abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:19:41 #1
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200803923

Welkom in de ESF-SC

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je klachten over Gerard Joling óf Huub Stapel, als je sowieso mensen die Gerard of Huub heten stiekem niet vertrouwt, hoeveel meltdowns afgelopen ESF je bezorgd heeft, je laatste ervaring met een airfryer, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een canvas met kerstboomprint, dat jij WIDM stiekem ook nooit gezien hebt, wie Mark Rutte moet opvolgen en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vaderdag.

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.)

oO< :B wappertest2.gif w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif
Ons eiland Doezepwa Utopia:

Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist

ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK

cheerlie-oranje2.gifcheerlie-witgeel.gif *G**O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:20:30 #2
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200803942
Ik had zo wel door dat ik de LaPo had. _O-
Fuck the EBU.
pi_200803967
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:14 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft favoriete steden zou Rome bovenaan staan als je daar niet 130 keer per dag zou worden aangesproken om iets te kopen, petities te tekenen of je bandjes aan te smeren met zielige verhalen :{ Dat is nog erger in dan in Parijs, waar het al flink is.

Natuurlijk is dat wel inherent aan grote steden. Maar in Londen vind ik dat bijvoorbeeld behoorlijk meevallen. In Berlijn, Wenen en Lissabon al helemaal niet. Laat staan de grote steden in oost-europa, daar heb je alleen bedelaars, maar zelfs dat viel mee. Nou ja uitgezonderd Zagreb, daar werd ik om de haverklap aangesproken op allerlei manieren om maar geld te krijgen. Zelfs zo erg, dat ik de dagen erna in Ljubljana iedereen met argwaan aankeek als die mij aansprak. Maar daar vroeg niemand om geld etc.

Om dan toch even een lijstje te maken:

1. Lissabon
2. Krakau
3. Londen
4. Rome
5. Tallinn
1-2-5 moet ik ooit nog doen, dus ik mis nog veel :P

Van wat ik ken:

1. Parijs
2. Berlijn
3. London
4. Barcelona
5. Lyon

Van de ‘onbekendere’ steden:

1. Perugia
2. Avignon
3. Genoa
4. Aarhus
5. Ljubljana
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:26:54 #4
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200804092
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:04 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Welke steden waren dat dan?
Pff, dat is best een tijdje geleden alweer dat ik er voor het laatst was.

Uit mijn hoofd weet ik iig Parijs, Narbonne, Marseille, Angoulême (ja, de spelling daarvan moest ik even googlen :+ ), en Morlaix.

Verder nog een aantal langs grofweg deze route:

Van al die steden en stadjes vond ik eigenlijk alleen Morlaix wel wat charmants hebben, was de enige waar ik me een beetje prettig voelde en ook de enige waar ik nog een paar keer ben geweest.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:31:50 #5
345170 Roger_Epiales
pi_200804213
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:06 schreef Redefine het volgende:
Ik vind Parijs ook helemaal niet overgewaardeerd. Ja alleen als je het bekijkt vanuit het overdreven 'Parijs is super romantisch, oh wat een schattige straatjes en oh wat zus en zo' ja dan valt het een beetje tegen. Maar er is zoveel moois te zien. Heel veel prachtige gebouwen, parken, pleinen, musea, cultuur en noem maar op.

Nou heb ik wel dat ik tegenwoordig een aantal andere plaatsen boven Parijs zet, vooral doordat je er net wat minder relaxed rondloopt als in andere grote steden. En als het er slecht weer is, gaat het er wel erg grauw uitzien. Maar het Parijs is drie keer niks wat je al een aantal jaren ziet is ook wel een beetje elkaar napraten hoor.
Een stad moet wel meer zijn dat wat mooie plekken om een fijne stad te zijn. Amsterdam heeft ook zat mooie dingen, maar vind ik persoonlijk geen prettige stad en elke keer dat ik er ben geweest ben voel ik toch bijna een soort opluchting zodra ik de stad weer uit rijd.

Dat heb ik dus met veel Franse steden ook. Er hangt altijd iets onprettigs, bijna grimmigs, overheen imo. Een gevoel van veel ellende achter mooie fotogenieke geveltjes.
Feel free to insult me.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:32:42 #6
345170 Roger_Epiales
pi_200804228
Nu ben ik toch al nooit de grootste fan geweest van steden, dus misschien is mijn kijk erop daardoor ook wel iets vertekend, maar toch. Dit is hoe ik het ervaar. :+
Feel free to insult me.
pi_200804247
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Pff, dat is best een tijdje geleden alweer dat ik er voor het laatst was.

Uit mijn hoofd weet ik iig Parijs, Narbonne, Marseille, Angoulême (ja, de spelling daarvan moest ik even googlen :+ ), en Morlaix.

Verder nog een aantal langs grofweg deze route:
[ afbeelding ]

Van al die steden en stadjes vond ik eigenlijk alleen Morlaix wel wat charmants hebben, was de enige waar ik me een beetje prettig voelde en ook de enige waar ik nog een paar keer ben geweest.
Angoulême had je met een dartpijl gekozen? :P

Marseille is geen fijne stad inderdaad, al is Toulon nog erger. Maar op steenworp afstand heb je Arles, Avignon, Aix-en-Provence en Nîmes als toekomstige alternatieven. :)
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:41:17 #8
345170 Roger_Epiales
pi_200804404
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 22:33 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Angoulême had je met een dartpijl gekozen? :P
Die was niet zozeer gekozen als bestemming, meer dat ze op een handig punt in de route lag toen ik met mijn vader ongeveer de doorreis op dat kaartje deed. Elke plek waar we stopte bleven we dan een dag of twee/drie hangen. Zo is Angoulême ineens de reis in geslopen. :P

En het is vooral in mijn hoofd blijven hangen vanwege de vage naam. :+
quote:
Marseille is geen fijne stad inderdaad, al is Toulon nog erger. Maar op steenworp afstand heb je Arles, Avignon, Aix-en-Provence en Nîmes als toekomstige alternatieven. :)
Ik zal ze in het achterhoofd houden, al gok ik dat het even duurt voor ik weer eens die kant op ga. ^O^
Feel free to insult me.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:46:56 #9
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200804527
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 22:21 schreef Fred_B het volgende:

[..]

1-2-5 moet ik ooit nog doen, dus ik mis nog veel :P

Van wat ik ken:

1. Parijs
2. Berlijn
3. London
4. Barcelona
5. Lyon

Van de ‘onbekendere’ steden:

1. Perugia
2. Avignon
3. Genoa
4. Aarhus
5. Ljubljana
Ljubljana is een geweldige stad :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:49:05 #10
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200804582
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Een stad moet wel meer zijn dat wat mooie plekken om een fijne stad te zijn. Amsterdam heeft ook zat mooie dingen, maar vind ik persoonlijk geen prettige stad en elke keer dat ik er ben geweest ben voel ik toch bijna een soort opluchting zodra ik de stad weer uit rijd.

Dat heb ik dus met veel Franse steden ook. Er hangt altijd iets onprettigs, bijna grimmigs, overheen imo. Een gevoel van veel ellende achter mooie fotogenieke geveltjes.
Dat je het zelf zo ervaart, snap ik. Maar volgens mij noemde ik niet alleen maar de mooie plekken :P

Maar in Parijs snap ik dat wel. Het kan er net wel wat vervelend druk zijn, vervelende mensen rondlopen etc.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:51:29 #11
39237 crew  H_T
2733
pi_200804642
Er blijkt een special van Harrie Jekkers en Klein Orkest op tv te zijn. Die kan ik mooi terugkijken O+
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:53:37 #12
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200804686
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 22:51 schreef H_T het volgende:
Er blijkt een special van Harrie Jekkers en Klein Orkest op tv te zijn. Die kan ik mooi terugkijken O+
Ja, zag ik inderdaad.
Fuck the EBU.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:55:37 #13
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200804720
Qua ervaring van een stad blijft sfeer toch heel erg bepalend. En sfeer is dan weer iets dat ongrijpbaar is. Ik heb bij mijn Baltische trip+Helsinki drie geweldige plekken ervaren. Waarbij vooral Tallin geweldig was. Het gekke daarbij was dat mijn verwachtingen hoog waren, maar nog werden overtroffen. Helsinki wat ook in die reis zat, vind ik nog steeds een van de minste steden die ik bezocht heb.

Maar ja, toen was het twee dagen grijs en grauw en regende het een beetje. Plus dat ik van drie relatief rustige sprookjesachtige steden kwam. En daarna in een 'druk' en zeer modern Helsinki.

Terwijl andersom ik naar Warschau ging omdat ik bepaalde dingen wilde zien, maar wel dacht dat het wat minder dan Krakau was. Nou dat was toch een enorm mooie verrassing. Maar ja daar was het perfect weer en de sfeer op straat was echt geweldig.

En nog een voorbeeld. In mijn Balkan trip vond ik Zagreb maar zozo. Ondanks dat er toen heel veel muziek en sfeer hing in de parken, markten en op straat. Maar ja, al die mensen die wat van je wilden (en je zelfs gingen naroepen etc.), plus dat ik toen vanaf Banja Luka kwam de dag ervoor waar ik helemaal weg geregend was.

Twee dagen later kwam ik Ljubljana binnen. En binnen een kwartier had ik echt het gevoel dat het een hele fijne plek was O+
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:58:54 #14
345170 Roger_Epiales
pi_200804783
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 22:49 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat je het zelf zo ervaart, snap ik. Maar volgens mij noemde ik niet alleen maar de mooie plekken :P

Maar in Parijs snap ik dat wel. Het kan er net wel wat vervelend druk zijn, vervelende mensen rondlopen etc.
Nou ja, met
quote:
Maar er is zoveel moois te zien. Heel veel prachtige gebouwen, parken, pleinen, musea, cultuur
vind ik het toch vooral klinken als wat ik dan noem 'mooie plekken'. :P
Feel free to insult me.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:59:40 #15
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200804799
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 22:58 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Nou ja, met
[..]

vind ik het toch vooral klinken als wat ik dan noem 'mooie plekken'. :P
Musea is al wat meer overstijgend dan puur een mooie plek. En cultuur is al helemaal geen mooie plek.

En kan daarnaast nog wel genoeg andere dingen benoemen hoor. Het eten, lekker hangen in een van de vele parken. De lichten in de avond etc.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:00:40 #16
345170 Roger_Epiales
pi_200804825
Toch moet je wel een beetje van dat maffe land houden, al was het maar omdat er dit soort pareltjes uit komen.

Feel free to insult me.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:10:22 #17
345170 Roger_Epiales
pi_200805009
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 22:59 schreef Redefine het volgende:

[..]

Musea is al wat meer overstijgend dan puur een mooie plek. En cultuur is al helemaal geen mooie plek.

En kan daarnaast nog wel genoeg andere dingen benoemen hoor. Het eten, lekker hangen in een van de vele parken. De lichten in de avond etc.
Musea in het buitenland bezoek ik zelf dan vaak juist om aan de stad te ontsnappen. In een fijne plaats bezoek ik meestal geen museum, of het moet een klein museum zijn over de geschiedenis van die specifieke regio.

En cultuur is dan misschien niet zozeer een mooie plek, het is dan wel meteen iets voldoende ontastbaars dat het ook nogal persoonlijk is of het je ligt of niet. En de lichten in de avond zie ik niet zo wat daar in de Franse steden zo speciaal aan is, elke stad is verlicht in de avond.

Het eten ben ik het dan wel weer mee eens, al zeg ik daar dan wel meteen bij dat je daarvoor niet in een stad hoeft te zijn. :+
Feel free to insult me.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:14:51 #18
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_200805094
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
Toch moet je wel een beetje van dat maffe land houden, al was het maar omdat er dit soort pareltjes uit komen.

Technisch gezien is ze een Belgische/ Canadese.
Maar wat maakt dat ons uit..

Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:15:32 #19
39237 crew  H_T
2733
pi_200805111
In Canada ben ik in Ottawa naar het luchtvaartmuseum geweest, dat leek me interessanter dan de stad :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:26:36 #20
345170 Roger_Epiales
pi_200805331
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 23:14 schreef usagi414 het volgende:

[..]

Technisch gezien is ze een Belgische/ Canadese.
Oh nou, in dat geval kunnen we Frankrijk wel afschrijven, zou ik zeggen. :D
quote:
Nee, maar voor muziek is Frans toch echt wel een mooie taal. O+
En dat is ook een mooi nummer idd.

Al kan ik me wel voorstellen dat ze daar wat emotioneel wordt.
Kan je zo mooi zingen gaat dat ongetrainde publiek er een beetje doorheen lopen karaokeneren. :P
Feel free to insult me.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:26:59 #21
345170 Roger_Epiales
pi_200805338
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 23:15 schreef H_T het volgende:
In Canada ben ik in Ottawa naar het luchtvaartmuseum geweest, dat leek me interessanter dan de stad :)
En beviel het?
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:29:15 #22
39237 crew  H_T
2733
pi_200805383
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 23:26 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

En beviel het?
Ja! Prima dag gehad, ze hadden daar mooi spul staan :)
Ik ben de kleur MAGENTA
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:30:55 #23
345170 Roger_Epiales
pi_200805415
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 23:29 schreef H_T het volgende:

[..]

Ja! Prima dag gehad, ze hadden daar mooi spul staan :)
Dat is wel fijn dan. :7
Als zelfs het back-up museum niet interessant was geweest was het helemaal een trieste bedoeling met dat Ottawa. :@
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:34:13 #24
39237 crew  H_T
2733
pi_200805477
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dat is wel fijn dan. :7
Als zelfs het back-up museum niet interessant was geweest was het helemaal een trieste bedoeling met dat Ottawa. :@
Ik was niet heel bewust naar Ottawa gegaan :P Nou ja, wel bewust, maar het stond niet per se op de planning. Ik moest van Montreal terug naar Toronto en als ik via Ottawa ging had ik zeker een andere route dan heen én kon ik door een nationaal park heen :) In dat hele park overigens maar één eland gezien :{
Ik ben de kleur MAGENTA
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:35:31 #25
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200805501
*schiet hond neer. }:|
Fuck the EBU.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:38:59 #26
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_200805569
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 23:26 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Oh nou, in dat geval kunnen we Frankrijk wel afschrijven, zou ik zeggen. :D
[..]

Nee, maar voor muziek is Frans toch echt wel een mooie taal. O+
En dat is ook een mooi nummer idd.

Al kan ik me wel voorstellen dat ze daar wat emotioneel wordt.
Kan je zo mooi zingen gaat dat ongetrainde publiek er een beetje doorheen lopen karaokeneren. :P

Dan maar een nummer waar ze weer iets anders laat zien.

zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:41:08 #27
345170 Roger_Epiales
pi_200805600
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 23:34 schreef H_T het volgende:

[..]

Ik was niet heel bewust naar Ottawa gegaan :P Nou ja, wel bewust, maar het stond niet per se op de planning. Ik moest van Montreal terug naar Toronto en als ik via Ottawa ging had ik zeker een andere route dan heen én kon ik door een nationaal park heen :) In dat hele park overigens maar één eland gezien :{
Ik heb sowieso nooit een eland gezien, zelfs niet één.
Ik ben ook nooit in Canada geweest, misschien dat die twee dingen met elkaar te maken hebben.
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:43:02 #28
39237 crew  H_T
2733
pi_200805622
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 23:41 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik heb sowieso nooit een eland gezien, zelfs niet één.
Ik ben ook nooit in Canada geweest, misschien dat die twee dingen met elkaar te maken hebben.
Lelystad claimt ze te hebben
Ik ben de kleur MAGENTA
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:45:41 #29
345170 Roger_Epiales
pi_200805661
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 23:38 schreef usagi414 het volgende:

[..]

Dan maar een nummer waar ze weer iets anders laat zien.
Begrijp me niet verkeerd hoor, het is echt een mooi lied en het was ook echt een mooie actie van het publiek. O+
Het was alleen een grap die ik niet niet kon maken. :+
quote:
Dit vind ik dan persoonlijk een iets minder nummer. (Oh wacht, dit schreef ik terwijl ze in het Engels bezig waren. Nu komt er iets anders door en het klinkt meteen een stuk interessanter. 11.gif )
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:47:33 #30
39237 crew  H_T
2733
pi_200805693
@Guanabana Showponies 2 is nu op NPO3! Dus binnenkort waarschijnlijk nog beschikbaar om terug te kijken
Ik ben de kleur MAGENTA
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:48:02 #31
345170 Roger_Epiales
pi_200805702
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 23:43 schreef H_T het volgende:

[..]

Lelystad claimt ze te hebben
Hm, ja. Dan moet je er echter wel voor naar Lelystad, is natuurlijk wel altijd de vraag of je zoiets ervoor over hebt. :@
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:51:47 #32
39237 crew  H_T
2733
pi_200805768
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Hm, ja. Dan moet je er echter wel voor naar Lelystad, is natuurlijk wel altijd de vraag of je zoiets ervoor over hebt. :@
Het is wel makkelijker morgen te regelen dan naar een nationaal park in de buurt van Ottawa te gaan natuurlijk
Ik ben de kleur MAGENTA
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:51:53 #33
345170 Roger_Epiales
pi_200805771
Toch een apart systeem dat youtube. Kijk je een paar Franstalige liedjes van een Belgische zangeres, krijg je vervolgens ineens dit bovenin de aanbevolen lijst. :P

Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:52:35 #34
39237 crew  H_T
2733
pi_200805780
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 23:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Toch een apart systeem dat youtube. Kijk je een paar Franstalige liedjes van een Belgische zangeres, krijg je vervolgens ineens dit bovenin de aanbevolen lijst. :P

Eddie O+

Le singe est sur la branche!
Ik ben de kleur MAGENTA
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:52:49 #35
345170 Roger_Epiales
pi_200805786
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 23:51 schreef H_T het volgende:

[..]

Het is wel makkelijker morgen te regelen dan naar een nationaal park in de buurt van Ottawa te gaan natuurlijk
Dat is ontegenzeggelijk waar.
Feel free to insult me.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:56:13 #36
345170 Roger_Epiales
pi_200805841
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 23:52 schreef H_T het volgende:

[..]

Eddie O+

Le singe est sur la branche!
Ik ken eigenlijk weinig van hem, buiten de panelshows waar hij altijd wel leuk is. Ik ken iig niet genoeg van hem om te weten waarom er een aap op een tak bij gehaald wordt. :P

Maar ik heb hem even opgezet, tot nu toe valt hij niet tegen. :7
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:57:07 #37
39237 crew  H_T
2733
pi_200805852
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik ken eigenlijk weinig van hem, buiten de panelshows waar hij altijd wel leuk is. Ik ken iig niet genoeg van hem om te weten waarom er een aap op een tak bij gehaald wordt. :P

Maar ik heb hem even opgezet, tot nu toe valt hij niet tegen. :7

Hierom
Ik ben de kleur MAGENTA
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:59:29 #38
345170 Roger_Epiales
pi_200805884
quote:
Die kwam direct na die eerste, ben hem nu aan het luisteren.
Aap kwam net voorbij. :D
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 00:03:19 #39
345170 Roger_Epiales
pi_200805953
Ok, dat is er wel een waarvan ik vaker wat ga opzoeken. :D
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 00:03:32 #40
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_200805956
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd hoor, het is echt een mooi lied en het was ook echt een mooie actie van het publiek. O+
Het was alleen een grap die ik niet niet kon maken. :+
Patrick hoeft weinig te doen, Maar wat een energie.

quote:
Dit vind ik dan persoonlijk een iets minder nummer. (Oh wacht, dit schreef ik terwijl ze in het Engels bezig waren. Nu komt er iets anders door en het klinkt meteen een stuk interessanter. [ afbeelding ] )
Lara mag best wel de Belgische Ilse worden.,
  zondag 8 augustus 2021 @ 00:18:03 #41
345170 Roger_Epiales
pi_200806176
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 00:03 schreef usagi414 het volgende:

[..]

Patrick hoeft weinig te doen, Maar wat een energie.

[..]

Lara mag best wel de Belgische Ilse worden.,
Dat vind ik toch wel mooi om te zien aan concerten als dit, hoe zo'n hele massa mensen zo in vervoering kan raken van een klein groepje op een podium en wat een energie daaruit voortkomt.

En die man heeft een hele prettige stem.
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 00:25:51 #42
345170 Roger_Epiales
pi_200806258

Dit vind ik ook zo lekker klinken.
Heb meteen de cd waar dit nummer op staat besteld na deze video tegen het lijf te zijn gelopen.
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 00:41:08 #43
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_200806439
quote:
17s.gif Op zondag 8 augustus 2021 00:25 schreef Roger_Epiales het volgende:

Dit vind ik ook zo lekker klinken.
Heb meteen de cd waar dit nummer op staat besteld na deze video tegen het lijf te zijn gelopen.
Ik had je iets jonger ingeschat :)

Maar lekker om het ook vast te kunnen houden.

De CD van Barbara Pravi valt binnenkort ook op mijn deurmat
  zondag 8 augustus 2021 @ 00:47:05 #44
345170 Roger_Epiales
pi_200806479
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 00:41 schreef usagi414 het volgende:

[..]

Ik had je iets jonger ingeschat :)

Maar lekker om het ook vast te kunnen houden.

De CD van Barbara Pravi valt binnenkort ook op mijn deurmat
Je had me jonger ingeschat dan wat, ik volg je even niet denk ik? :D
Wel weer eens wat anders, meestal schatten mensen mij juist ouder in. :P

CD van Barb wil ik eigenlijk ook nog hebben, toch maar eens naar kijken binnenkort. O+
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 00:48:21 #45
345170 Roger_Epiales
pi_200806496
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 00:54:16 #46
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_200806528
quote:
11s.gif Op zondag 8 augustus 2021 00:47 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Je had me jonger ingeschat dan wat, ik volg je even niet denk ik? :D
Wel weer eens wat anders, meestal schatten mensen mij juist ouder in. :P

CD van Barb wil ik eigenlijk ook nog hebben, toch maar eens naar kijken binnenkort. O+
Jonger dan iemand die nog cd`s koopt.

De jeugd van tegenwoordig doet alles online.
  zondag 8 augustus 2021 @ 01:04:53 #47
345170 Roger_Epiales
pi_200806586
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 00:54 schreef usagi414 het volgende:

[..]

Jonger dan iemand die nog cd`s koopt.

De jeugd van tegenwoordig doet alles online.
Oh zo. :D

Online luister ik ook muziek, maar van wat ik echt goed vind vind het altijd prettig om ook iets tastbaars te hebben.
Net als met boeken, papier is lekkerder dan een e-reader imo.

Is ook deels vanuit een praktisch oog. Mijn auto heeft alleen een cd-speler, dus als ik iets in de auto wil luisteren heb ik het op cd nodig. Kan ik zelf aan de gang gaan om een cd te branden, maar dan moet ik moeilijk gaan doen terwijl ik voor een tientje een cd aan de deur geleverd krijg. :P
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 01:06:47 #48
345170 Roger_Epiales
pi_200806600
Ik heb trouwens ook nog tassen vol LPs en een LP-speler, maar misschien moet ik dat niet zeggen want dan wordt ik helemaal oud ingeschat straks. :P
Feel free to insult me.
pi_200806608
quote:
10s.gif Op zondag 8 augustus 2021 01:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb trouwens ook nog tassen vol LPs en een LP-speler, maar misschien moet ik dat niet zeggen want dan wordt ik helemaal oud ingeschat straks. :P
LP is weer helemaal in :P

Een vriendin van me is 27 en heeft LP’s en een speler.
pi_200806611
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:

Vet, die heb ik nog moeten vertalen met Franse les maar dan de Serge Lama versie :P

Deze ook trouwens:

zondag 8 augustus 2021 @ 01:15:23 #51
345170 Roger_Epiales
pi_200806633
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 01:09 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

LP is weer helemaal in :P

Een vriendin van me is 27 en heeft LP’s en een speler.
Ik weet het, al best een tijdje.
Ik ben zelfs een keer voor hipster uitgemaakt vanwege mijn LPs, terwijl ik die dingen gewoon van mijn oma heb. :')

Die gast heb ik dan ook wel even heel snel rechtgezet. :(
Mij een beetje hip noemen. :{w :+
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 01:20:29 #52
345170 Roger_Epiales
pi_200806652
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 01:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Vet, die heb ik nog moeten vertalen met Franse les maar dan de Serge Lama versie :P

Deze ook trouwens:

Dan had je hier waarschijnlijk best wat aan gehad toen. :D

Een van de zeldzame gevallen trouwens waar ik het origineel echt wel veel minder vind. :@

"Il me faut vivre" is dan weer niet helemaal mijn ding. :@
In ieder geval niet in mijn huidige mood. :+
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 02:21:16 #53
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_200807082
Marathonzilver what the fuck _O_
Dit atletiektoernooi van Nederland _O_
  zondag 8 augustus 2021 @ 02:34:01 #54
345170 Roger_Epiales
pi_200807177
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 02:21 schreef Hamlapjes het volgende:
Marathonzilver what the fuck _O_
Dit atletiektoernooi van Nederland _O_
Echt? :o

Ik heb de marathon niet gekeken, ik zat nog vol in de muziek. :@
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 02:35:32 #55
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_200807184
Het was een heel geslaagde dag. Hij zei ja, ik zei ja, er was taart, en bier, en en dingen. *O*
  zondag 8 augustus 2021 @ 02:38:45 #56
345170 Roger_Epiales
pi_200807192
Leuke grap NOS, als er staat "Live: Nabeschouwing marathon (m): Kipchoge prolongeert titel, Nageeye verrast met zilver" en als je er dan op klikt krijg je voetbal. }:|
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 02:41:11 #57
345170 Roger_Epiales
pi_200807201
quote:
99s.gif Op zondag 8 augustus 2021 02:35 schreef egeltje1985 het volgende:
Het was een heel geslaagde dag. Hij zei ja, ik zei ja, er was taart, en bier, en en dingen. *O*
Gefeliciteerd met taart en bier! *O*
Dat hij ja zei is dan ook mooi meegenomen natuurlijk, maar kom op, taart en bier! :9 *O*
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 02:42:26 #58
345170 Roger_Epiales
pi_200807208
quote:
Maar serieus, gefeliciteerd jullie allebei. O+
En nu als de wiedeweerga die reddingssloep in. 8-)
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 02:42:43 #59
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_200807211
quote:
10s.gif Op zondag 8 augustus 2021 02:41 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met taart en bier! *O*
Dat hij ja zei is dan ook mooi meegenomen natuurlijk, maar kom op, taart en bier! :9 *O*
Ja en lekkere taart ook.
Met frambozen en red velvet en omnomnom. :P
  zondag 8 augustus 2021 @ 02:43:17 #60
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_200807214
quote:
10s.gif Op zondag 8 augustus 2021 02:42 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Maar serieus, gefeliciteerd jullie allebei. O+
En nu als de wiedeweerga die reddingssloep in. 8-)
Ik ben er net uitgeklommen op weg naar de wc. _O-
  zondag 8 augustus 2021 @ 02:44:48 #61
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_200807222
quote:
11s.gif Op zondag 8 augustus 2021 02:34 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Echt? :o

Ik heb de marathon niet gekeken, ik zat nog vol in de muziek. :@
Zeker echt, ik maak geen grapjes over dit soort dingen!
  zondag 8 augustus 2021 @ 02:46:56 #62
345170 Roger_Epiales
pi_200807229
quote:
99s.gif Op zondag 8 augustus 2021 02:42 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ja en lekkere taart ook.
Met frambozen en red velvet en omnomnom. :P
Red velvet en frambozen... :9~
Ik ga even plannen maken om een excuus te vinden om zo'n taart te maken binnenkort. :9
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 02:48:16 #63
345170 Roger_Epiales
pi_200807235
quote:
99s.gif Op zondag 8 augustus 2021 02:43 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ik ben er net uitgeklommen op weg naar de wc. _O-
Hm, misschien een tikje nsfw, maar dit klinkt alsof hij meteen behoorlijk diepgaand te werk ging zeg maar. :+
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 02:55:24 #64
345170 Roger_Epiales
pi_200807256
quote:
6s.gif Op zondag 8 augustus 2021 02:44 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Zeker echt, ik maak geen grapjes over dit soort dingen!
Ik zie net de beelden idd, mooi. :D
Ook mooi hoe hij zijn trainingsmaatje nog zat aan te sporen in die laatste meters. O+

En hoe F*ing ver liep die Kipchoge wel niet voor dan? Die liep gewoon in zijn piere eentje de finish over. :o
Feel free to insult me.
pi_200808673
Wow wat een nacht nog!! _O_
  zondag 8 augustus 2021 @ 06:53:31 #66
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_200808805
quote:
10s.gif Op zondag 8 augustus 2021 02:48 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Hm, misschien een tikje nsfw, maar dit klinkt alsof hij meteen behoorlijk diepgaand te werk ging zeg maar. :+
_O-
pi_200809369
quote:
99s.gif Op zondag 8 augustus 2021 06:53 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

_O-
Van harte! *O*
Heb je de hele nacht niet geslapen? :o
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_200809374
Waarom kan ik de BBC niet terugkijken op Ziggo Go }:|
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_200809436
WE zijn gewoon de beste van de EU :o
  zondag 8 augustus 2021 @ 09:07:45 #70
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200809493
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 02:46 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Red velvet en frambozen... :9~
Ik ga even plannen maken om een excuus te vinden om zo'n taart te maken binnenkort. :9
Misschien kunnen Epiales en jij samen in het huwelijksbootje stappen! ^)

Goedemorgen allen!
Ik schenk verse jus d’orange, een oranje drankje om het succes van TeamNL te vieren *O*
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zondag 8 augustus 2021 @ 09:28:32 #71
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200809645
Nageeye is een Nederlander/Nederlandse? :o
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 09:29:18 #72
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200809653
quote:
14s.gif Op zondag 8 augustus 2021 08:55 schreef Fred_B het volgende:
*O* _O_
Fuck the EBU.
pi_200809671
Wat een geweldige actie van Nageeye om z'n maat mee op het podium te krijgen. Ik heb het begin van de marathon gezien, toen zag hij er al zo lucide uit (zoals de Belgen zeggen). Constant koelen, alle ijszakken en flesjes pakte hij aan. Na Sifan Hassan is dit voor mij de meest indrukwekkende Nederlandse prestatie deze Spelen.

En hij zorgt ervoor dat 'we' op de valreep naar de 7e plaats stijgen op de medaillespiegel.
  zondag 8 augustus 2021 @ 09:33:48 #74
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200809694
Wel grappig dat de voornaam van de Nederlander, de achternaam is van de Belg. :D
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 09:34:04 #75
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200809697
Een hele beste morgen goede mensen!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zondag 8 augustus 2021 @ 09:35:25 #76
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200809708
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 09:31 schreef blackswangreen het volgende:
Wat een geweldige actie van Nageeye om z'n maat mee op het podium te krijgen. Ik heb het begin van de marathon gezien, toen zag hij er al zo lucide uit (zoals de Belgen zeggen). Constant koelen, alle ijszakken en flesjes pakte hij aan. Na Sifan Hassan is dit voor mij de meest indrukwekkende Nederlandse prestatie deze Spelen.

En hij zorgt ervoor dat 'we' op de valreep naar de 7e plaats stijgen op de medaillespiegel.
Heel erg gaaf, dat 'we' gewoon het tweede beste Europese land zijn, en zelfs het beste EU-land op deze spelen.
  Moderator zondag 8 augustus 2021 @ 09:42:22 #77
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200809770
quote:
14s.gif Op zondag 8 augustus 2021 08:55 schreef Fred_B het volgende:
:o
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zondag 8 augustus 2021 @ 09:43:26 #78
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200809776
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 09:35 schreef Strani het volgende:

[..]

Heel erg gaaf, dat 'we' gewoon het tweede beste Europese land zijn, en zelfs het beste EU-land op deze spelen.
Ik vind het Regionaal OpleidingsCentrum ook Europees. Dus zijn we derde van Europa.
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 09:46:02 #79
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200809796
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik vind het Regionaal OpleidingsCentrum ook Europees. Dus zijn we derde van Europa.
Oké ja da's wel terecht. Vooruit dan maar.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 8 augustus 2021 @ 09:59:56 #80
39237 crew  H_T
2733
pi_200809950
quote:
*O* Gefeliciteerd :*

Ik ben de kleur MAGENTA
  zondag 8 augustus 2021 @ 10:04:34 #81
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200809996
quote:
Oh het was al!? :o Gefeliciteerd!!
  Moderator zondag 8 augustus 2021 @ 10:17:38 #82
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_200810159
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 23:47 schreef H_T het volgende:
@:Guanabana Showponies 2 is nu op NPO3! Dus binnenkort waarschijnlijk nog beschikbaar om terug te kijken
Ohh ik weet wat ik ga doen vandaag O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  zondag 8 augustus 2021 @ 10:19:46 #83
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200810191
De winnaar van de marathon heeft gewoon een complete staart voorsprong.
Fuck the EBU.
pi_200810637
quote:
10s.gif Op zondag 8 augustus 2021 01:20 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dan had je hier waarschijnlijk best wat aan gehad toen. :D

Een van de zeldzame gevallen trouwens waar ik het origineel echt wel veel minder vind. :@
1993 was m'n examenjaar, de Lara Fabian versie kwam uit in 1994 dus dat verklaart wel waarom ik het origineel nog heb moeten vertalen :+

quote:
"Il me faut vivre" is dan weer niet helemaal mijn ding. :@
In ieder geval niet in mijn huidige mood. :+
Nee, mijn ding ook niet. Maar ik had een docente die nogal gek was van het Franse chanson en dat dus vaak in haar lesmateriaal verwerkte.

"Casser la voix" hebben we ook nog vertaald :D
  zondag 8 augustus 2021 @ 10:52:18 #85
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200810668
Morgen :W
Groetjes vanuit Lit-et-Mixe met een nogal brakke internet verbinding
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 8 augustus 2021 @ 10:53:53 #86
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200810688
Gefeliciteerd @egeltje1985 *O*
Same shit, different day
SC hopper present
pi_200810731
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 09:35 schreef Strani het volgende:

[..]

Jij hebt afgelopen dagen zeker even goed het klimgoud van Spanje gevierd?
  zondag 8 augustus 2021 @ 11:05:49 #88
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200810876
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 10:56 schreef Em31 het volgende:

[..]

Jij hebt afgelopen dagen zeker even goed het klimgoud van Spanje gevierd?
Haha nee ik zat een paar dagen in Valencia stad :D ik heb de beelden van die medaille gisteren pas gezien! Wel indrukwekkend hoor.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 8 augustus 2021 @ 11:10:47 #89
39237 crew  H_T
2733
pi_200810948
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 10:50 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

"Casser la voix" hebben we ook nog vertaald :D
Het thuis van misschien wel mijn favoriete mama appelsap O+

Ik ben de kleur MAGENTA
  zondag 8 augustus 2021 @ 11:11:04 #90
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200810953
NL heeft het ondanks de stroeve start en de paar teleurstelling prima gedaan.
Kan je je de medaille oogst voorstellen als die paar missers er niet waren geweest
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 8 augustus 2021 @ 11:12:46 #91
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200810985
quote:
88s.gif Op zondag 8 augustus 2021 11:11 schreef Koen66 het volgende:
Kan je je de medaille oogst voorstellen als die paar missers er niet waren geweest
Ja maar ja, dan zou je de verrassingen ook niet mee moeten tellen, eigenlijk.

36 medailles is zelfs nog meer dan de 33 die waren voorspeld joh, terwijl we toch eigenlijk eerst dachten dat dat een belachelijk hoge voorspelling was.
  zondag 8 augustus 2021 @ 11:14:13 #92
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200811004
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 11:12 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja maar ja, dan zou je de verrassingen ook niet mee moeten tellen, eigenlijk.

36 medailles is zelfs nog meer dan de 33 die waren voorspeld joh, terwijl we toch eigenlijk eerst dachten dat dat een belachelijk hoge voorspelling was.
True true, gewoon dikke prima
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 8 augustus 2021 @ 11:23:10 #93
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200811155
De Fransen mogen overal in Europa gaan kijken hoe een behoorlijk 4G netwerk aan te leggen, man man man wat is het beroerd hier
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 8 augustus 2021 @ 11:24:46 #94
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200811189
quote:
88s.gif Op zondag 8 augustus 2021 11:23 schreef Koen66 het volgende:
De Fransen mogen overal in Europa gaan kijken hoe een behoorlijk 4G netwerk aan te leggen, man man man wat is het beroerd hier
Kunnen ze beter gelijk voor 5G gaan.
Fuck the EBU.
  Moderator zondag 8 augustus 2021 @ 11:30:57 #95
375570 crew  Cyan9
pi_200811327
quote:
Allemaal leuk en aardig, maar dikgedrukte heeft er natuurlijk voor gezorgd dat de dag een succes was. :P
En hij zei ja, jij zei ja, ik zei ja, iedereen zei ja! Het in ongelofelijk!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zondag 8 augustus 2021 @ 11:31:19 #96
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200811332
Prachtig om Dione vriendelijk ja te zien knikken bij dit hele verhaal van Sifan Hassan op NPO1 _O- O+
  zondag 8 augustus 2021 @ 11:31:53 #97
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200811338
Maar goed, OS zijn klaar. Wat gaan we nu kijken samen?
  zondag 8 augustus 2021 @ 11:32:35 #98
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200811352
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 11:31 schreef Strani het volgende:
Op naar het volgende evenement. *O*
Fuck the EBU.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 8 augustus 2021 @ 11:33:39 #99
39237 crew  H_T
2733
pi_200811371
quote:
Ik heb een dvd-box van Thunderbirds, maar die wil niet afspelen op mijn Xbox -O- Maar als jij een dvd-speler en beamer regelt is dat misschien een idee!
Ik ben de kleur MAGENTA
  zondag 8 augustus 2021 @ 11:34:02 #100
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200811378
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 11:33 schreef H_T het volgende:

[..]

Ik heb een dvd-box van Thunderbirds, maar die wil niet afspelen op mijn Xbox -O- Maar als jij een dvd-speler en beamer regelt is dat misschien een idee!
Maar van de oude serie of zoiets nieuwerwets?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 8 augustus 2021 @ 11:35:43 #101
39237 crew  H_T
2733
pi_200811411
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 11:34 schreef Strani het volgende:

[..]

Maar van de oude serie of zoiets nieuwerwets?
Oude serie! De dvd's komen niet uit de jaren '60, dus dat kan het probleem niet zijn
Ik ben de kleur MAGENTA
  zondag 8 augustus 2021 @ 11:36:24 #102
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200811420
quote:
15s.gif Op zondag 8 augustus 2021 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Kunnen ze beter gelijk voor 5G gaan.
Maar dan moet ik een nieuwe telefoon kopen :N
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 8 augustus 2021 @ 11:36:40 #103
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200811423
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 11:35 schreef H_T het volgende:

[..]

Oude serie! De dvd's komen niet uit de jaren '60, dus dat kan het probleem niet zijn
Zou ook wel knap zijn als die dvd's uit de jaren '60 kwamen. :D
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 11:36:47 #104
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200811426
quote:

[..]

Al die remakes zijn ruk
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 8 augustus 2021 @ 11:39:21 #105
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200811473
quote:

[..]

Dan is het goed! Thunderbirds are go! _O_

Jeugdsentiment hoor. En dan natuurlijk omdat ze die serie in de vroege jaren 90 veel herhaald hebben, niet dat ik zó oud ben ;)
  zondag 8 augustus 2021 @ 11:45:42 #106
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200811584
Blijft ook een briljante intro hè:

zondag 8 augustus 2021 @ 11:47:31 #107
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200811612
Die onderbreking bij dat interview. :D
Fuck the EBU.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 8 augustus 2021 @ 11:58:22 #108
39237 crew  H_T
2733
pi_200811775
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 11:39 schreef Strani het volgende:

[..]

Dan is het goed! Thunderbirds are go! _O_

Jeugdsentiment hoor. En dan natuurlijk omdat ze die serie in de vroege jaren 90 veel herhaald hebben, niet dat ik zó oud ben ;)
Ik ben de kleur MAGENTA
  zondag 8 augustus 2021 @ 11:59:20 #109
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200811789
quote:
Hahaha mooi :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 8 augustus 2021 @ 12:04:10 #110
39237 crew  H_T
2733
pi_200811858
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 11:59 schreef Strani het volgende:

[..]

Hahaha mooi :D
In de gerelateerde video's stond ook een reclame met de Thunderbirds voor de Britse Pizza Hut die ik nog niet had gezien. In de reclames nemen de broers hun werk toch iets minder serieus dan in de serie :D

Ik ben de kleur MAGENTA
  zondag 8 augustus 2021 @ 12:09:55 #111
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200811923
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 12:04 schreef H_T het volgende:

[..]

In de gerelateerde video's stond ook een reclame met de Thunderbirds voor de Britse Pizza Hut die ik nog niet had gezien. In de reclames nemen de broers hun werk toch iets minder serieus dan in de serie :D

Enigszins zorgwekkend ja :D
  zondag 8 augustus 2021 @ 12:26:18 #112
345170 Roger_Epiales
pi_200812097
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 09:07 schreef Arizona het volgende:

[..]

Misschien kunnen Epiales en jij samen in het huwelijksbootje stappen! ^)

Goedemorgen allen!
Ik schenk verse jus d’orange, een oranje drankje om het succes van TeamNL te vieren *O*
Ik weet niet ov sologamy echt mijn ding is, daarbij lijkt het me best verwarrend voor de dienstdoende ambtenaar als ik moet gaan uitleggen dat ik dan wel met mezelf trouw, maar dat ik toch graag twee verschillende namen op papier wil hebben. :P
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 12:26:38 #113
345170 Roger_Epiales
pi_200812103
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 09:34 schreef Strani het volgende:
Een hele beste morgen goede mensen!
Goedemiddag, welkom terug.
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 12:27:55 #114
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200812123
quote:
14s.gif Op zondag 8 augustus 2021 12:26 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Goedemiddag, welkom terug.
Dank, dank! O+
  zondag 8 augustus 2021 @ 12:28:22 #115
345170 Roger_Epiales
pi_200812128
1727 is het jaar dat in IJsland de vulkaan Hvannadalshnúkur uitbarstte en het jaar dat Johann Sebastian Bach zijn Matthäus-Passion schreef.
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 12:29:53 #116
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200812150
quote:
14s.gif Op zondag 8 augustus 2021 12:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
1727 is het jaar dat in IJsland de vulkaan Hvannadalshnúkur uitbarstte en het jaar dat Johann Sebastian Bach zijn Matthäus-Passion schreef.
Dus ook in 1727 kwamen er maar weinig vliegtuigen van de grond.
  zondag 8 augustus 2021 @ 12:33:39 #117
345170 Roger_Epiales
pi_200812190
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 12:29 schreef Strani het volgende:

[..]

Dus ook in 1727 kwamen er maar weinig vliegtuigen van de grond.
Inderdaad. Niet alleen in Europa trouwens, 1727 was overal een slecht jaar voor de luchtvaartsector. :+
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 8 augustus 2021 @ 12:36:59 #118
39237 crew  H_T
2733
pi_200812237
quote:
11s.gif Op zondag 8 augustus 2021 12:33 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Inderdaad. Niet alleen in Europa trouwens, 1727 was overal een slecht jaar voor de luchtvaartsector. :+
Kryanair deed het best aardig anders, net als Lufthanzwaan
Ik ben de kleur MAGENTA
  zondag 8 augustus 2021 @ 12:37:03 #119
345170 Roger_Epiales
pi_200812238
Hm, ik zie dat de likes een upgrade hebben gehad. Van simpele grijze Systeemnotificatie naar groene Like Alert.
Ik weet niet of ik dit beter vind.
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 8 augustus 2021 @ 12:38:25 #120
39237 crew  H_T
2733
pi_200812264
quote:
11s.gif Op zondag 8 augustus 2021 12:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hm, ik zie dat de likes een upgrade hebben gehad. Van simpele grijze Systeemnotificatie naar groene Like Alert.
Ik zag ze aan voor quotemeldingen en was verbaasd dat er geen nieuwe post was terwijl ik toch gewoon al in dat topic zat
Ik ben de kleur MAGENTA
  zondag 8 augustus 2021 @ 12:40:39 #121
345170 Roger_Epiales
pi_200812294
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 12:38 schreef H_T het volgende:

[..]

Ik zag ze aan voor quotemeldingen en was verbaasd dat er geen nieuwe post was terwijl ik toch gewoon al in dat topic zat
Quotemeldingen krijg je als het goed is niet van het topic waar je zelf in zit, wat het nog verwarrender maakt.
Ik zat al te kijken in welk topic ik gequote/gementioned werd.
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 12:40:42 #122
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200812296
quote:
11s.gif Op zondag 8 augustus 2021 12:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ben er ook een beetje van in de war ja.
  zondag 8 augustus 2021 @ 12:41:53 #123
345170 Roger_Epiales
pi_200812321
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 12:36 schreef H_T het volgende:

[..]

Kryanair deed het best aardig anders, net als Lufthanzwaan
Ok, die eerste moest ik echt veel te lang over nadenken. _O-
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 12:44:14 #124
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200812355
Het nogal saaie praatprogramma nu op NPO1 is wel héél erg zwartegatbevorderend.
  zondag 8 augustus 2021 @ 12:44:27 #125
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200812364
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 12:38 schreef H_T het volgende:

[..]

Ja, dit inderdaad.
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 12:45:02 #126
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200812377
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 12:44 schreef Strani het volgende:
Ik heb de tv maar uitgezet, want dat was niks natuurlijk. :{
Fuck the EBU.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 8 augustus 2021 @ 12:46:04 #127
39237 crew  H_T
2733
pi_200812398
quote:
10s.gif Op zondag 8 augustus 2021 12:41 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ok, die eerste moest ik echt veel te lang over nadenken. _O-
Ik had eerst Kraai LM staan daar :P Misschien wat makkelijker te begrijpen, maar ik vond deze leuker en er was denk ik sowieso een tweede nodig geweest om het idee duidelijk te maken :P
Ik ben de kleur MAGENTA
  zondag 8 augustus 2021 @ 12:51:01 #128
345170 Roger_Epiales
pi_200812465
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 12:44 schreef Strani het volgende:
Afstandelijke setting ook. Lelijke kale tafel, paar mensen eromheen, willekeurig gekleurde achtergrond. :{
En die vervelende Arnon Grunberg helpt dan ook niet om er nog iets leuks van te maken imo. ;(
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 12:51:34 #129
345170 Roger_Epiales
pi_200812472
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 12:46 schreef H_T het volgende:

[..]

Ik had eerst Kraai LM staan daar :P Misschien wat makkelijker te begrijpen, maar ik vond deze leuker en er was denk ik sowieso een tweede nodig geweest om het idee duidelijk te maken :P
Deze was zeker leuker, beetje nadenken is ook helemaal niet erg natuurlijk.
Feel free to insult me.
pi_200812495
quote:
88s.gif Op zondag 8 augustus 2021 11:11 schreef Koen66 het volgende:
Ik denk dat Pidcock sowieso wel had gewonnen, dus dan had je zilver van VDP. En dan die gouden plak van Van Vleuten, dat is de enige die ze echt hebben weggegooid.

Zelf vind ik de grootste teleurstelling de voetbalvrouwen. Als je ziet dat Canada goud wint... Nederland heeft gewoon betere speelsters, en dit was echt een gemiste kans.
  zondag 8 augustus 2021 @ 12:54:21 #131
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200812506
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 12:53 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik denk dat Pidcock sowieso wel had gewonnen, dus dan had je zilver van VDP. En dan die gouden plak van Van Vleuten, dat is de enige die ze echt hebben weggegooid.

Zelf vind ik de grootste teleurstelling de voetbalvrouwen. Als je ziet dat Canada goud wint... Nederland heeft gewoon betere speelsters, en dit was echt een gemiste kans.
Bij het roeien door een misslag goud missen is ook wel zonde.
Fuck the EBU.
pi_200812533
Wegwedstrijd vrouwen en roeiers waren echt zonde, maarja aan de andere kant horen dat soort dingen er ook bij en hebben andere landen dat ook. In Rio wonnen we juist de tijdrit niet.

Al met al echt een geweldige OS.
pi_200812665
Blijf het sneu vinden voor Japan zo zonder publiek. ;(
pi_200812672
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:06 schreef Em31 het volgende:
Blijf het sneu vinden voor Japan zo zonder publiek. ;(
Ja, het is ook zo zonde voor de restaurants en hotels in Tokyo.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:09:38 #135
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200812714
Ja en ook dat er van promotie van Japan eigenlijk weinig sprake is geweest. Ik kan nou niet zeggen dat ik met deze OS veel heb gezien van Japan als land of Tokyo als stad.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:14:06 #136
345170 Roger_Epiales
pi_200812800
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:09 schreef Strani het volgende:
Ja en ook dat er van promotie van Japan eigenlijk weinig sprake is geweest. Ik kan nou niet zeggen dat ik met deze OS veel heb gezien van Japan als land of Tokyo als stad.
Het enige wat me een beetje is bijgebleven zijn een niet altijd even strakke organisatie en in de weg lopende officials. :@
Niet het beste visitekaartje voor Japan imo.
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:15:28 #137
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200812824
quote:
Gefeliciteerd O+ O+
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200812846
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:06 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ja, het is ook zo zonde voor de restaurants en hotels in Tokyo.
Ja moet je je voorstellen dat het hier zou zijn en het zo georganiseerd moest worden. Heel zuur :X
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:27:39 #139
345170 Roger_Epiales
pi_200813015

Mooi plaatje hoor. :7

Medailles in 13 categorieën, mijn lievelingsnummer. :D
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:28:47 #140
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200813036
Komende tijd weer veel Insta filmpjes van al die atleten van de slotceremonie. :P
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:29:02 #141
483619 MMF93
Just for today.
pi_200813038
Goedemiddag gezelligste SC van Nederland :W
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:29:19 #142
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200813041
quote:
Drag Race Holland.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:30:03 #143
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200813053
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:29 schreef MMF93 het volgende:
Wat een leuke verrassing :D
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:30:12 #144
345170 Roger_Epiales
pi_200813056
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Komende tijd weer veel Insta filmpjes van al die atleten van de slotceremonie. :P
Daar ga ik dan weer niks van meekrijgen, denk ik.
Die filmpjes moet je volgens mij voor ingelogd zijn, dus dat gaat hem niet worden. :+
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:32:06 #145
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200813079
quote:
17s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]

Slechts 1 medaille bij de teamsporten.
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:33:35 #146
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200813099
quote:
10s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:30 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Daar ga ik dan weer niks van meekrijgen, denk ik.
Die filmpjes moet je volgens mij voor ingelogd zijn, dus dat gaat hem niet worden. :+
Ik ook niet. Sowieso volg ik geen sporters.
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:34:08 #147
483619 MMF93
Just for today.
pi_200813105
quote:
17s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]

Heel gaaf! Hoeveel medailles werden er vooraf ook alweer voorspeld voor NL?
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:35:25 #148
483619 MMF93
Just for today.
pi_200813136
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:30 schreef Strani het volgende:

[..]

Wat een leuke verrassing :D
Anders is het ook maar voorspelbaar he Straan als er nooit verrassingen zijn :D .
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:35:51 #149
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200813148
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:34 schreef MMF93 het volgende:

[..]

32,dacht ik.
Fuck the EBU.
  Moderator zondag 8 augustus 2021 @ 13:36:18 #150
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_200813160
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:29 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Drag Race Holland.
Ik steun deze motie!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:36:23 #151
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200813162
Het valt er hier weer flink uit. :o
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:36:24 #152
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200813164
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:35 schreef MMF93 het volgende:

[..]

Anders is het ook maar voorspelbaar he Straan als er nooit verrassingen zijn :D .
Zo is het ook Ememef! :D En nou direct voor de top 10 van de postcount van augustus gaan hè, een beetje ambitie! ;)
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:36:40 #153
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200813168
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

32,dacht ik.
Ik had 33 in m'n hoofd.
pi_200813182
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het valt er hier weer flink uit. :o
Nog een paar daagjes wachten en het wordt weer eens lekker weer!
  Moderator zondag 8 augustus 2021 @ 13:37:40 #155
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_200813195
quote:

Welkom terug O+
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:38:13 #156
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200813203
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:36 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik had 33 in m'n hoofd.
Kan ook. ^O^
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:38:41 #157
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200813210
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:37 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Nog een paar daagjes wachten en het wordt weer eens lekker weer!
Als ik weer fulltime moet werken. ^O^
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:38:43 #158
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200813212
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Kan ook. ^O^
Ja, maar ik heb eigenlijk altijd 33 in m'n hoofd, al vanaf m'n geboorte.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:39:21 #159
345170 Roger_Epiales
pi_200813220
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Slechts 1 medaille bij de teamsporten.
Vanaf hoeveel is iets een team, kan je je dan afvragen.
Ik zou de roeigroepen (zeker de grotere) ook als teams tellen, persoonlijk.

Daarbij is dit natuurlijk ook al ondervangen door de hele Nederlandse delegatie TeamNL te noemen, daarmee zijn meteen de hele Olympische Spelen tot teamsport gemaakt. :7
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:40:08 #160
345170 Roger_Epiales
pi_200813234
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:34 schreef MMF93 het volgende:

[..]

33, maar ligt er ook een beetje aan welke voorspelling je neemt.
Ik heb ze ook tot 48 zien gaan. :P
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:40:35 #161
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200813240
quote:
10s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:38 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb eigenlijk altijd 33 in m'n hoofd, al vanaf m'n geboorte.
Daarom heeft Max ook 33 zeker. :o
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:40:38 #162
483619 MMF93
Just for today.
pi_200813243
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:36 schreef Strani het volgende:

[..]

Zo is het ook Ememef! :D En nou direct voor de top 10 van de postcount van augustus gaan hè, een beetje ambitie! ;)
Vergeleken met mijn postcount van juli ben ik al redelijk ambitieus bezig vind ik *)
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:41:15 #163
345170 Roger_Epiales
pi_200813254
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:37 schreef Meke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Welkom terug O+
Bijna twee keer zoveel zelfs, zomaar even 151 topicdelen overslaan. Wie doet nou zoiets? O-)
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:41:26 #164
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200813255
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Daarom heeft Max ook 33 zeker. :o
Nee ik denk dat het meer met de uiteindelijke leeftijd van Jezus te maken heeft.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:41:37 #165
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200813259
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:09 schreef Strani het volgende:
Nee. Heel veel mooie sport wat bij zal blijven. Maar qua sfeer van het land natuurlijk helemaal niks. Verder qua organisatie hield het ook niet heel erg over. Dus op dat vlak een van de mindere Spelen.
  Moderator zondag 8 augustus 2021 @ 13:42:02 #166
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_200813267
quote:
10s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:41 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Bijna twee keer zoveel zelfs, zomaar even 151 topicdelen overslaan. Wie doet nou zoiets? O-)
Kan écht niet!
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:42:02 #167
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200813268
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:40 schreef MMF93 het volgende:

[..]

Vergeleken met mijn postcount van juli ben ik al redelijk ambitieus bezig vind ik *)
Haha ja dat is ook wel zo, rustig aan maar weer zeg!
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:42:07 #168
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200813269
quote:
10s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:39 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Vanaf hoeveel is iets een team, kan je je dan afvragen.
Ik zou de roeigroepen (zeker de grotere) ook als teams tellen, persoonlijk.

Daarbij is dit natuurlijk ook al ondervangen door de hele Nederlandse delegatie TeamNL te noemen, daarmee zijn meteen de hele Olympische Spelen tot teamsport gemaakt. :7
Dan wordt het te lastig. Want dan moet je bij de estafette ook dat eruit gaan filteren. En kan je niet puur naar de sport kijken. O-)
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:42:21 #169
483619 MMF93
Just for today.
pi_200813274
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:37 schreef Meke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Welkom terug O+
O+ O+ O+
Gelukkig zie ik er in de tussentijd nog niet zo oud uit hoor
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:42:55 #170
345170 Roger_Epiales
pi_200813283
Oh, de likes zijn nu ineens lichtblauw. Dit bevalt me wel.
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:43:25 #171
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200813294
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:42 schreef MMF93 het volgende:

[..]

O+ O+ O+
Gelukkig zie ik er in de tussentijd nog niet zo oud uit hoor
Nee maar voor degenen die je zo lang moesten missen is van puur verdriet de ouderdom vroeg ingetreden ;(
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:43:26 #172
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200813295
quote:
Welkom terug *O*
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:43:35 #173
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200813301
Al die sporters nu elkaar lekker besmetten en het virus weer in eigen land verder verspreiden.

Over twee weken de Paralympische Spelen.
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:44:26 #174
483619 MMF93
Just for today.
pi_200813320
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:40 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

33, maar ligt er ook een beetje aan welke voorspelling je neemt.
Ik heb ze ook tot 48 zien gaan. :P
Ah ja, je kan hoog inzetten natuurlijk :P . Ik ben allang blij met de medailles op de loopnummers *O* !!
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:45:04 #175
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200813328
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al die sporters nu elkaar lekker besmetten en het virus weer in eigen land verder verspreiden.

Over twee weken de Paralympische Spelen.
Zal wel meevallen. En daarover gesproken; wat fijn dat we na die gevallen in het begin nergens last meer van hebben gehad. Het had de OS echt flink kunnen verpesten.
  Moderator zondag 8 augustus 2021 @ 13:45:49 #176
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_200813341
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:43 schreef Strani het volgende:

[..]

Nee maar voor degenen die je zo lang moesten missen is van puur verdriet de ouderdom vroeg ingetreden ;(
NOEM JE ME NOU OUD EN LELIJK?!?!
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:47:07 #177
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200813361
quote:
82s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:45 schreef Meke het volgende:

[..]

NOEM JE ME NOU OUD EN LELIJK?!?!
Nee zéker niet!! Ik insinueer het slechts! :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:48:21 #178
345170 Roger_Epiales
pi_200813381
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:44 schreef MMF93 het volgende:

[..]

Ah ja, je kan hoog inzetten natuurlijk :P . Ik ben allang blij met de medailles op de loopnummers *O* !!
Was een of ander statistiekbureau wat een kansberekening gemaakt had en ineens op 48 uitkwam.
Ik weet niet wat ze zoal hebben meegerekend, maar het was nogal ambitieus. :P
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:48:54 #179
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200813393
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:45 schreef Strani het volgende:

[..]

Zal wel meevallen. En daarover gesproken; wat fijn dat we na die gevallen in het begin nergens last meer van hebben gehad. Het had de OS echt flink kunnen verpesten.
Gelukkig is het nog redelijk beperkt gebleven idd.
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:49:24 #180
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200813405
quote:
10s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:48 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Was een of ander statistiekbureau wat een kansberekening gemaakt had en ineens op 48 uitkwam.
Misschien hadden die meer een afweging van waar we allemaal 'kans hebben' in plaats van waar we op basis van de resultaten bij de eerste drie zouden moeten eindigen.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:49:46 #181
478909 molloot200
alles muziek.
pi_200813410
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:45 schreef Strani het volgende:

[..]

:Y Brengt wel een extra spanning mee, net als bij het ESF dit jaar :P Kwam uiteindelijk ook gewoon allemaal goed
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:49:46 #182
483619 MMF93
Just for today.
pi_200813411
quote:
10s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:41 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Spontane onvoorspelbare maar absoluut hele gezellige mensen doen dat denk ik.
  Moderator zondag 8 augustus 2021 @ 13:49:54 #183
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_200813416
quote:
10s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:47 schreef Strani het volgende:

[..]

Nee zéker niet!! Ik insinueer het slechts! :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:50:48 #184
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200813438
quote:

[..]

Alle vierde, vijfde en zesde plaatsen. O-)
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:51:39 #185
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200813447
En nu weer een heerlijk zonnetje. :D
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:52:37 #186
345170 Roger_Epiales
pi_200813467
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:49 schreef Strani het volgende:

[..]

Misschien hadden die meer een afweging van waar we allemaal 'kans hebben' in plaats van waar we op basis van de resultaten bij de eerste drie zouden moeten eindigen.
Blijkbaar was het Gracenote, ik ben daar zelf niet bekend mee.
quote:
Nederland begint vrijdag aan wat de meest succesvolle Olympische Spelen moeten worden. In een laatste prognose voor het begin van het evenement komt sportdatabureau Gracenote tot een recordaantal van 48 medailles voor de Oranje-equipe. [...]

De 48 plakken voor Nederland zijn door Gracenote onderverdeeld in 16 gouden, 14 zilveren en 18 bronzen. [...]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)illes-voor-nederland
Feel free to insult me.
  Moderator zondag 8 augustus 2021 @ 13:54:27 #187
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_200813509
Heeee de likementions zijn lichtblauw in het topic waar je nu zit en groen in een ánder topic :D Hendig!

En zeker als ze straks en afwijkende kleur krijgen van de quotementions O-)
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:55:15 #188
483619 MMF93
Just for today.
pi_200813529
quote:

[..]

Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar ja _O- .
Wel altijd leuk dat er ook een aantal onverwachte medailles bijkomen!
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:55:24 #189
345170 Roger_Epiales
pi_200813533
quote:
17s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:54 schreef Meke het volgende:
Heeee de likementions zijn lichtblauw in het topic waar je nu zit en groen in een ánder topic :D Hendig!

Misschien even refreshen.

Als het goed is zijn de likes nu lichtblauw en de mentions rood.
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:55:28 #190
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200813536
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:52 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Blijkbaar was het Gracenote, ik ben daar zelf niet bekend mee.
[..]

Gracenote is een concurrent van het bedrijf waar ik voor werk, dus ongetwijfeld een belachelijke berekening :7
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:56:01 #191
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200813547
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:55 schreef Strani het volgende:

[..]

Gracenote is een concurrent van het bedrijf waar ik voor werk, dus ongetwijfeld een belachelijke berekening :7
Die kunnen er natuurlijk helemaal niks van :7
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:56:21 #192
478909 molloot200
alles muziek.
pi_200813554
quote:
17s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:54 schreef Meke het volgende:

Ik heb (nog) geen idee wat je bedoelt maar dat ligt er denk ik aan dat niemand mijn posts in andere topics liket of zo :P
pi_200813558
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:41 schreef Strani het volgende:

[..]

Nee ik denk dat het meer met de uiteindelijke leeftijd van Jezus te maken heeft.
Ik dacht dat Jezus 36 jaar was geworden, niet 33, dus ik ben even gaan googlen. Jezus is wel degelijk in 33 na Christus gestorven, maar voor het jaar 0 geboren. Hij zou geboren zijn op 17 april 6 v.Chr en is hij uiteindelijk 37 geworden.
Het jaar 0 bestond overigens ook niet. Het jaar voor 1 na Christus was 1 voor Christus.

zie: https://christenvandaag.n(...)iging-en-opstanding/
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:56:46 #194
345170 Roger_Epiales
pi_200813569
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:55 schreef Strani het volgende:

[..]

Oh ja, belachelijke berekening dan sowieso. Dikke duim als databron waarschijnlijk. :{w
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:57:09 #195
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200813577
Dit is welkom bij Tokyo Muziekfeest op het plein.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:57:26 #196
478909 molloot200
alles muziek.
pi_200813585
Europese volkslied?
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:57:26 #197
345170 Roger_Epiales
pi_200813586
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:56 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ik heb (nog) geen idee wat je bedoelt maar dat ligt er denk ik aan dat niemand mijn posts in andere topics liket of zo :P
Zo, nu wel.
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:57:26 #198
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200813587
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:56 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ik dacht dat Jezus 36 jaar was geworden, niet 33, dus ik ben even gaan googlen. Jezus is wel degelijk in 33 na Christus gestorven, maar voor het jaar 0 geboren. Hij zou geboren zijn op 17 april 6 v.Chr en is hij uiteindelijk 37 geworden.
Het jaar 0 bestond overigens ook niet. Het jaar voor 1 na Christus was 1 voor Christus.

zie: https://christenvandaag.n(...)iging-en-opstanding/
Ja nou ja de meningen verschillen daarover wel en da's ook wel een beetje omdat er vooralsnog geen bewijs is voor zijn bestaan 😅 Maar over het algemeen wordt wel de leeftijd van 33 aangehouden.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:57:55 #199
478909 molloot200
alles muziek.
pi_200813596
quote:
10s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:57 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Zo, nu wel.
k zie nog steeds geen verschil, alle likes zijn bij mij dezelfde kleur. Hmm
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:58:00 #200
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200813599
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:57 schreef molloot200 het volgende:
Europese volkslied?
Speciaal voor Nederland als beste EU-land :7
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:59:48 #201
345170 Roger_Epiales
pi_200813637
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:57 schreef molloot200 het volgende:

[..]

k zie nog steeds geen verschil, alle likes zijn bij mij dezelfde kleur. Hmm
Welke kleur?
Als het lichtblauw is klopt het, volgens mij zou er geen verschil moeten zijn tussen topics.

Al weet ik dat laatste niet zeker, aangezien ik nu ook alleen likes van hier heb. :P
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 13:59:59 #202
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200813640
Dit vind ik een nogal onzinnige headline (en artikel) op Nu.nl: "Nederland verpulvert medaillerecord, maar in 1928 was aandeel veel hoger"

Ja, in 1928 konden mensen van buiten Europa ook een stuk minder makkelijk even naar de OS, dus logisch dat het gastland dan een hoger aandeel heeft. Beetje onnodig en negatief, dit.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:01:06 #203
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200813670
Dat Griekenland als eerste mag met de landenparade vind ik wel mooi, maar het volkslied en de vlag vind ik dan weer overdreven.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:01:18 #204
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200813678
Het Griekse volkslied. En dan daarna nog van alle andere landen natuurlijk. :P
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:01:30 #205
478909 molloot200
alles muziek.
pi_200813682
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:59 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Welke kleur?
Als het lichtblauw is klopt het, volgens mij zou er geen verschil moeten zijn tussen topics.

Al weet ik dat laatste niet zeker, aangezien ik nu ook alleen likes van hier heb. :P
Bij mij is het lichtblauw inderdaad. Ik dacht dat @Meke bedoelde dat er wel echt andere kleuren waren.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:01:33 #206
483619 MMF93
Just for today.
pi_200813684
Is er hier toevallig iemand die ervaring heeft met een fijn sporthorloge voor oa hardlopen, fietsen en fitness? Garmin wordt het meeste aangeraden maar heb hier zelf geen ervaring mee dus weet niet of het de investering ook waard is en of er goedkopere maar degelijke alternatieven zijn :) .
pi_200813692
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:57 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja nou ja de meningen verschillen daarover wel en da's ook wel een beetje omdat er vooralsnog geen bewijs is voor zijn bestaan 😅 Maar over het algemeen wordt wel de leeftijd van 33 aangehouden.
Klopt, maar ik vind mijn uitleg leuker :P
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:02:29 #208
345170 Roger_Epiales
pi_200813707
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:59 schreef Strani het volgende:
Dit vind ik een nogal onzinnige headline (en artikel) op Nu.nl: "Nederland verpulvert medaillerecord, maar in 1928 was aandeel veel hoger"

Ja, in 1928 konden mensen van buiten Europa ook een stuk minder makkelijk even naar de OS, dus logisch dat het gastland dan een hoger aandeel heeft. Beetje onnodig en negatief, dit.
Dat is een beetje als een artikel schrijven dat Griekenland het dit jaar leuk deed, maar dat ze relatief meer wonnen toen alleen Griekenland en drie buurstaten meededen oid.
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:02:46 #209
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200813715
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:01 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Klopt, maar ik vind mijn uitleg leuker :P
Dat de website van jouw bron überhaupt toegankelijk is op een zondag is al een verrassing :D
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:03:08 #210
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200813722
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:02 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dat is een beetje als een artikel schrijven dat Griekenland het dit jaar leuk deed, maar dat ze relatief meer wonnen toen alleen Griekenland en drie buurstaten meededen oid.
Ja precies :Y
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:03:12 #211
483619 MMF93
Just for today.
pi_200813725
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:59 schreef Strani het volgende:

Nou inderdaad. Headlines zijn sowieso steeds vaker vergezocht om mensen maar te laten klikken, daar verbaas ik me dagelijks over.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:03:48 #212
478909 molloot200
alles muziek.
pi_200813743
Ik heb nooit meegekregen dat de marathonmedailles op de sluitingsceremonie uit worden gedeeld :o
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:04:22 #213
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200813761
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:03 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb nooit meegekregen dat de marathonmedailles op de sluitingsceremonie uit worden gedeeld :o
Nee, ik ook niet.
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:04:31 #214
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200813766
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:03 schreef MMF93 het volgende:

[..]

Nou inderdaad. Headlines zijn sowieso steeds vaker vergezocht om mensen maar te laten klikken, daar verbaas ik me dagelijks over.
Ik vind het ook altijd wel mooi dat als een headline echt duidelijk clickbait is, iemand in de comments eronder (dus op FB bijvoorbeeld) dan meteen vertelt waar het over gaat zodat je niet meer hoeft te klikken :7
pi_200813782
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:02 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat de website van jouw bron überhaupt toegankelijk is op een zondag is al een verrassing :D
Ja :D Dat klinkt ook wel als iets van vroeger hoor, dat sites niet toegankelijk waren op zondag. Het verbaast me dat de SGP er nog steeds aan doet.

(en bedankt voor de like! nu zie ik ook wat er veranderd is aan de like-notificaties)
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:05:02 #216
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200813785
Ik ga hallucineren van die Keniaanse outfit.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:06:15 #217
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200813810
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:05 schreef Strani het volgende:
Ik ga hallucineren van die Keniaanse outfit.
Ik vind het een beetje op een pyjama lijken.
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:06:25 #218
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200813814
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:04 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ja :D Dat klinkt ook wel als iets van vroeger hoor, dat sites niet toegankelijk waren op zondag. Het verbaast me dat de SGP er nog steeds aan doet.

(en bedankt voor de like! nu zie ik ook wat er veranderd is aan de like-notificaties)
Graag gedaan :D

Ja en refdag.nl ook!

quote:
Vandaag is het zondag. Een wekelijkse rustdag, die wij houden op de zondag, is een opdracht en een geschenk van God. We wijden deze dag in het bijzonder aan de dienst van God. Daarbij is de zondag voor christenen ook een wekelijkse echo van de Paaszondag, waarop Jezus Christus opstond uit de dood. Redenen voor ons om vandaag onze site niet te actualiseren.

Morgen brengen we u graag weer op de hoogte van de dagelijkse gebeurtenissen, voorzien van achtergronden, commentaar en opiniërende artikelen. Zoals u dat van ons gewend bent.

Hoofdredactie Reformatorisch Dagblad
:')
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:06:40 #219
345170 Roger_Epiales
pi_200813818
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:01 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Bij mij is het lichtblauw inderdaad. Ik dacht dat @:Meke bedoelde dat er wel echt andere kleuren waren.
Volgens mij bedoelde ze dat ook, maar dat kan zijn geweest toen het net veranderd was ofzo, of er stond er nog een open van net ervoor.

Ik weet iig niet beter dan dat alle likes nu lichtblauw zijn, de mentions rood, de quotes groen.
Al is Danny er geloof ik ook nog steeds mee bezig en is niet iedereen even blij met alle kleurtjes. Even afwachten dus hoe het uiteindelijk wordt. Ik ben er iig wel blij mee. :P
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:07:16 #220
483619 MMF93
Just for today.
pi_200813828
Kenia O+ O+ O+
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:07:47 #221
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200813840
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:07 schreef MMF93 het volgende:
Kenia O+ O+ O+
Zolang ze Sifan Hassan wel gewoon overal goud laten pakken vind ik het ook prima ;)
  Moderator zondag 8 augustus 2021 @ 14:08:16 #222
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200813853
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:06 schreef Strani het volgende:

[..]

Graag gedaan :D

Ja en refdag.nl ook!
[..]

:')
Kwam het ook tegen op een website van een bouwmarktje. :o _O-
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:08:17 #223
478909 molloot200
alles muziek.
pi_200813855
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:06 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelde ze dat ook, maar dat kan zijn geweest toen het net veranderd was ofzo, of er stond er nog een open van net ervoor.

Ik weet iig niet beter dan dat alle likes nu lichtblauw zijn, de mentions rood, de quotes groen.
Al is Danny er geloof ik ook nog steeds mee bezig en is niet iedereen even blij met alle kleurtjes. Even afwachten dus hoe het uiteindelijk wordt. Ik ben er iig wel blij mee. :P
Klinkt wel als een goed systeem eigenlijk ^O^
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:08:20 #224
483619 MMF93
Just for today.
pi_200813858
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:04 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik vind het ook altijd wel mooi dat als een headline echt duidelijk clickbait is, iemand in de comments eronder (dus op FB bijvoorbeeld) dan meteen vertelt waar het over gaat zodat je niet meer hoeft te klikken :7
Hahaha ja dat is gewoon liefde voor je medemens, heel netjes :D
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:08:55 #225
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200813872
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:08 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Wow :D Da's nog gekker want die hoeven in principe niks te doen om die website te onderhouden op een zondag.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:09:28 #226
483619 MMF93
Just for today.
pi_200813885
Abdi Abdi Abdi w/ w/ . Trots!!
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:09:32 #227
478909 molloot200
alles muziek.
pi_200813888
Ligt het aan mijn tv of is die voice over heel erg echoënd/ik hoor ze vaker (de Engelse vooral)?
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:09:35 #228
345170 Roger_Epiales
pi_200813892
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:08 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Een bouwmarkt die op zondag de website dichtzet?
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:10:04 #229
345170 Roger_Epiales
pi_200813903
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:08 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Klinkt wel als een goed systeem eigenlijk ^O^
Zeker. Meteen veel duidelijker nu. ^O^
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:11:19 #230
345170 Roger_Epiales
pi_200813936
Kijk hem blij zijn.
Feel free to insult me.
  ESF Reporter zondag 8 augustus 2021 @ 14:11:35 #231
87554 Cee
Welluk?
pi_200813948
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:09 schreef MMF93 het volgende:
Abdi Abdi Abdi w/ w/ . Trots!!
ZO MOOI DIT O+ O+ ;( O+
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:11:59 #232
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200813959
*O* Wat mooi. w/
Fuck the EBU.
  Moderator zondag 8 augustus 2021 @ 14:12:38 #233
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200813975
quote:
11s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:09 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Een bouwmarkt die op zondag de website dichtzet?
Jup. Locatie: midden in biblebelt.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:13:01 #234
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200813989
Twee keer hetzelfde volkslied. :{
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:13:10 #235
478909 molloot200
alles muziek.
pi_200813995
Nog een keer Keniaans volkslied _O-
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:13:45 #236
478909 molloot200
alles muziek.
pi_200814018
Nederlandse vlag w/
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:14:57 #237
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200814044
Kijk eens blij. Je hebt goud gewonnen.
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:15:46 #238
345170 Roger_Epiales
pi_200814061
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:12 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Jup. Locatie: midden in biblebelt.
Dat verbaast me dan weer minder.
Al had ik eerlijk gezegd zelfs daar niet verwacht dat dit gebeurde, zelf iig nog nooit tegengekomen.
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:16:46 #239
483619 MMF93
Just for today.
pi_200814088
Dat armbandje heb ik ook, die Abdi om heeft :D . Bij hetzelfde tentje laten maken ook trouwens, om de hoek bij het trainingscentrum in Kenia.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:18:25 #240
345170 Roger_Epiales
pi_200814133
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:16 schreef MMF93 het volgende:
Dat armbandje heb ik ook, die Abdi om heeft :D . Bij hetzelfde tentje laten maken ook trouwens, om de hoek bij het trainingscentrum in Kenia.
Ik vind dat toch wel wat ver reizen voor een armbandje. :@
Ik koop er wel een bij de juwelier een paar straten verderop als ik nog een armband wil. :P
Feel free to insult me.
  ESF Reporter zondag 8 augustus 2021 @ 14:19:00 #241
87554 Cee
Welluk?
pi_200814146
Ik dacht even dat dit het themalied van de Surprise Show was.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:20:22 #242
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200814173
quote:
10s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:18 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik koop er wel een bij de juwelier een paar straten verderop als ik nog een armband wil. :P
Volgende keer dat @MMF93 naar Kenia gaat neemt ze voor ons allemaal armbandjes mee *O*
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:20:39 #243
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200814178
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:19 schreef Cee het volgende:
Ik dacht even dat dit het themalied van de Surprise Show was.
En je was ook daadwerkelijk even van de wijs?

(Dit snappen al die jonge mensen hier niet Cee)
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:22:03 #244
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200814206
Heerlijke manier om je frustratie kwijt te raken lijkt me, zo'n drum.
  ESF Reporter zondag 8 augustus 2021 @ 14:22:20 #245
87554 Cee
Welluk?
pi_200814213
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:20 schreef Strani het volgende:

[..]

Niets is echt onmogelijk, je gelooft je ogen niet.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:22:28 #246
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200814216
Wow wist serieus niet dat een site als refdag.nl het op zondag niet doet :')___
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:22:37 #247
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200814221
Fijn dat de commentator er lekker doorheen aan het praten is. :{
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:23:03 #248
483619 MMF93
Just for today.
pi_200814231
quote:
10s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:18 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

_O- _O-

quote:
10s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:20 schreef Strani het volgende:

[..]

Volgende keer dat @:MMF93 naar Kenia gaat neemt ze voor ons allemaal armbandjes mee *O*
Ik neem jullie gewoon allemaal mee naar Kenia, laat je hem daar zelf maar maken :D
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:23:10 #249
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200814232
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:22 schreef Strani het volgende:
Heerlijke manier om je frustratie kwijt te raken lijkt me, zo'n drum.
Dat zei mijn vader ook net. :o
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:23:36 #250
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200814241
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:23 schreef MMF93 het volgende:

[..]

_O- _O-
[..]

Ik neem jullie gewoon allemaal mee naar Kenia, laat je hem daar zelf maar maken :D
Allemaal op kosten van MMF naar Kenia!!! *O* *O* *O*
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:23:47 #251
345170 Roger_Epiales
pi_200814248
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:20 schreef Strani het volgende:

[..]

Dank je, ik heb me nog nooit eerder jong gevoeld door iets niet mee te krijgen.
Meestal voel je je daar juist oud door. :P
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:23:57 #252
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200814252
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Jouw vader en ik, wij begrijpen elkaar :Y
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:24:38 #253
345170 Roger_Epiales
pi_200814262
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Strani is jouw vader?
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:25:03 #254
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200814271
quote:
10s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:23 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dank je, ik heb me nog nooit eerder jong gevoeld door iets niet mee te krijgen.
Meestal voel je je daar juist oud door. :P
Seabert, de Snorkels, het begin van de Simpsons, Vrouwtje Theelepel.

You're welcome.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:25:08 #255
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200814273
Ik dacht uurtje terug op Discord nog 'die heb ik lang niet gezien @MMF93' :D
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:25:16 #256
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200814275
quote:
11s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:24 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Strani is jouw vader?
:o Die zit niet in Spanje.
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:26:50 #257
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200814308
quote:
11s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

:o Die zit niet in Spanje.
Die man naast je op de bank... da's niet je biologische vader, Luc.

pi_200814329
quote:
10s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:25 schreef Strani het volgende:

[..]

Seabert, de Snorkels, het begin van de Simpsons, Vrouwtje Theelepel.

You're welcome.
Ik kan me zelfs nog herinneren dat mensen herhaaldelijk benoemden dat ze wisten dat Raider later een andere naam kreeg.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:27:54 #259
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200814330
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:26 schreef Strani het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit is vast een of andere filmverwijzing die ik niet ken.
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:29:32 #260
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200814359
quote:
11s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Dit is vast een of andere filmverwijzing die ik niet ken.

Luc, I am your father!
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:30:01 #261
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200814370
Japanse traditionele dansen. O+
Fuck the EBU.
pi_200814371
quote:
88s.gif Op zondag 8 augustus 2021 10:52 schreef Koen66 het volgende:
Morgen :W
Groetjes vanuit Lit-et-Mixe met een nogal brakke internet verbinding
Groeten terug :W

In een zeer grijs verleden heb ik weleens in Linxe gezeten, daar vlakbij in de buurt :)
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:30:08 #263
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200814375
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:27 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik kan me zelfs nog herinneren dat mensen herhaaldelijk benoemden dat ze wisten dat Raider later een andere kreeg.
Er was ook niks mis met die oude naam :(
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:30:39 #264
345170 Roger_Epiales
pi_200814387
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:29 schreef Strani het volgende:

[..]

Luc, I am your father!
Schrikbarend veel mensen hier hebben die films nooit gezien.
Ik heb me daar een tijdje terug ook al flink over zitten verwonderen. :@
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:30:41 #265
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200814388
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:29 schreef Strani het volgende:

[..]

Luc, I am your father!
waarom zit ik dan nog in Nederland en niet in Spanje? :(
Fuck the EBU.
pi_200814393
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:26 schreef Strani het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die snijdt zondags het vlees aan toch?
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:31:15 #267
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200814398
quote:
11s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:30 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Schrikbarend veel mensen hier hebben die films nooit gezien.
Ik heb me daar een tijdje terug ook al flink over zitten verwonderen. :@
Ja en die zin is sowieso zo iconisch dat ik dacht dat bijna iedereen 'm wel kende!
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:31:33 #268
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200814403
quote:
8s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

waarom zit ik dan nog in Nederland en niet in Spanje? :(
Ja dat moet je maar aan je moeder vragen :(
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:31:44 #269
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200814407
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:30 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Die snijdt zondags het vlees aan toch?
Zondag is frietdag. Dan wordt er geen vlees gesneden. :{w
Fuck the EBU.
pi_200814410
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:30 schreef Strani het volgende:

[..]

Er was ook niks mis met die oude naam :(
Alles moet altijd maar veranderen in dit land :(
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:32:30 #271
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200814414
quote:
10s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:31 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja dat moet je maar aan je moeder vragen :(
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:32:34 #272
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200814416
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:31 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Alles moet altijd maar veranderen in dit land :(
Was ook niks mis met de naam Bataafse Republiek :(
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:33:05 #273
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200814427
quote:
Ik vind dat altijd wel een grappig liedje :@
pi_200814430
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Zondag is frietdag. Dan wordt er geen vlees gesneden. :{w
Friet zonder een gehaktbal of frikandel speciaal :o

Of nog smakelijker een biefstuk met friet :9
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:33:17 #275
345170 Roger_Epiales
pi_200814433
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:31 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja en die zin is sowieso zo iconisch dat ik dacht dat bijna iedereen 'm wel kende!
Ja, nu helpt het natuurlijk niet dat die zin niet zo in de film zit, maar toch. :P
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:34:04 #276
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200814441
quote:
10s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:33 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, nu helpt het natuurlijk niet dat die zin niet zo in de film zit, maar toch. :P
Dan zou je 'm natuurlijk juíst moeten kennen als je de film niet gezien hebt.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:34:08 #277
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200814442
Ik vind de naam De republiek der zeven verenigde Nederlanden het mooist.
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:34:47 #278
345170 Roger_Epiales
pi_200814449
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:33 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Friet zonder een gehaktbal of frikandel speciaal :o

Of nog smakelijker een biefstuk met friet :9
Of met een lekkere stoofschotel. :9
Maar dan wordt het wel weer lastig, want dan moet vader liefst ineens op zaterdag het vlees komen snijden. :@
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:34:54 #279
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200814451
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind de naam De republiek der zeven verenigde Nederlanden het mooist.
Ja. Maar wel wat lastig uitspellen op een medaillespiegel.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:35:18 #280
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200814454
Waarom is Raider überhaupt Twix geworden
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:35:34 #281
345170 Roger_Epiales
pi_200814458
quote:
10s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:34 schreef Strani het volgende:

[..]

Dan zou je 'm natuurlijk juíst moeten kennen als je de film niet gezien hebt.
Dit klinkt logischer dan het zou moeten doen.
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:36:20 #282
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_200814470
quote:
MMF JAAAAA *G*
Ook genoten van de Spelen?
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:36:32 #283
345170 Roger_Epiales
pi_200814474
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:34 schreef Strani het volgende:

[..]

En afkorten tot drdzvn bekt ook niet echt lekker.
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:36:44 #284
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200814478
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:36 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

MMF JAAAAA *G*
Ook genoten van de Spelen?
Ze is alweer weg jongen, je bent te laat ;(
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:37:37 #285
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200814486
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:36 schreef Strani het volgende:

[..]

Volgend jaar is ze weer terug
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:37:43 #286
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200814490
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:34 schreef Strani het volgende:

[..]

R7UN
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:38:06 #287
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_200814497
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:36 schreef Strani het volgende:

[..]

Maar nu ik heb gereageerd, moet ze natuurlijk wel snel terugkomen! :7
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:38:13 #288
345170 Roger_Epiales
pi_200814502
#TeamDRDZVN w/

Nee, dat gaat hem niet worden ben ik bang.
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:38:17 #289
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200814503
Zo die zangeres is een opvallende verschijning.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:38:29 #290
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200814507
FYROM was ook zo'n mooie afkorting
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:38:41 #291
478909 molloot200
alles muziek.
pi_200814511
quote:
10s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
#TeamDRDZVN w/

Zou het anno 2021 dan zijn Republiek der Twaalf Verenigde Nederlanden?
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:39:09 #292
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200814525
quote:
10s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
#TeamDRDZVN w/

#TeamR7UN of #TeamR7VN
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:39:22 #293
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200814528
quote:
88s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:38 schreef Koen66 het volgende:
Vindt je gezin het niet jammer dat jij in de tent blijft FOK!ken terwijl zij naar de lokale musea en attracties gaan?
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:39:24 #294
345170 Roger_Epiales
pi_200814530
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:38 schreef Strani het volgende:
Zo die zangeres is een opvallende verschijning.
Wel jammer dat ze haar jurk niet op tijd af hadden en de stof maar los om haar heen geknoopt hebben.
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:39:27 #295
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_200814531
Leuk dat ze Ursula hebben weten te strikken hiervoor!
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:39:45 #296
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200814536
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

#TeamR7UN of #TeamR7VN
#Team7N :7
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:40:09 #297
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200814539
quote:
88s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:38 schreef Koen66 het volgende:
Vidn het zonde dat die een andere naam hebben.
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:40:18 #298
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200814545
quote:
10s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:39 schreef Strani het volgende:

[..]

Vindt je gezin het niet jammer dat jij in de tent blijft FOK!ken terwijl zij naar de lokale musea en attracties gaan?
Geen plannen vandaag, beetje hangen, zwembadje pakken, vlees op de plancha peuren
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:41:01 #299
345170 Roger_Epiales
pi_200814558
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:38 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Zou het anno 2021 dan zijn Republiek der Twaalf Verenigde Nederlanden?
Misschien.
Het is lastig te zeggen hoe het land ontwikkeld zou zijn als het als de Republiek was doorgegaan.
Feel free to insult me.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:41:12 #300
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200814562
quote:
10s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:39 schreef Strani het volgende:

[..]

Ze zijn blij dat ie even niet aan het klagen is over de sle hte internetverbinding. :D
Fuck the EBU.
  zondag 8 augustus 2021 @ 14:41:59 #301
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200814583
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:41 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Misschien.
Het is lastig te zeggen hoe het land ontwikkeld zou zijn als het als de Republiek was doorgegaan.
Dan waren we wellicht opgedeeld tussen de Engelsen, Fransen en Duitsers. :{
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')