Ken je de uitdrukking over je kinderen ? 'Ze groeien als kool.'quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:29 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb op dit moment 3 rode kolen die in mijn tuin groeien. Moderator @:Onlogisch vindt dit waarschijnlijk bijzonder interessant.
Die ken ik zeker!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je de uitdrukking over je kinderen ? 'Ze groeien als kool.'
PSV Boeren!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:29 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb op dit moment 3 rode kolen die in mijn tuin groeien. Moderator @:Onlogisch vindt dit waarschijnlijk bijzonder interessant.
dit is interessantere informatie dan de twitter blokkers van @Calandquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:29 schreef Buitendam het volgende:
Graag nog even je mening over rode kool dan zijn we rondquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit is interessantere informatie dan de twitter blokkers van @:Caland
vind ik niet lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Graag nog even je mening over rode kool dan zijn we rond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter info.
Ik zweet als een otter na mijn tweede prik. De minste inspanning zorgt er al voor dat het zweet in de bilnaad staat.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:09 schreef AFCNiels het volgende:
Er was een lange wachtrij bij de vaccinatie en deze keer werd ik door een oude heks geprikt. Dit was unaniem geen groot succes.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:58 schreef maxi-mus het volgende:
Je analyse is klaar! We hebben bij de top-10,000 Nederlandstalige Twitter accounts gecontroleerd wie jou geblokkeerd heeft op Twitter. Op dit moment ben je door 45 van deze accounts geblokkeerd. Je kunt deze accounts hieronder zien.Ik ben door niemand geblokkeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter info.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Sterkte maatquote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Nog nooit zo kwaad geweest na een tweede prik.
Dit klinkt erg Vlaams, Lansquote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Nog nooit zo kwaad geweest na een tweede prik.
Reservering gedaan bij Sabero in Roermond.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit is interessantere informatie dan de twitter blokkers van @:Caland
Thanks maat. 💪🏿👍🏿💪🏿quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit klinkt erg Vlaams, Lans
Beterschap Drizzt.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had zondag redelijke koppijn na de zaterdagse prik (de tweede), maandag milde koppijn, sinds gister nergens meer last van.
Drizzt, heb jij Octopath Traveler gespeeld?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had zondag redelijke koppijn na de zaterdagse prik (de tweede), maandag milde koppijn, sinds gister nergens meer last van.
lekker, wanneer ga je?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Reservering gedaan bij Sabero in Roermond.
Maar 1 dagje verlof hoeven op te nemen dus?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |