Dan zou je 'm natuurlijk juíst moeten kennen als je de film niet gezien hebt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, nu helpt het natuurlijk niet dat die zin niet zo in de film zit, maar toch.
Of met een lekkere stoofschotel.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Friet zonder een gehaktbal of frikandel speciaal![]()
Of nog smakelijker een biefstuk met friet
Ja. Maar wel wat lastig uitspellen op een medaillespiegel.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind de naam De republiek der zeven verenigde Nederlanden het mooist.
Dit klinkt logischer dan het zou moeten doen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zou je 'm natuurlijk juíst moeten kennen als je de film niet gezien hebt.
En afkorten tot drdzvn bekt ook niet echt lekker.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Maar wel wat lastig uitspellen op een medaillespiegel.
Ze is alweer weg jongen, je bent te laatquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
MMF JAAAAA
Ook genoten van de Spelen?
Volgend jaar is ze weer terugquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze is alweer weg jongen, je bent te laat
R7UNquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Maar wel wat lastig uitspellen op een medaillespiegel.
Maar nu ik heb gereageerd, moet ze natuurlijk wel snel terugkomen!quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze is alweer weg jongen, je bent te laat
Zou het anno 2021 dan zijn Republiek der Twaalf Verenigde Nederlanden?quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
#TeamDRDZVN![]()
Nee, dat gaat hem niet worden ben ik bang.
#TeamR7UN of #TeamR7VNquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
#TeamDRDZVN![]()
Nee, dat gaat hem niet worden ben ik bang.
Vindt je gezin het niet jammer dat jij in de tent blijft FOK!ken terwijl zij naar de lokale musea en attracties gaan?quote:
Wel jammer dat ze haar jurk niet op tijd af hadden en de stof maar los om haar heen geknoopt hebben.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:38 schreef Strani het volgende:
Zo die zangeres is een opvallende verschijning.
Vidn het zonde dat die een andere naam hebben.quote:
Geen plannen vandaag, beetje hangen, zwembadje pakken, vlees op de plancha peurenquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Vindt je gezin het niet jammer dat jij in de tent blijft FOK!ken terwijl zij naar de lokale musea en attracties gaan?
Misschien.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zou het anno 2021 dan zijn Republiek der Twaalf Verenigde Nederlanden?
Ze zijn blij dat ie even niet aan het klagen is over de sle hte internetverbinding.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Vindt je gezin het niet jammer dat jij in de tent blijft FOK!ken terwijl zij naar de lokale musea en attracties gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |