul zien in KPD denk ik.
Oh, omdat je iemand van repliek diende omtrent een taalfout. Niet omdat je inhoudelijk nou zo enorm sterk bentquote:
1 @KingRoland is wel genoeg. Maar fijn dat het gesmaakt heeft.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:15 schreef GGMM het volgende:
Laat mij nou gewoon lekker lunchen om 12:00 daar doe ik niemand kwaad mee
Heerlijk broodje op
Het verschil is dat @KingRoland dingen verzintquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1 @:kingroland is wel genoeg. Maar fijn dat het gesmaakt heeft.
Je geniet helemaal niet, je bent met een bizar eetschema in de weer waar je soms drie dagen niet van kunt schijten.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het verschil is dat @:kingroland dingen verzint
Ik lunch echt altijd om 12:00 en geniet daar lekker van
Dit verzin je ter plekkequote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je geniet helemaal niet, je bent met een bizar eetschema in de weer waar je soms drie dagen niet van kunt schijten.
Dat meen je nietquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:21 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/ar(...)uit-elkaar~a5ffa00e/
De vriendin van Rooijakkers is weer vrijgezel. Bij de foto moest ik goedkijken wie nu de man en wie de vrouw was.
Ik geloof er NIETS van.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het verschil is dat @:kingroland dingen verzint
Ik lunch echt altijd om 12:00 en geniet daar lekker van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |