quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het maakt zijn gedrag op dit forum zoveel schattigerquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee drie broeken, twee truien en een jas.quote:
Pics?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee drie broeken, twee truien en een jas.
En het past ook nog allemaal, al moeten mijn bovenbeenspieren niet nog groter worden bij 1 broek.
toferstaf toch ook nietquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verkeerdsbord vind ik ook erg leuk aangezien dit onmogelijk een autocorrect kan zijn.
Het is verstuurd vanaf een pc. Geen enkele is een autocorrect.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verkeerdsbord vind ik ook erg leuk aangezien dit onmogelijk een autocorrect kan zijn.
Leuk dat je het vraagt, gaat uitstekend met de kleine bazen. Ze zijn gister voor het eerst even in de tuin geweest.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je katten maat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt, gaat uitstekend met de kleine bazen. Ze zijn gister voor het eerst even in de tuin geweest.Man wat schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wil ik ook weer een kat.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt, gaat uitstekend met de kleine bazen. Ze zijn gister voor het eerst even in de tuin geweest.Hoe heten ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja, jij doet aan wielrennen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee drie broeken, twee truien en een jas.
En het past ook nog allemaal, al moeten mijn bovenbeenspieren niet nog groter worden bij 1 broek.
Onlo jr. wil ook graag katten. Ik blijf sterk.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Man wat schattig.
Nu wil ik ook weer een kat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |