Die is er niet helaas. Ik zocht via Google maar ik maakte een foutjequote:
Kan prima hierin toch, in @tong80 zijn mooie topic!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is er niet helaas. Ik zocht via Google maar ik maakte een foutje
hyballa topic fko
toen kreeg ik opvallende resultaten.
Einde bericht
@Zipportal en ik wachten de nieuwe roddelproat af.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
Is Jan Roos eigenlijk al overleden aan kerona? Ik vraag dit voor mezelf.
Maar nu aan het bier?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:09 schreef AFCNiels het volgende:
Er was een lange wachtrij bij de vaccinatie en deze keer werd ik door een oude heks geprikt. Dit was unaniem geen groot succes.
Ik las wel dat het Twentse kneusje wat met hem werkt weer wat te janken over VI had.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:zipportal en ik wachten de nieuwe roddelproat af.
Nog niet eens, maar erg lang gaat het niet meer duren.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar nu aan het bier?
[..]
Ik las wel dat het Twentse kneusje wat met hem werkt weer wat te janken over VI had.
Heeft je moeder haar gewenste lamp al?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:56 schreef GGMM het volgende:
De bezorger komt langs tussen 15:55 en 17:55
@:caland @:muskusboktor57 @:lenny_leonard (bij Amazon was het iets goedkoper) @:littlerabbit (dit is m'n documenthouder) @:scrummie (Een lamp)
Ik vind bezorgers aan huis altijd zeer stressvolquote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:56 schreef GGMM het volgende:
De bezorger komt langs tussen 15:55 en 17:55
@:caland @:muskusboktor57 @:lenny_leonard (bij Amazon was het iets goedkoper) @:littlerabbit (dit is m'n documenthouder) @:scrummie (Een lamp)
Jaquote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heeft je moeder haar gewenste lamp al?
Geen last van.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind bezorgers aan huis altijd zeer stressvol
Mooi zo!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
JaLeuk dat je het vraagt.
Het is allemaal opgelost allemaal uiteindelijk.
Die kan normaal wel wat hebben namelijk. Bart wat minder.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Wellicht een Nouritweetje.
Einde tijdperk ladyshaverquote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar nu aan het bier?
[..]
Ik las wel dat het Twentse kneusje wat met hem werkt weer wat te janken over VI had.
Wat had hij te janken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |