SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Er is ruimte voor verbetering maar die 1 punt was heel mooi.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geklikt.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
gvd 1 punt laten liggenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is ruimte voor verbetering maar die 1 punt was heel mooi.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Coach helemaal woest.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voor straf doucht ie meequote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
En de sponsors ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan te gek hequote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Sorry.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tijd voor de herhalingenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Krijgen we nog handboogschieten en beachvolley?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Zelf nooit een 4daagse gelopen, maar we 12,5 jaar bij een super in de buurt van die van Apeldoorn.
Die van Nijmegen heeft meer imago, maar die van Apeldoorn lopen veel (een week eerder), ja als je die kan lopen is Nijmegen op je dooie gemak. Zo vaak gehoord.
En ja ook van mensen die ze 10+ keer gelopen hadden.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Het is dat ik de voorkeur geef aan die van Nijmegen, idd vanwege het imago, maar ik denk dat ik met die van Apeldoorn ook weinig moeite zal hebben.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:13 schreef Rafeiro het volgende:
Zelf nooit een 4daagse gelopen, maar we 12,5 jaar bij een super in de buurt van die van Apeldoorn.
Die van Nijmegen heeft meer imago, maar die van Apeldoorn lopen veel (een week eerder), ja als je die kan lopen is Nijmegen op je dooie gemak. Zo vaak gehoord.
En ja ook van mensen die ze 10+ keer gelopen hadden.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Geeb udee, al paar jaar niet meer geweest, maar ¤3,50 wil ik een hele karaf.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat weinig. En daar betaal je ¤3.50 voor op het terras?You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Bosgrond enzo. Loopt zwaarder.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is dat ik de voorkeur geef aan die van Nijmegen, idd vanwege het imago, maar ik denk dat ik met die van Apeldoorn ook weinig moeite zal hebben.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Jij loopt de marathon van boston nog met gemak uitquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is dat ik de voorkeur geef aan die van Nijmegen, idd vanwege het imago, maar ik denk dat ik met die van Apeldoorn ook weinig moeite zal hebben.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Je bent vergeten dat ik het Westerborkpad heb gelopen? Dat ik regelmatig in de duinen ben te vinden? Voor corona regelmatig in het Reichswald in Duitsland liep? Met bosgrond heb ik geen enkele moeite.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Wandelend ja, hardlopend nee.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij loopt de marathon van boston nog met gemak uitIk heb er één en ik ben er trots op
Nog een paar jaar trainenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Nee dank je. Hardlopen kost me me knieën en enkels. Mij niet gezien.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Wrap, plakje ham, twee eitjes, gebakken champignons en een flinke hand vol pittig geraspte kaas. Tweede wrap er bovenop, even omdraaien en voila. Prima ontbijt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Hoho, dat bedoelde ik niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je bent vergeten dat ik het Westerborkpad heb gelopen? Dat ik regelmatig in de duinen ben te vinden? Voor corona regelmatig in het Reichswald in Duitsland liep? Met bosgrond heb ik geen enkele moeite.
Zei ik ook niet.
Enkel feitelijk punt dat ik stelde was dat die van Apeldoorn zwaarder is dan die van Nijmegen.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Eetsmakelijkquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:21 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Wrap, plakje ham, twee eitjes, gebakken champignons en een flinke hand vol pittig geraspte kaas. Tweede wrap er bovenop, even omdraaien en voila. Prima ontbijt.![]()
Ben ik weer, de boel klapte er even uit.
oeiiiiquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:23 schreef FreshFruit het volgende:
Ben ik weer, de boel klapte er even uit.![]()
Klap eens in je handjes blij blij blij, of anders ?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:23 schreef FreshFruit het volgende:
Ben ik weer, de boel klapte er even uit.
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Majaaa haha.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hoho, dat bedoelde ik niet.
Zei ik ook niet.
Enkel feitelijk punt dat ik stelde was dat die van Apeldoorn zwaarder is dan die van Nijmegen.Hmmm.quote:Natuurrijke routes
Als deelnemer aan de Apeldoornse Vierdaagse krijg je een aantrekkelijke route voorgeschoteld. Vanuit de start loop je iedere dag rechtstreeks de natuur in. Afhankelijk van de gekozen afstand loop je door bossen, over heidevelden en langs zandverstuivingen.
Westerborkpad - In het spoor van de Jodenvervolging
Allemaal wel gezien tijdens het westerborkpad. Het zwaarste daaraan vond ik het emotionele aspect. Met de ondergrond nooit een centje last gehad. Ook niet met de wisselingen tussen verhard / onverhard lopen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Iets anders.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Klap eens in je handjes blij blij blij, of anders ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dragos tan din tee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker dan....ISS gister drie kwartier op drift geweestAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
*** Russen weer
inferieur spulAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Door dat aanhangsel toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:29 schreef HiDiHo het volgende:
Lekker dan....ISS gister drie kwartier op drift geweest“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Russische module begon opeens met straalmotoren aanquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Numa numa jee.quote:![]()
![]()
Niet zo snel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En hiermee ben ik de deur uit
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar wil hamburger van mijn zus haar werk.
Iers, of Pools, maar erg jummie voor de tummie.
Sowieso lekker spul daar. Ok
En je moet dan paar kilo afnemen per keer.
Maar wel kilo voor de prijs van een ons in de super ofzo.
Die marge vind ik wel vies trouwens.
Op AGF zit ppl zo'n dikke marge.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Yep, de supermarkt vangt 3 tot 5x zoveel als dat ze aan de boer of tuinder betalen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:39 schreef Rafeiro het volgende:
Op AGF zit ppl zo'n dikke marge.
En dan moet je er ook nog voor zorgen dat het bij hun in de loods komt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2021 08:40:21 ]![]()
En de boer ziet daar niks van.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:39 schreef Rafeiro het volgende:
Op AGF zit ppl zo'n dikke marge.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij weet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:39 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Yep, de supermarkt vangt 3 tot 5x zoveel als dat ze aan de boer of tuinder betalen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi is ook dat de AH komkommerstelers een paar jaar geleden verplicht hebben gesteld om een komkommerseal-apparaat te gebruiken, à ¤500.000 per installatie.
En dan nemen ze nu geen ingesealde komkommers meer af om goede sier te kunnen maken van GroenLinks stemmende Rosalinde______!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2021 08:44:50 ]![]()
Lady greys.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Neequote:![]()
![]()
![]()
Echt weer helemaal ruk.
Maar goed we leven nog en vandaag weer een kans
Ohhh kudt zegquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
![]()
Echt weer helemaal ruk.
Maar goed we leven nog en vandaag weer een kans![]()
Ja das waar![]()
![]()
quote:
En er was nog iets moois met 2 zusjes,de beste viel in de halve finale en toen haalde haar zusje brons in de finale wat niemand had verwacht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Ik ga eens even speurenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En er was nog iets moois met 2 zusjes,de beste viel in de halve finale en toen haalde haar zusje brons in de finale wat niemand had verwacht.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De zusjes Smulders.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aah hoeft niet meer
Mooi man
Ondanks alle tegenslagen doet team nl het best goedThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Iemand vannacht heel woest.quote:![]()
![]()
![]()
greys haar schuld.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Marioquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand vannacht heel woest.![]()
![]()
![]()
greys haar schuld.
quote:![]()
![]()
![]()
Maar voordat jij kwam zit ik me 20 minuten te vervelen met leuke plaatjes.
Dan is hij er niet.En nu in de nacht is er geen punt te halen.
Want ik zit er met HiDi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mario is lief maar moet eens echte schnitzels uitdelen
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Wiedergutmachungsschnitzels?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:11 schreef Rafeiro het volgende:
Mario is lief maar moet eens echte schnitzels uitdelen![]()
Vannacht nog een slotje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Werk ze leave.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Van 12 tot 1.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar voordat jij kwam zit ik me 20 minuten te vervelen met leuke plaatjes.
Dan is hij er niet.En nu in de nacht is er geen punt te halen.
Want ik zit er met HiDi.
Ik weet dat Hidi reuze fel is en weinig ruimte laat voor puntjes ..
ik dacht dat ik gisteren al een bak gescheld over me heen zou krijgen toen ik hem inhaalde ..
Dat heeft hij dus vannacht gedaan 😂😂😂Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij maakt er maar van wat hij wil, maar een eckte eckte.quote:
Een neppe eckte jan ik ook wel maken.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
MrsL.quote:
Iemand ging 20 keer dezelfde rare post plempen.En daar tussendoor nog iemand met nog raardere.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alleen in DTS of ook in andere topics?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand ging 20 keer dezelfde rare post plempen.En daar tussendoor nog iemand met nog raardere.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ook in andere.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Alleen in DTS of ook in andere topics?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het grappige was dat de Mod die het slotje deed was vergeten het weer open te gooien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet iemand uit DTS ??quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand ging 20 keer dezelfde rare post plempen.En daar tussendoor nog iemand met nog raardere.
Nu ben ik benieuwd wie die iemand is ..
En wie heeft er geveegd dan?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ONZ / DTS SHOTJEEEquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet iemand uit DTS ??
En wie heeft er geveegd dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow, bijzonder!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lag niet aan DTS.
ONZ / DTS SHOTJEEE![]()
![]()
Even in de lijst van dts topics kijkenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet iemand uit DTS ??
En wie heeft er geveegd dan?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hij heeft geopend.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even in de lijst van dts topics kijken
Ja ik zie wie er geveegd heeftquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even in de lijst van dts topics kijken
Maar welke malloot( watt is ein mallot![]()
)
Heeft lopen spammenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zag het ja, de rest van de topics waar hij in gepost heeft zijn verwijderd..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ONZ / [ronde 43 Het dodetopicspel #11107] Snacktimequote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ik zie wie er geveegd heeft
Maar welke malloot( watt is ein mallot![]()
)
Heeft lopen spammen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hoe ze Ajaxfans noemen en dan heel vaak in elke post en heel vaak.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Ben wel nieuwsgierig wat degene nou gepost had“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Hhmm, beter dat degene geband isquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe ze Ajaxfans noemen en dan heel vaak in elke post en heel vaak."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En dan met K ervoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Pfffff fijn dan.....
Ja de gelovige watergolf deed dat zo te zien op het laatst ook over moslims?![]()
Wie is nu weer gelovige watergolf ?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:21 schreef ToT het volgende:
Oh die gelovige watergolf?
Edit: oh nee, weer een nieuw kloontje?
ONZ / [ronde 43 Het dodetopicspel #11106] Snacktimequote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie is nu weer gelovige watergolf ?
De post die gequote wordt is verwijderd, maar deze quote staat er nog.![]()
Die ging ook behoorlijk ver. Daar las ik in eerste instantie overheen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:23 schreef ToT het volgende:
[..]Pfffff fijn dan.....
Ja de gelovige watergolf deed dat zo te zien op het laatst ook over moslims?
Maar later noemde hij me een sexist.
Wazig gedoe allemaal....?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ging ook behoorlijk ver. Daar las ik in eerste instantie overheen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Typisch gevalletjequote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ging ook behoorlijk ver. Daar las ik in eerste instantie overheen.
[ afbeelding ]
De weg kwijt
Heel erg kwijt
En hij heeft geen ban??????Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En toch heb ik me wel vermaakt.quote:
Oh hij,ja die heeft wel vaker van die rare uitspattingen enzquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 43 Het dodetopicspel #11106] Snacktime
De post die gequote wordt is verwijderd, maar deze quote staat er nog.
Maar die gaat wel té ver, maar geen ban gekregen dus"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Geen idee.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Typisch gevalletje
De weg kwijt
Heel erg kwijt
En hij heeft geen ban??????“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik neem aan dat Tiger dat doorzet naar een FA en die zal er dan vandaag naar kijkenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh hij,ja die heeft wel vaker van die rare uitspattingen enz
Maar die gaat wel té ver, maar geen ban gekregen dusThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mag hopen dat ie een ban krijgt, zulke uitspraken zijn wel een no goquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Tiger dat doorzet naar een FA en die zal er dan vandaag naar kijken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mag hopen dat ie een ban krijgt, zulke uitspraken zijn wel een no go“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er zijn er wat die voor minder een permaban van ONZ krijgenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mag hopen dat ie een ban krijgt, zulke uitspraken zijn wel een no goThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Eigenlijk zou je als Mod iemand een time out moeten kunnen geven .. dan kan een FA er later naar kijkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Of een gewone ban ookquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn er wat die voor minder een permaban van ONZ krijgen
Ja ik dacht dat vloeken en schelden met die ziekte een no-no was hier?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh hij,ja die heeft wel vaker van die rare uitspattingen enz
Maar die gaat wel té ver, maar geen ban gekregen dus![]()
![]()
Er zijn er ook die met veel en veel meer wegkomen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn er wat die voor minder een permaban van ONZ krijgen![]()
Deed hij gister middag alquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat vloeken en schelden met die ziekte een no-no was hier?
Maar als niemand een TR zet wordt dat niet gezienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
We gaan het zien, als die geen ban krijgt ga ik daar wel wat van zeggen..quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat vloeken en schelden met die ziekte een no-no was hier?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb er vannacht 11 Tr`s ingegooid.Toen kwam Tiger.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:31 schreef greysbones het volgende:
Eigenlijk zou je als Mod iemand een time out moeten kunnen geven .. dan kan een FA er later naar kijken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat ben ik helemaalquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:32 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Er zijn er ook die met veel en veel meer wegkomen.
Met je eens JochemThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bolk op je kop.Ik heb er één en ik ben er trots op
Tenzij er komende nachten iets heel bijzonders gebeurt neem ik aan dat je gaat winnen FF
Er is nog maar 1 nachtquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:37 schreef greysbones het volgende:
Tenzij er komende nachten iets heel bijzonders gebeurt neem ik aan dat je gaat winnen FF
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nachten?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:37 schreef greysbones het volgende:
Tenzij er komende nachten iets heel bijzonders gebeurt neem ik aan dat je gaat winnen FF![]()
Nog 1 nachtje leave.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zware bevalling?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
HiDi stelde voor om volgende maand er aan vast te plakken.
Als een tweede ronde.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
HiDi stelde voor om volgende maand er aan vast te plakken.
Als een tweede ronde.![]()
![]()
Elke maand nieuwe ronde toch?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat zal een opluchting zijn.quote:
Ingekniptquote:
Van een sterretje een vierkant gemaakt
Gelukkig wel.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ingeknipt
Van een sterretje een vierkant gemaakt![]()
![]()
4 extra hechtingen om het strakker te maken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ingeknipt
Van een sterretje een vierkant gemaakt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moet Hidi aankomende maand maar extra zijn best doen.. of is zijn vakantie dan voorbijquote:
Goedemorgen Gizzy.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
https://www.ad.nl/show/jo(...)ohn-de-mol~a0929989/
*slettemerdijkIk heb er één en ik ben er trots op
Gaat goed in NLquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
https://www.ad.nl/show/jo(...)ohn-de-mol~a0929989/Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Haags kwam er al mee.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
https://www.ad.nl/show/jo(...)ohn-de-mol~a0929989/“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mensen die nog hun mening durven geven worden omgelegd. Zo gaat dat.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
https://www.ad.nl/show/jo(...)ohn-de-mol~a0929989/Zonder wrijving geen glans![]()
Jongen van 15 doodgestokenquote:
Meisje neer gestoken
En waar maakt de OvJ zich druk om
Een aantal over het paard getilde jochiesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Morguh Gizquote:
Slettemerdijkquote:Sloterdijk op z'n DJ's :p
Hey Mrslquote:
Jah, je kan maar beter je snoet houden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Mensen die nog hun mening durven geven worden omgelegd. Zo gaat dat.
Een man van een eind in de 70 ook nog.![]()
![]()
Geeft niet,ik had deze nog niet gelezen.maar wil weten uit welke hoek het komt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die krijgen dus wel beveiliging.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jongen van 15 doodgestoken
Meisje neer gestoken
Een aantal over het paard getilde jochies“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nooit je mond houden !!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah, je kan maar beter je snoet houden.
Een man van een eind in de 70 ook nog.
Je beledigd voelen is een keuze.Zonder wrijving geen glans![]()
Nee, ik zit met m'n luie reet in de trein niks wandelen vandaag. @Zipportal vind dit niet leukquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh, je bent al weer aan de wandel
3 jongeren gisteren neergestoken als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meisje neer gestoken
Een aantal over het paard getilde jochies
Die jongens hadden ze gewoon terug moeten trappen naar Spanje.![]()
Zitvlees kweken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik zit met m'n luie reet in de trein niks wandelen vandaag. @:zipportal vind dit niet leuk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geeft niet,ik had deze nog niet gelezen.maar wil weten uit welke hoek het komt.![]()
Ja want stel je voorquote:
Hoe bizar is het dan als een Peter r wordt neergeschoten de verdachte binnen een uur vastzitten
En als een jongen wordt doodgeschopt de jochies die dit hebben gedaan gewoon nog rondlopenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hehehe. Met een kleine, doch stevige, kont is niets mis!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Jullie horen me nietwat is er aan de hand, mods niet meer zichtbaar, ik ga ff naar Breuls
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Gaat de reis naar toe dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik zit met m'n luie reet in de trein niks wandelen vandaag. @:zipportal vind dit niet leuk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik plaag je maar.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hehehe. Met een kleine, doch stevige, kont is niets mis!
Ik heb diep respect voor de mensen alles gewoon op tv/internet durven te zeggen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Nooit je mond houden !!
Je beledigd voelen is een keuze.![]()
Een aanslag op de rechtsstaat..![]()
![]()
Die hebben we al lang niet meerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja dat zaakje stinkt ook. Hoorde al dat een van de moeders van die jochies advocaat of OvJ zou zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meisje neer gestoken
Een aantal over het paard getilde jochiesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja want stel je voor
Hoe bizar is het dan als een Peter r wordt neergeschoten de verdachte binnen een uur vastzitten
En als een jongen wordt doodgeschopt de jochies die dit hebben gedaan gewoon nog rondlopen
Er zijn bewijzen genoeg lijkt mij.
Nu kunnen ze alleen maar verhalen afstemmen en gaan er vanuit dat hun dure advocaten hun wel gaan redden.![]()
![]()
![]()
![]()
Advocaat.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zaakje stinkt ook. Hoorde al dat een van de moeders van die jochies advocaat of OvJ zou zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Greysquote:
Wat is er?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:49 schreef Paul het volgende:
Jullie horen me nietwat is er aan de hand, mods niet meer zichtbaar, ik ga ff naar Breuls
![]()
Schijnt beide niet waar te zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zaakje stinkt ook. Hoorde al dat een van de moeders van die jochies advocaat of OvJ zou zijn
Dat is tenminste wat de OvJ claimtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hey Paulquote:
Heb om 12 uur een afspraak in knotjeror.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja, het is een raar verhaal dit. Weet ook niet goed wat ik er van denken moet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja want stel je voor
En als een jongen wordt doodgeschopt de jochies die dit hebben gedaan gewoon nog rondlopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat ging met die kopschoppers uit België precies zo.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet.
Er zijn bewijzen genoeg lijkt mij.
Nu kunnen ze alleen maar verhalen afstemmen en gaan er vanuit dat hun dure advocaten hun wel gaan redden.![]()
Ik vroeg mij gelijk al af hoe het kon dat ze in een keer terug konden vliegen en dat met zoveel man?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:52 schreef greysbones het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5160347/prutsers-om-boos-op-geenstijl/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:53 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik ben blij dat @:paul al een tijd niet meer hier post![]()
Hey Jochemquote:gaat het een beetje?
Zeg, wat is dit jou? Van jou mag ik @yvonne @murp @Danny @iteejer of @GGMM niet roepen, maar zelf huil je wel om een rooie als het niet gaat zoals je wil?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ging met die kopschoppers uit België precies zo.![]()
![]()
Gek hèquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vroeg mij gelijk al af hoe het kon dat ze in een keer terug konden vliegen en dat met zoveel man?
Beetje geld doet wonderenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niks aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:52 schreef greysbones het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5160347/prutsers-om-boos-op-geenstijl/“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Staat ook stukje van Johan opquote:
Nog niet gelezenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wie?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:53 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik ben blij dat @:paul al een tijd niet meer hier post“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hoor je mij niet?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:53 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik ben blij dat @:paul al een tijd niet meer hier post
DOE NOU NIETTTTTTTTTTTTTTTquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeg, wat is dit jou? Van jou mag ik @:Yvonne @:murp @:danny @:iteejer of @:ggmm niet roepen, maar zelf huil je wel om een rooie als het niet gaat zoals je wil?
Ja was het eerste wat mij opviel toen het op het nieuws was dat ze gevlucht waren. Ik dacht hoe danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze hadden er 1 te pakken op het vliegveld, maar die bleek er niks mee te maken hebben gehad.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vroeg mij gelijk al af hoe het kon dat ze in een keer terug konden vliegen en dat met zoveel man?
De rest voelde al nattigheid en was al eerder gevlucht.![]()
Ja dat is toch raar met zoveel man van het ene op het andere moment een vlucht kunnen krijgenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze hadden er 1 te pakken op het vliegveld, maar die bleek er niks mee te maken hebben gehad.
De rest voelde al nattigheid en was al eerder gevlucht.
Vaak lukt dat niet hoor om zo snel terug te kunnen vliegen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
'Ik doe wat ik doe'quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
De 1ste zin koste me gelijk mijn koffie.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:52 schreef greysbones het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5160347/prutsers-om-boos-op-geenstijl/
Een roedel wilde kakwolven![]()
![]()
Die David had niks gedaan en moest de sleutels van de Villa inleveren.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze hadden er 1 te pakken op het vliegveld, maar die bleek er niks mee te maken hebben gehad.
De rest voelde al nattigheid en was al eerder gevlucht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
DJMO-heldinquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeg, wat is dit jou? Van jou mag ik @:Yvonne @:murp @:danny @:iteejer of @:ggmm niet roepen, maar zelf huil je wel om een rooie als het niet gaat zoals je wil?![]()
![]()
En vraag niet waarom.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vraag toch ook niet aan jou...quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Normaal gesproken hebben jongeren van die leeftijd niet het geld klaar om ff een nieuwe ticket te kopen..quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was het eerste wat mij opviel toen het op het nieuws was dat ze gevlucht waren. Ik dacht hoe dan
Ik vraag me dan echt af hoe je als ouder denkt door achter dit soort praktijken te staanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het zou me niks verbazen als 1 van de pappa's of mamma's dat heeft geregeld voor zoonlief.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is toch raar met zoveel man van het ene op het andere moment een vlucht kunnen krijgen
Vaak lukt dat niet hoor om zo snel terug te kunnen vliegen.![]()
![]()
![]()
First class of zo.![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die David had niks gedaan en moest de sleutels van de Villa inleveren.![]()
![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als 1 van de pappa's of mamma's dat heeft geregeld voor zoonlief.![]()
![]()
![]()
First class of zo.![]()
Dan weet je dus wel meteen wie je vrienden zijn..quote:
Davids ouders zitten vast niet bij het clubjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja ook dat nog, daar had ik dan weer niet aangedacht.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Normaal gesproken hebben jongeren van die leeftijd niet het geld klaar om ff een nieuwe ticket te kopen..
Ik vraag me dan echt af hoe je als ouder denkt door achter dit soort praktijken te staan
Als de ouders daar inderdaad achter zitten dan is het diep beschamend en zijn ze wat mij betreft net zo schuldigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou echt heel erg zijn als dat zo is.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als 1 van de pappa's of mamma's dat heeft geregeld voor zoonlief.![]()
![]()
![]()
First class of zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je onderschat de jongeren hier wel een klein beetje.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Normaal gesproken hebben jongeren van die leeftijd niet het geld klaar om ff een nieuwe ticket te kopen..
Ik vraag me dan echt af hoe je als ouder denkt door achter dit soort praktijken te staan![]()
Hij had het clubje niet nodig omdat hij niks had gedaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan weet je dus wel meteen wie je vrienden zijn..
Davids ouders zitten vast niet bij het clubje![]()
Ben ik al een keer in dat stomme kutrecht aangekomen? Ik moet zeiken als een beer met blaasontstekingIk heb er één en ik ben er trots op
Neequote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je onderschat de jongeren hier wel een klein beetje.
Niet echt
Pamper blagen
Die alles van papie en mamie krijgen
En zodra er paniek is dus ook papie en mamie bellenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Was met die Joran van der Sloot toch ook zo.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou echt heel erg zijn als dat zo is.
En veel meer van die verwende aardappel in de strot knakkers.![]()
![]()
Wij hadden ooit iets: Onze zeilboot was gestolen.Op een gegeven moment zag mijn vader dat ding liggen met een gozer erbij.Hij de politie erbij,gozer opgepakt.Toen bleek het een zoon van een van de topmensen van D.E te zijn Mijn vader bij hun langs en die moeder bleef eerst maar zeggen : Dat heeft onze Niels niet gedaan,maar papa was iets slimmer en heeft een flinke schadevergoeding betaald.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vraag me dan echt af hoe je als ouder denkt door achter dit soort praktijken te staan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welke vrienden groep laat nu 1 iemand achter?? Dat is toch gekquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij had het clubje niet nodig omdat hij niks had gedaan.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zie het hier ook genoegquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden ooit iets: Onze zeilboot was gestolen.Op een gegeven moment zag mijn vader dat ding liggen met een gozer erbij.Hij de politie erbij,gozer opgepakt.Toen bleek het een zoon van een van de topmensen van D.E te zijn Mijn vader bij hun langs en die moeder bleef eerst maar zeggen : Dat heeft onze Niels niet gedaan,maar papa was iets slimmer en heeft een flinke schadevergoeding betaald.
Dingen vernield in een dierenpark
Maar nee onze kindjes doen dat niet
BahThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat boeit ze geen bal. Als ze zelf maar veilig zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welke vrienden groep laat nu 1 iemand achter?? Dat is toch gek![]()
Daar gaat het dus fout.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie het hier ook genoeg
Dingen vernield in een dierenpark
Maar nee onze kindjes doen dat niet
Bah“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh zo 1 hadden wij vroeger ook in het dorp.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden ooit iets: Onze zeilboot was gestolen.Op een gegeven moment zag mijn vader dat ding liggen met een gozer erbij.Hij de politie erbij,gozer opgepakt.Toen bleek het een zoon van een van de topmensen van D.E te zijn Mijn vader bij hun langs en die moeder bleef eerst maar zeggen : Dat heeft onze Niels niet gedaan,maar papa was iets slimmer en heeft een flinke schadevergoeding betaald.![]()
![]()
Dat zegt dus genoeg over degene die ze hebben achtergelatenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat boeit ze geen bal. Als ze zelf maar veilig zijn.
Die hoort er dus niet echt bijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik denk dat hij er zelf ook niet meer bij wil horen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zegt dus genoeg over degene die ze hebben achtergelaten
Die hoort er dus niet echt bij![]()
![]()
Groepsdruk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zegt dus genoeg over degene die ze hebben achtergelaten
Die hoort er dus niet echt bij“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jepquote:
Als ik zoiets hoor
Vraag ik het aan mijn kids
Ze zijn namelijk niet heilig
Ook al hoop ik dat wij ze zo hebben opgevoed dat ze dergelijke dingen niet doen.
En geloof me
Als moeder weet je wanneer je kind liegtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat hoop ik echt voor hem jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er zelf ook niet meer bij wil horen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat zou wel slim van David zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er zelf ook niet meer bij wil horen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog elf minuten.Ik heb er één en ik ben er trots op
We zagen vorige week in de viswinkel zo'n balletje.
Ik wil graag gebakken (dure vis).
Medewerkster: Lekkerbekje?
Balletje heel denigrerend: EN LEKKERBEKJE??? BEN JE GEK neej (dure vis) en gebakken.
Dat toontje ook.
Keek ons ook nog kleinerend aan dat we aan de simpele kibbeling zaten.![]()
Kabbeljouw wou hij geloof ik.![]()
Je moet het wel willen zien idd.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Als ik zoiets hoor
Vraag ik het aan mijn kids
Ze zijn namelijk niet heilig
Ook al hoop ik dat wij ze zo hebben opgevoed dat ze dergelijke dingen niet doen.
En geloof me
Als moeder weet je wanneer je kind liegt![]()
Goeie kibbeling wordt van kabeljauw gemaaktquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Balletje heel denigrerend: EN LEKKERBEKJE??? BEN JE GEK neej (dure vis) en gebakken.
Dat toontje ook.
Kabbeljouw wou hij geloof ik.
Bahquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dat toontje ook.
Kabbeljouw wou hij geloof ik.
Mensen die zichzelf beter vinden dan een ander omdat ze de portemonnee groter hebben
Klopt, dat is wat duurder.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Goeie kibbeling wordt van kabeljauw gemaakt
Maar het mocht geen lekkerbekje genoemd worden van meneer.![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Klopt, dat is wat duurder.
Maar het mocht geen lekkerbekje genoemd worden van meneer.
Als ze hem witvis hadden gegeven had hij het niet eens geproefd.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dat toontje ook.
Kabbeljouw wou hij geloof ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wss niet idd.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ze hem witvis hadden gegeven had hij het niet eens geproefd.Ik heb er één en ik ben er trots op
VolIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: