1-2-5 moet ik ooit nog doen, dus ik mis nog veelquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:14 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft favoriete steden zou Rome bovenaan staan als je daar niet 130 keer per dag zou worden aangesproken om iets te kopen, petities te tekenen of je bandjes aan te smeren met zielige verhalenDat is nog erger in dan in Parijs, waar het al flink is.
Natuurlijk is dat wel inherent aan grote steden. Maar in Londen vind ik dat bijvoorbeeld behoorlijk meevallen. In Berlijn, Wenen en Lissabon al helemaal niet. Laat staan de grote steden in oost-europa, daar heb je alleen bedelaars, maar zelfs dat viel mee. Nou ja uitgezonderd Zagreb, daar werd ik om de haverklap aangesproken op allerlei manieren om maar geld te krijgen. Zelfs zo erg, dat ik de dagen erna in Ljubljana iedereen met argwaan aankeek als die mij aansprak. Maar daar vroeg niemand om geld etc.
Om dan toch even een lijstje te maken:
1. Lissabon
2. Krakau
3. Londen
4. Rome
5. Tallinn
Pff, dat is best een tijdje geleden alweer dat ik er voor het laatst was.quote:
Een stad moet wel meer zijn dat wat mooie plekken om een fijne stad te zijn. Amsterdam heeft ook zat mooie dingen, maar vind ik persoonlijk geen prettige stad en elke keer dat ik er ben geweest ben voel ik toch bijna een soort opluchting zodra ik de stad weer uit rijd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:06 schreef Redefine het volgende:
Ik vind Parijs ook helemaal niet overgewaardeerd. Ja alleen als je het bekijkt vanuit het overdreven 'Parijs is super romantisch, oh wat een schattige straatjes en oh wat zus en zo' ja dan valt het een beetje tegen. Maar er is zoveel moois te zien. Heel veel prachtige gebouwen, parken, pleinen, musea, cultuur en noem maar op.
Nou heb ik wel dat ik tegenwoordig een aantal andere plaatsen boven Parijs zet, vooral doordat je er net wat minder relaxed rondloopt als in andere grote steden. En als het er slecht weer is, gaat het er wel erg grauw uitzien. Maar het Parijs is drie keer niks wat je al een aantal jaren ziet is ook wel een beetje elkaar napraten hoor.
Angoulême had je met een dartpijl gekozen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pff, dat is best een tijdje geleden alweer dat ik er voor het laatst was.
Uit mijn hoofd weet ik iig Parijs, Narbonne, Marseille, Angoulême (ja, de spelling daarvan moest ik even googlen), en Morlaix.
Verder nog een aantal langs grofweg deze route:
[ afbeelding ]
Van al die steden en stadjes vond ik eigenlijk alleen Morlaix wel wat charmants hebben, was de enige waar ik me een beetje prettig voelde en ook de enige waar ik nog een paar keer ben geweest.
Die was niet zozeer gekozen als bestemming, meer dat ze op een handig punt in de route lag toen ik met mijn vader ongeveer de doorreis op dat kaartje deed. Elke plek waar we stopte bleven we dan een dag of twee/drie hangen. Zo is Angoulême ineens de reis in geslopen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Angoulême had je met een dartpijl gekozen?![]()
Ik zal ze in het achterhoofd houden, al gok ik dat het even duurt voor ik weer eens die kant op ga.quote:Marseille is geen fijne stad inderdaad, al is Toulon nog erger. Maar op steenworp afstand heb je Arles, Avignon, Aix-en-Provence en Nîmes als toekomstige alternatieven.
Ljubljana is een geweldige stadquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
1-2-5 moet ik ooit nog doen, dus ik mis nog veel![]()
Van wat ik ken:
1. Parijs
2. Berlijn
3. London
4. Barcelona
5. Lyon
Van de ‘onbekendere’ steden:
1. Perugia
2. Avignon
3. Genoa
4. Aarhus
5. Ljubljana
Dat je het zelf zo ervaart, snap ik. Maar volgens mij noemde ik niet alleen maar de mooie plekkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een stad moet wel meer zijn dat wat mooie plekken om een fijne stad te zijn. Amsterdam heeft ook zat mooie dingen, maar vind ik persoonlijk geen prettige stad en elke keer dat ik er ben geweest ben voel ik toch bijna een soort opluchting zodra ik de stad weer uit rijd.
Dat heb ik dus met veel Franse steden ook. Er hangt altijd iets onprettigs, bijna grimmigs, overheen imo. Een gevoel van veel ellende achter mooie fotogenieke geveltjes.
Ja, zag ik inderdaad.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:51 schreef H_T het volgende:
Er blijkt een special van Harrie Jekkers en Klein Orkest op tv te zijn. Die kan ik mooi terugkijken
Nou ja, metquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat je het zelf zo ervaart, snap ik. Maar volgens mij noemde ik niet alleen maar de mooie plekken![]()
Maar in Parijs snap ik dat wel. Het kan er net wel wat vervelend druk zijn, vervelende mensen rondlopen etc.
vind ik het toch vooral klinken als wat ik dan noem 'mooie plekken'.quote:Maar er is zoveel moois te zien. Heel veel prachtige gebouwen, parken, pleinen, musea, cultuur
Musea is al wat meer overstijgend dan puur een mooie plek. En cultuur is al helemaal geen mooie plek.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja, met
[..]
vind ik het toch vooral klinken als wat ik dan noem 'mooie plekken'.
Musea in het buitenland bezoek ik zelf dan vaak juist om aan de stad te ontsnappen. In een fijne plaats bezoek ik meestal geen museum, of het moet een klein museum zijn over de geschiedenis van die specifieke regio.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Musea is al wat meer overstijgend dan puur een mooie plek. En cultuur is al helemaal geen mooie plek.
En kan daarnaast nog wel genoeg andere dingen benoemen hoor. Het eten, lekker hangen in een van de vele parken. De lichten in de avond etc.
Technisch gezien is ze een Belgische/ Canadese.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
Toch moet je wel een beetje van dat maffe land houden, al was het maar omdat er dit soort pareltjes uit komen.
Oh nou, in dat geval kunnen we Frankrijk wel afschrijven, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Technisch gezien is ze een Belgische/ Canadese.
Nee, maar voor muziek is Frans toch echt wel een mooie taal.quote:Maar wat maakt dat ons uit..
En beviel het?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:15 schreef H_T het volgende:
In Canada ben ik in Ottawa naar het luchtvaartmuseum geweest, dat leek me interessanter dan de stad
Ja! Prima dag gehad, ze hadden daar mooi spul staanquote:
Dat is wel fijn dan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja! Prima dag gehad, ze hadden daar mooi spul staan
Ik was niet heel bewust naar Ottawa gegaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is wel fijn dan.![]()
Als zelfs het back-up museum niet interessant was geweest was het helemaal een trieste bedoeling met dat Ottawa.
Dan maar een nummer waar ze weer iets anders laat zien.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh nou, in dat geval kunnen we Frankrijk wel afschrijven, zou ik zeggen.
[..]
Nee, maar voor muziek is Frans toch echt wel een mooie taal.![]()
En dat is ook een mooi nummer idd.
Al kan ik me wel voorstellen dat ze daar wat emotioneel wordt.
Kan je zo mooi zingen gaat dat ongetrainde publiek er een beetje doorheen lopen karaokeneren.![]()
Ik heb sowieso nooit een eland gezien, zelfs niet één.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was niet heel bewust naar Ottawa gegaanNou ja, wel bewust, maar het stond niet per se op de planning. Ik moest van Montreal terug naar Toronto en als ik via Ottawa ging had ik zeker een andere route dan heen én kon ik door een nationaal park heen
In dat hele park overigens maar één eland gezien
Lelystad claimt ze te hebbenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nooit een eland gezien, zelfs niet één.
Ik ben ook nooit in Canada geweest, misschien dat die twee dingen met elkaar te maken hebben.
Begrijp me niet verkeerd hoor, het is echt een mooi lied en het was ook echt een mooie actie van het publiek.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan maar een nummer waar ze weer iets anders laat zien.
Dit vind ik dan persoonlijk een iets minder nummer. (Oh wacht, dit schreef ik terwijl ze in het Engels bezig waren. Nu komt er iets anders door en het klinkt meteen een stuk interessanter.quote:
Hm, ja. Dan moet je er echter wel voor naar Lelystad, is natuurlijk wel altijd de vraag of je zoiets ervoor over hebt.quote:
Het is wel makkelijker morgen te regelen dan naar een nationaal park in de buurt van Ottawa te gaan natuurlijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, ja. Dan moet je er echter wel voor naar Lelystad, is natuurlijk wel altijd de vraag of je zoiets ervoor over hebt.
Eddiequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Toch een apart systeem dat youtube. Kijk je een paar Franstalige liedjes van een Belgische zangeres, krijg je vervolgens ineens dit bovenin de aanbevolen lijst.![]()
Dat is ontegenzeggelijk waar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is wel makkelijker morgen te regelen dan naar een nationaal park in de buurt van Ottawa te gaan natuurlijk
Ik ken eigenlijk weinig van hem, buiten de panelshows waar hij altijd wel leuk is. Ik ken iig niet genoeg van hem om te weten waarom er een aap op een tak bij gehaald wordt.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk weinig van hem, buiten de panelshows waar hij altijd wel leuk is. Ik ken iig niet genoeg van hem om te weten waarom er een aap op een tak bij gehaald wordt.![]()
Maar ik heb hem even opgezet, tot nu toe valt hij niet tegen.
Die kwam direct na die eerste, ben hem nu aan het luisteren.quote:
Patrick hoeft weinig te doen, Maar wat een energie.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hoor, het is echt een mooi lied en het was ook echt een mooie actie van het publiek.![]()
Het was alleen een grap die ik niet niet kon maken.![]()
Lara mag best wel de Belgische Ilse worden.,quote:Dit vind ik dan persoonlijk een iets minder nummer. (Oh wacht, dit schreef ik terwijl ze in het Engels bezig waren. Nu komt er iets anders door en het klinkt meteen een stuk interessanter. [ afbeelding ] )
Dat vind ik toch wel mooi om te zien aan concerten als dit, hoe zo'n hele massa mensen zo in vervoering kan raken van een klein groepje op een podium en wat een energie daaruit voortkomt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Patrick hoeft weinig te doen, Maar wat een energie.
[..]
Lara mag best wel de Belgische Ilse worden.,
Ik had je iets jonger ingeschatquote:Op zondag 8 augustus 2021 00:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dit vind ik ook zo lekker klinken.
Heb meteen de cd waar dit nummer op staat besteld na deze video tegen het lijf te zijn gelopen.
Je had me jonger ingeschat dan wat, ik volg je even niet denk ik?quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik had je iets jonger ingeschat
Maar lekker om het ook vast te kunnen houden.
De CD van Barbara Pravi valt binnenkort ook op mijn deurmat
Jonger dan iemand die nog cd`s koopt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je had me jonger ingeschat dan wat, ik volg je even niet denk ik?![]()
Wel weer eens wat anders, meestal schatten mensen mij juist ouder in.![]()
CD van Barb wil ik eigenlijk ook nog hebben, toch maar eens naar kijken binnenkort.
Oh zo.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jonger dan iemand die nog cd`s koopt.
De jeugd van tegenwoordig doet alles online.
LP is weer helemaal inquote:Op zondag 8 augustus 2021 01:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb trouwens ook nog tassen vol LPs en een LP-speler, maar misschien moet ik dat niet zeggen want dan wordt ik helemaal oud ingeschat straks.
Vet, die heb ik nog moeten vertalen met Franse les maar dan de Serge Lama versiequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
Toch moet je wel een beetje van dat maffe land houden, al was het maar omdat er dit soort pareltjes uit komen.
Ik weet het, al best een tijdje.quote:Op zondag 8 augustus 2021 01:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
LP is weer helemaal in
Een vriendin van me is 27 en heeft LP’s en een speler.
Dan had je hier waarschijnlijk best wat aan gehad toen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 01:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Vet, die heb ik nog moeten vertalen met Franse les maar dan de Serge Lama versie
Deze ook trouwens:
Echt?quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:21 schreef Hamlapjes het volgende:
Marathonzilver what the fuck
Dit atletiektoernooi van Nederland
Gefeliciteerd met taart en bier!quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:35 schreef egeltje1985 het volgende:
Het was een heel geslaagde dag. Hij zei ja, ik zei ja, er was taart, en bier, en en dingen.
Maar serieus, gefeliciteerd jullie allebei.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:35 schreef egeltje1985 het volgende:
Het was een heel geslaagde dag. Hij zei ja, ik zei ja, er was taart, en bier, en en dingen.
Ja en lekkere taart ook.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met taart en bier!![]()
Dat hij ja zei is dan ook mooi meegenomen natuurlijk, maar kom op, taart en bier!![]()
Ik ben er net uitgeklommen op weg naar de wc.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar serieus, gefeliciteerd jullie allebei.![]()
En nu als de wiedeweerga die reddingssloep in.
Zeker echt, ik maak geen grapjes over dit soort dingen!quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik heb de marathon niet gekeken, ik zat nog vol in de muziek.
Red velvet en frambozen...quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja en lekkere taart ook.
Met frambozen en red velvet en omnomnom.
Hm, misschien een tikje nsfw, maar dit klinkt alsof hij meteen behoorlijk diepgaand te werk ging zeg maar.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik ben er net uitgeklommen op weg naar de wc.
Ik zie net de beelden idd, mooi.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zeker echt, ik maak geen grapjes over dit soort dingen!
quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, misschien een tikje nsfw, maar dit klinkt alsof hij meteen behoorlijk diepgaand te werk ging zeg maar.
Van harte!quote:
Misschien kunnen Epiales en jij samen in het huwelijksbootje stappen!quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Red velvet en frambozen...![]()
Ik ga even plannen maken om een excuus te vinden om zo'n taart te maken binnenkort.
Heel erg gaaf, dat 'we' gewoon het tweede beste Europese land zijn, en zelfs het beste EU-land op deze spelen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:31 schreef blackswangreen het volgende:
Wat een geweldige actie van Nageeye om z'n maat mee op het podium te krijgen. Ik heb het begin van de marathon gezien, toen zag hij er al zo lucide uit (zoals de Belgen zeggen). Constant koelen, alle ijszakken en flesjes pakte hij aan. Na Sifan Hassan is dit voor mij de meest indrukwekkende Nederlandse prestatie deze Spelen.
En hij zorgt ervoor dat 'we' op de valreep naar de 7e plaats stijgen op de medaillespiegel.
quote:
Ik vind het Regionaal OpleidingsCentrum ook Europees. Dus zijn we derde van Europa.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel erg gaaf, dat 'we' gewoon het tweede beste Europese land zijn, en zelfs het beste EU-land op deze spelen.
Oké ja da's wel terecht. Vooruit dan maar.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het Regionaal OpleidingsCentrum ook Europees. Dus zijn we derde van Europa.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:35 schreef egeltje1985 het volgende:
Oh het was al!?quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:35 schreef egeltje1985 het volgende:
Ohh ik weet wat ik ga doen vandaagquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:47 schreef H_T het volgende:
@:Guanabana Showponies 2 is nu op NPO3! Dus binnenkort waarschijnlijk nog beschikbaar om terug te kijken
1993 was m'n examenjaar, de Lara Fabian versie kwam uit in 1994 dus dat verklaart wel waarom ik het origineel nog heb moeten vertalenquote:Op zondag 8 augustus 2021 01:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan had je hier waarschijnlijk best wat aan gehad toen.![]()
Een van de zeldzame gevallen trouwens waar ik het origineel echt wel veel minder vind.![]()
Nee, mijn ding ook niet. Maar ik had een docente die nogal gek was van het Franse chanson en dat dus vaak in haar lesmateriaal verwerkte.quote:"Il me faut vivre" is dan weer niet helemaal mijn ding.![]()
In ieder geval niet in mijn huidige mood.
Jij hebt afgelopen dagen zeker even goed het klimgoud van Spanje gevierd?quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel erg gaaf, dat 'we' gewoon het tweede beste Europese land zijn, en zelfs het beste EU-land op deze spelen.
Haha nee ik zat een paar dagen in Valencia stadquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jij hebt afgelopen dagen zeker even goed het klimgoud van Spanje gevierd?
Het thuis van misschien wel mijn favoriete mama appelsapquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Casser la voix" hebben we ook nog vertaald
Ja maar ja, dan zou je de verrassingen ook niet mee moeten tellen, eigenlijk.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:11 schreef Koen66 het volgende:
NL heeft het ondanks de stroeve start en de paar teleurstelling prima gedaan.
Kan je je de medaille oogst voorstellen als die paar missers er niet waren geweest
True true, gewoon dikke primaquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ja, dan zou je de verrassingen ook niet mee moeten tellen, eigenlijk.
36 medailles is zelfs nog meer dan de 33 die waren voorspeld joh, terwijl we toch eigenlijk eerst dachten dat dat een belachelijk hoge voorspelling was.
Kunnen ze beter gelijk voor 5G gaan.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:23 schreef Koen66 het volgende:
De Fransen mogen overal in Europa gaan kijken hoe een behoorlijk 4G netwerk aan te leggen, man man man wat is het beroerd hier
Allemaal leuk en aardig, maar dikgedrukte heeft er natuurlijk voor gezorgd dat de dag een succes was.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:35 schreef egeltje1985 het volgende:
Op naar het volgende evenement.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:31 schreef Strani het volgende:
Maar goed, OS zijn klaar. Wat gaan we nu kijken samen?
Ik heb een dvd-box van Thunderbirds, maar die wil niet afspelen op mijn Xboxquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:31 schreef Strani het volgende:
Maar van de oude serie of zoiets nieuwerwets?quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een dvd-box van Thunderbirds, maar die wil niet afspelen op mijn XboxMaar als jij een dvd-speler en beamer regelt is dat misschien een idee!
Oude serie! De dvd's komen niet uit de jaren '60, dus dat kan het probleem niet zijnquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar van de oude serie of zoiets nieuwerwets?
Maar dan moet ik een nieuwe telefoon kopenquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kunnen ze beter gelijk voor 5G gaan.
Zou ook wel knap zijn als die dvd's uit de jaren '60 kwamen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Oude serie! De dvd's komen niet uit de jaren '60, dus dat kan het probleem niet zijn
Al die remakes zijn rukquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Oude serie! De dvd's komen niet uit de jaren '60, dus dat kan het probleem niet zijn
Dan is het goed! Thunderbirds are go!quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:35 schreef H_T het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan is het goed! Thunderbirds are go!![]()
Jeugdsentiment hoor. En dan natuurlijk omdat ze die serie in de vroege jaren 90 veel herhaald hebben, niet dat ik zó oud ben
In de gerelateerde video's stond ook een reclame met de Thunderbirds voor de Britse Pizza Hut die ik nog niet had gezien. In de reclames nemen de broers hun werk toch iets minder serieus dan in de seriequote:
Enigszins zorgwekkend jaquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:04 schreef H_T het volgende:
[..]
In de gerelateerde video's stond ook een reclame met de Thunderbirds voor de Britse Pizza Hut die ik nog niet had gezien. In de reclames nemen de broers hun werk toch iets minder serieus dan in de serie
Ik weet niet ov sologamy echt mijn ding is, daarbij lijkt het me best verwarrend voor de dienstdoende ambtenaar als ik moet gaan uitleggen dat ik dan wel met mezelf trouw, maar dat ik toch graag twee verschillende namen op papier wil hebben.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien kunnen Epiales en jij samen in het huwelijksbootje stappen!![]()
Goedemorgen allen!
Ik schenk verse jus d’orange, een oranje drankje om het succes van TeamNL te vieren
Goedemiddag, welkom terug.quote:
Dus ook in 1727 kwamen er maar weinig vliegtuigen van de grond.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
1727 is het jaar dat in IJsland de vulkaan Hvannadalshnúkur uitbarstte en het jaar dat Johann Sebastian Bach zijn Matthäus-Passion schreef.
Inderdaad. Niet alleen in Europa trouwens, 1727 was overal een slecht jaar voor de luchtvaartsector.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus ook in 1727 kwamen er maar weinig vliegtuigen van de grond.
Kryanair deed het best aardig anders, net als Lufthanzwaanquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet alleen in Europa trouwens, 1727 was overal een slecht jaar voor de luchtvaartsector.
Ik zag ze aan voor quotemeldingen en was verbaasd dat er geen nieuwe post was terwijl ik toch gewoon al in dat topic zatquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hm, ik zie dat de likes een upgrade hebben gehad. Van simpele grijze Systeemnotificatie naar groene Like Alert.
Ik weet niet of ik dit beter vind.
Quotemeldingen krijg je als het goed is niet van het topic waar je zelf in zit, wat het nog verwarrender maakt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zag ze aan voor quotemeldingen en was verbaasd dat er geen nieuwe post was terwijl ik toch gewoon al in dat topic zat
Ik ben er ook een beetje van in de war ja.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hm, ik zie dat de likes een upgrade hebben gehad. Van simpele grijze Systeemnotificatie naar groene Like Alert.
Ik weet niet of ik dit beter vind.
Ok, die eerste moest ik echt veel te lang over nadenken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Kryanair deed het best aardig anders, net als Lufthanzwaan
Ja, dit inderdaad.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zag ze aan voor quotemeldingen en was verbaasd dat er geen nieuwe post was terwijl ik toch gewoon al in dat topic zat
Ik heb de tv maar uitgezet, want dat was niks natuurlijk.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:44 schreef Strani het volgende:
Het nogal saaie praatprogramma nu op NPO1 is wel héél erg zwartegatbevorderend.
Ik had eerst Kraai LM staan daarquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, die eerste moest ik echt veel te lang over nadenken.
Afstandelijke setting ook. Lelijke kale tafel, paar mensen eromheen, willekeurig gekleurde achtergrond.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:44 schreef Strani het volgende:
Het nogal saaie praatprogramma nu op NPO1 is wel héél erg zwartegatbevorderend.
Deze was zeker leuker, beetje nadenken is ook helemaal niet erg natuurlijk.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had eerst Kraai LM staan daarMisschien wat makkelijker te begrijpen, maar ik vond deze leuker en er was denk ik sowieso een tweede nodig geweest om het idee duidelijk te maken
Ik denk dat Pidcock sowieso wel had gewonnen, dus dan had je zilver van VDP. En dan die gouden plak van Van Vleuten, dat is de enige die ze echt hebben weggegooid.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:11 schreef Koen66 het volgende:
NL heeft het ondanks de stroeve start en de paar teleurstelling prima gedaan.
Kan je je de medaille oogst voorstellen als die paar missers er niet waren geweest
Bij het roeien door een misslag goud missen is ook wel zonde.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:53 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat Pidcock sowieso wel had gewonnen, dus dan had je zilver van VDP. En dan die gouden plak van Van Vleuten, dat is de enige die ze echt hebben weggegooid.
Zelf vind ik de grootste teleurstelling de voetbalvrouwen. Als je ziet dat Canada goud wint... Nederland heeft gewoon betere speelsters, en dit was echt een gemiste kans.
Ja, het is ook zo zonde voor de restaurants en hotels in Tokyo.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:06 schreef Em31 het volgende:
Blijf het sneu vinden voor Japan zo zonder publiek.
Het enige wat me een beetje is bijgebleven zijn een niet altijd even strakke organisatie en in de weg lopende officials.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:09 schreef Strani het volgende:
Ja en ook dat er van promotie van Japan eigenlijk weinig sprake is geweest. Ik kan nou niet zeggen dat ik met deze OS veel heb gezien van Japan als land of Tokyo als stad.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 8 augustus 2021 02:35 schreef egeltje1985 het volgende:
Ja moet je je voorstellen dat het hier zou zijn en het zo georganiseerd moest worden. Heel zuurquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, het is ook zo zonde voor de restaurants en hotels in Tokyo.
Drag Race Holland.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:31 schreef Strani het volgende:
Daar ga ik dan weer niks van meekrijgen, denk ik.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Komende tijd weer veel Insta filmpjes van al die atleten van de slotceremonie.
Slechts 1 medaille bij de teamsporten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi plaatje hoor.![]()
Medailles in 13 categorieën, mijn lievelingsnummer.![]()
Ik ook niet. Sowieso volg ik geen sporters.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar ga ik dan weer niks van meekrijgen, denk ik.
Die filmpjes moet je volgens mij voor ingelogd zijn, dus dat gaat hem niet worden.
Heel gaaf! Hoeveel medailles werden er vooraf ook alweer voorspeld voor NL?quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi plaatje hoor.![]()
Medailles in 13 categorieën, mijn lievelingsnummer.![]()
32,dacht ik.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:34 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Heel gaaf! Hoeveel medailles werden er vooraf ook alweer voorspeld voor NL?
Ik steun deze motie!quote:
Zo is het ook Ememef!quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:35 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Anders is het ook maar voorspelbaar he Straan als er nooit verrassingen zijn.
Nog een paar daagjes wachten en het wordt weer eens lekker weer!quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het valt er hier weer flink uit.
quote:
Als ik weer fulltime moet werken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nog een paar daagjes wachten en het wordt weer eens lekker weer!
Vanaf hoeveel is iets een team, kan je je dan afvragen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slechts 1 medaille bij de teamsporten.
33, maar ligt er ook een beetje aan welke voorspelling je neemt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:34 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Heel gaaf! Hoeveel medailles werden er vooraf ook alweer voorspeld voor NL?
Daarom heeft Max ook 33 zeker.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb eigenlijk altijd 33 in m'n hoofd, al vanaf m'n geboorte.
Vergeleken met mijn postcount van juli ben ik al redelijk ambitieus bezig vind ikquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo is het ook Ememef!En nou direct voor de top 10 van de postcount van augustus gaan hè, een beetje ambitie!
Bijna twee keer zoveel zelfs, zomaar even 151 topicdelen overslaan. Wie doet nou zoiets?quote:
Nee ik denk dat het meer met de uiteindelijke leeftijd van Jezus te maken heeft.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom heeft Max ook 33 zeker.
Nee. Heel veel mooie sport wat bij zal blijven. Maar qua sfeer van het land natuurlijk helemaal niks. Verder qua organisatie hield het ook niet heel erg over. Dus op dat vlak een van de mindere Spelen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:09 schreef Strani het volgende:
Ja en ook dat er van promotie van Japan eigenlijk weinig sprake is geweest. Ik kan nou niet zeggen dat ik met deze OS veel heb gezien van Japan als land of Tokyo als stad.
Kan écht niet!quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bijna twee keer zoveel zelfs, zomaar even 151 topicdelen overslaan. Wie doet nou zoiets?
Haha ja dat is ook wel zo, rustig aan maar weer zeg!quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:40 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Vergeleken met mijn postcount van juli ben ik al redelijk ambitieus bezig vind ik
Dan wordt het te lastig. Want dan moet je bij de estafette ook dat eruit gaan filteren. En kan je niet puur naar de sport kijken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel is iets een team, kan je je dan afvragen.
Ik zou de roeigroepen (zeker de grotere) ook als teams tellen, persoonlijk.
Daarbij is dit natuurlijk ook al ondervangen door de hele Nederlandse delegatie TeamNL te noemen, daarmee zijn meteen de hele Olympische Spelen tot teamsport gemaakt.
Nee maar voor degenen die je zo lang moesten missen is van puur verdriet de ouderdom vroeg ingetredenquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:42 schreef MMF93 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gelukkig zie ik er in de tussentijd nog niet zo oud uit hoor
Welkom terugquote:
Ah ja, je kan hoog inzetten natuurlijkquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
33, maar ligt er ook een beetje aan welke voorspelling je neemt.
Ik heb ze ook tot 48 zien gaan.
Zal wel meevallen. En daarover gesproken; wat fijn dat we na die gevallen in het begin nergens last meer van hebben gehad. Het had de OS echt flink kunnen verpesten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al die sporters nu elkaar lekker besmetten en het virus weer in eigen land verder verspreiden.
Over twee weken de Paralympische Spelen.
NOEM JE ME NOU OUD EN LELIJK?!?!quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar voor degenen die je zo lang moesten missen is van puur verdriet de ouderdom vroeg ingetreden
Nee zéker niet!! Ik insinueer het slechts!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was een of ander statistiekbureau wat een kansberekening gemaakt had en ineens op 48 uitkwam.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:44 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ah ja, je kan hoog inzetten natuurlijk. Ik ben allang blij met de medailles op de loopnummers
!!
Gelukkig is het nog redelijk beperkt gebleven idd.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. En daarover gesproken; wat fijn dat we na die gevallen in het begin nergens last meer van hebben gehad. Het had de OS echt flink kunnen verpesten.
Misschien hadden die meer een afweging van waar we allemaal 'kans hebben' in plaats van waar we op basis van de resultaten bij de eerste drie zouden moeten eindigen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was een of ander statistiekbureau wat een kansberekening gemaakt had en ineens op 48 uitkwam.
Ik weet niet wat ze zoal hebben meegerekend, maar het was nogal ambitieus.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. En daarover gesproken; wat fijn dat we na die gevallen in het begin nergens last meer van hebben gehad. Het had de OS echt flink kunnen verpesten.
Spontane onvoorspelbare maar absoluut hele gezellige mensen doen dat denk ik.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bijna twee keer zoveel zelfs, zomaar even 151 topicdelen overslaan. Wie doet nou zoiets?
quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee zéker niet!! Ik insinueer het slechts!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Alle vierde, vijfde en zesde plaatsen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was een of ander statistiekbureau wat een kansberekening gemaakt had en ineens op 48 uitkwam.
Blijkbaar was het Gracenote, ik ben daar zelf niet bekend mee.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien hadden die meer een afweging van waar we allemaal 'kans hebben' in plaats van waar we op basis van de resultaten bij de eerste drie zouden moeten eindigen.
quote:Nederland begint vrijdag aan wat de meest succesvolle Olympische Spelen moeten worden. In een laatste prognose voor het begin van het evenement komt sportdatabureau Gracenote tot een recordaantal van 48 medailles voor de Oranje-equipe. [...]
De 48 plakken voor Nederland zijn door Gracenote onderverdeeld in 16 gouden, 14 zilveren en 18 bronzen. [...]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)illes-voor-nederland
Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar jaquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien even refreshen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:54 schreef Meke het volgende:
Heeee de likementions zijn lichtblauw in het topic waar je nu zit en groen in een ánder topicHendig!
En zeker als ze straks en afwijkende kleur krijgen van de quotementions![]()
Gracenote is een concurrent van het bedrijf waar ik voor werk, dus ongetwijfeld een belachelijke berekeningquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blijkbaar was het Gracenote, ik ben daar zelf niet bekend mee.
[..]
Die kunnen er natuurlijk helemaal niks vanquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Gracenote is een concurrent van het bedrijf waar ik voor werk, dus ongetwijfeld een belachelijke berekening
Ik heb (nog) geen idee wat je bedoelt maar dat ligt er denk ik aan dat niemand mijn posts in andere topics liket of zoquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:54 schreef Meke het volgende:
Heeee de likementions zijn lichtblauw in het topic waar je nu zit en groen in een ánder topicHendig!
En zeker als ze straks en afwijkende kleur krijgen van de quotementions![]()
Ik dacht dat Jezus 36 jaar was geworden, niet 33, dus ik ben even gaan googlen. Jezus is wel degelijk in 33 na Christus gestorven, maar voor het jaar 0 geboren. Hij zou geboren zijn op 17 april 6 v.Chr en is hij uiteindelijk 37 geworden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik denk dat het meer met de uiteindelijke leeftijd van Jezus te maken heeft.
Oh ja, belachelijke berekening dan sowieso. Dikke duim als databron waarschijnlijk.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Gracenote is een concurrent van het bedrijf waar ik voor werk, dus ongetwijfeld een belachelijke berekening
Zo, nu wel.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen idee wat je bedoelt maar dat ligt er denk ik aan dat niemand mijn posts in andere topics liket of zo
Ja nou ja de meningen verschillen daarover wel en da's ook wel een beetje omdat er vooralsnog geen bewijs is voor zijn bestaan 😅 Maar over het algemeen wordt wel de leeftijd van 33 aangehouden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jezus 36 jaar was geworden, niet 33, dus ik ben even gaan googlen. Jezus is wel degelijk in 33 na Christus gestorven, maar voor het jaar 0 geboren. Hij zou geboren zijn op 17 april 6 v.Chr en is hij uiteindelijk 37 geworden.
Het jaar 0 bestond overigens ook niet. Het jaar voor 1 na Christus was 1 voor Christus.
zie: https://christenvandaag.n(...)iging-en-opstanding/
Welke kleur?quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
k zie nog steeds geen verschil, alle likes zijn bij mij dezelfde kleur. Hmm
Bij mij is het lichtblauw inderdaad. Ik dacht dat @Meke bedoelde dat er wel echt andere kleuren waren.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Welke kleur?
Als het lichtblauw is klopt het, volgens mij zou er geen verschil moeten zijn tussen topics.
Al weet ik dat laatste niet zeker, aangezien ik nu ook alleen likes van hier heb.
Klopt, maar ik vind mijn uitleg leukerquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou ja de meningen verschillen daarover wel en da's ook wel een beetje omdat er vooralsnog geen bewijs is voor zijn bestaan 😅 Maar over het algemeen wordt wel de leeftijd van 33 aangehouden.
Dat is een beetje als een artikel schrijven dat Griekenland het dit jaar leuk deed, maar dat ze relatief meer wonnen toen alleen Griekenland en drie buurstaten meededen oid.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:59 schreef Strani het volgende:
Dit vind ik een nogal onzinnige headline (en artikel) op Nu.nl: "Nederland verpulvert medaillerecord, maar in 1928 was aandeel veel hoger"
Ja, in 1928 konden mensen van buiten Europa ook een stuk minder makkelijk even naar de OS, dus logisch dat het gastland dan een hoger aandeel heeft. Beetje onnodig en negatief, dit.
Dat de website van jouw bron überhaupt toegankelijk is op een zondag is al een verrassingquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind mijn uitleg leuker
Ja preciesquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is een beetje als een artikel schrijven dat Griekenland het dit jaar leuk deed, maar dat ze relatief meer wonnen toen alleen Griekenland en drie buurstaten meededen oid.
Nou inderdaad. Headlines zijn sowieso steeds vaker vergezocht om mensen maar te laten klikken, daar verbaas ik me dagelijks over.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:59 schreef Strani het volgende:
Dit vind ik een nogal onzinnige headline (en artikel) op Nu.nl: "Nederland verpulvert medaillerecord, maar in 1928 was aandeel veel hoger"
Ja, in 1928 konden mensen van buiten Europa ook een stuk minder makkelijk even naar de OS, dus logisch dat het gastland dan een hoger aandeel heeft. Beetje onnodig en negatief, dit.
Nee, ik ook niet.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:03 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb nooit meegekregen dat de marathonmedailles op de sluitingsceremonie uit worden gedeeld
Ik vind het ook altijd wel mooi dat als een headline echt duidelijk clickbait is, iemand in de comments eronder (dus op FB bijvoorbeeld) dan meteen vertelt waar het over gaat zodat je niet meer hoeft te klikkenquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:03 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Headlines zijn sowieso steeds vaker vergezocht om mensen maar te laten klikken, daar verbaas ik me dagelijks over.
Jaquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat de website van jouw bron überhaupt toegankelijk is op een zondag is al een verrassing
Ik vind het een beetje op een pyjama lijken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:05 schreef Strani het volgende:
Ik ga hallucineren van die Keniaanse outfit.
Graag gedaanquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JaDat klinkt ook wel als iets van vroeger hoor, dat sites niet toegankelijk waren op zondag. Het verbaast me dat de SGP er nog steeds aan doet.
(en bedankt voor de like! nu zie ik ook wat er veranderd is aan de like-notificaties)
quote:Vandaag is het zondag. Een wekelijkse rustdag, die wij houden op de zondag, is een opdracht en een geschenk van God. We wijden deze dag in het bijzonder aan de dienst van God. Daarbij is de zondag voor christenen ook een wekelijkse echo van de Paaszondag, waarop Jezus Christus opstond uit de dood. Redenen voor ons om vandaag onze site niet te actualiseren.
Morgen brengen we u graag weer op de hoogte van de dagelijkse gebeurtenissen, voorzien van achtergronden, commentaar en opiniërende artikelen. Zoals u dat van ons gewend bent.
Hoofdredactie Reformatorisch Dagblad
Volgens mij bedoelde ze dat ook, maar dat kan zijn geweest toen het net veranderd was ofzo, of er stond er nog een open van net ervoor.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Bij mij is het lichtblauw inderdaad. Ik dacht dat @:Meke bedoelde dat er wel echt andere kleuren waren.
Kwam het ook tegen op een website van een bouwmarktje.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Graag gedaan
Ja en refdag.nl ook!
[..]
Klinkt wel als een goed systeem eigenlijkquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ze dat ook, maar dat kan zijn geweest toen het net veranderd was ofzo, of er stond er nog een open van net ervoor.
Ik weet iig niet beter dan dat alle likes nu lichtblauw zijn, de mentions rood, de quotes groen.
Al is Danny er geloof ik ook nog steeds mee bezig en is niet iedereen even blij met alle kleurtjes. Even afwachten dus hoe het uiteindelijk wordt. Ik ben er iig wel blij mee.
Hahaha ja dat is gewoon liefde voor je medemens, heel netjesquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd wel mooi dat als een headline echt duidelijk clickbait is, iemand in de comments eronder (dus op FB bijvoorbeeld) dan meteen vertelt waar het over gaat zodat je niet meer hoeft te klikken
Wowquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kwam het ook tegen op een website van een bouwmarktje.![]()
Een bouwmarkt die op zondag de website dichtzet?quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kwam het ook tegen op een website van een bouwmarktje.![]()
Zeker. Meteen veel duidelijker nu.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klinkt wel als een goed systeem eigenlijk
Jup. Locatie: midden in biblebelt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een bouwmarkt die op zondag de website dichtzet?
Dat verbaast me dan weer minder.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jup. Locatie: midden in biblebelt.
Ik vind dat toch wel wat ver reizen voor een armbandje.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:16 schreef MMF93 het volgende:
Dat armbandje heb ik ook, die Abdi om heeft. Bij hetzelfde tentje laten maken ook trouwens, om de hoek bij het trainingscentrum in Kenia.
Volgende keer dat @MMF93 naar Kenia gaat neemt ze voor ons allemaal armbandjes meequote:Op zondag 8 augustus 2021 14:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel wat ver reizen voor een armbandje.![]()
Ik koop er wel een bij de juwelier een paar straten verderop als ik nog een armband wil.
En je was ook daadwerkelijk even van de wijs?quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:19 schreef Cee het volgende:
Ik dacht even dat dit het themalied van de Surprise Show was.
Niets is echt onmogelijk, je gelooft je ogen niet.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:20 schreef Strani het volgende:
[..]
En je was ook daadwerkelijk even van de wijs?
(Dit snappen al die jonge mensen hier niet Cee)
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel wat ver reizen voor een armbandje.![]()
Ik koop er wel een bij de juwelier een paar straten verderop als ik nog een armband wil.
Ik neem jullie gewoon allemaal mee naar Kenia, laat je hem daar zelf maar makenquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgende keer dat @:MMF93 naar Kenia gaat neemt ze voor ons allemaal armbandjes mee
Dat zei mijn vader ook net.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:22 schreef Strani het volgende:
Heerlijke manier om je frustratie kwijt te raken lijkt me, zo'n drum.
Allemaal op kosten van MMF naar Kenia!!!quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:23 schreef MMF93 het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik neem jullie gewoon allemaal mee naar Kenia, laat je hem daar zelf maar maken
Dank je, ik heb me nog nooit eerder jong gevoeld door iets niet mee te krijgen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:20 schreef Strani het volgende:
[..]
En je was ook daadwerkelijk even van de wijs?
(Dit snappen al die jonge mensen hier niet Cee)
Jouw vader en ik, wij begrijpen elkaarquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zei mijn vader ook net.
Strani is jouw vader?quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zei mijn vader ook net.
Seabert, de Snorkels, het begin van de Simpsons, Vrouwtje Theelepel.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dank je, ik heb me nog nooit eerder jong gevoeld door iets niet mee te krijgen.
Meestal voel je je daar juist oud door.
Ik kan me zelfs nog herinneren dat mensen herhaaldelijk benoemden dat ze wisten dat Raider later een andere naam kreeg.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Seabert, de Snorkels, het begin van de Simpsons, Vrouwtje Theelepel.
You're welcome.
Dit is vast een of andere filmverwijzing die ik niet ken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Die man naast je op de bank... da's niet je biologische vader, Luc.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is vast een of andere filmverwijzing die ik niet ken.
Groeten terugquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:52 schreef Koen66 het volgende:
Morgen
Groetjes vanuit Lit-et-Mixe met een nogal brakke internet verbinding
Er was ook niks mis met die oude naamquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kan me zelfs nog herinneren dat mensen herhaaldelijk benoemden dat ze wisten dat Raider later een andere kreeg.
Schrikbarend veel mensen hier hebben die films nooit gezien.quote:
waarom zit ik dan nog in Nederland en niet in Spanje?quote:
Die snijdt zondags het vlees aan toch?quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Die man naast je op de bank... da's niet je biologische vader, Luc.
[ afbeelding ]
Ja en die zin is sowieso zo iconisch dat ik dacht dat bijna iedereen 'm wel kende!quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Schrikbarend veel mensen hier hebben die films nooit gezien.
Ik heb me daar een tijdje terug ook al flink over zitten verwonderen.
Ja dat moet je maar aan je moeder vragenquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
waarom zit ik dan nog in Nederland en niet in Spanje?
Zondag is frietdag. Dan wordt er geen vlees gesneden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die snijdt zondags het vlees aan toch?
Alles moet altijd maar veranderen in dit landquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Er was ook niks mis met die oude naam
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat moet je maar aan je moeder vragen
Was ook niks mis met de naam Bataafse Republiekquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alles moet altijd maar veranderen in dit land
Ik vind dat altijd wel een grappig liedjequote:
Friet zonder een gehaktbal of frikandel speciaalquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zondag is frietdag. Dan wordt er geen vlees gesneden.
Ja, nu helpt het natuurlijk niet dat die zin niet zo in de film zit, maar toch.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en die zin is sowieso zo iconisch dat ik dacht dat bijna iedereen 'm wel kende!
Dan zou je 'm natuurlijk juíst moeten kennen als je de film niet gezien hebt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, nu helpt het natuurlijk niet dat die zin niet zo in de film zit, maar toch.
Of met een lekkere stoofschotel.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Friet zonder een gehaktbal of frikandel speciaal![]()
Of nog smakelijker een biefstuk met friet
Ja. Maar wel wat lastig uitspellen op een medaillespiegel.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind de naam De republiek der zeven verenigde Nederlanden het mooist.
Dit klinkt logischer dan het zou moeten doen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zou je 'm natuurlijk juíst moeten kennen als je de film niet gezien hebt.
En afkorten tot drdzvn bekt ook niet echt lekker.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Maar wel wat lastig uitspellen op een medaillespiegel.
Ze is alweer weg jongen, je bent te laatquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
MMF JAAAAA
Ook genoten van de Spelen?
Volgend jaar is ze weer terugquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze is alweer weg jongen, je bent te laat
R7UNquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Maar wel wat lastig uitspellen op een medaillespiegel.
Maar nu ik heb gereageerd, moet ze natuurlijk wel snel terugkomen!quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze is alweer weg jongen, je bent te laat
Zou het anno 2021 dan zijn Republiek der Twaalf Verenigde Nederlanden?quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
#TeamDRDZVN![]()
Nee, dat gaat hem niet worden ben ik bang.
#TeamR7UN of #TeamR7VNquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
#TeamDRDZVN![]()
Nee, dat gaat hem niet worden ben ik bang.
Vindt je gezin het niet jammer dat jij in de tent blijft FOK!ken terwijl zij naar de lokale musea en attracties gaan?quote:
Wel jammer dat ze haar jurk niet op tijd af hadden en de stof maar los om haar heen geknoopt hebben.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:38 schreef Strani het volgende:
Zo die zangeres is een opvallende verschijning.
Vidn het zonde dat die een andere naam hebben.quote:
Geen plannen vandaag, beetje hangen, zwembadje pakken, vlees op de plancha peurenquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Vindt je gezin het niet jammer dat jij in de tent blijft FOK!ken terwijl zij naar de lokale musea en attracties gaan?
Misschien.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zou het anno 2021 dan zijn Republiek der Twaalf Verenigde Nederlanden?
Ze zijn blij dat ie even niet aan het klagen is over de sle hte internetverbinding.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Vindt je gezin het niet jammer dat jij in de tent blijft FOK!ken terwijl zij naar de lokale musea en attracties gaan?
Dan waren we wellicht opgedeeld tussen de Engelsen, Fransen en Duitsers.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien.
Het is lastig te zeggen hoe het land ontwikkeld zou zijn als het als de Republiek was doorgegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |