Ik weet het, al best een tijdje.quote:Op zondag 8 augustus 2021 01:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
LP is weer helemaal in
Een vriendin van me is 27 en heeft LP’s en een speler.
Dan had je hier waarschijnlijk best wat aan gehad toen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 01:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Vet, die heb ik nog moeten vertalen met Franse les maar dan de Serge Lama versie
Deze ook trouwens:
Echt?quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:21 schreef Hamlapjes het volgende:
Marathonzilver what the fuck
Dit atletiektoernooi van Nederland
Gefeliciteerd met taart en bier!quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:35 schreef egeltje1985 het volgende:
Het was een heel geslaagde dag. Hij zei ja, ik zei ja, er was taart, en bier, en en dingen.
Maar serieus, gefeliciteerd jullie allebei.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:35 schreef egeltje1985 het volgende:
Het was een heel geslaagde dag. Hij zei ja, ik zei ja, er was taart, en bier, en en dingen.
Ja en lekkere taart ook.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met taart en bier!![]()
Dat hij ja zei is dan ook mooi meegenomen natuurlijk, maar kom op, taart en bier!![]()
Ik ben er net uitgeklommen op weg naar de wc.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar serieus, gefeliciteerd jullie allebei.![]()
En nu als de wiedeweerga die reddingssloep in.
Zeker echt, ik maak geen grapjes over dit soort dingen!quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik heb de marathon niet gekeken, ik zat nog vol in de muziek.
Red velvet en frambozen...quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja en lekkere taart ook.
Met frambozen en red velvet en omnomnom.
Hm, misschien een tikje nsfw, maar dit klinkt alsof hij meteen behoorlijk diepgaand te werk ging zeg maar.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik ben er net uitgeklommen op weg naar de wc.
Ik zie net de beelden idd, mooi.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zeker echt, ik maak geen grapjes over dit soort dingen!
quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, misschien een tikje nsfw, maar dit klinkt alsof hij meteen behoorlijk diepgaand te werk ging zeg maar.
Van harte!quote:
Misschien kunnen Epiales en jij samen in het huwelijksbootje stappen!quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Red velvet en frambozen...![]()
Ik ga even plannen maken om een excuus te vinden om zo'n taart te maken binnenkort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |