Puk en Keesjequote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:21 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/ar(...)uit-elkaar~a5ffa00e/
De vriendin van Rooijakkers is weer vrijgezel. Bij de foto moest ik goedkijken wie nu de man en wie de vrouw was.
Je weet blijkbaar wie Rooijakkers is dus waarom moest je daar over nadenken?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:21 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/ar(...)uit-elkaar~a5ffa00e/
De vriendin van Rooijakkers is weer vrijgezel. Bij de foto moest ik goedkijken wie nu de man en wie de vrouw was.
Rooijakkers staat in de url. Daar maakte ik het uit opquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je weet blijkbaar wie Rooijakkers is dus waarom moest je daar over nadenken?
En je keek ook toevallig bij het shownieuws zeker.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rooijakkers staat in de url. Daar maakte ik het uit op
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg vermoeiend ja
Eén @:oriente is wel genoeg
Leuk, een @GGMM topic!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:26 schreef GGMM het volgende:
Even een topic geopend
F&S / What If...?
@:zipportal
Reactie geplaatst!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:26 schreef GGMM het volgende:
Even een topic geopend
F&S / What If...?
Ik dacht dat jij een verstandig man was in je Marvelafkeer maar na het zoveelste topic over die troep begin ik toch te twijfelen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:26 schreef GGMM het volgende:
Even een topic geopend
F&S / What If...?
Alles voor de viewsquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een verstandig man was in je Marvelafkeer maar ik na het zoveelste topic over die troep begin ik toch te twijfelen.
ik ik ikquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een verstandig man was in je Marvelafkeer maar ik na het zoveelste topic over die troep begin ik toch te twijfelen.
Snap ik ook wel maar wilde het toch even peilen voor de zekerheid.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alles voor de views
Dit wordt weer een enorm populair topic, let op mijn woorden.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap ik ook wel maar wilde het toch even peilen voor de zekerheid.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |