Je had even de TT gemist?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had dit even gemistMaar @:egeltje1985 gefeliciteerd met deze bijzondere mijlpaal en ongetwijfeld bijzondere dag
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En een onterechte rode kaart aangenaaid door Ramalho.
Gelachen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
T was leuk met 'm. maar het afgelopen jaar te veel van dit soort streken. Nu gauw zien te verkopen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:45 schreef Redefine het volgende:
Gras is groen, is de paus katholiek, gedraagt Tagliafico zich als een volslagen idioot.
Beter in deze wedstrijd dan in de competitie.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. Hij had dat altijd wel een beetje. Maar dan was vaak stevig inkomen op een moment waar je er wat aan had. Dat veranderde op een gegeven moment naar nutteloze gele kaarten pakken tot meerdere keren ontsnappen aan rode kaarten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
T was leuk met 'm. maar het afgelopen jaar te veel van dit soort streken. Nu gauw zien te verkopen.
Dat kloptquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:40 schreef H_T het volgende:
@:Meke Ik kijk nog eens naar het menu, maar op de pizza Hakazi zit hamIk dacht dat je vegetariër bent!
Dit vat het goed samen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Hij had dat altijd wel een beetje. Maar dan was vaak stevig inkomen op een moment waar je er wat aan had. Dat veranderde op een gegeven moment naar nutteloze gele kaarten pakken tot meerdere keren ontsnappen aan rode kaarten.
En kwalitatief is die ook heel erg blijven hangen. Was zijn eerste jaren echt een geweldige linksback. Lijkt erop dat die een beetje gefrustreerd is geraakt dat hij nog hij diverse spelers toptransfers heeft zien maken, maar hij nog bij Ajax zit.
quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Hij had dat altijd wel een beetje. Maar dan was vaak stevig inkomen op een moment waar je er wat aan had. Dat veranderde op een gegeven moment naar nutteloze gele kaarten pakken tot meerdere keren ontsnappen aan rode kaarten.
En kwalitatief is die ook heel erg blijven hangen. Was zijn eerste jaren echt een geweldige linksback. Lijkt erop dat die een beetje gefrustreerd is geraakt dat hij nog hij diverse spelers toptransfers heeft zien maken, maar hij nog bij Ajax zit.
Nogmaals gelachen.quote:
Als je niet uitkijkt zit je zo boven de limiet. Optrekken gaat erg vlot inderdaad.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk! Volgens mij is die nog wel redelijk rap ookEn ik heb ook nog nooit een nieuwe nieuwe auto gehad hoor
Parijs is wel echt een ‘moetje’ hoor. Dat is een prachtige stad, ook als je niets met de Eiffeltoren hebtquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:38 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Van die top 5 is Parijs de enige die ik nog nooit bezocht heb, moet er toch eens een keer van komen.
En ik voor Rome ook het mooist.
Mijn top 5 ziet er denk ik zo uit:
1. Rome
2. Praag
3. Athene
4. Londen
5. Wenen
Minder dan anderhalf uur, dat moet lukken, toch?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:57 schreef H_T het volgende:
Ik ga ESF 1960 kijkenOf op z'n minst aan beginnen, of ik het einde haal zie ik nog wel
Mag ik daar Amiens ook nog aan toevoegen? (Qua Noord-Frankrijk)quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Parijs is wel echt een ‘moetje’ hoor. Dat is een prachtige stad, ook als je niets met de Eiffeltoren hebt
Sowieso zijn veel Franse steden bij ons wat underrated. Lyon, Avignon, Nice of dichter bij huis Lille, Compiègne of Arras zijn ook leuke steden die een bezoekje waard zijn.
Ow, het was wel een terechte rode kaart hoor. Maar als het om Ajax gaat ben ik niet objectief.quote:
Gelukkig is Evert erquote:
Gelachenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, het was wel een terechte rode kaart hoor. Maar als het om Ajax gaat ben ik niet objectief.
Reims schijnt ook wel mooi te zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mag ik daar Amiens ook nog aan toevoegen? (Qua Noord-Frankrijk)
Ja, echt zondequote:
Zeker, al ken ik die stad alleen van naam (en kathedraal).quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mag ik daar Amiens ook nog aan toevoegen? (Qua Noord-Frankrijk)
Underrated? Ik vind de rest persoonlijk ook vaak overrated. Ik ben zelden in een Franse stad geweest waar ik echt een beetje enthousiast over kon zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Parijs is wel echt een ‘moetje’ hoor. Dat is een prachtige stad, ook als je niets met de Eiffeltoren hebt
Sowieso zijn veel Franse steden bij ons wat underrated. Lyon, Avignon, Nice of dichter bij huis Lille, Compiègne of Arras zijn ook leuke steden die een bezoekje waard zijn.
Welke steden waren dat dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Underrated? Ik vind de rest persoonlijk ook vaak overrated. Ik ben zelden in een Franse stad geweest waar ik echt een beetje enthousiast over kon zijn.
Schijnt dat met de corona de stad ook wel meer tot rust is gekomen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:06 schreef Redefine het volgende:
Ik vind Parijs ook helemaal niet overgewaardeerd. Ja alleen als je het bekijkt vanuit het overdreven 'Parijs is super romantisch, oh wat een schattige straatjes en oh wat zus en zo' ja dan valt het een beetje tegen. Maar er is zoveel moois te zien. Heel veel prachtige gebouwen, parken, pleinen, musea, cultuur en noem maar op.
Nou heb ik wel dat ik tegenwoordig een aantal andere plaatsen boven Parijs zet, vooral doordat je er net wat minder relaxed rondloopt als in andere grote steden. En als het er slecht weer is, gaat het er wel erg grauw uitzien. Maar het Parijs is drie keer niks wat je al een aantal jaren ziet is ook wel een beetje elkaar napraten hoor.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het niet het geval isquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Schijnt dat met de corona de stad ook wel meer tot rust is gekomen.
Yep.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:19 schreef GeorgeM het volgende:
Is dit ook de laatste wedstrijd van Bjorn?
Blij dat ik iets anders ben gaan kijken.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:01 schreef Fred_B het volgende:
Tegen wie moest Ajax eigenlijk? Schalke 0-4?
Geen Evert meer.quote:
Op naar het zwarte gatquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Geen Evert meer.
Geen Bjorn meer.
Geen OS meer.
Geen OS meer, flink gat gaat dat wel worden inderdaad.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Geen Evert meer.
Geen Bjorn meer.
Geen OS meer.
Over een half jaar alweerquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen OS meer, flink gat gaat dat wel worden inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |