abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 16 januari 2019 @ 13:07:23 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184434308

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_184434357
Eens met TT.
pi_184434404
Als in elk geval Van Geel op zou donderen zou ik al een bijzonder gelukkig mens zijn.

Wat een armoedig aankoopbeleid.
blablablabla
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 16 januari 2019 @ 13:20:31 #4
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184434636
Diks Immers en Kazim al binnen?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_184435650
Zo kan Jong Feyenoord toch toetreden tot de voetbalpiramide

Feyenoord kan door bij de eerste drie te eindigen in de beloften competitie mogelijk toch doorstromen naar de derde divisie en zo in de voetbalpiramide terecht komen. Het is van veel factoren afhankelijk, maar hoe hoger Feyenoord eindigt hoe groter de kans.

De Telegraaf legt vandaag uit hoe het werkt. Er kunnen maximaal drie beloftenteams van betaald voetbalorganisaties in de derde divisie spelen. Momenteel zijn dat FC Groningen en FC Volendam. De derde plek kan worden ingenomen worden door FC Den Bosch als zij promoveren via de hoofdklasse.

Als Den Bosch niet promoveert, dan gaat de winnaar van de beloften competitie naar de Derde Divisie, saillant detail Sportclub Feyenoord is ook in de race voor een promotieticket via de hoofdklasse. Als FC Groningen of FC Volendam degradeert, komt er ook een plek vrij voor een beloftenteam van een BVO. Jong Feyenoord start volgende week maandag in de kampioenspoule van de beloften competitie tegen Jong FC Twente.
  woensdag 16 januari 2019 @ 14:51:09 #6
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184436247
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 14:10 schreef Luni het volgende:
Zo kan Jong Feyenoord toch toetreden tot de voetbalpiramide

Feyenoord kan door bij de eerste drie te eindigen in de beloften competitie mogelijk toch doorstromen naar de derde divisie en zo in de voetbalpiramide terecht komen. Het is van veel factoren afhankelijk, maar hoe hoger Feyenoord eindigt hoe groter de kans.

De Telegraaf legt vandaag uit hoe het werkt. Er kunnen maximaal drie beloftenteams van betaald voetbalorganisaties in de derde divisie spelen. Momenteel zijn dat FC Groningen en FC Volendam. De derde plek kan worden ingenomen worden door FC Den Bosch als zij promoveren via de hoofdklasse.

Als Den Bosch niet promoveert, dan gaat de winnaar van de beloften competitie naar de Derde Divisie, saillant detail Sportclub Feyenoord is ook in de race voor een promotieticket via de hoofdklasse. Als FC Groningen of FC Volendam degradeert, komt er ook een plek vrij voor een beloftenteam van een BVO. Jong Feyenoord start volgende week maandag in de kampioenspoule van de beloften competitie tegen Jong FC Twente.
Ik neem aan dat ze die plek gewoon accepteren als ze er recht op hebben toch?

Laten we alsjeblieft niet weigeren. Van de derde klasse ben je in 2 seizoenen in de KKD
  woensdag 16 januari 2019 @ 14:55:23 #7
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_184436316
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 14:51 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze die plek gewoon accepteren als ze er recht op hebben toch?

Laten we alsjeblieft niet weigeren. Van de derde klasse ben je in 2 seizoenen in de KKD
Als het plan is om Jong Feyenoord in de KK divisie te krijgen snap ik niet dat je per seizoen 5 spelers gaat uitlenen aan Dordrecht. Zoals ik het stuk in het AD las vanochtend zijn ze niet van plan om voorlopig richting KKD te gaan.
pi_184436337
Ik snap niet dat ze telkens piepen over budgettaire reden om niet mee te doen in de piramide. Utrecht en AZ doen ook mee. De begroting van Feyenoord is hoger dat die 2 bij elkaar.
Vanwege het feit dat Van Geel paar jaar geleden niet mee wilde doen, moet je je nu in allerlei bochten wringen om het gat tussen de jeugdopleiding en het eerste elftal te dichten.
Kut smoesjes. Hopelijk drukt Sjaak Troost snel op de knop.
  woensdag 16 januari 2019 @ 15:01:23 #9
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184436411
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 14:55 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Als het plan is om Jong Feyenoord in de KK divisie te krijgen snap ik niet dat je per seizoen 5 spelers gaat uitlenen aan Dordrecht. Zoals ik het stuk in het AD las vanochtend zijn ze niet van plan om voorlopig richting KKD te gaan.
Het lijkt mij persoonlijk veel voordeliger om talenten binnen de eigen club alle aandacht te kunnen geven die ze nodig hebben. In zo'n beloftenteam kunnen ze zich ook niet verschuilen achter meer ervaren spelers. De club bepaalt zelf wie er speelt, spelers kunnen tussentijds doorschuiven naar de hoofdmacht, etc. Als ze zo'n samenwerkingsverband verkiezen boven een eigen team in de KKD zijn ze nog dommer dan ik dacht
pi_184436519
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 15:01 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het lijkt mij persoonlijk veel voordeliger om talenten binnen de eigen club alle aandacht te kunnen geven die ze nodig hebben. In zo'n beloftenteam kunnen ze zich ook niet verschuilen achter meer ervaren spelers. De club bepaalt zelf wie er speelt, spelers kunnen tussentijds doorschuiven naar de hoofdmacht, etc. Als ze zo'n samenwerkingsverband verkiezen boven een eigen team in de KKD zijn ze nog dommer dan ik dacht
Probleem is natuurlijk dat het 3 jaar duurt voordat je uberhaupt in de KKD speelt en je in de tussentijd tegen zaterdagteams moet ballen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184436567
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 14:51 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze die plek gewoon accepteren als ze er recht op hebben toch?

Laten we alsjeblieft niet weigeren. Van de derde klasse ben je in 2 seizoenen in de KKD
Volgens mij gaf Geel aan dat men er bewust voor kiest niet in de piramide te gaan. Dus dan is dat uitgesloten, ook als men wel die plek toegewezen krijgt.
pi_184436757
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 15:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Probleem is natuurlijk dat het 3 jaar duurt voordat je uberhaupt in de KKD speelt en je in de tussentijd tegen zaterdagteams moet ballen.
Die bieden meer weerstand dan de reserves van NEC schat ik.
Van alles is weer waardeloos.
pi_184436789
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 14:51 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze die plek gewoon accepteren als ze er recht op hebben toch?

Laten we alsjeblieft niet weigeren. Van de derde klasse ben je in 2 seizoenen in de KKD
Ik dacht eigenlijk dat dit bekend was en we inderdaad in de Derde Divisie zouden kunnen instromen. Daarom des te dommer dat Van Geel dit constant tegenhoudt.
Van alles is weer waardeloos.
  woensdag 16 januari 2019 @ 15:40:27 #14
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184437037
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 15:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Probleem is natuurlijk dat het 3 jaar duurt voordat je uberhaupt in de KKD speelt en je in de tussentijd tegen zaterdagteams moet ballen.
Dan kan je toch tot die tijd wél spelers verhuren?
pi_184437103
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 15:24 schreef Oldground het volgende:

[..]

Die bieden meer weerstand dan de reserves van NEC schat ik.
Dus en een onder 19, en een jong team dat op dezelfde dag speelt tegen rejects van BVO’s in de derde klasse (en dan is het maar te hopen dat je jaar na jaar kampioen wordt) en een onder 23? En dan ook nog eens spelers naar Dordt. Nou, succes.

Ik snap de keuze nu wel, je hebt al eerder de boot gemist. Daar moet de kritiek liggen.

In de huidige situatie vind ik deze keuze volkomen begrijpelijk
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 16 januari 2019 @ 15:52:29 #16
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184437208
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 15:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Dus en een onder 19, en een jong team dat op dezelfde dag speelt tegen rejects van BVO’s in de derde klasse (en dan is het maar te hopen dat je jaar na jaar kampioen wordt) en een onder 23? En dan ook nog eens spelers naar Dordt. Nou, succes.

Ik snap de keuze nu wel, je hebt al eerder de boot gemist. Daar moet de kritiek liggen.

In de huidige situatie vind ik deze keuze volkomen begrijpelijk
Maar waarom een Jong team én een O23 team? Dat hoeft toch helemaal niet?
pi_184437222
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 15:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Dus en een onder 19, en een jong team dat op dezelfde dag speelt tegen rejects van BVO’s in de derde klasse (en dan is het maar te hopen dat je jaar na jaar kampioen wordt) en een onder 23? En dan ook nog eens spelers naar Dordt. Nou, succes.

Ik snap de keuze nu wel, je hebt al eerder de boot gemist. Daar moet de kritiek liggen.

In de huidige situatie vind ik deze keuze volkomen begrijpelijk
Maar dan kies je er dus bewust voor om het maar nooit te doen, omdat je ooit een fout beging (terwijl het juist toen wel te verklaren was budget technisch gezien)?
  woensdag 16 januari 2019 @ 15:54:27 #18
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_184437235
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 15:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Volgens mij gaf Geel aan dat men er bewust voor kiest niet in de piramide te gaan. Dus dan is dat uitgesloten, ook als men wel die plek toegewezen krijgt.
Wat een BS. Dus omdat van Geel er onder deze omstandigheden bewust niet voor kiest, is het onder andere omstandighedeb ook uitgesloten?
Laffe huichelaar
pi_184437517
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 15:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Maar dan kies je er dus bewust voor om het maar nooit te doen, omdat je ooit een fout beging (terwijl het juist toen wel te verklaren was budget technisch gezien)?
Ja, nu is het totaal niet meer praktisch. Toen kon je direct in de KK divisie instromen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184437665
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 15:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat een BS. Dus omdat van Geel er onder deze omstandigheden bewust niet voor kiest, is het onder andere omstandighedeb ook uitgesloten?
Welke andere omstandigheden?
pi_184438181
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 16:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, nu is het totaal niet meer praktisch. Toen kon je direct in de KK divisie instromen.
Hm. Nog maar even over nadenken. Ik zit nu nog in de fase 'ik wil gewoon naar die KK divisie of het nu 2, 3 of 6 jaar kost'.
pi_184438248
Maar waarom wacht je dan nog met instromen, terwijl Dordrecht qua niveau niet echt zoden aan de dijk gaat zetten en je daar toch maar een paar spelers kan stallen ws.
  woensdag 16 januari 2019 @ 17:04:58 #23
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184438382
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 16:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, nu is het totaal niet meer praktisch. Toen kon je direct in de KK divisie instromen.
Wat is het nadeel van twee jaar in de 3e/2e divisie voetballen tov de huidige situatie?
  woensdag 16 januari 2019 @ 17:09:14 #24
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184438452
Ik wist niet dat Sol zo goedkoop was, 3,25 miljoen. Schijntje.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_184438651
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 17:04 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wat is het nadeel van twee jaar in de 3e/2e divisie voetballen tov de huidige situatie?
Je grote onder 19 talenten kan je beter in de eigen competitie laten spelen dan in de derde divisie zaterdagamateurs.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 16 januari 2019 @ 17:48:08 #26
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184439042
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 17:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Je grote onder 19 talenten kan je beter in de eigen competitie laten spelen dan in de derde divisie zaterdagamateurs.
Dan heb je alsnog 2 opties: ze sluiten aan bij het eerste of je verhuurt ze. Zonder de allergrootste talenten moet je ook wel kunnen promoveren.

Als je ze toch nodig zou hebben om te promoveren is de weerstand ook hoog genoeg.
pi_184439268
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 15:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Dus en een onder 19, en een jong team dat op dezelfde dag speelt tegen rejects van BVO’s in de derde klasse (en dan is het maar te hopen dat je jaar na jaar kampioen wordt) en een onder 23? En dan ook nog eens spelers naar Dordt. Nou, succes.

Ik snap de keuze nu wel, je hebt al eerder de boot gemist. Daar moet de kritiek liggen.

In de huidige situatie vind ik deze keuze volkomen begrijpelijk
Nee het huidige reserveteam wordt een Jong team (O23), tussen de al bestaande O19 en Feyenoord 1.

Ze spelen dan in de Derde Divisie (niet de derde klasse) op zaterdag of zondag (zal zaterdag worden). En ja de eerste paar jaar is het niveau niet zoals in de Eerste Divisie, maar dat is het nu al hélemaal niet. Ik ben er van overtuigd dat ze zelfs in de Derde Divisie sterker worden. Maar voor de tussenliggende periode kun je prima enkele betere talenten verhuren aan Dordrecht.

Dordrecht is gewoon een stom nieuw plan van Van Geel nadat hij zelf eerder weigerde toe te treden.
Van alles is weer waardeloos.
pi_184439393
Wat je bovenal doet is dat je spelers die uit O19 nu niet goed genoeg kunnen meekomen bij het eerste, zoals Malacia, Vente, Touré, Geertruida, Wehrmann etc. de kans om zich te ontwikkelen tot een jaar of 23.

Ook spelers waar dit er misschien niet direct uitkomt op 18-jarige leeftijd, maar een paar jaar later toch spelers blijken voor de top van de Eredivisie, ik noem een Vincent Jansen.
Van alles is weer waardeloos.
  woensdag 16 januari 2019 @ 19:04:54 #29
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184440257
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 18:13 schreef Oldground het volgende:
Wat je bovenal doet is dat je spelers die uit O19 nu niet goed genoeg kunnen meekomen bij het eerste, zoals Malacia, Vente, Touré, Geertruida, Wehrmann etc. de kans om zich te ontwikkelen tot een jaar of 23.

Ook spelers waar dit er misschien niet direct uitkomt op 18-jarige leeftijd, maar een paar jaar later toch spelers blijken voor de top van de Eredivisie, ik noem een Vincent Jansen.
Ik kan maar weinig spelers herinneren die op 23 jarige leeftijd nog doorbreken richting de basis. Ik zie liever die KKdivisie als opstapje voor summerville achtige spelers die veel jonger zijn.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  woensdag 16 januari 2019 @ 23:48:32 #30
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184446562
Dit weekend eindelijk weer voetbal. Ergeren aan Feyenoord is nog altijd beter dan géén Feyenoord. :)

(ik voel nu veel inkoppers aan komen)
pi_184446727
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 19:04 schreef govie het volgende:

[..]

Ik kan maar weinig spelers herinneren die op 23 jarige leeftijd nog doorbreken richting de basis. Ik zie liever die KKdivisie als opstapje voor summerville achtige spelers die veel jonger zijn.
Ding is dat ze die vier jaar extra wel wordt geboden bij de club. Frenkie de Jong was ook pas op 20-jarige leeftijd klaar voor de top van Nederland. Maar toen hij debuteerde had hij al wel 40 wedstrijden op zijn naam staan. Dan gaat zoiets net even wat makkelijker.
Van alles is weer waardeloos.
pi_184449970
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 00:01 schreef Oldground het volgende:

[..]

Ding is dat ze die vier jaar extra wel wordt geboden bij de club. Frenkie de Jong was ook pas op 20-jarige leeftijd klaar voor de top van Nederland. Maar toen hij debuteerde had hij al wel 40 wedstrijden op zijn naam staan. Dan gaat zoiets net even wat makkelijker.
Kijk naar Clasie, Buffel, Kalou. Allen eerst 1 of meerdere seizoenen Excelsior gehad.
pi_184451999
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 18:04 schreef Oldground het volgende:

[..]

Nee het huidige reserveteam wordt een Jong team (O23), tussen de al bestaande O19 en Feyenoord 1.

Ze spelen dan in de Derde Divisie (niet de derde klasse) op zaterdag of zondag (zal zaterdag worden). En ja de eerste paar jaar is het niveau niet zoals in de Eerste Divisie, maar dat is het nu al hélemaal niet. Ik ben er van overtuigd dat ze zelfs in de Derde Divisie sterker worden. Maar voor de tussenliggende periode kun je prima enkele betere talenten verhuren aan Dordrecht.

Dordrecht is gewoon een stom nieuw plan van Van Geel nadat hij zelf eerder weigerde toe te treden.
Iedereen hier heeft het wel over 3 jaartjes en dan zitten we in de KK divisie, maar je moet er ook rekening mee houden dat als de teams die daar nu in zitten niet degraderen, dat je ook niet kunt promoveren he. Die regeling van X teams in de 1e, 2e en 3e divisie blijft toch gewoon bestaan? Ik denk zelf dat het wel goed is om - zeker zolang we zelf geen team in de KK divisie hebben - spelers met potentie te verhuren.

Of een samenwerkingsverband aan gaan dan echt nuttig/ nodig is weet ik niet. Het lijkt me namelijk ook wel een voordeel hebben dat je spelers meer op maat kunt bedienen als je ze op specifieke aspecten wil laten bijleren/aansterken. Een aanvaller bv in de top van de KK divisie, een verdediger in de bodem van de eredivisie of KK divisie, zodat ze veel aan het werk worden gezet. Zelfs met een team in de KK divisie zou dat nog een optie kunnen zijn.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 17 januari 2019 @ 12:07:37 #34
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184452287
In de tweede divisie is er ruimte volgens mij, daar speelt nu alleen Jong Sparta. Vanaf dan wordt het lastig, dan speel je tweede divisie en dan moet je inderdaad precies kampioen worden in een seizoen waarin één van de Jong-ploegen laatste wordt in de JL. Dat gebeurt vermoedelijk niet omdat er altijd wel een ploeg is als Dordrecht die er op dat moment helemaal niks van bakt.

Ik denk dat met Dordrecht samenwerken een goede stap is. De boot van het JL-elftal is inmiddels gemist en dat voordeel krijgen we nauwelijks nog te pakken. We kunnen nog jaren boos blijven over die domme inschattingsfout maar inmiddels is het hoofdzaak om hier iets van op te lossen. Dordrecht is een hoop ellende nu, die zijn blij met alles wat Feyenoord ze aan gaat bieden. Je kan volgend jaar daar gewoon (bijvoorbeeld) Burger, Touré, Geertruida, ten Hove en Vente neerzetten, dat is al een enorme kwaliteitsinjectie voor Dordrecht en voor die spelers veel leerzamer dan tweede of derde divisie te spelen.

Wel zou ik als Feyenoord-zijnde er voor zorgen dat er een competente coach daar staat. We hebben het wel over een club die eerder de Nooijer heeft ontslagen omdat hij 'te professioneel' was.
Makkelijk tweede.
pi_184453193
Dit is het laatste officiële dat ik kon vinden:

https://www.knvb.nl/nieuw(...)-opzet-beloftenteams

1e Divisie: 4
2e Divisie: 2
3e Divisie: 2+2

Promotie-degradatie is nog steeds niet geregeld en men lijkt ook niet capabel om dit op korte termijn te organiseren. KNVB is echt nog steeds een puinzooi.

Ook die afspraken voor spelers in Jong-elftallen:

Leeftijd 23 en jonger.

18-20 jarigen mogen max. 17 wedstrijden in het eerste spelen.
21-22 jarigen max. 7
23 jarigen wordt niet gespecificeerd.

21-22 jarige keepers mogen er ineens 18(?) spelen.

Er is geen touw aan vast te knopen. Zijn die aantallen beloftenteams nou maximum aantallen of is het een vast aantal? Dat laatste maakt promotie-degradatie natuurlijk vrijwel onmogelijk.

Andere landen hebben dit allemaal prima op orde, maar hier krijgen we niks voor elkaar.
Van alles is weer waardeloos.
  donderdag 17 januari 2019 @ 13:21:39 #36
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184453262
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:16 schreef Oldground het volgende:
Dit is het laatste officiële dat ik kon vinden:

https://www.knvb.nl/nieuw(...)-opzet-beloftenteams

1e Divisie: 4
2e Divisie: 2
3e Divisie: 2+2

Promotie-degradatie is nog steeds niet geregeld en men lijkt ook niet capabel om dit op korte termijn te organiseren. KNVB is echt nog steeds een puinzooi.

Ook die afspraken voor spelers in Jong-elftallen:

Leeftijd 23 en jonger.

18-20 jarigen mogen max. 17 wedstrijden in het eerste spelen.
21-22 jarigen max. 7
23 jarigen wordt niet gespecificeerd.

21-22 jarige keepers mogen er ineens 18(?) spelen.

Er is geen touw aan vast te knopen. Zijn die aantallen beloftenteams nou maximum aantallen of is het een vast aantal? Dat laatste maakt promotie-degradatie natuurlijk vrijwel onmogelijk.

Andere landen hebben dit allemaal prima op orde, maar hier krijgen we niks voor elkaar.
Volgens mij is dat aantal teams maximaal, in de KKD begonnen ze met 3 en toen is AZ gelijk gepromoveerd.
pi_184454429
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:21 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat aantal teams maximaal, in de KKD begonnen ze met 3 en toen is AZ gelijk gepromoveerd.
Promotie-degradatie is toch nooit van kracht geweest? Utrecht werd er ook ineens in gedeponeerd.
Van alles is weer waardeloos.
  donderdag 17 januari 2019 @ 14:55:11 #38
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184454679
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:40 schreef Oldground het volgende:

[..]

Promotie-degradatie is toch nooit van kracht geweest? Utrecht werd er ook ineens in gedeponeerd.
https://www.nu.nl/voetbal(...)-tweede-divisie.html

;)

Achilles degradeerde dat seizoen.
pi_184455066
quote:
#bringbackGKL
pi_184455103
quote:
Na het vorige deel kan ik dit ‘interview’ niet echt serieus nemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184456302
Knoester verkocht aan Heracles.
pi_184456744
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 16:40 schreef Maastoren het volgende:
Knoester verkocht aan Heracles.
Apart.
pi_184456988
Dat was toch die gast die klappen van de broer van summerville kreeg?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_184458368
quote:
Feyenoord laat kind van Varkenoord naar Heracles gaan
16.51 uur
22


Feyenoord laat Mats Knoester naar Heracles Almelo vertrekken. De twintigjarige verdediger speelde vrijwel zijn hele leven voor de Rotterdammers, maar zal zijn debuut in het betaald voetbal elders gaan maken. Bij Heracles ligt een contract tot medio 2021 voor hem klaar, met een optie voor nog een seizoen.
Ze zien het gewoon niet zitten

iedere week die teringdebiel van toornstra zien hard lopen .....

deze jongens hebben gelijk
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184458604
Nog 5 jaar Botteghin en Jan Arie genot
pi_184462258
quote:
Dat stuk over Van Kerkum :D

Over Opstelten heeft hij gewoon gelijk, schande dat hij in de stico zit. Complete minachting naar de achterban.
#12 is not for sale!
pi_184463952
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:55 schreef hhh38 het volgende:

[..]

https://www.nu.nl/voetbal(...)-tweede-divisie.html

;)

Achilles degradeerde dat seizoen.
Oh ja, die gekke pilot was dat. :')
Van alles is weer waardeloos.
pi_184465078
Assistent is dus weg bij Dordrecht. Is het niet wat om er ook een assistent van ons neer te zetten? En is die 5 spelers wat genoemd werd de max of kan het ook meer zijn?
  donderdag 17 januari 2019 @ 23:39:01 #50
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184465702
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 23:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Assistent is dus weg bij Dordrecht. Is het niet wat om er ook een assistent van ons neer te zetten? En is die 5 spelers wat genoemd werd de max of kan het ook meer zijn?
Ze streven er naar om vijf spelers per seizoen te verhuren aan Dordrecht, maar of er een max aan zit heb ik nergens gelezen tot nu toe.
pi_184470322
RijnmondSport twitterde op vrijdag 18-01-2019 om 10:24:19 🎥 | Vanavond is @MikosGouka te gast in #FCRijnmond. Ook onze Feyenoord-watcher @dennisvaneersel schuift aan bij Geert den Ouden en @EtienneVerhoeff https://t.co/CkTELh3bJo reageer retweet
pi_184471519
fc rIJNMOND het debiele programma dat Gio weg wil hebben

Ik ga me toch een partij lachen als Gio nog is 2 jaar zijn contract verlengd _O_
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator vrijdag 18 januari 2019 @ 12:42:11 #53
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_184472163
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 12:07 schreef klaasweetalles het volgende:
fc rIJNMOND het debiele programma dat Gio weg wil hebben

Ik ga me toch een partij lachen als Gio nog is 2 jaar zijn contract verlengd _O_
Ik niet.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 13:31:05 #54
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184472935
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 12:07 schreef klaasweetalles het volgende:
fc rIJNMOND het debiele programma dat Gio weg wil hebben

Ik ga me toch een partij lachen als Gio nog is 2 jaar zijn contract verlengd _O_
Morgen zeg je weer wat anders.
pi_184473936
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 12:07 schreef klaasweetalles het volgende:
fc rIJNMOND het debiele programma dat Gio weg wil hebben

Ik ga me toch een partij lachen als Gio nog is 2 jaar zijn contract verlengd _O_
Amsterdam en Eindhoven zullen ook in een deuk liggen.
Van alles is weer waardeloos.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 15:45:06 #56
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184475202
Gio gaat heus niet verlengen. Waar ik nog angstiger voor ben is de mogelijke opvolger. Straks is vdBrom ineens onze hoofdcoach.
Makkelijk tweede.
pi_184475348
1-1 zaterdag
pi_184475353
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 14:35 schreef Oldground het volgende:

[..]

Amsterdam en Eindhoven zullen ook in een deuk liggen.
al 30 jaar
  vrijdag 18 januari 2019 @ 17:08:39 #59
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184476467
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 12:42 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik niet.
Klaas is een vd weinigen.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 17:09:32 #60
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184476480
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 15:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gio gaat heus niet verlengen. Waar ik nog angstiger voor ben is de mogelijke opvolger. Straks is vdBrom ineens onze hoofdcoach.
Met vGeel kunnen we daar op rekenen ja. Die moet (ook) weg.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 17:25:30 #61
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184476686
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 15:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gio gaat heus niet verlengen. Waar ik nog angstiger voor ben is de mogelijke opvolger. Straks is vdBrom ineens onze hoofdcoach.
Van de brom heeft een afspraak met die knakker van utreg. Dat is al rond van de roddels die ik heb gelezen.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  vrijdag 18 januari 2019 @ 18:20:42 #62
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184477608
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 15:54 schreef PSVCL het volgende:
1-1 zaterdag
Wil je alsjeblieft niet meer posten in dit topic? Het enige wat je doet hier is flamen.
Makkelijk tweede.
pi_184479755
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 11:06 schreef Zipportal het volgende:
RijnmondSport twitterde op vrijdag 18-01-2019 om 10:24:19 🎥 | Vanavond is @MikosGouka te gast in #FCRijnmond. Ook onze Feyenoord-watcher @dennisvaneersel schuift aan bij Geert den Ouden en @EtienneVerhoeff https://t.co/CkTELh3bJo reageer retweet
DEN OUDUHHH DOUCHUUUHHH
pi_184480236
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 15:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gio gaat heus niet verlengen. Waar ik nog angstiger voor ben is de mogelijke opvolger. Straks is vdBrom ineens onze hoofdcoach.
Die is volgens mij al zo goed als rond met Utrecht
pi_184481813
Laatste training voor de klassieker weer besloten. Die wedstrijd kan mij echt gestolen worden onderhand, alles wat daar nog een beetje de moeite waard was, is verboden.
#12 is not for sale!
pi_184481832
volgens Boskamp worden genoeg goede namen aangedragen door de scouts, wordt er alleen niets mee gedaan.
pi_184481954
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 21:40 schreef macca728 het volgende:
volgens Boskamp worden genoeg goede namen aangedragen door de scouts, wordt er alleen niets mee gedaan.
Dat verhaal hoor je al jaren. Van verschillende mensen ook, maar ja.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 21:49:46 #68
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184482011
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 21:40 schreef macca728 het volgende:
volgens Boskamp worden genoeg goede namen aangedragen door de scouts, wordt er alleen niets mee gedaan.
Ik geloof niet dat Boskamp daar nou zo bizar veel inzicht in heeft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184487365
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 21:40 schreef macca728 het volgende:
volgens Boskamp worden genoeg goede namen aangedragen door de scouts, wordt er alleen niets mee gedaan.
Ik kan nog betere namen aandragen....

Het gaat puur om de financiële middelen....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184487598
Ja die waren er toen we al die matige aankopen deden.
pi_184487712
Spelen we vanavond al????

We kunnen 3 punten inlopen op onze grootste concurrenten de nummers 1 en 2
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184487724
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 09:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Spelen we vanavond al????

We kunnen 3 punten inlopen op onze grootste concurrenten de nummers 1 en 2
Ja bedankt Klaas.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184489613
quote:
'Vermoedelijke opstelling Feyenoord; Van Persie gespaard voor bekerduel'

19 januari 2019 | 10:41 - Bron: Algemeen Dagblad, door Rspierings ( 0 reacties)
53


'Vermoedelijke opstelling Feyenoord; Van Persie gespaard voor bekerduel'


Voor de herstart van de competitie neemt Feyenoord het vanavond op tegen PEC Zwolle. Trainer Giovanni van Bronckhorst zal waarschijnlijk enkele wijzigingen doorvoeren voor dit duel.

Zo zou Robin van Persie gespaard worden op het kunstgras zodat hij fit is voor het bekerduel met Fortuna Sittard, weet het Algemeen Dagblad. Daardoor speelt Jens Toornstra waarschijnlijk op nummer 10 en Nicolai Jørgensen in de punt van de aanval.

Na een lange blessure zit Ridgeciano Haps eindelijk weer bij de wedstrijdselectie, maar lijkt hij nog niet in de basis te staan. Verder is Tyrell Malacia licht geblesseerd en lijkt zijn vervanger Calvin Verdonk te zijn. Malacia sluit volgende week weer aan bij de groep.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 19 januari 2019 @ 11:48:13 #74
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184489658
Ik had die spits van willem 2 altijd geschat op 7 of +10 miljoen of meer, maar voor 3,25 miljoen (wat kiev heb betaald) had van geel hem best mogen halen en dan 2 spelers laten stallen bij willem 2. Zoveel geld voor een backup spits met klasse is niet veel. Stel dat jorgenson wprdt verkocht dit jaar, dan zit je in ieder geval niet zonder.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zaterdag 19 januari 2019 @ 11:53:35 #75
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184489712
Nou, het zal mij benieuwen vanavond.
pi_184490619
ene kant hoop je niet winst tegen PEC en Ajax, want dna nog 3 jaar Gio.

Ze hadden wel een punt bij VI, waarom Landzaat halen als je Gio hebt, 2 dezelfde types, had een trainer gehaald als Steijn, wellicht Fraser/De Wolf als assistent, dan had het wel kunnen werken.
pi_184490630
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 11:48 schreef govie het volgende:
Ik had die spits van willem 2 altijd geschat op 7 of +10 miljoen of meer, maar voor 3,25 miljoen (wat kiev heb betaald) had van geel hem best mogen halen en dan 2 spelers laten stallen bij willem 2. Zoveel geld voor een backup spits met klasse is niet veel. Stel dat jorgenson wprdt verkocht dit jaar, dan zit je in ieder geval niet zonder.
Mee eens, koopje, hij is goed voor 20 goals
pi_184490650
Mensen die John de Wolf als optie zien in wat voor functie dan ook doen niet meer mee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184490659
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 12:50 schreef macca728 het volgende:
ene kant hoop je niet winst tegen PEC en Ajax, want dna nog 3 jaar Gio.

Ze hadden wel een punt bij VI, waarom Landzaat halen als je Gio hebt, 2 dezelfde types, had een trainer gehaald als Steijn, wellicht Fraser/De Wolf als assistent, dan had het wel kunnen werken.
Steijn hebben ze geprobeerd te halen hé, alleen die wilde alleen als hoofdtrainer komen en anders tegen een zeer fors salaris.

Van de Wolf en Fraser ben ik niet zo'n fan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_184491558
Ja Steijn had wel goed geweest, maar dan geen Landzaat halen daarna.

Een type De Wolf/Fraser, iemand die wel dat heeft wat Gio niet heeft.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 13:44:21 #81
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184491619
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 12:50 schreef macca728 het volgende:

[..]

Mee eens, koopje, hij is goed voor 20 goals
Wel voor 3,25 miljoen. De volgende coach had zelfs 442 gaan spelen met jorgenson en sol en dan de rotterdamse cocu erachter. Sol was voor zo weinig geld een strategisch goede aankoop geweest.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_184491704
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 12:52 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Steijn hebben ze geprobeerd te halen hé, alleen die wilde alleen als hoofdtrainer komen en anders tegen een zeer fors salaris.

Van de Wolf en Fraser ben ik niet zo'n fan.
zeer fors? Dacht dat het bleef hangen op 20k per jaar
pi_184491812
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 12:52 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Steijn hebben ze geprobeerd te halen hé, alleen die wilde alleen als hoofdtrainer komen en anders tegen een zeer fors salaris.

Van de Wolf en Fraser ben ik niet zo'n fan.
Afgeketst vanwege het financiële plaatje is de reden volgens steijn zelf.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 14:23:16 #84
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184492210
Steijn was een prima toevoeging geweest denk ik. Jammer dat dat toen niet is doorgegaan en vervolgens vriendje Landzaat werd gehaald. Heb nu het idee dat er 3 dezelfde types bij Feyenoord op de bank zitten.
  Moderator zaterdag 19 januari 2019 @ 14:47:23 #85
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_184492653
Gezellig krantje, gezellige toon. O+

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 14:47:36 #86
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184492656
Als ik eerlijk ben zou ik Steijn juist graag zien als hoofdcoach. Steijn heeft jaar na jaar bewezen een team van prutvoetballers zo te kunnen organiseren dat de verdediging potdicht is en zelfs beter kan zijn qua tegendoepunten dan van de top 3. En dat zonder topvoetballers erin is gewoon erg knap. Hij heeft aangetoond dat hij een erg goede trainer/coach is. De vraag is wel of hij ook ploegen en spelers in aanvallend opzicht ook beter kan maken. Maar ik heb meer vertrouwen in Steijn dan Giovanni en wel omdat ik omgeschoten managers een beetje zat ben. Uiteindelijk gaat het om het samenspelen van 11 spelers en heeft management een marginale invloed is mijn mening.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zaterdag 19 januari 2019 @ 14:58:08 #87
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184492815
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 14:47 schreef Gert het volgende:
Gezellig krantje, gezellige toon. O+

[ afbeelding ]
Goh.
  Moderator zaterdag 19 januari 2019 @ 15:05:46 #88
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_184492936
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 14:58 schreef fetX het volgende:

[..]

Goh.
Uhuh. Het is dan ook écht Ongekend hè, die Overheersing. Zeker ten opzichte van het de plank volledig misslaande Feyenoord. 3.gif
Anyway, vanavond gewoon winnen. Dat snoert de mondjes wel weer. 8-)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 15:30:25 #89
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184493297
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 15:05 schreef Gert het volgende:

[..]

Uhuh. Het is dan ook écht Ongekend hè, die Overheersing. Zeker ten opzichte van het de plank volledig misslaande Feyenoord. [ afbeelding ]
Anyway, vanavond gewoon winnen. Dat snoert de mondjes wel weer. 8-)
Ik ben er stil van... :@
  zaterdag 19 januari 2019 @ 18:58:57 #90
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184496550
PEC Zwolle: Van der Hart; Ligeon, Van Polen, Lam, Paal; Bouy, Namli, Clement; Van Crooij, Thy, Van Duinen

Feyenoord: Bijlow; St Juste, Van Beek, Van der Heijden, Verdonk; Clasie, Van Persie, Vilhena; Berghuis, Jorgensen, Larsson

Kijken hoe we het doen vanavond tegen onze angstgegner op kunstgras.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 19:54:17 #91
3185 Adelante
To let it go now
pi_184497506
Die van Berghuis had er best in gekund, toch?!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 19 januari 2019 @ 19:54:41 #92
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184497512
Absoluut. Genottelijke bal van v Persie ook.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 20:07:40 #93
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_184497703
Dit is geen pingel :)
  zaterdag 19 januari 2019 @ 20:07:43 #94
3185 Adelante
To let it go now
pi_184497706
Geen penal man!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_184497725
Terecht herroepen
blablablabla
  zaterdag 19 januari 2019 @ 20:09:28 #96
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184497748
Zeker geen pingel lijkt me.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 20:13:02 #97
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184497816
Het is allemaal niet veel hè. Matig potje tot nu toe.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 20:14:31 #98
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184497855
Godver... :{
pi_184497878
Verdonkgod
blablablabla
  zaterdag 19 januari 2019 @ 20:15:31 #100
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_184497889
Lekker verdedigd hoor :')
pi_184497890
Bijlow en Verdonk kunnen er he-le-maal niks van.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 20:16:47 #102
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184497914
Zo triest allemaal. En volgend seizoen grote kans dat zowel vGeel als Gio nog bij Feyenoord zitten.

Nachtmerrie... :{
  zaterdag 19 januari 2019 @ 20:17:15 #103
3185 Adelante
To let it go now
pi_184497923
Pfffff. Het wordt weer zo’n tweede seizoenshelft. Ga alsjeblieft spelen met Burger, Kokcu en andere jonge gasten.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_184497927
Gio nog niet ontslagen :D
AFCA!
pi_184497939
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 20:16 schreef fetX het volgende:
Zo triest allemaal. En volgend seizoen grote kans dat zowel vGeel als Gio nog bij Feyenoord zitten.

Nachtmerrie... :{
Laten we dan maar hopen dat er een paar keer verloren word de komende weken zodat de stemming rond de contractbesprekingen zo slecht is dat je echt onmogelijk kan verlengen. Seizoen is toch allang verloren, lekker boeiend of je 3e of 5e wordt ofzo.

Alhoewel, het blijft van Geel :') :')
  zaterdag 19 januari 2019 @ 20:19:00 #106
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184497955
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 20:18 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Laten we dan maar hopen dat er een paar keer verloren word de komende weken zodat de stemming rond de contractbesprekingen zo slecht is dat je echt onmogelijk kan verlangen.

Alhoewel, het blijft van Geel :') :')
Vanuit Feyenoord willen vGeel en deJong wel volgens mij.
pi_184497957
Beauty
blablablabla
  zaterdag 19 januari 2019 @ 20:19:08 #108
3185 Adelante
To let it go now
pi_184497960
RvP O+
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 19 januari 2019 @ 20:19:25 #109
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_184497969
Gelukkig is hij er nog in dit kut elftal.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 20:19:37 #110
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184497972
Wereldgoal wel...
pi_184497977
Van Persie heeft een betere techniek dan de hele rest van de selectie bij elkaar.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 20:20:08 #112
3185 Adelante
To let it go now
pi_184497987
Je moet er toch niet aan denken dat Vente deze ballen volgend jaar de tweede rond in hengst. :{
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 19 januari 2019 @ 20:21:14 #113
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184498015
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 20:20 schreef Adelante het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat Vente deze ballen volgend jaar de tweede rond in hengst. :{
Vente _O-

Prima voetballer voor Groningen of zo.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 20:21:25 #114
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_184498022
Hoe is 't mogelijk :')
  zaterdag 19 januari 2019 @ 20:22:39 #115
3185 Adelante
To let it go now
pi_184498051
Wat is Justin aan het doen vanavond? Man man man
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_184498067
Ik vraag me oprecht af wat Gio doet op trainingskampen(of uberhaupt op trainingen).
Het kan toch niet dat het na zo veel jaar tactisch zo slecht staat man.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 20:24:46 #117
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184498097
St Juste de tering wat speelt hij slecht. Armoe troef op rechtsback
  zaterdag 19 januari 2019 @ 20:25:05 #118
3185 Adelante
To let it go now
pi_184498107
Geef St Juste een gouden ketting en je hebt Nelom er staan vanavond
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Moderator zaterdag 19 januari 2019 @ 20:25:46 #119
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_184498116
St. Juste doet dit veel te vaak de laatste tijd.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 20:26:46 #120
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184498135
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 20:25 schreef Slobeend het volgende:
St. Juste doet dit veel te vaak de laatste tijd.
Is geen back
pi_184498174
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 20:24 schreef fetX het volgende:
St Juste de tering wat speelt hij slecht. Armoe troef op rechtsback
Kijken of we Janmaat in de winterstop kunnen strikken dat zou echt genot zijn.
blablablabla
pi_184498208
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 20:28 schreef Elan het volgende:

[..]

Kijken of we Janmaat in de winterstop kunnen strikken dat zou echt genot zijn.
Dat zou wel een typische van Geel paniek aankoop zijn.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 20:31:26 #123
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184498245
Hele treurige eerste helft.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 20:31:38 #124
3185 Adelante
To let it go now
pi_184498255
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 20:29 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Dat zou wel een typische van Geel paniek aankoop zijn.
Ik zie die man Ron Vlaar nog terughalen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 19 januari 2019 @ 20:32:03 #125
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_184498266
St Juste kan er geen flikker van. :')
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_184498269
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 20:29 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Dat zou wel een typische van Geel paniek aankoop zijn.
Nee dat zou een directe kwaliteitsimpuls zijn.
Een typische V Geel aankoop zou Diks zijn.
blablablabla
pi_184498441
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 20:32 schreef KillemWieft het volgende:
St Juste kan er geen flikker van. :')
lag aan het veld

hij maakte daarvoor wel een paar goede acties

ondere andere die vrije die van persie erin schoot
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 19 januari 2019 @ 20:40:15 #128
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184498456
Dat spel lijkt gewoon nog steeds nergens op. Wat doen die gasten op zo’n trainingskamp?
pi_184498583
Intensief naar Dumfries gekeken volgens Borst, niet gedaan.

Feyenoordgoden
blablablabla
  zaterdag 19 januari 2019 @ 20:51:05 #130
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184498691
beide 8 schoten maar pec 1 kans extra met maar 40% balbezit, koekkoek.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_184498739
Dit niveau :') Hoe kan het tactisch zo slecht zijn, dat moet toch simpel trainbaar zijn.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 20:56:17 #132
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184498797
Je moet gewoon een redelijke rechtsback regelen of omturnen uit de jeugd en st juste op de positie zetten waar je hem ook voor hebt gehaald. En als hij daar faalt, dan haal je hem er gewoon uit.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_184498829
Gio zal zelf het wel voor gezien houden mocht dit verloren worden.
blablablabla
  zaterdag 19 januari 2019 @ 20:58:23 #134
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_184498850
Zo klaar met dit team _O-
pi_184498861
Hahaha bijlow
blablablabla
  zaterdag 19 januari 2019 @ 20:58:41 #136
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184498864
Tyf godverdomme ALLEMAAL op. Wat een teringzooi bij onze club
pi_184498866
:')
pi_184498873
Jaaaaaaa w/
Hup Zwolle, nog een paar goaltjes erbij aub.
pi_184498880
Gio rot op hoor
blablablabla
pi_184498905
Zolang Gio, van Geel en de Jong er nog zitten mag elke wedstrijd voor mijn part met 5-0 verloren worden. Hoe meer de club in brand komt de staan hoe beter.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:01:15 #141
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184498932
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:00 schreef Pistolero het volgende:
Zolang Gio, van Geel en de Jong er nog zitten mag elke wedstrijd voor mijn part met 5-0 verloren worden. Hoe meer de club in brand komt de staan hoe beter.
Ik begin zo langzaamaan ook zo te denken. Ben zo klaar met die teringzooi bij onze club.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:01:37 #142
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184498950
Grootste probleem zit toch in de geldverspilling richting het chanpionsleague seizoen. Ze hebben alles verbrast aan meer breedte, daar ligt in essentie volgens mij de negatieve katalysator van de prestaties die je nu op het veld ziet.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_184498994
In before Vermeer ook geblesseerd raakt en we met Joris fucking Delle(wie kent hem niet) onder de lat de Klassieker ingaan.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:03:31 #144
3185 Adelante
To let it go now
pi_184498997
nou, dat was het voor Bijlow.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:03:46 #145
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_184499006
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:01 schreef govie het volgende:
Grootste probleem zit toch in de geldverspilling richting het chanpionsleague seizoen. Ze hebben alles verbrast aan meer breedte, daar ligt in essentie volgens mij de negatieve katalysator van de prestaties die je nu op het veld ziet.
Ergens wel logisch. Speel je CL dan wil je een bank die net zo sterk is als de 1e keus
Wie dit leest is gek
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:04:50 #146
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184499033
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:03 schreef Pistolero het volgende:
In before Vermeer ook geblesseerd raakt en we met Joris fucking Delle(wie kent hem niet) onder de lat de Klassieker ingaan.
Ugh jij bent er ook weer
Makkelijk tweede.
pi_184499038
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:03 schreef Pistolero het volgende:
In before Vermeer ook geblesseerd raakt en we met Joris fucking Delle(wie kent hem niet) onder de lat de Klassieker ingaan.
Ik heb al helemaal geen zin meer in die klassieker. Waardeloos, waardeloos, waardeloos !!!
pi_184499051
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ugh jij bent er ook weer
Hoi :W
Ik was even vergeten dat ik van jou alleen maar positief mag doen hier.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:07:33 #149
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184499099
Trieste teringbende
  Moderator zaterdag 19 januari 2019 @ 21:08:28 #150
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184499125
Vermeer>Bijlow
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zaterdag 19 januari 2019 @ 21:09:43 #151
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184499152
Toornstra komt erin.

Klaas vindt dit leuk.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zaterdag 19 januari 2019 @ 21:11:54 #152
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184499198
Zo'n duur trainingskamp in Marbella werpt wel zijn vruchten af jongens :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_184499224
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:11 schreef onlogisch het volgende:
Zo'n duur trainingskamp in Marbella werpt wel zijn vruchten af jongens :)
Alle hoop is gevestigd op Sjaak Troost.
#TeamTroost #Allesweg
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:13:17 #154
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184499236
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:03 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Ergens wel logisch. Speel je CL dan wil je een bank die net zo sterk is als de 1e keus
Nee dat is het niet. Je moet altijd proberen betere spelers te halen omdat je ook betere competitie tegen krijgt in de CL. Men heeft gegokt dat na CL ze er een aantal zou kunnen verkopen, mooi niet dus.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:13:32 #155
3185 Adelante
To let it go now
pi_184499245
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:11 schreef onlogisch het volgende:
Zo'n duur trainingskamp in Marbella werpt wel zijn vruchten af jongens :)
Nee alles weer geblesseerd door dat kunstgras.

[ Bericht 0% gewijzigd door onlogisch op 19-01-2019 21:14:05 (nou nou nou) ]
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:13:38 #156
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_184499249
#GioOut
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:13:53 #157
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184499260
Ik hoop dat Sjaak Troost, net als ik, op ontploffen staat.
pi_184499329
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:11 schreef onlogisch het volgende:
Zo'n duur trainingskamp in Marbella werpt wel zijn vruchten af jongens :)
Ze kunnen beter eens maandje in een fabriek gaan werken en iedere dag om 5.30 hun luie nest uit.
Luie overbetaalde verwende blagen.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:16:17 #159
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184499336
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:05 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Hoi :W
Ik was even vergeten dat ik van jou alleen maar positief mag doen hier.
Iedereen wordt diepongelukkig van deze trieste wedstrijd hoor, dat mag je gewoon zeggen. Jij bent gewoon een eng mannetje, altijd er een schep overheen gooien.

Ik ben niet vergeten dat je aan het begin van het seizoen de tegenstanders van Feyenoord ging aanmoedigen.
Makkelijk tweede.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:16:53 #160
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184499354
Wat zou er moeten gebeuren voordat die twee weggaan? ;(
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:16:54 #161
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184499356
Dat gezegd hebbende, wat een kutwedstrijd.
Makkelijk tweede.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:17:35 #162
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184499379
Je hebt gewoon in iedere linie 1 speler nodig die beter is dan je al hebt. Dus 1 spits, 1 middenvelder, 1 cv-verdediger en een rechtsback. Dit wisten we 2 jaar terug ook al, want toen hadden we ook al geen rechtsback en zette gio amrabat daar neer, die ook geen back is.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_184499394
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Iedereen wordt diepongelukkig van deze trieste wedstrijd hoor, dat mag je gewoon zeggen. Jij bent gewoon een eng mannetje, altijd er een schep overheen gooien.

Ik ben niet vergeten dat je aan het begin van het seizoen de tegenstanders van Feyenoord ging aanmoedigen.
Zolang Gio en Van Geel er nog zitten juich ik altijd voor de tegenstander, dat mag je best weten hoor. Dat jij niet inziet dat dat op de lange termijn het beste voor de club is moet je lekker zelf weten.

Verder zeg ik nou niet veel anders dan andere mensen hier, maar oke.
pi_184499404
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:16 schreef fetX het volgende:
Wat zou er moeten gebeuren voordat die twee weggaan? ;(
Aanslag van Isis
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_184499421
Van Beek parodie op verdediger.
  Moderator zaterdag 19 januari 2019 @ 21:18:42 #166
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184499426
:')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:18:49 #167
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184499430
Godverdomme. TYF OP! }:|
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:19:15 #168
3185 Adelante
To let it go now
pi_184499451
Wat een ellende. Diep diep triest. Lijkt eerste wedstrijd van het seizoen wel tegen de graafschap.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_184499463
Dit mag niet gebeuren Feyenoord zijnde.
pi_184499466
Hopelijk komende week ook nog even uitgeschakeld voor die kutbeker zodat dat excuus niet meer kan worden gebruikt en dan kan Gio echt definitief oprotten. Helemaal als je ook nog afgedroogd gaat worden door Ajax, wat er dik in zit.
  Moderator zaterdag 19 januari 2019 @ 21:19:50 #171
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_184499472
Aaaaaltijd zo na de winterstop, ieder jaar weer.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:19:55 #172
3185 Adelante
To let it go now
pi_184499476
Zou Gio nog wisselen in de 84e minuut?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:19:56 #173
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184499477
Dit kan toch gewoon niet :')
Makkelijk tweede.
pi_184499478
Isis come _O_ _O_
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_184499483
Je moet ook vooruit kijken. Feit is dat Feyenoord nu een selectie heeft dat niet beter is dan een gemiddelde subtopper en 0 toekomstperspectief heeft. Dat is waar het fout gaat bij Feyenoord, dat er niet vooruit wordt gekeken.


(21 januari 2018)
blablablabla
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:20:20 #176
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_184499493
Lekker pot mannen.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_184499504
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:19 schreef VanKuikeren het volgende:
Dit mag niet gebeuren Feyenoord zijnde.
"Daar moeten we van leren."

:r
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_184499525
Komt wel goed. Believe in Klaas.
  Moderator zaterdag 19 januari 2019 @ 21:21:14 #179
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184499533
De GIO-bingokaart voor straks na de wedstrijd

• Ik heb vanavond ook een aantal positieve dingen gezien.
• Het is jammer dat je Bijlow verliest
• Je hebt ook geen mazzel want de bal komt op de paal.
• Kunstgras mag geen excuus zijn maar het ligt ons niet
• Alle peilen richten op de beker.
• De klassieker is een wedstrijd op zich.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_184499536
KlaasGOD
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_184499550
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:21 schreef onlogisch het volgende:
De GIO-bingokaart voor straks na de wedstrijd

• Ik heb vanavond ook een aantal positieve dingen gezien.
• Het is jammer dat je Bijlow verliest
• Je hebt ook geen mazzel want de bal komt op de paal.
• Kunstgras mag geen excuus zijn maar het ligt ons niet
• Alle peilen richten op de beker.
• De klassieker is een wedstrijd op zich.
- We maken fouten die we niet mogen maken
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Moderator zaterdag 19 januari 2019 @ 21:21:48 #182
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184499558
peilen :') _O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:21:51 #183
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184499559
Die vdHart keept echt vreselijk slecht. Hier is gewoon geen excuus voor dat je alsnog verliest.
Makkelijk tweede.
pi_184499562
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:21 schreef onlogisch het volgende:
De GIO-bingokaart voor straks na de wedstrijd

• Ik heb vanavond ook een aantal positieve dingen gezien.
• Het is jammer dat je Bijlow verliest
• Je hebt ook geen mazzel want de bal komt op de paal.
• Kunstgras mag geen excuus zijn maar het ligt ons niet
• Alle peilen richten op de beker.
• De klassieker is een wedstrijd op zich.
peilen?
pi_184499578
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:21 schreef onlogisch het volgende:
De GIO-bingokaart voor straks na de wedstrijd

• Ik heb vanavond ook een aantal positieve dingen gezien.
• Het is jammer dat je Bijlow verliest
• Je hebt ook geen mazzel want de bal komt op de paal.
• Kunstgras mag geen excuus zijn maar het ligt ons niet
• Alle peilen richten op de beker.
• De klassieker is een wedstrijd op zich.
Peilen :') _O-
blablablabla
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:22:28 #186
3185 Adelante
To let it go now
pi_184499579
Doet Jorgensen mee vanavond?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Moderator zaterdag 19 januari 2019 @ 21:22:29 #187
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_184499580
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:21 schreef onlogisch het volgende:
peilen :') _O-
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_184499581
Maar volgens Vilhena en van Persie kan Gio nog wel 10 jaar bij Feyenoord blijven. Zouden ze dat nou echt daadwerkelijk menen? :')
  Moderator zaterdag 19 januari 2019 @ 21:22:36 #189
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184499583
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:21 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

peilen?
Ja. Ik ga hier goed de fout in. De dm naar mijn collega is verstuurd (om me met de grond gelijk te maken :) )
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_184499596
En dit wil van Ajax gaan winnen? :D !
  Forum Admin zaterdag 19 januari 2019 @ 21:23:18 #191
35723 crew  GGMM
pi_184499609
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:21 schreef onlogisch het volgende:
De GIO-bingokaart voor straks na de wedstrijd

• Ik heb vanavond ook een aantal positieve dingen gezien.
• Het is jammer dat je Bijlow verliest
• Je hebt ook geen mazzel want de bal komt op de paal.
• Kunstgras mag geen excuus zijn maar het ligt ons niet
• Alle peilen richten op de beker.
• De klassieker is een wedstrijd op zich.
peilen :') _O- HAHAHAHAHAHA
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_184499627
Ik heb niet zoveel met dit Feyenoord. Van mij mogen ze allemaal opdonderen. Maar ja dat ken nie he
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:23:53 #193
3185 Adelante
To let it go now
pi_184499636
Van der Heijden heeft het gras opvreten wat te letterlijk genomen :?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_184499652
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:21 schreef onlogisch het volgende:
De GIO-bingokaart voor straks na de wedstrijd

• Ik heb vanavond ook een aantal positieve dingen gezien.
• Het is jammer dat je Bijlow verliest
• Je hebt ook geen mazzel want de bal komt op de paal.
• Kunstgras mag geen excuus zijn maar het ligt ons niet
• Alle peilen richten op de beker.
• De klassieker is een wedstrijd op zich.
peilen :D mi gado
  Moderator zaterdag 19 januari 2019 @ 21:24:11 #195
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_184499656
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:22 schreef Pistolero het volgende:
Maar volgens Vilhena en van Persie kan Gio nog wel 10 jaar bij Feyenoord blijven. Zouden ze dat nou echt daadwerkelijk menen? :')
Als ze dat zouden mensen zijn ze rijp voor een inrichting
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_184499660
En weer 2 blessures erbij. Maar vooral blijven volhouden dat het allemaal pech is en alleen maar aan het kunstgras ligt.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:24:41 #197
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184499674
Ik ben woedend. De club staat in brand en er is binnen Feyenoord echt niemand die het ziet?
pi_184499687
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:23 schreef Adelante het volgende:
Van der Heijden heeft het gras opvreten wat te letterlijk genomen :?
Hij denkt 3-1 ik doe net of ik misselijk ben. Topsport mentaliteit.
pi_184499696
Lullig lopen doen om een taalfoutje is beneden alle peil.
  Moderator zaterdag 19 januari 2019 @ 21:25:28 #200
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_184499714
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:24 schreef fetX het volgende:
Ik ben woedend. De club staat in brand en er is binnen Feyenoord echt niemand die het ziet?
Je weet gewoon dat er niets gaat gebeuren, er gaat gewoon niets veranderen
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_184499754
Larsson is echt een topaankoop _O_
blablablabla
pi_184499770
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:24 schreef fetX het volgende:
Ik ben woedend. De club staat in brand en er is binnen Feyenoord echt niemand die het ziet?
Natuurlijk zien ze het wel, maar het enige waar het die gasten om draait is het verdedigen van hun eigen baan en bijbehorende centjes.

Ik vind het nog veel erger dat er onder de supporters helemaal niks lijkt te gebeuren en dat iedereen lekker gelaten is.
pi_184499772
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:22 schreef Pistolero het volgende:
Maar volgens Vilhena en van Persie kan Gio nog wel 10 jaar bij Feyenoord blijven. Zouden ze dat nou echt daadwerkelijk menen? :')
Van Bronkhorst mag van mij bij Feyenoord blijven als levend standbeeld voor de Kuip.. en dat je er dan een muntje in kan gooien en hij 1 van zijn vele cliches eruit gooit. Lijkt me een leuke attractie voor de kids.
pi_184499774
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:25 schreef WethouderHekking het volgende:
Lullig lopen doen om een taalfoutje is beneden alle peil.
Pijl*

Leuke wedstrijd weer :)
Feyenoord Rotterdam
pi_184499807
Wat een afgang,alle je energie verspild aan PSV thuis
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:27:49 #206
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184499808
quote:
18s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:25 schreef R-woud88 het volgende:

[..]

Je weet gewoon dat er niets gaat gebeuren, er gaat gewoon niets veranderen
Echt ongelooflijk. Dit is precies waarom wij geen topclub meer zijn. Gewoon blijven aanmodderen. En ik maar blijven betalen voor die club.... ;(
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:28:07 #207
3185 Adelante
To let it go now
pi_184499826
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:26 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Natuurlijk zien ze het wel, maar het enige waar het die gasten om draait is het verdedigen van hun eigen baan en bijbehorende centjes.

Ik vind het nog veel erger dat er onder de supporters helemaal niks lijkt te gebeuren en dat iedereen lekker gelaten is.
Serieus? Ik denk dat De Jonge het niet ziet (heeft niks met voetbal en bijbehorende beleving) en Van Geel is idd de graaier.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_184499829
Volgende week rechttrekken tegen ajax
pi_184499830
Als fucking PEC galleryplay gaat doen tegen je weet je dat de club dood is.
blablablabla
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:28:45 #210
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184499848
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:27 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Van Bronkhorst mag van mij bij Feyenoord blijven als levend standbeeld voor de Kuip.. en dat je er dan een muntje in kan gooien en hij 1 van zijn vele cliches eruit gooit. Lijkt me een leuke attractie voor de kids.
_O-
pi_184499851
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:27 schreef PSVCL het volgende:
Wat een afgang,alle je energie verspild aan PSV thuis
Alle je energie verspild
blablablabla
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 19 januari 2019 @ 21:28:54 #212
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184499856
st juste scheel getikt door mike van duinen die had je moeten vekopen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:29:40 #213
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184499889
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:26 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Natuurlijk zien ze het wel, maar het enige waar het die gasten om draait is het verdedigen van hun eigen baan en bijbehorende centjes.

Ik vind het nog veel erger dat er onder de supporters helemaal niks lijkt te gebeuren en dat iedereen lekker gelaten is.
Nee, ik denk oprecht dat ze het niet zien. Ze vinden het wel prima gaan zo en zijn geweldig tevreden over hun eigen functioneren.
pi_184499894
WTF. Zet je niet lekker een film op, maar besluit je weer eens Feyenoord te kijken. Word je voor de zoveelste keer op zo'n zielloze kopie van letterlijk 50 voorgaande wedstrijden getrakteerd. :')
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:30:00 #215
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_184499902
De havenbaronnen zijn de laatste hoop.
Of het nieuwe stadion.
Wie dit leest is gek
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:30:23 #216
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184499920
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:24 schreef Pistolero het volgende:
En weer 2 blessures erbij. Maar vooral blijven volhouden dat het allemaal pech is en alleen maar aan het kunstgras ligt.
Ughhhhhhhh

Kijk, andere mensen zijn hier ook vaak genoeg negatief maar jij komt hier alleen tijdens wedstrijden waarin het niet goed gaat om te janken wat er mis gaat en speculeert dan ook nog een heel eind. Raad eens? Wij zien dat ook! Ik ben ook smerig boos, maar jij bent dan nog zo’n eng mannetje die dat lekker inwrijft.

Jij bent gewoon het type wat bij een persoon met kanker gaat zeggen van ‘ja, het zal vast nu ook uitgezaaid zijn. Dan ga je vast heel snel dood. Je had eerder naar de dokter moeten gaan, dan was je nu misschien niet dood aan het gaan’.

Mijn God zeg...
Makkelijk tweede.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:30:32 #217
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184499928
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
WTF. Zet je niet lekker een film op, maar besluit je weer eens Feyenoord te kijken. Word je voor de zoveelste keer op zo'n zielloze kopie van letterlijk 50 voorgaande wedstrijden getrakteerd. :')
Makker, hoe krijgen we onze club weer op de rit?
pi_184499939
Ajax afdoen met een formele 0 -3
blablablabla
pi_184499954
Maar jongens, wat gaan jullie doen komende week zondag?
Ik ga er denk ik een mooie boswandeling van een paar uur van maken.
pi_184500002
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:30 schreef fetX het volgende:

[..]

Makker, hoe krijgen we onze club weer op de rit?
Welke speler ontwikkelt zich in deze langgerekte malaise? Sinds kampioensjaar is niemand beter geworden.
pi_184500007
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:30 schreef Pistolero het volgende:
Maar jongens, wat gaan jullie doen komende week zondag?
Ik ga er denk ik een mooie boswandeling van een paar uur van maken.
Frisse neus ophalen lijkt mij een uitstekend idee
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:31:57 #222
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184500009
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:30 schreef Pistolero het volgende:
Maar jongens, wat gaan jullie doen komende week zondag?
Ik ga er denk ik een mooie boswandeling van een paar uur van maken.
hopelijk zonder internetverbinding, dan ben ik voor
Makkelijk tweede.
pi_184500020
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:30 schreef Elan het volgende:
Ajax afdoen met een formele 0 -3
Die gaan ff aanzetten ja, dat wordt echt pijnlijk.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:32:21 #224
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_184500033
Stam moet Vermeer naar Pec halen
pi_184500052
Zingen ze nou serieus bij PEC fucking Zwolle helemaal niets in Rotterdam?

Feitelijk klopt het niet eens. :')

Al stelt zo'n Johan Cruijff schaal natuurlijk geen reet voor.

Maar een club als PEC kan daar alleen van dromen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:32:52 #226
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184500056
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:31 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Welke speler ontwikkelt zich in deze langgerekte malaise? Sinds kampioensjaar is niemand beter geworden.
Helemaal niemand. En het spel ook niet. Het wordt alleen maar slechter.
pi_184500122
Buitenspel
pi_184500141
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:32 schreef fetX het volgende:

[..]

Helemaal niemand. En het spel ook niet. Het wordt alleen maar slechter.
Aan wie ligt dat? Dan weten we namelijk wat we moeten doen. :)
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:34:39 #229
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184500144
Volgende week nog maar 4 punten op de nummer 4 en dan kunnen we weer naar beneden kijken :)
pi_184500158
Wat een idioot om z'n hand op te steken.
pi_184500160
Die kut VAR word je toch helemaal gek van
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:35:00 #232
3185 Adelante
To let it go now
pi_184500162
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:34 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Aan wie ligt dat? Dan weten we namelijk wat we moeten doen. :)
Danny Landzaat
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:35:02 #233
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184500164
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:34 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Aan wie ligt dat? Dan weten we namelijk wat we moeten doen. :)
Dat lijkt me duidelijk. :) Al moet vGeel ook oprotten wmb.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:35:24 #234
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_184500182
Gio zit net een seizoen te lang bij Fey.
pi_184500198
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:32 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Die gaan ff aanzetten ja, dat wordt echt pijnlijk.
Frenkie de Jong die bij 0-4 gaat hooghouden a la Witschge genot.
blablablabla
pi_184500224
Als je punten nodig hebt, moet je maar tegen Feyenoord spelen. Dat gebeurt ons godverdomme altijd.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:36:42 #237
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_184500243
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:35 schreef Elan het volgende:

[..]

Frenkie de Jong die bij 0-4 gaat hooghouden a la Witschge genot.
Circus onana maakt er ook wel eentje.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_184500268
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Zingen ze nou serieus bij PEC fucking Zwolle helemaal niets in Rotterdam?

Feitelijk klopt het niet eens. :')

Al stelt zo'n Johan Cruijff schaal natuurlijk geen reet voor.

Maar een club als PEC kan daar alleen van dromen.
Zoals men in Rotterdam incidenteel een landstitel wint, wint Zwolle incidenteel een Cruijff Schaal (2014)
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:38:38 #239
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184500312
Klaar met dit teringzooitje. Zolang er niet wordt ingegrepen zullen we alleen maar dieper zinken. Jammer dat lang niet iedereen dit ziet.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:38:47 #240
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184500326
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een idioot om z'n hand op te steken.
Inderdaad, ook geen type wedstrijd al om de goal te claimen.
Makkelijk tweede.
pi_184500341
Gaan ze ook nog allemaal onnodige kaarten pakken op de helft van de tegenstander bij 93 minuten. Wat een debielen zijn het toch ook.
  Moderator zaterdag 19 januari 2019 @ 21:39:15 #242
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_184500343
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:38 schreef fetX het volgende:
Klaar met dit teringzooitje. Zolang er niet wordt ingegrepen zullen we alleen maar dieper zinken. Jammer dat lang niet iedereen dit ziet.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_184500360
Het #jaapstameffect
pi_184500363
Alles op de KNVB beker jongens!!!
pi_184500383
Met koud weer verliezen we statistisch gezien echt heel vaak.
blablablabla
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:40:12 #246
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184500394
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:39 schreef tompsv18 het volgende:
Alles op de KNVB beker jongens!!!
Oprotten met die kutbeker.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:41:36 #247
3185 Adelante
To let it go now
pi_184500440
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:39 schreef Elan het volgende:
Met koud weer verliezen we statistisch gezien echt heel vaak.
Volgende keer trainingskamp op lapland.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_184500499
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:44:25 #249
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_184500514
Heeft een trainingskamp zin?
Het is gewoon weg gegooid geld.
pi_184500533
quote:
Humberto Tan.
pi_184500591
quote:
We zijn benieuwd naar jouw analyse
pi_184500606
Jordy gaat het verklaren
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:47:04 #253
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184500610
Gewoon lekker kop in het zand steken. Wanneer komt de volgende aflevering van de goed nieuws show? We hebben al mooi afgetrapt bij de nieuwjaarsreceptie.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:47:25 #254
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184500617
Ah, volgens Jordy zijn we de wedstrijd goed begonnen. Hou op :')
pi_184500642
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Jordy gaat het verklaren
Hij is grootste probleem

Ik zie een zelfde Feyenoord terug als clasie in zijn laatste seizoen....

totaal ongeschikt deze gast
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184500647
Het is al een hele tijd niet Feyenoord waardig Jordy.
pi_184500649
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:47 schreef fetX het volgende:
Ah, volgens Jordy zijn we de wedstrijd goed begonnen. Hou op :')
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_184500690
eN TOCH denk ik dat we volgende week 020 gaan kapoet maken....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:49:56 #259
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184500698
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Hij is grootste probleem

Ik zie een zelfde Feyenoord terug als clasie in zijn laatste seizoen....

totaal ongeschikt deze gast
Ja. Jordy is het grootste probleem. Dat is het inderdaad.
  Moderator zaterdag 19 januari 2019 @ 21:50:16 #260
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_184500712
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:
eN TOCH denk ik dat we volgende week 020 gaan kapoet maken....
:')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_184500732
Middenmootclubje
AFCA!
pi_184500748
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Hij is grootste probleem

Ik zie een zelfde Feyenoord terug als clasie in zijn laatste seizoen....

totaal ongeschikt deze gast
Eens. Terug naar Plopsaland met die kabouter
pi_184500749
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:
eN TOCH denk ik dat we volgende week 020 gaan kapoet maken....
Feyenoord zal zich vandaag wel gespaard hebben ja!
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_184500778
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:49 schreef fetX het volgende:

[..]

Ja. Jordy is het grootste probleem. Dat is het inderdaad.
Zou eerst eens naar je hele defensie kijken. Die kunnen er allemaal vrij weinig van.
pi_184500836
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
WTF. Zet je niet lekker een film op, maar besluit je weer eens Feyenoord te kijken. Word je voor de zoveelste keer op zo'n zielloze kopie van letterlijk 50 voorgaande wedstrijden getrakteerd. :')
:')
pi_184500887
Ook gewoon in de lijn der verwachting deze wedstrijd. Zo voorspelbaar.

Trencin 4-0, de Graafschap 2-0, Fortuna 0-2, PEC 3-1, het zijn geen incidenten.
#12 is not for sale!
pi_184500896
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

:')
hoi scrummie. ik wens je sterkte met het verwerken van deze koude douche.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Moderator zaterdag 19 januari 2019 @ 21:56:39 #268
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_184500922
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:
eN TOCH denk ik dat we volgende week 020 gaan kapoet maken....
Zou het wat uitmaken?
pi_184500925
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:55 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

hoi scrummie. ik wens je sterkte met het verwerken van deze koude douche.
Ingecalculeerd ouwe reus.

Nouja, niet helemaal, maar 'zekere' 3e plaats, dit seizoen is toch al verloren, dus ik heb er een stuk minder moeite mee.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 21:57:13 #270
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184500935
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:55 schreef Haringkop het volgende:
Ook gewoon in de lijn der verwachting deze wedstrijd. Zo voorspelbaar.

Trencin 4-0, de Graafschap 2-0, Fortuna 0-2, PEC 3-1, het zijn geen incidenten.
Zet de 2-2 tegen ADO daar ook bij. Wat een triest rijtje zeg.
pi_184500941
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ingecalculeerd ouwe reus.

Nouja, niet helemaal, maar 'zekere' 3e plaats, dit seizoen is toch al verloren, dus ik heb er een stuk minder moeite mee.
Ik kijk zo min mogelijk Feyenoord, maar volgende week moet het wel.

♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_184500994
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:57 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ik kijk zo min mogelijk Feyenoord, maar volgende week moet het wel.

:D

Gaat genieten worden hoor. Voor ons dan. 2-1.
  Moderator zaterdag 19 januari 2019 @ 22:00:37 #273
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_184501018
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

:D

Gaat genieten worden hoor. Voor ons dan. 2-1.
Geloof je daar echt in? :{

Ik kan dat soort gedachtes nog echt niet opbrengen hoor :D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_184501026
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

:D

Gaat genieten worden hoor. Voor ons dan. 2-1.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_184501100
Van Persie is ook wel meteen de tragiek van dit Feyenoord. Met afstand de beste, maar moet je noodgedwongen wisselen als je hem eigenlijk het hardste nodig hebt.
#12 is not for sale!
  zaterdag 19 januari 2019 @ 22:03:39 #276
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184501108
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 22:00 schreef R-woud88 het volgende:

[..]

Geloof je daar echt in? :{

Ik kan dat soort gedachtes nog echt niet opbrengen hoor :D
Kijk naar zijn signature, het hoort bij zijn act.

Scrummie = Jan Boskamp.
Oh.
pi_184501117
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ingecalculeerd ouwe reus.

Nouja, niet helemaal, maar 'zekere' 3e plaats, dit seizoen is toch al verloren, dus ik heb er een stuk minder moeite mee.
Die zekere derde plek, zie ik nog wel in gevaar komen eerlijk gezegd.
#12 is not for sale!
  Moderator zaterdag 19 januari 2019 @ 22:04:21 #278
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_184501125
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kijk naar zijn signature, het hoort bij zijn act.

Scrummie = Jan Boskamp.
Ah dat zou het wel verklaren ja :D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_184501152
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 22:03 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Die zekere derde plek, zie ik nog wel in gevaar komen eerlijk gezegd.
Ja, ik had het eerst zonder quotes getikt, maar die voegde ik toch maar even toe.
pi_184501172
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kijk naar zijn signature, het hoort bij zijn act.

Scrummie = Jan Boskamp.
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 22:04 schreef R-woud88 het volgende:

[..]

Ah dat zou het wel verklaren ja :D
Die 2-1 meen ik uit de grond van mijn hart ja.

Wedstrijd op zich genot _O_. PSV was ook te kloppen.
  Moderator zaterdag 19 januari 2019 @ 22:06:36 #281
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_184501185
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 22:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

[..]

Die 2-1 meen ik uit de grond van mijn hart ja.

Wedstrijd op zich genot _O_. PSV was ook te kloppen.
Ik schat Ajax hoger in hoor, die voetballen er zo onderuit ;(
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 19 januari 2019 @ 22:08:17 #282
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184501231
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 22:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

[..]

Die 2-1 meen ik uit de grond van mijn hart ja.

Wedstrijd op zich genot _O_. PSV was ook te kloppen.
PSV en Ajax hebben een hele andere speelstijl.
Oh.
pi_184501249
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

PSV en Ajax hebben een hele andere speelstijl.
Ik zeg toch ook niet dat die hetzelfde spelen?
  zaterdag 19 januari 2019 @ 22:09:43 #284
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184501268
je hebt ook van die buitenspelers met maar 1 been, blijft toch gewoon kut of niet dan. Al 2 jaar lang geen rechtsback en ook geen gehaald ondanks dat iedereen het wist. Ze moeten beide oprotten: Kutselectie van de TD en een trainer die ze niet scherp krijgt.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zaterdag 19 januari 2019 @ 22:10:02 #285
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184501279
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 22:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat die hetzelfde spelen?
Nee, maar dat PSV ook te kloppen was zegt niks over de kans die Feyenoord dan tegen Ajax heeft.
Oh.
pi_184501321
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:56 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Zou het wat uitmaken?
Ja

Seizoen is goedgemaakt als we volgende week ajax van de titel af kunnen houden....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184501323
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee, maar dat PSV ook te kloppen was zegt niks over de kans die Feyenoord dan tegen Ajax heeft.
Ik heb het ook niet over de kans.

Ik zeg alleen dat we met 2-1 winnen. Ik zeg niet dat we Ajax weg gaan spelen, ik zeg ook niet dat wij beter zijn dan jullie.

Als je werkelijk denkt dat ik hier even heel realistisch ga lopen roepen dat we bij voorbaat kansloos zijn eigenlijk, en blij mogen zij dat het bij 0-3 ofzo blijft, dan ben je een grote pannenkoek :).
pi_184501352
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 22:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]


[..]

Die 2-1 meen ik uit de grond van mijn hart ja.

Wedstrijd op zich genot _O_. PSV was ook te kloppen.
Als je tegen Ajax net zo hoog druk zet met dit aidsteam leggen ze er in de counter er gewoon drie in.
blablablabla
  zaterdag 19 januari 2019 @ 22:13:42 #289
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184501373
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 22:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ja

Seizoen is goedgemaakt als we volgende week ajax van de titel af kunnen houden....
Rot op echt :')
pi_184501389
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee, maar dat PSV ook te kloppen was zegt niks over de kans die Feyenoord dan tegen Ajax heeft.
We maken jullie volgende week KAPOET

IK ZWEER HET JE...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 19 januari 2019 @ 22:14:18 #291
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184501392
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 22:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over de kans.

Ik zeg alleen dat we met 2-1 winnen. Ik zeg niet dat we Ajax weg gaan spelen, ik zeg ook niet dat wij beter zijn dan jullie.

Als je werkelijk denkt dat ik hier even heel realistisch ga lopen roepen dat we bij voorbaat kansloos zijn eigenlijk, en blij mogen zij dat het bij 0-3 ofzo blijft, dan ben je een grote pannenkoek :).
Niks mis met realistisch en kritisch zijn over je club ;)
Oh.
pi_184501407
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Niks mis met realistisch en kritisch zijn over je club ;)
Klopt, maar dat vind ik wel heel erg moeilijk. Je Boskamp vergelijking gaat wat dat betreft wel op :).
  zaterdag 19 januari 2019 @ 22:17:50 #293
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184501480
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Niks mis met realistisch en kritisch zijn over je club ;)
Het probleem is juist dat het puur een mentaliteitskwestie is. Tegen ajax en psv spelen ze vaker wel goed, maar juist tegen de pec achtige ploegen niet. Dat is echt een coaching issue en die is al meer dan 2 jaar aanwezig.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_184501501
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 22:14 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

We maken jullie volgende week KAPOET

IK ZWEER HET JE...
Ik weet niet klaas, als er ergens een seizoen is dat bij een klassieker voor feyenoord een 3-0 verlies logischer klinkt dan een 1-0 verlies, dan is het dit seizoen wel.
-nee-
pi_184501564
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 22:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ja

Seizoen is goedgemaakt als we volgende week ajax van de titel af kunnen houden....
pi_184501591
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 22:18 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik weet niet klaas, als er ergens een seizoen is dat bij een klassieker voor feyenoord een 3-0 verlies logischer klinkt dan een 1-0 verlies, dan is het dit seizoen wel.
Op grond van wat?

Statistische gezien wordt de kans steeds groter dat jullie een keer die dreun gaan krijgen in de kuip ....en dat zal volgende week weles kunnen zijn....

AJax heeft geen andere keus volgende week dan vol op de aanval te gaan spelen en ik denk dat daar kansen gaan liggen voor Feyenoord
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 19 januari 2019 @ 22:22:42 #297
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184501625
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 22:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Klopt, maar dat vind ik wel heel erg moeilijk. Je Boskamp vergelijking gaat wat dat betreft wel op :).
Je wil toch juist dat het best mogelijke elftal je club representeert.
Oh.
pi_184501635
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je wil toch juist dat het best mogelijke elftal je club representeert.
Ja uiteraard.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 22:23:38 #299
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184501645
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 22:17 schreef govie het volgende:

[..]

Het probleem is juist dat het puur een mentaliteitskwestie is. Tegen ajax en psv spelen ze vaker wel goed, maar juist tegen de pec achtige ploegen niet. Dat is echt een coaching issue en die is al meer dan 2 jaar aanwezig.
Het is puur een kwaliteitskwestie bij Feyenoord omdat jullie een incapabele technisch directeur hebben en een trainer die geen enig idee heeft waar hij naartoe wil werken met zijn elftal.
Oh.
pi_184501689
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het is puur een kwaliteitskwestie bij Feyenoord omdat jullie een incapabele technisch directeur hebben en een trainer die geen enig idee heeft waar hij naartoe wil werken met zijn elftal.
Het is puur een financiele kwestie dat weet iedere idioot

dat ajax 140 miljoen uitgeeft in 3 seizoenen ....ja ...dat is gewoon een titel bij elkaar kopen....

Ja dan is het inderdaad kwaliteit die je bij elkaar koopt....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184501708
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 22:21 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Op grond van wat?

Vorm, talent, tactiek, intelligentie en breedte van de selectie, individuele klasse, budget, staf, materiaal, faciliteiten en, wel verdraaid, statistieken.
-nee-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')